Adatok
zaferfal1
0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Pontosan tíz hónapja omlott össze a Malév nevű szarkupac, azóta jobb érzése lehet az adófizetőnek: kissé csökkentek a csont felesleges állami kiadások. Az is látszik, hogy a bedőlés után nyomott rengeteg rinya is nagyrészt felesleges volt, a piac alapvetően megoldja, amit meg…..
zaferfal1
2012.12.04 11:46:47
@valasz a KE-nek: tényeket közöltem és csak azt a felvetést cáfoltam, hogy az EU/EB diszkriminált volna... Az EB úgy járt el, ahogy várható volt és jogszerű, és mindezek mellett logikus is.
A Malév ügyet nem ismerem pontosan, de szinte biztos, hogy nem lehetett volna életben tartani (oroszokkal megállapodni, sok pilótát elküldeni, a többiek bérét csökkenteni, lízingszerződéseket újratárgyalni, sok gépet visszaadni stb).
Az egyetlen megoldás a csőd volt, illetve a csőd másnapján egy új Malév beindítása. Úgy tudom, a Malév név sem volt benne a Malévben, így akár a Malév névvel is tudott volna működni az új cég. Az új céghez kellett volna egy új működési modell (egyforma gépek, főleg kelet-európai útvonalak, régiós "feeding" szerep egy nagy arab vagy ázsiai cégnek, stb). Állítólag az EB döntése 4-5 hónappal korábban megszületett, szóltak a kormánynak, hogy jegelik a döntést pár hónapig, hogy legyen idő felkészülni a csődre. Mint tudjuk, semmi nem történt (ami történt abban a pár hónapban, az minden szakmai hozzáértést és színvonalat nélkülözött, akik komolyan érdeklődtek -pl hainan- azok is megijedtek a totális amatörizmustól, amit tapasztaltak és visszaléptek). A végén a döntést pedig úgy kommunikálták, mintha villámcsapásszerűen, váratlanul ért volna minket.
A Malév ügyet nem ismerem pontosan, de szinte biztos, hogy nem lehetett volna életben tartani (oroszokkal megállapodni, sok pilótát elküldeni, a többiek bérét csökkenteni, lízingszerződéseket újratárgyalni, sok gépet visszaadni stb).
Az egyetlen megoldás a csőd volt, illetve a csőd másnapján egy új Malév beindítása. Úgy tudom, a Malév név sem volt benne a Malévben, így akár a Malév névvel is tudott volna működni az új cég. Az új céghez kellett volna egy új működési modell (egyforma gépek, főleg kelet-európai útvonalak, régiós "feeding" szerep egy nagy arab vagy ázsiai cégnek, stb). Állítólag az EB döntése 4-5 hónappal korábban megszületett, szóltak a kormánynak, hogy jegelik a döntést pár hónapig, hogy legyen idő felkészülni a csődre. Mint tudjuk, semmi nem történt (ami történt abban a pár hónapban, az minden szakmai hozzáértést és színvonalat nélkülözött, akik komolyan érdeklődtek -pl hainan- azok is megijedtek a totális amatörizmustól, amit tapasztaltak és visszaléptek). A végén a döntést pedig úgy kommunikálták, mintha villámcsapásszerűen, váratlanul ért volna minket.
Fent és lent - gátlástalan patriotizmus
Az MTV magyar-török közvetítése még egy diktátornak is tetszett volna
2012.10.17 13:00:58
Viszonylag nagy sikert ért el tegnap labdarúgó válogatottunk Törökország legyőzésével. Jól is játszottak a srácok, a törökök meg csak kapkodták a fejüket, ahogyan az élő adást nézve én is. Mi a retkes fenéért közvetített úgy az MTVA, hogy egy utolsó…..
Kettős Mérce
A fideszes képviselők szerint ha a nők emancipálódnak, akkor elfogy a magyar
2012.09.10 23:08:49
Cikkünk írásának pillanatában még zajlik a családon belüli erőszakról szóló vita a Parlamentben. Mi már nem követjük. Nem követjük, mert amit a fideszes parlamenti képviselők művelnek a parlamentben, attól csak hányni tudunk. Itt van pár idézet csemegéül:
a kép…..
A Malév az éveken át tartó kínlódás után végleg földet ért. A landolás nem sikerült túl elegánsra, a taps minden bizonnyal elmarad. Azt, hogy konkrétan milyen események vezettek idáig már sokan részletesen megírták, én ebbe nem vágok most bele. A véleményem szerint a…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A magyar támogatás egyértelműen illegális volt, ellenben a csehek pl készítettek egy átalakítási tervet, amiben részletesen és megalapozottan bemutatták, hogy az állami támogatás célja az volt, hogy a CSA-t átalakítsák és az átalakítást követően működése hosszú távon további támogatás nélkül fenntartható legyen. Ez a terv az EB honlapján megtalálható, bárki megnézheti. Nekünk ilyenünk nem volt.