Regisztráció Blogot indítok
Adatok
EveH

1 bejegyzést írt és 412 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Közösségmegvonás. A vérátömlesztés elutasítása. A gyermekbántalmazók feljelentésének szándékos megtagadása. Ez a három valószínűleg az Őrtorony Társulat legkárosabb eljárásmódja, amelyekben bűnös. Ha úgy tetszik, a Szentségtelen Háromság. Nem vitatom, hogy sok egyéb probléma is van az…..
EveH 2017.04.26 01:43:12
@t.csilla: Csilla, szerintem ezek a mondatok csak azért "tanúsak", mert ott épp arról volt szó, hogy abban a helyzetben a tanúk hogyan gondolkodnának......nem gondolod?
Írta: Jon Atack         2016. szeptember 22. A kritikai gondolkodáshoz feltétlen szükséges, hogy képesek legyünk ellenőrizni az információ hitelességét. Ebben az első akadályt az jelenti, hogy hajlamosak vagyunk elfogadni azokat az információkat, melyek megegyeznek nézeteinkkel - ezt hívják…..
EveH 2016.12.14 18:35:14
@a századik juh: Igazad van, ezt a két mondatot valóban nem sikerült igazán frappánsan megfogalmaznom......az, hogy nem elég emészthető vagy kevés a magyarázat, talán nem az én bűnöm :)
Please feel free to be offtopic.....
EveH 2015.05.21 22:10:30
@shipmate: She's Hyding :))
EveH 2015.09.16 21:24:55
@braindamage: Miért választottad ezt a nevet? :)
EveH 2015.09.20 15:54:01
@braindamage: Haha.......
Hogyan vészeljük át az álmatlan éjszakákat? Hogyan lehetséges a hittel kapcsolatos nagy csalódást feldolgozni? Mit lehet tenni, ha kihúzzák lábunk alól a talajt, ha hirtelen annyira egyedül érezzük magunkat és nem tudjuk, hogy legyen tovább? Ez a nyugtalanság tart fogva és a…..
EveH 2015.06.01 20:57:39
@ORION: Ez nagyon jó!!
A JW videótéka májusi kiadása Stephen Lett-et mutatja be, aki arra kéri a Tanúkat, hogy fedezzék a költségvetési hiányt A JW videótéka 2015 májusi kiadását a házigazdája, Stephen Lett, vezető testületi tag úgy harangozta be, hogy az “történelmi” lesz. Végül is pontosan…..
EveH 2015.05.14 22:47:33
@Oswald Spengler: Én is végignéztem egyszer teljesen, és egyes részeket többször is, és néha úgy néztem, hogy csak a keze látsszon a monitoron, szerintem se százas.....
A szöveget nyilván megírják neki, és olvassa közben, abszolút természetellenes.
Haha, igen, csak egy kávét :)
EveH 2015.05.14 23:27:37
@shipmate: A szokásos üres általánosságok.....
EveH 2015.05.15 19:14:03
@Inspicio: Ezek nem Johnny szavai, a cikket Cedars írta...
Brusthom Ziamani heteken belül radikalizálódott, miután elűzték otthonról a JT szülei Brit újságok arról számolnak be, hogy egy fiatal brit férfi, akit bűnösnek találtak egy katona lefejezésének kitervelésében, a szélsőséges iszlám radikalizmus felé fordult, miután…..
EveH 2015.03.11 17:18:14
@Silence35: Nem, de mégiscsak ő írta a cikket, tudja, hogy mit akart mondani....
„Bármi legyen az, ami a családom megsegítéséhez szükséges, meg fogom tenni akkor is, ha ezzel nem tisztességes játékot játszom, mert az Őrtorony Társaság sem tisztességesen cselekszik.“ Egy 2015. 02. 17.-ei Facebook bejegyzés fordítása – Rob St. a 6.000 fölötti tagot…..
EveH 2015.03.11 17:04:02
@Johnny Joker: Agreed :D
“Nem utasítanánk el, hogy testvérként kezeljünk valakit, mivel ő nem hisz abban, hogy a Társulat az Úr csatornája. Ha mások ezt másként látják, az az ő előjoguk. Teljes lelkiismereti szabadságnak kell lennie.” (Őrtorony, 1920. április 1., 100. old.)   Joseph Rutherford…..
EveH 2015.02.20 16:37:38
@Csak egy válasz: "DÁBBLJÚVÉ"
?? Csak DÁBBLJÚ...... :)
Amikor az Őrtorony új ‘történelem’ könyvét kiadták ezen a nyáron, azt mondták, azért volt szükséges a kiadása, mivel a régi túl hosszú volt. Az “Isten Királysága uralkodik!” egy vékonyabb, és ebből következően könnyebben lefordítható kötet, mint az elődje. Nemrég lehetőségem nyílt rá, hogy…..
EveH 2015.01.12 22:30:55
@relevánss: Semmi.......
EveH 2015.01.12 22:33:19
@EveH: Na jó, azért a sátánistákat meg még egy-kettőt ne vegyünk a többivel egy kalap alá....
Amit mondanak, azt nem mindig cselekszik A Vezető Testület jól tudja, mit jelent becsületesnek lenni, ami abból is látható, ahogyan meghatározzák a szó jelentését: Mit jelent becsületesnek lenni? Becsületesnek lenni annyit jelent, mint megbízhatónak lenni … A becsületesség…..
EveH 2014.12.04 14:22:38
@Columba: Köszönöm.... :)
Chilében legalább két olyan Királyságtermet fotóztak le, amelyeken nemzeti zászló lengett  A politikai semlegesség hosszú ideje fémjelzi Jehova Tanúit, ha a gyakorlatban nem is mindig, de legalább elméletben. A nemzeti zászlók bármiféle használatát, akár az előttük való…..
EveH 2014.10.05 11:09:04
@jtanú: Ezek a gondolataid is bizonyítják, hogy nem tudsz igazán 'önmagad' lenni, igazán őszinte és nyílt lenni közöttük. Ha elmondanád nekik, hogy hogyan gondolkodsz valójában.....hát lehet, meglepődnél a reakción. Ha meg állandóan kontrollálnod kell magadat, amikor beszélgetsz velük, hát milyen barátság az, ahol ezt kell tenned?? Isten népe között nem lehetsz önmagad?? Mindig résen kell lenned, hogy ezt vagy azt nehogy véletlenül elmondd? Ha pedig van olyan köztük, akivel nem kell ezt tenned, akkor ő sem 'igazán tanú', ahogyan te sem vagy az, mert ugyan azt állítod, hogy elfogadod a VT-et, de nem tartod be, amit elvárnak tőled. A VT előírásai közt nincs ott, hogy te megválogathatod, hogy a kijelentéseik közül mit fogadsz el és mit nem, hanem az, hogy rájuk mint Isten képviselőire és szócsövére kell tekintened. Persze, senki sem lát beléd és nem tudják tetten érni, hogy hogyan is gondolkodsz valójában, de az ilyen dolgokat általában nem lehet sokáig fenntartani, előbb-utóbb vagy neked kell teljesen megalkudnod, vagy színt vallanod. Ez nem megy másképp.
EveH 2014.10.05 11:15:51
@jtanú: "Ma már bőven lelkiismereti dolog az, ami évekkel korábban még bűnnek számított!"

Na, ez meg a másik....gondolj csak bele, mit éreznél, ha évekkel ezelőtt, amikor a frakciók elfogadása még nem lelkiismereti dolog volt, elvesztettél volna egy barátot, amiatt, hogy ő nem fogadta el a vért. Aztán most, pár év múlva látod, hogy na, most már el lehet fogadni, mindenkinek a saját lelkiismeretére van bízva, hogy elfogadja-e. De a te barátodat ez már nem hozza vissza. A VT erre azt mondaná, vagy a vének, hogy a barátod akkor jó lelkismerete szerint cselekedett, és ezért meg is kapja majd a jutalmát. Igen, de mi van a VT lelkiismeretével, ők hogyan tekintenek vissza erre? Földi emberek hogyan merészelnek ilyen felelősséget vállalni, és ilyen szinten beleavatkozni mások életébe, amikor tudják, hogy élet-halál múlhat rajta???
EveH 2014.10.05 23:28:00
@jtanú: "...nagyon sok mindent meg lehet tenni itt anélkül, hogy baj lenne belőle, csak tudni kell a módját!!!"

Tudod, megette a fene az egészet, ha már csak kiskapukkal lehet "az egyetlen igaz vallásban" boldogulni..............
Az Őrtorony halmozza a szenvedést a kiközösített személyek számára legújabb propagandájával Bizonyára az egyik leggroteszkebb propaganda részeként, amit az Őrtorony Írói osztálya valaha is kitermelt, Jehova Tanúit arra kérik, hogy úgy tekintsenek kiközösített…..
EveH 2014.09.17 01:42:49
@Jona3: Közönséges "mezei" tanú hiába látja meg, hogy valami hamis, őt akkor is kiközösítik, ha igaza van, és azt a tanítást később megváltoztatják. Nem az ő dolga azonban, hogy ezt megítélje, tehát amíg felülről nem intézkednek, őt kiközösítik, és később sem fogadják automatikusan vissza (bocsánatkérésről nem is beszélve). Ezt azzal magyarázzák, hogy egységnek kell lenni, hogy együtt haladhassanak.

Lásd: Walsh trial
"Q. If a member of Jehovah's witnesses took the view himself that that prophecy was wrong, and said so, would he be disfellowshipped?
A. Yes, if he said so, and kept on persisting in creating trouble, because if the whole organisation believes one thing, even though it be erroneous, and somebody else starts on his own trying to put his ideas across, then there is a disunity and trouble, there cannot be harmony, there cannot be marching ...... Our purpose is to have unity.

Q. Unity at all costs?
A. Unity at all costs, because we believe and are sure that Jehovah God is using our organisation,the governing body of our organisation, to direct it, even though mistakes are made from time to time. "
A magyar felirat bekapcsolható! Kapcsolódó cikkünket ITT olvashatod. Átírta, fordította és feliratozta: Columba, Eve, Eamene, JJ ..
EveH 2014.07.27 17:38:58
@river flows: Megint nem arra reagálsz, amit írtam, hanem azt bizonygatod, hogy az ellenérveink csak kötözködés, de ugyanezt mi is elmondhatnánk rólad, csakhogy ennek nincs értelme. Konkrétan mondd meg inkább, és bizonyítsd, hogy a Vezető Testület mi alapján jelenti ki, hogy egyedül ők értelmezik helyesen a Bibliát!
Épp az előbb olvastam egy másik posztnál Niro hozzászólását egy 1969-es Ébredjetek!-kel kapcsolatban. Nézd meg, a legutolsó poszt utolsó kommentje.....
EveH 2014.07.29 15:45:31
@river flows: "Tudod, az elnyomók nagyon nem szeretik (és főleg nem buzdítják) az elnyomottakat, hogy önállósítsák magukat és magukban kutassanak, mert az gondolkodásra, elemzésre készteti az egyént."
Hát igen.....ezért jelent meg a 2007-es szeptemberi Királyság-Szolgálatunkban, hogy a társulat nem helyesli, ha tanúk kis csoportokban összejönnek, és együtt tanulmányozzák a Bibliát.......Én emlékszem, hogy ezen nagyon elcsodálkoztam......
EveH 2014.07.30 13:39:58
@river flows: "Tudod, nem egyszer minden magyarázat nélkül csak beidéztem Jézus szavait, és nem kellett itt sokaknak. Ez van..."

Kérlek, idézd ezeket a kommenteket......
A gifet készítette: Laci7000 "Ha fiatal vagy, azzal a ténnyel is szembe kell nézned, hogy soha sem fogsz megöregedni a dolgok jelenlegi rendszerében. Miért nem? Mert az összes bizonyíték a Biblia próféciájának beteljesedésében azt jelzi, hogy e korrupt rendszer vége néhány…..
EveH 2014.07.28 12:43:24
@kocsiss: Én már két és fél éve nem járok, tehát nem tudom. De ismertem olyan tesókat, akik abszolút komolyan vették, hogy valóban akármikor eljöhet Armageddon, és összeállítottak egy túlélő-csomagot konzervekkel, alapvető dolgokkal.
EveH 2014.07.28 20:46:40
@küzdős: Most biztos jól jött a csomag, hogy egy hónapig nem volt gondja a kajára, így legalább valami haszna volt :)
EveH 2014.07.29 15:09:51
Egy érdekes témát szeretnék most megvizsgálni. A Bibliában van egy fogalom, kifejezés, ami a keresztény és hívő élettől elválaszthatatlan, hiszen a keresztény hívő élet a Biblia alapján ezzel kezdődik el. A megtérés az tulajdonképpen Isten hívására való emberi válasz az…..
EveH 2014.07.23 15:38:13
@bjanek: "mindig élvezem, amikor hülyének néznek"
Ez jól bizonyítja, hogy nem vagy az :)
EveH 2014.07.23 16:50:50
@ORION: Igen, én is így gondolom......
És jó borozgatást :)
EveH 2014.07.23 17:26:38
@ORION: Az is kell..... :)
Egy michigani királyságterem pillanatnyilag egy pünkösdi egyházhoz hasonlít, amint a kongresszusi küldöttek Pharrell Williams “Happy” című számára táncolnak Egy YouTube-videó, amelyet a 2014-es nemzetközi kongresszusok egyik küldöttje töltött fel nemrég, nagy feltűnést…..
EveH 2014.07.22 19:02:22
@river flows: Bocs, de egyáltalán nem arra reagáltál, ami a kommentem lényege. Nem arról van szó, hogy valakinek tetszik-e az ACDC, vagy hogy mennyire durva zenét csinálnak (szerintem egyáltalán nem vészes, bár nem kedvelem őket különösebben), hanem arról, hogy ne más döntse el helyettünk, hogy mit gondolunk. Egy okot mondj, amiért a saját ízlésemet fel kellene váltanom a VT ízlésével, akármiben. Ők valószínűleg nem is ismerik ezeket a zenakarokat, legalábbis nem tudom elképzelni, amint mondjuk Anthony Morris III. Pink FLoydot hallgat :D Milyen alapon döntik el, hogy pl. egy tanús összejövetelen mit lehet hallgatni, akárhol rendezik is meg. Különben szerintem sincs azzal semmi baj, ha egy ilyen teremben egyszer összejövetel van, egyszer szórakoznak. Miért lenne ez szentségtörés? Valaki említette, hogy amikor bérelték az összejöveteli termeket, akkor is ez volt a helyzet.
EveH 2014.07.22 23:06:24
@Τιμόθεος: Ja, mi is jártunk hosszú évekig egy bérelt terembe, és csak utána épült fel a KT.
Különben tudom, hogy nincs értelme viszaírni neki, csak sokszor nem tudom megállni.....Kicsit bosszant, hogy ami a lényeg, arra semmit sem mond, de azért olyan nagyon nem bosszant, már megszoktam... :)
EveH 2014.07.22 23:10:04
@ORION: Én ezt egy másik számmal láttam, de mindegyik hatalmas :D
www.youtube.com/watch?v=WhzsfycvdMQ
Russell forog a piramisában, Rutherford még a whiskeyt is kiprüszkölné: Jehova Tanúi legfontosabb üzenete pedig a weboldaluk címe lett! Ne feledd: Bár csak közvetetten, a hű de értelmes szolgáján keresztül, de MAGA JÉZUS KRISZTUS SZERKESZTI A JW.ORG-OT!!! Az interweben egyedül a…..
EveH 2014.07.21 11:07:18
@river flows: "csak egy szervezetnek adatott meg MINDIG, hogy viszonylag jól értse az Írásokat, és az adott korban az ítéletüzenetet átadja"

Ha úgy adatott meg (nyilván Isten által) ez a megértés, akkor miért csak viszonylagos?? Eléggé gáz egy ítéletüzenetet egy viszonylagos megértés alapján átadni......
By Mason Miller Jun 25 2014 Ha másképp nem jelöltük, a fotókat Michael Winters készítette Eltekintve az esetleges találkozásoktól az ajtóról ajtóra történő prédikálásuk során, és attól az egy esettől, amely miatt még mindig bánt a lelkiismeret, amikor is a bátyám a…..
EveH 2014.07.07 11:43:16
@timeshift: ..."eltávolodtak az Élő Istentől..."

Itt ezen a blogon nagyon sokan nem távolodtak el tőle, sőt. Csak az Őrtorony Társulattól távolodtak el. Ezt a kettőt még te sem veheted egy kalap alá, de ha igen, bizonyítsd be, hogy így van. Enélkül a bizonyíték nélkül ez a mondatod értelmetlen.
És honnan tudod, hogy mi vétkesek vagyunk? Nagy felelősség ilyet kijelenteni. Nem ismersz minket, és te is csak ugyanolyan ember vagy, mint mi, nem látsz bele senkibe sem. Én a magam részéről nem lennék képes ilyen kijelentéseket tenni anélkül, hogy személyesen ismernék valaki, valószínűleg még akkor sem...
EveH 2014.07.07 11:52:04
@timeshift: "Csak azzal foglalkozz, ami közelebb visz Istenhez értelemben és érzelemben."
Honnan tudod, hogy kit mi visz hozzá közelebb??
Amikor megismertem a tanúkat, egyáltalán nem érdekelt a háromság elleni tantételük, később persze már jobban. De most megint ott tartok, hogy úgy gondolom, egyáltalán nem fontos az Istennel való személyes kapcsolathoz, hogy erről ki hogyan gondolkodik. És bocs, de ez megint csak olyan dolog, amit megítélni nem a te dolgod.
EveH 2014.07.07 20:19:38
@Τιμόθεος: Egyetértek, épp elég van, amiről biztosan tudjuk, hogy mondja a Biblia, még azokat sem tudjuk betartani. Minek akkor a bizonytalan dolgokkal foglalkozni, főleg pedig véget nem érő vitákba bonyolódni miattuk.....
Az egykori vént, Mark Sewellt, azzal vádolják, hogy véni pozícióját felhasználva nőket és gyermekeket használt ki (kép: Wales Online) A Wales Online riportere, Ciaran Jones szorosan figyelemmel kíséri a Merthyr Crown Court-on tárgyalt bírósági ügyet, amelyben az egykori vént,…..
EveH 2014.06.30 11:57:10
@Niro: :D
EveH 2014.06.30 17:14:42
@Niro: Én értem, hogy ezzel mi a problémád, igazad is van, de szerintem Isten "belekombinálja", hogy ki milyen körülmények között született, és emiatt milyen mértékben felelős a tetteiért, vagy azért, hogy milyen ember lett belőle. Én hiszem, hogy belénk lát és tudja mindazt, amit senki sem tudhat, még mi magunk sem.
EveH 2014.06.30 17:29:42
@Niro: Egyetértek, és szerintem benne van, most nem emlékszem, hogy hol, és milyen szavakkal, de biztosan. Ha a körülményeket nem venné figyelembe, akkor Isten nem lenne igazságos, márpedig az.
Szombat délután van, intézed a háztartási ügyeket. Észreveszed, ahogy kimész az ajtón, hogy két ember jön az utcán. Mivel nem számítasz senki érkezésére, próbálsz úgy tenni, hogy ne lássanak. A két személy befordul a bejáródra. Szépen vannak öltözve, és ami később majd…..
EveH 2014.06.27 17:25:15
@timeshift: "Akik nem a Bibliára alapoznak - eleve kizárva.
Akiknek a tanítása nem összeegyeztethető a Biblia tanításaival - kizárva.
Akik pogány vallások szokásait átvették, és gyakorolják - kizárva.
Akik a világ barátai, és belefolynak közügyekbe - kizárva."

Csak az alapján is, ha ezt itt megkapargatjuk, egyáltalán nem biztos, hogy Jehova Tanúi olyan jól jönnek ki belőle, és azt mondhatnánk, hogy kizárásos alapon ők az igaz vallás. Egyébként meg, ha valamit már kizárásos alapon kell eldönteni, az arra utal, hogy a dolog egyáltalán nem olyan egyértelmű....
Hányan kapták még meg ezt az ultimátumot?..
9:48am Thursday 19th June 2014 in News Annak a Jehova Tanúiból álló bizottságnak egy tagja, amely az egyházukhoz tartozó egyik vén elleni, szexuális bántalmazással és erőszakkal kapcsolatos bejelentéseket vizsgálta ki, azt mondta a bíróság előtt, hogy az illetőt…..
EveH 2014.06.23 16:13:22
@Columba: Igen, mert az angolban sem az irodalmi kifejezés volt....
EveH 2014.06.23 20:31:37
@undercover: Kösz :)
Egy Jehova Tanúja a nagy-britanniai Warringtonban, amint nagyvárosi tanúskodással foglalatoskodik Jehova Tanúi látványa, amint szembetűnő kerekes mozgópultjaik mellett állnak, melyek csordultig vannak könyvekkel és magazinokkal gyorsan ismerős látvánnyá válik szerte a fejlett…..
EveH 2014.06.22 21:23:57
@ex.hmcs-s: Én is pontosan ezt gondoltam, amikor elolvastam.