Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Bernik

0 bejegyzést írt és 251 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A tanárok és tüntető társaik számos jogos követelésével nekilódult tüntetési hullám épp most fullad saját bohózatába, amikor is a kreatív energiák és politizáló cselekvések kezdenek kimerülni a kockás inges, ironikus szelfik készítésében. A kormány kezdhet megnyugodni: ellenfelei valósnak induló…..
Bernik 2016.02.20 17:02:35
@hívőlélek:
Mégha csak az lenne a baj, hogy "államilag szponzorált Prosti Srácok"!
Egyszerűen tényleg érthetetlen egy magára valamit is adó átlagos hazai "jobboldali"! Nem tűnik fel neki, hogy ki ez a Stefka István elvtárs, aki tavaly óta tölti be 1956. eszméjének hagyatékát tervszerűen romboló kommunista hadtest egyik tábornoki pozícióját. Szegény Pongrátz Gergely forog a sírjában, amikor látnia kell, hogy a kádári kommunista diktatúra egyik legvéresebb szájú, moszkovita, nyugatgyűlölő propagandistája a "Pesti srácok" nevét bitorló förmedvény élén pusztítja nemzetünket!
Az álellenzéki, szintén putyinpénzből tartott, indexes címlapon már nem csodálkozom. "A tanárok jogos követeléseivel nekilódult tüntetési hullám most fullad saját bohózatába." - Megjött a napiparancs, ezt tartották fontosnak "kiemelni".
Álmodik a nyomor elvtársak! Nincs itt semmiféle bohózat, nem fullad ki a tiltakozás, de még hasonlóság sincs az "emútnyócév" orbáni hazugságsikereivel, szélsőbalos mafiiatrükkjével. Ébred a nép és egyre jobban összefog, mert egyre világosabb, hogy a "nemzeti" jelmez alatt egy mindent központosító, putyinbérenc rákosista diktatúrája bújik meg. Az orbáni mutatvány, a vörösben vibráló kommunista varázslat köde oszlik már. Hamarosan vége az uniós pénzesőnek és az orbáni kommunizmus diszkójából áradó vörös MŰKÖDNEK!
....MŰKÖDNEK!
Bartók Rozi A koreai popkultúra rohamos terjedésének köszönhetően Dél-Korea egyre több embert foglalkoztat, azonban egy országot csak a termékein keresztül nem lehet teljesen megismerni. Ebben a cikkben olyan dolgokat gyűjtöttem össze, amiket az ember nem feltétlenül tanul meg a sorozatokból,…..
Bernik 2016.02.07 23:41:23
@Behajtó70:
"magyarozás"? Melyik mondat volt az, hol láttad? Ja, hogy amikor a bunkókról beszél? (Ráadásul csak "közepesen parasztokról.") Az neked "magyarozás"? Éppen ezzel ócsárolod a magyarokat, hogy megpróbálod a magyarokra venni, amikor a bunkókat szidják. Szerencsére persze nem tudod magadra venni a szerinted magyaroknak szóló sértést, hiszen a bunkó analfabétizmuson kívül máshoz nincs közöd. Magyarságtudathoz meg főleg nincs!
Emellett a logikád is elképesztő. Az, hogy máshol is találkozol bunkókkal, az szerinted mennyit árul el arról, hogy hol, milyen arányok vannak?! Hofi megmondta már igen rég: "Statisztika szerint Magyarországon az egy főre eső bunkó két fő."
A hozzád hasonlók a garancia rá, hogy ez a kommunista örökség még sokáig így is marad...

Ha valamiért tényleg kár, akkor az a nyugati média szidalmazása a posztban Észak-Korea kapcsán. Mintha bizony bármit is "titulálnia" kellene a nyugati sajtónak azzal a borzalmas, tömeggyilkos kommunista diktatúrával kapcsolatban. Persze ha ez nem lenne benne a posztban az öngyilkossági statisztikával együtt, akkor meg nem lehetett volna Index címlapos. Például ha arról írt volna, hogy az északi milliók éhhalálával szemben a déli, - az USA által garantált - szabad piacgazdaság népének életszínvonala, amely meghaladja Nyugat-Európáét!
PKP közösség Rádió 2016.02.06 11:19:10
A hét egyik reggelén itt a délvidéken autóztam rádiót hallgatva. Milyen jó volt épkézláb reggeli műsort hallgatni! A Szabadkai Magyar Rádiót hallgattam, s köszönöm azt, hogy ismét embernek érezhettem magam, nem agitálandó tárgynak...
Bernik 2016.02.07 17:06:01
@enpera:
Megpróbálom a lehető legegyszűrebben megfogalmazni a kérdést, hátha sikerül megértened: Ha Feri alatt jobb lett lett volna és nem csupán annyit, hanem még utálatosabb bűnöket követtek volna el Gyurcsányék a magyar nép ellen - például rendeleti kormányzást vezettek volna be, betiltva az Orsszággyűlést, elkobozták volna a nem kormánypárti tévéket, rádiókat, sajtót, bárkinek a magánvagyonát és a határokon se ki-, se be nem engedtek volna senkit a Kedves Vezér külön engedélye nélkül, akkor mindez jogossá tenné, hogy Orbán UGYANEZT csinálja, ahogyan a szándéka ellenére nyilvánosságra került - törvényellenesen titkosított - törvénytervezetében áll!?
Még egyszerűbben: az egyik undorító gyilkos maffia által elkövetett bűnök felmentik a másik undorító gyilkos maffiát az általa elkövetett bűnök alól? Nehéz kérdés?
Kedves barátaim! Mindenekelőtt kalapot emelek előttetek a miatt, hogy ki mertek állni a magatokért, a szakmátokért,  a becsületetekért. Lényegében mindenkinek egyértelmű, hogy a közoktatási rendszer központosított átalakítása nem csak elhibázott volt, de egész egyszerűen megalázta a pedagógusokat.…..
Bernik 2016.02.04 00:39:35
Ritka az olyan poszt, amelyiknek ennyire egyet lehet és kell érteni minden sorával. Kénytelen vagyok ismételni:

"Mindenekelőtt kalapot emelek előttetek a miatt, hogy ki mertek állni a magatokért, a szakmátokért, a becsületetekért. Lényegében mindenkinek egyértelmű, hogy a közoktatási rendszer központosított átalakítása nem csak elhibázott volt, de egész egyszerűen megalázta a pedagógusokat. Nagyon jó, hogy Miskolcon kipattant az a szikra, ami kinyitotta a szemeket és felbátorította a teljesen jogos tiltakozásra azokat is, akik eddig csak magukban zúgolódtak.
A mai nap valami igen fontos kezdődik el nem csak a ti életetekben, hanem az egész országéban."

Annyit teszek hozzá, hogy mennyire szánalmas és egyben undorító az a politikai hatalom, amelyik azt képzelte, hogy bármennyi időn át porig alázhatja, kirabolhatja a népet és ifjúságának tanítóit. Azt hitték, hogy a látszólagos nyugalom, az összeszorított fogak csendje azt jelenti: bármit megtehetnek. Hát tévedtek, mert ez csak a fogyó bizalom, az átmeneti, hitetlenkedő döbbenet csendje volt! Igen, az aljasságnak és mocskos trükköknek teljes skálájával meg fognak próbálkozni, de ha senkit sem engedtek, engedünk lejáratni, bántani közülünk, akkor visszavonulót fog fújni a hatalom maffiája. Akkor már "csak" arra kell vigyázni, hogy a megszűnő KLIK helyett például ne egy másik név alatt próbálkozzanak ugyanazzal a trükkel. Ahogyan minden más kérdésben és minden más területen is el fognak játszani minden mutatványt és átverést. Amíg engedjük nekik. Most nincs mögöttük megszálló szovjet hadsereg, most az együttes, közös fellépés és kitartás meghátrálásra fogja kéyszeríteni a jövő elrablóit.
Egyesek szerint az összeomlás előtt álló Oroszországgal akarja a fél világot térdre kényszeríteni Vlagyimir Putyin. Oroszország invázióra készül, ezért félkatonai alakulatot hoz létre a lengyel kormány és a hadsereg – hallgatom a Hír TV február 3-ai, szerdai, a lengyel védelmi miniszterre…..
Bernik 2016.02.03 23:44:43
A lengyelek akarják elözönleni Orszországot?
"Oroszország inváziójára készül, ezért félkatonai alakulatot hoz létre a lengyel kormány és a hadsereg" - most vagy nem tud magyarul, vagy szándékosan fogalmaz ellenkező értelemmel, mint a valóság. Egyik lehetőség rosszabb, mint a másik.
Továbbá: micsoda galádság a nyugati "hadügyminisztériumok" részéről (vajon az oroszt is így nevezi?), hogy erről a szegény, szerény Putyin elvtársáról ilyen csúnyaságot feltételeznek. Amikor olyan "rég" volt már, hogy bekebelezte a Krim félszigetet, egy szuverén szomszéd ország hatalmas, legértékesebb területét. Katonái, hadereje és hadi technikája változatlanul ezen szomszéd ország jelentős, további részeit tartja megszállva és támadja. Közben nyugati utasszállítót lő le orosz katonáival és orosz BUK rakétájával. Szíriában egy tömeggyilkos diktátort támogat kizárólag azzal a céllal, hogy a saját népe - és nem elsősorban a valódi terroristák - ellen háborút viselő kormány továbbra is biztosítsa az onnan menekülők Európát megingató, milliós nagyságrendjét.
Az alacsony olajár valóban átírta a putyini tempót, de céljai semmit sem változtak.
Az pedig, miszerint "nem fér a fejébe, hogy egy összeomlás előtt álló", de ütőképes haderővel rendelkező hatalom miért támadna - nos ez meglep. Eddigi posztjai alapján "többet" feltételeztem. Csak így hirtelen, minden utánkeresés nélkül a legmarkánsabb példa: Egyiptom.
Nasszer egyiptomi elnök, évekkel a Hatnapos Háború után egy interjúban elismerte, hogy napok választották el országát a totális gazdasági csődtől, amikor Izrael megtámadása mellett döntött. Ez volt az egyetlen kiút, amit menekülési lehetőségnek látott az összeomlás és a vele járó erkölcsi megsemmisülés lehetőségéből. Aztán hogy hat nap alatt milyen totális katonai vereséget szenvedett, az már egy következő történet. Az bizonyára "kisebb" szégyen volt számára...
  A PestiSrácok.hu portál szerint Soros György magyar származású amerikai üzletember által támogatott civilek, civil szervezetek állnak a pedagógusokat utcára hívó és a köznevelési rendszer állapota miatt az ország több pontján demonstrációt szervező körök mögött.  Ezt volt képes a Magyar…..
Bernik 2016.02.03 12:29:41
@aard:
Annyira szomorú vagyok, hogy csalódott lettél, kedves "kolléga". Nem tudom eljutottál-e a cikk lead-jének - ugye, tudod, mi az? - végéig:
"A PestiSrácok.hu portál szerint Soros György magyar származású amerikai üzletember által támogatott civilek, civil szervezetek állnak a pedagógusokat utcára hívó és a köznevelési rendszer állapota miatt az ország több pontján demonstrációt szervező körök mögött."
Szerinted ez nem politika? Ja, értem! Ha már elfogynak az érvek, akkor a kriptokommunisták legősibb érve jön: "tilcsuk'" be elvtársak!
Amúgy nekem is van ám egyetemi diplomám, elvtárs! Kettő is! Bi-bi-bíííí! Ezért aztán a "hmmm, ööööö...." felvezetésnél nyomósabb érveket hoztam fel, Kedves bolsevik Vezéred tetteivel kapcsolatban. Amiről neked a "fröcsögés" szó jut eszedbe, és nem ám Stefka elvtársad hazug gyalázkodásáról. Á, dehogy!
@elemes:
1. Már jobban értem a szövegértési problémák hazai helyzetét mutató kutatások eredményét.
2. Az SZDSZ ilyen jókat is mondott? Nem is emlékeztem, köszi! Magam csak egy-két éve jöttem rá, addig bizonytalan voltam benne, hogy a Kedves Vezéred, Orbán tényleg egy "nemzeti" jelmezbe bújt kommunista diktátor-e. Az!
Bernik 2016.02.03 12:38:24
@Liberalis velemenyTERROR:
"kulfoldi bunozok es titkosszolgalatokkal szemben" - húha! Ennyire nem tetszik neked a Putyin elvtársnál várható legújabb tisztelgés és bizalmas "eszmecsere" ? Van ám újabb brosúra is, elvtárs! A magyar nép 1956-os forradalmáról hazudtátok, hogy "külfödi bűnözők és titkosszolgálatok műve" volt.
Bernik 2016.02.03 12:44:58
@elemes:
" hogy aki mást gondolt, mint ők, azt nem tekintették demokratának" Nem arról beszélünk, aki "mást gondol". Ma az a nemzet húsbavágó gondja, hogy olyan "vezére" van, aki kommunista módon, egyszemélyben dönt már kivétel nélkül mindenről. Az országot évtizedekre Putyinnak eladósító, elkötelező PAKS II-ről, orosz metró száz-milliárdokról, orosz helikopterbeszerzésről, az oktatás szétveréséről és egy kézbe nyomorításáról. Azaz "illiberális", nyugatellenes és a keleti diktatúrába taszító lázálmának megvalósulásáról! Antidemkratikus módon gondolkodni, vagy egyszemélyi vezérként mindezt az országra, a jövő nemzedékekre kényszeríteni, az egy "kis" különbség!
2008 és 2012 között negyedével csökkent az oktatásra fordított pénz, ötödével kevesebb hallgató jár a magyar egyetemekre, a pedagógusbérek pedig nálunk a legalacsonyabbak OECD szinten. Ráadásul a pedagógusbértáblát is átalakította a kormány,  emiatt a pedagógusok évi 20…..
Bernik 2016.02.01 22:36:48
@Sequoyah:
Bizony, nem szégyelli kimondani ezt a kommunista zagyvaságot ez a "jobboldolai" Kedves Vezér. A "munka alapú társadalom" a kommunisták (és elvbarátjuk Hitler) találmánya, de létezett már ötezer éve is: a piramisokat is "munka alapú társadalom" hozta létre.
A legnagyobb szégyen azonban az volna Orbán számára, ha nem nőtt volna fel egy újabb generáció a kommunista diktatúra óta, és képes volna a többség azonnal látni, milyen szánalmasan átlátszóan hazug, hogy ő jobboldali lenne. Így erről a XXI. században - a tudásalapú, jóléti társadalmak korában - totálisan életidegen agyrémről a "munka alapú társadalom" kifejezésről minden normálisnak a
SARLÓ ÉS KALAPÁCS
bolsevik jelképe jutna eszébe, ami tökéletesen kifejezi Orbán agyrémét. Nem véletlen, hogy a milliók éhhalálát hozó északkoreai kommunista diktatúra jelképe is ugyanez ma, amikor egy kegyetlen diktátor jóléte és klikkje áll szemben egy tehetséges - a szabad Dél-Koreában gazdag - északkoreai nép nyomorával. Semmi sem idegenebb Orbántól és kommunista maffiájától, mint a nyugati demokrácia, a szabad világ és annak kifejezései, fogalmai, jelképei. Szemben a vérvörös kommunista csillaggal, sarlóval meg kalapáccsal és Marx lázálmaival, ami teljesen Orbán beteg agyának a világa!
A február 13-án 11 órára szervezett, Kossuth téri pedagógustüntetésről persze alig tudósítanak, főleg a diktatúrapárti kormánypropagandában.
Egy a lényeg ("egy a jelszó" elvtársak), egy a cél ma: Orbán diktatórikus hatalmát, tehát a Kedves Vezér közoktatást szétverő őrületét tovább nem tűrő tanárok, pedagógusok ellen hangolni a közvéleményt. Ez az álellenzéki és nyíltan orbánpropagandista média napi parancsa!
Azt kell hazudniuk, mintha az "óraszámcsökkentés" volna a követelések lényege. Nem! A lényeg a normális oktatási rendszer visszaállítása, amelynek egyik eleme a SOK KÖZÜL, hogy a helyettesítési túlóra kifizetése HELYETT ne a kötelező óraszámot növeljék!
Takarodjon ki a diktatórikus hatalom az oktatásból, amit már nem is így neveznek Orbánék, hanem "nevelésnek". Mert ők akarják a szülők helyett "nevelni" a most felnövő generációt arra, amire az orbáni maffiának szüksége van: kérdezni képtelen, tudatlan, "agyatlan" rabszolgahadakat akar "nevelni"!
Bernik 2016.02.02 01:28:37
@Pukka Pad:
Á, értem! Tehát, ha a "liberálisok hálójában" vannak a pedagógusok, akkor minden rendben van azzal, hogy a felnövekvő generáció oktatása helyett az orbáni maffia stadionokra, esztelen, csaló beruházásokra fordítja, ezek ürügyén is ellopja a pénzt az oktatástól.
Egyébként a burkolt zsidózásról csak annyit, hogy reggelig lehetne sorolni a listát, az ilyen származásúakat az orbáni közvetlen körből, kormánytagokból és haverjaikból, strómanjaikból. Azonban önmagában ezzel semmi baj nem volna, NEM EZ A GOND, bármennyire is próbáltok terelni.
A "picike" probléma az, hogy a tanárok, pedagógusok és a zemberek nem a "liberálisok", hanem egy magát "jobboldalinak" hazudó, a választásokat csalással megnyert, putyincsicska kommunista maffia hálójában érzik magukat, és joggal érzik így: mert jól benne is vannak!

"...nem azt mondtam, hogy itt minden hiba nélküli és tökéletes." Ez is túlságosan ismerős: vannak még hibák, elvtársak! De alapjában "rendben van", hogy Nyugaton tízszer jobban élnek. Azonban lehet, hogy pontosabb bolsevik jelmondatokért érdemes lenne megkérdezni az egyházi elhárítás egykori ügynökét, a MSZMP egykori oszlopos tagját, a "Ki tud többet a Szovjetuniról?" országos vetélkedő nyertesét! Aki ezzel jutalomutat nyert a Szovjetunióba, ahol bensőséges kapcsolatba került bizonyos szervekkel. Találd ki, melyik területnek EMBERI minisztere ő ma, a "jobboldali", "nemiskommunista" orbáni állammaffiának! Megfejtés: Balog Zoltán miniszter elvtárs!
Akkor most minek a hálójában vannak a pedagógusok?
Bernik 2016.02.02 02:58:45
@Pukka Pad:
1. Minden demokratikus országban választási csalás, amikor egy párt és jelöltjei közpénzből fedezik kampányukat úgy, hogy visszaélnek meglévő politikai hatalmukkal. A 44 %-kal elnyert "kétharmad" önmagában is csalás. Ezzel szemben 2002. "csalása" legenda.
2. A kriptokommunisták mindig összetévesztik a nyugati életminőséget a havi fizetéssel. Abba beletartoznak az év során kapott egyéb juttatások Nyugaton - 13., 14. havi fizetés - az államilag el nem lopott, hanem az utakra, közlekedésre, valóban ingyenes OTTANI SZINTŰ oktatásra, valóban ingyenes és OTTANI SZINTŰ egészségügyi ellátásra, közszolgáltatásokra, valóban a polgárt szolgáló államra, államigazgatásra, rendőrségre, OTTANI SZINTŰ nyugdíjra fordított összegek. Ezek mind beletartoznak az életminőségbe a szabad médiával, a valóban közszolgálatival együtt, amely szintén a népet szolgálja (nem a pénzét lopja el), a kormányt meg számonkéri. Bőven kijön a tízszeres szorzó.
3. Valószínű az lehet a gond, hogy még a nevét sem tudod rendesen. Balog MSZMP-s volt, ezt nyilvános rendezvényen ismerte el. Lelkészi pályafutása ezt követte, tehát ebben "igazad van", tényleg nem lépett be az MSZMP-be lelkészként. Fordított volt a sorrend. A szovjet utazás is igaz volt, ezt nem vitatod, mint ahogyan az ominózus versenyt is elismered. Ahová már bejutni is "kitüntetés" volt, csak elköltelezett kommunisták "privilégiuma" lehetett - ugye ezt sem vitatod?! Azt meg nem mondtam, hogy első lett, de a nyertesek közt volt, hiszen megnyerte azt a csodálatos utat a szabad, virágzó, kommunista paradicsomba, a Szovjetunióba. A munka alapú társadalmak fellegvárába, ami Kedves Vezérünk mai álma, leghőbb célja. Vagy ez is "marhaság"? Csak nem?
Az MSZMP-s kommunisták hada, amely az orbáni sleppet uralja, egyszerű trükkre utal: megfelelő - a kommunista diktatúrák közül utolsóként máig titkos - aktákkal zsarolható csicskásokra van szüksége.
Pár hete írtam arról, hogy Berlin folyamatosan változik, és lassan eltűnnek azok a foghíjak, melyeket a Fal lebontása hozott létre. Persze az az igazság, hogy egy 160 kilométer hosszú, helyenként legalább 20-30 méter széles foghíjról beszélünk, ami nem tud csak úgy egyszerűen eltűnni! Majdnem…..
Bernik 2016.01.29 14:09:13
@Vírusbácsi:
Igen, a négyhatalmi egyezmény alapján volt egy "folyosó", egy - természetesen" a nyugatiak által épített - autópálya a szabad világ és Berlin szabad része, azaz Nyugat-Berlin között. Nem volt szabad letérni, utasokat felvenni, leszállni és egyáltalán megállni sem, viszont a nevében is hazug kommunista "Volkspolizei" bármely járművet megállíthatott és átkutathatott.
Kérdésedből látható, hogy a híres amerikai légifolyosóról sem tudsz semmit, ahogyan a hazai posztkommunista médiának "hála", 10-ből kilencen sem tudnak erről Magyarországon! Amikor a Szovjetunió azzal próbálta kivéreztetni Nyugat-Berlint (mivel megtámadni nem merte), hogy lezárta ezt a folyosót. Ekkor az USA látta el Nyugat-Berlin teljes lakosságát élelemmel, téli tüzelővel, 20 másodpercenként érkező szállítógépek révén mindennel, ami a fennmaradásukhoz kellett. Mindez egy éven át tartott, mire a kommunista rablóbanda belátta, hogy ez trükk sem jött be.
@Túrós:
A gond az, hogy ők a zembereket, a rabszolgákat is magukkal akarjak rántani egy ilyen NDK-szerű szarba. Csak a cégért festették át: lebukott jelképeik, a vörös zászló és sarló-kalapács helyett most piros-fehér-zöld zászló és koronás címer alatt vezetik be a kommunista diktatúrát. Úgy látszik, a félrevezetéshez ennyi is elég, annak ellenére, hogy maga a Kedves Vezér is elárulta: ne azt nézzék, amit mond, hanem amit csinál! Ahogyan egy "őszinte" ember beszél, ugyebár.
Soha nem hittem volna, hogy a Jobbik kisdobosa tud olyat csinálni, amire azt mondom, hogy szép volt. Hát most ez a nap is eljött.  Novák ugyanis tegnap közzé tett a Facebook oldalán egy titkosított anyagot, amelynek persze normális országban nem hogy alapból nyilvánosnak kéne lennie, de eleve meg…..
Bernik 2016.01.21 12:00:01
@Fedor:
A vörös, putyinista sárkány egyik feje, a "nemzeti" színű készül bevezetni azt a diktatúrát, amit az ügyetlenkedő piros fej, a másik nem tudott. Ennyi a trükk. Sok birka meg beveszi, hogy a csúnya piros fej ellen szükség van engedni, hogy - ugyanannak a kommunista sárkánynak a "nemzeti, nemiskommunista" feje felhatalmazást kapjon további százmilliárdok ellopására és a nyílt diktatúra bevezetésére.
Bernik 2016.01.21 12:37:13
@csak egy néző:
Emőke túl sokat tud. (Bár ez sem életbiztosítás egy olyan országban, ahol valaki "öngyilkos" tud lenni egy rendőrkocsi hátsó ülésén - lecsap a welszi bárd -, miközben politikusbűnözők százmilliós lopásait készül felfedni.) Emőke nyakán lazább a póráz, de jó elvtárs: egy a jelszó, egy a gazda!
Bernik 2016.01.21 13:21:42
@csak egy néző:
Térjünk vissza a lényegre!
Orbán szándéka mára teljesen "letisztult", lecsupaszított, ennél jobban már ki se lóghatna a lóláb! Törekvése, amit 30 évre titkosítani akart, hogy igazi meglepetes lehessen, az igazán primitív. Mint amikor a krokodil lecsap. Egyszerű, szimpla és egyértelmű: legyen VALAMI, amire hivatkozva bevezetheti a "rendeleti kormányzást" - migránsok díszkavics dobálása például -, megfoszthatja az Országgyűlést a jogköreitől, magához vonva azokat. Mint a szintén putyinbáb venezuelai "nemzeti" diktátor elvtársa, aki a minap ragadta magához - a valójában is kétharmados, pár hónapja ellene megválasztott - országgyűlés jogköreit, formálisan is felfüggesztve a parlamentáris demokráciát, persze csak "ideiglenesen", ahogyan a szovjet csapatok is csak ideiglenesen tartották megszállva Magyarországot 40 éven át és tartották fenn a kommunista diktatúrát. Többek közt az olyan kommunista ügynökeik révén, akiket az orosz csapatok elmenetele, 25 évvel a rendszerváltás után is a máig titkos ügynökaktákkal lehet zsarolni, akár miniszterelnöki pozíciójukban is... Egyik putyini kézzel persze, míg a másikkal kockacukrot, eurómilliárdokat kell osztogatni a zsebeibe.
A migránsügy kommunikációs hazugságtrükkjének sikerétől megrészegült "Nemzeti" Skizofrén Vezér továbblépett. A nyílt diktatúra bevezetésénél tart, mert éledezik a népharag a sikerpropagandával szemben álló valóság, a nyomorba süllyedés miatt, inog a kártyavár és a Vezér látja a válaszutat: egy győztes felkelést követően élete végéig tartó börtön várja a bandájával együtt, vagy egy putyincsatlós diktatúra "Nemzetmentő Vezére" lesz-e - saját és trónörököseinek élete végéig. Vajon melyiket választja? "Nehéz" kérdés. Kész tény a "terrorfenyegetettségre" hivatkozással HETEKEN BELÜL bevezetni kívánt NYÍLT orbáni DIKTATÚRA szándéka. Ha ennek elutasítását a vasárnap 17 órai, Kossuth éri tüntetés nem fejezi ki kellő súllyal - és tömeggel -, akkor már semmi sem fogja megállítani a folyamatot. Az eddig ellopott eurómilliárdok biztonságban, Európa inog: a vége felé jár a nagy putyini terv megvalósításának első felvonása.
Putyin magához rendelte legjobb magyar tanítványát, Orbán Viktort. Ha ezt a mondatot három éve olvastuk volna, azt gondolhattuk volna, hogy valami posztkommunista paródiából való az idézet. A szomorú valóság azonban az, hogy a nagy orosz medve megüzente a kicsi magyar miniszterelnöknek: elérkezett…..
Bernik 2016.01.21 12:58:23
A Kedves Vezér számára ő és bandája százmilliárdos lopásai végleges büntetlenségére csak a putyincsatlós diktatúra megoldás. Ehhez ki kell léptetnie Magyarországot a NATO-ból és az Európai Unióból - a most bevezetni készülő rendkívüli állapottal, az Országgyűléstől formálisan is elvett jogkörökkel ez gyorsan fog menni -, és szüksége lesz saját haderőre. Ezért dobta be a bajszos sztálin-reinkarnáció, kövérhaver a kötelező sorkatonai szolgálat visszaállítását. Putyin gazdával meg egyeztetni kell a részleteket, megadni az újabb, kajmániai bankszámla számokat.

Magyarországot már nem illiberálisnak "hívják" Nyugaton, hanem diktatúrának. Orbán, ez az elmeháborodott, kommunista ügynökmúltja, ügynökaktái révén Putyin által zsarolt és milliárd eurókkal lefizetett Kedves, magyarul beszélő Vezér hazudja illiberálisnak a maffiáját. Természetesen se nem illiberális, sem nem liberális, nem jobb, nem bal, hanem a "nemzeti" máz alatt vérvörös sztálinista, a hitleri diktatúrával rokon, feudális hűbéri lánc technikájával működtetett rablóhálózat. Jól kifejezi egy milliárdos tolvaj és egyben skizofrén elme struktúráját, pontosan leképezi azt.

A migránsügy kommunikációs hazugságtrükkjének sikerétől megrészegült "Nemzeti" Skizofrén Vezér továbblépett. A nyílt diktatúra bevezetésénél tart, mert éledezik a népharag a sikerpropagandával szemben álló valóság, a nyomorba süllyedés miatt, inog a kártyavár és a Vezér látja a válaszutat: élete végéig tartó börtön várja a bandájával együtt, vagy egy putyincsatlós diktatúra "Nemzetmentő Vezére" lesz-e - saját és trónörököseinek élete végéig. Kész tény a "terrorfenyegetettségre" hivatkozással HETEKEN BELÜL bevezetni kívánt NYÍLT orbáni DIKTATÚRA szándéka. Ha ennek elutasítását a vasárnap 17 órai, Kossuth éri tüntetés nem fejezi ki kellő súllyal - és tömeggel -, akkor már semmi sem fogja megállítani a folyamatot. A vége felé jár a nagy terv megvalósítása.
Az Index Tarlóssal készített interjúját kéretik eltenni, hogy a jövő nemzedéke e kortörténeti dokumentumból megismerhesse Viktor világát. Először azonban dicsérjük fel a bikát, mielőtt ledöfnénk. Viktor huszonnyolc éve van a politika élvonalában, erre büszke, alkalmanként kérkedve emlegeti, hogy ő…..
Bernik 2016.01.19 15:46:44
@Ballib Cenzúra:
Ha már belinkelsz valamit, akkor legalább próbáld érteni is! A GDP arányos államadósság azt jelenti, hogy abszolút értékben akár emelkedhet is az államadósság, ha a grafikonod szerinti belső prodoktum - például a "közmunka" termelte árokpart söprögetési "érték", a kormánybáb KSH kimutatásában - "növekszik". Emiatt van, hogy a valóságban emelkedett is az államadósság, bármennyire is lefelé mutat az a vonal!
Egyébként meg a poszt arról szól, hogy Tarlós hogyan próbálta kiszolgálni a putyini ügynökbáb, azaz a magyarországi Kedves Vezér maffiaérdekeit.
Szó nélkül asszisztált a 40 éves szovjet rozsdahalmaz, a "metrónak" nevezett szerelvények - hatvanvalahány milliárdosnak hazudott, de bizonyosan sokkal drágább - orosz "felújításához". Miközben ugyanennyiért XXI. századi, önvezetésre képes, légkondicionált, a négyes vonalon ma is működő szerelvényeket kaphatott volna a nép! Kell ennél nagyobb bűn egy városvezetéstől és attól a kormánytól, amelyik ilyenre kényszeríti?? Nem, nem kell, de van ennél sokkal több is! Például a Budai Vár elrablása, elvétele a magyar néptől kizárólag azért, hogy a Kedves Vezér bele költözhesen és sleppje ellephesse, az sem váltott ki egy nyikkanást se Tarlósból. Amit meg az orbáni maffia egykori, kegyvesztett pénztárosával művel, például oszlopháború címszóval Budapest utcáin a Kedves Vezér kényszere alatt Tarlós, az a legvadabb maffiamódszereket is lepipálja. Estig lehetne sorolni, hány esetben szolgálta ki Tarlós az orbáni maffiát abban a reményben, hogy legalább a város legalapvetőbb működésétől nem "vonják", azaz lopják el a pénzt.
Pedig dehogynem!
Az évekre előre tervező Kedves Vezér persze tudja, mit csinál. Az EU-s, ellopható eurótízmilliárdok hamar elfogynak, a "csodának" nemsokára vége. (Mármint hogy egyáltalán működik valahogyan a gazdaság, az a csoda.) Az ágazatokban egyre nagyobb az elégedetlenség, a felháborodás a hazug sikerpropagandával szemben álló valóság, a növekvő nyomor miatt. Minden abba az irányba mutat, hogy a "nem túl távoli jövőben", bemondott "terrorveszélyre" hivatkozva be kell vezetnie a "rendeleti kormányzást", azaz meg kell fosztania az Országgyűlést a jogköreitől és magához vennie Orbánnak. Ehhez csak néhány jobbikos szavazatot kell megvásárolnia - a lopott ezermilliárdokból, ugye menni fog -, aztán jöhet a határok lezárása - uralkodói engedély nélkül senkinek se ki, se be - kilépés az EU-ból, a NATO-ból és a totális fegyveres diktatúra kihirdetése Putyin anyagi és katonai támogatával a háttérben. Nyilván ezt fogja választani és nem a számonkérést egy tönkretett, szétrabolt országért.
Bernik 2016.01.19 16:01:29
@Bernik:
költözhesen
=
költözhessen
Bernik 2016.01.19 16:44:27
Putyin anyagi és katonai támogatával
=
Putyin anyagi és katonai támogatásával

@tralalala:
Igen, de A zseniális hozzászóló ezt írta:
"Íme,... 2010-től ... csökkent az államadósság"

Íme, az orbáni diktatúra bevezetésének legfrissebb hírei:

http://vs.hu/kozelet/osszes/bizz-vakon-a-kormanyban-amikor-majd-minden-hatalmat-magahoz-ragad-0119?utm_source=hrkrs&utm_medium=rss&utm_campaign=main#!s83

www.origo.hu/itthon/20160113-harminc-ponton-korlatozhatjak-az-eletunket-terrorhelyzetben.html

index.hu/belfold/2016/01/19/tenyleg_teljhatalmat_kap_orban_egy_terrorhelyzetben_-_terrorveszelyhelyzet_az_alaptorvenyben/
A tavaly decemberben két év, három évre felfüggesztett börtönbüntetésre ítélt Biszku Bélát nagyon sokan mentették volna fel magas kora miatt. Pedig a pártállami időszakban döntéshozóként működő politikus sokkal felelősebb beosztásban volt, mint néhány olyan korábbi őr, vagy éppen katona, akik még…..
Bernik 2016.01.17 15:02:37
@Kelly és a szexi dög:
Nem csupán "hagyták", hanem milliós, "jól megérdemelt" nyugdíjjal tömik a budai, úszómedencés villájában.
Ha már visszamenőleges törvénykezés, meg "nemzeti", "nemiskommunista" kormányunk van, akkor minden egyéb jogi számonkérés előtt és mellett az lett volna a minimum, hogy az ilyen főelvtársak éljenek szépen a legszakadtabb szociális otthonokban! Akkor még mindig nem azt tettük volna velük, mint ők a magyar néppel tették: életek munkájával szerzett vagyonokat koboztak el jogalap nélkül, "államosítottak" tömegével, és internálták családok százezreit embertelen körülmények közé, disznó-ólakba és munkatáborokba, vagy a politikai rendőrség kínzókamráiba.
Római törvény volt: "minden személy idegen megszállás alatt szerzett vagyona a népé lesz". Mármint a megszállás megszűnését követően! Ez miért maradt el hazánkban a megszálló szovjet haderő távozásakor? Nem ugyanazt hiányoljuk a kommunistákkal szemben, amit ők műveltek a magyar néppel. De az tény, hogy Biszku-ügy sem lenne, ha nincs két bátor fiatal, aki ügyes húzással filmet készített róla, a mai Biszkuról. Tehát nincs intézményesített számonkérés a magyar nép ellen elkövetett kommunista bűnök miatt. Erre miért nem volt elegendő közel öt évnyi kétharmad, egy állítólag "nemzeti" és "kommunista-ellenes" kormánynak? Pontosan azért, amiért a kommunista ügynökakták máig is titkosak. Túl sok minden derülne ki belőlük az állítólagosan "nemzeti" kormány és körének máig aktív kommunista kötődéseiről.
Bernik 2016.01.17 19:28:08
@cardiobascuralis:
Franciaország USA általi felszabadítása után a franciák minden visszakövethető vagyonváltozást, különös tekintettel az ingatlantulajdoniakra, visszaállítottak a német nemzetiszocialista megszállás - náci, tudod, amit ti "fasisztának" hazudtok a kellemetlen névazonosság miatt - előtti állapotokba. Így volt ez minden demokratikus, tehát nem a kommunista szovjet diktatúra által meghódított, tehát valóban felszabadított országban a II. Világháború után. Ezek egyike sem a kétezer éves Római Birodalom, és a civilizáltságukról meg láthatólag nincsenek fogalmaid sem.
Ha nem lett volna Magyarországon kommunista, szovjet leigázás, milliók kisemmizése, megnyomorítása és elűzése négy évtizeden át, akkor legalább annál a nyolcszoros életminőségnél járna a magyar nép - ez nem csupán a fizetést foglalja magába - , ahol most Asztria tart. Hogy mekkora rombolást végzett a "szocializmusod", azt mi sem bizonyítja meggyőzőbben, mint hogy az azóta elmúlt 25 év is kevés volt, hogy közelebb kerüljünk Ausztriához, behozzunk valamit a lemaradásból. A hazánkban maradt bolsevik ügynökhálózat - hazugságiddal szemben a számonkérés elmaradásának is fő oka -, a lerombolt oktatás, egészségügy, mentalitás miatt.
A dicsőített "szocialista" oktatásod kudarcára magad vagy a legjobb példa: ugyanaz az (emelt stílusodat kölcsönözve) "ocsmány, büdös, hazug tahó seggfej" maradtál, aki voltál.
Bernik 2016.01.17 21:42:47
@cardiobascuralis:
1. Öcséd ám a Belzebub, aki épp most kavart egyet az üstben főzögetett Sztálin szerelmed levében. Tudod, akinek a bajszos képmásán csüggedezve örömet szoktál szerezni magadnak!
2. Hogy művelt stílusodat ismét kölcsönözzem: a te "büdös kurva édesanyádat" nem hoztam szóba, amikor saját szavaiddal jellemeztelek!
3. Ha nem tűnt volna fel, nem József Attila korának országaival, hanem a szomszédos - a "szocializmusodtól" megmenekült - Ausztria XXI. századi létével hasonlítottam össze a hazámét.
4. Sem én, sem a felmenőim nem "túrták a földet", de ez nem azt jelenti, hogy lenézném ezt a tevékenységet úgy, mint egy olyan kiváló kommunista, mint te.
5. Ha "műveltséged" megszerzése során a cenzúrázott "szocialista" történelem-"tanításban" volt is részed, azóta már tájékozódhattál volna a Sztálin-Hitler paktumról! Elvtársi hadiszövetségükről, amely megpecsételte "szocialista" barátságukat, ami egészen addig tartott, amíg össze nem kaptak a rablott koncon. Ha nem értenéd, konkrétabban: csak a hozzád hasonló, vörösbe ragadt, áporodott agyú bolsevikok próbálkoznak a mai napig azzal a hazugsággal, hogy a kommunisták bűneit felemlítők "fasiszták" lennének. Nem, még véletlenül sem! Éppen hogy a kommunistáid tartották a legkeményebb ellenségeiknek azokat az antifasisztákat, akik túlélték Hitler rémuralmát, majd a sztálini diktatúrán is a demokráciát kérték számon. Kommunista sanyargatóik, vallatóik pedig gyakran ugyanazok az egykori nemzetiszocialista, nyilas pribékek voltak, akik a szovjet leigázás kezdetétől vöröscsillagos mezt öltöttek. Éppen ezért vonja egy kalap alá, igen helyesen a magyar törvény is a kommunista és a náci diktatúra bűneinek megítélését, mint ahogyan uszítóik handabandázását is.
A magyar társadalomnak semmilyen ismerete nincs az országba érkező EU-s pénzek felhasználásáról, és erős a gyanúm, hogy e pénzek nagy része a kormányhoz közeli zsebekben landol túlárazott és a politikai hűség alapján megítélt projektek keretében. A nyugati adófizetők pénze közvetett módon tehát a…..
Bernik 2016.01.17 20:15:01
@Visceroid:
"Liberális diktatúra" - nagyon "jó"! Véletlenül nem a "népi demokrácia" oktatási anyagából tanultál a társadalomtudományokról?
Náci és kommunista diktatúra volt és van, liberális nincs, mert ha valami nem demokrácia, akkor nem demokrata, nem liberális. Ami nem azt jelenti, hogy csak a nácizmus és a kommunizmus lehet illiberális, de... Biztosan emlékszel, hogy nem minden oxidáció égés, de minden égés oxidáció. Ahogyan égés az is, ha valaki demokráciának akar hazudni valamit, ami illiberális. De ha jól tudom, a hazai Kedves Vezér nem is próbálkozott ezt hazudni, csak a sleppje.
Bernik 2016.01.17 20:35:25
Kedves Hafr! A "Követelem az EU-s pénzek befagyasztását!" arról árulkodik, hogy mértékadó közéletiek sincsenek teljesen tisztában az EU lényegével. Annak ugyanis beton (nem gránit :) szilárdságú alapja A SZUBSZIDIARITÁS ELVE, amelynek lényege, hogy minden döntést a lehető legalacsonyabb, HELYI szinteken kell meghozni, mivel ott ismerik azokat a viszonyokat és igényeket, amelyek a források leghatékonyabb hasznosításához szükségesek. Tehát a jogállami alapokon működő tagállamok lehetősége és elemi érdeke, hogy az uniós támogatások felhasználása helyben dőljön el.
A lényeg és a fasizálódó rendszer népének számára a csapda a "jogállami alapokon" kifejezésben van. Más szavakkal: az Európai Uniót valódi demokráciák hozták létre valódi demokráciák számára, nem számolva azzal a lehetőséggel, hogy kakukktojás kerül közéjük. Vagy menet közben, lassan - vagy gyorsan - válik diktatúrává egy demokráciaként befogadott ország. Amely esetben a A SZUBSZIDIARITÁS ELVE süvítő bumeránggá változik, hiszen a jogállami kontroll nélkül pénzhegyeket, uniós eurómilliárdokat ölébe kapó diktatúra jogállami kontroll nélkül természetesen a fenntartó maffiája érdekeit fogja kielégíteni ezekkel a pénzekkel és jogi lehetőségekkel. Amibe természetesen az a hazugságpropaganda és annak költsége is beletartozik, amellyel jó ideig - ki tudja meddig - a jó szándékú saját állampolgárait (a zembereket) is az orránál fogva tudja vezetni az immár egy személyben mindent eldöntő Kedves Vezér: a diktátor.
Tehát vagy van uniós tagság, vagy nincs. Ha van, akkor szubszidiaritás is van. A megoldás és a sűrűsödő nyugati felszólítások inkább abba az irányba mutatnak, hogy "szíveskedjenek kimenni" ott, ahol bejöttek, ha nem tetszenek a klubunk szabályai!
Bernik 2016.01.17 20:57:28
@HaFr:
Igen, lényegében egyetértünk! Csak némileg másképp fogalmaznék bizonyos részeket. Például nem kellene már "töketlenezni" az EU-t, mert ezzel az unió bomlasztói - végeredményben a magyar nép kirablói - malmára hajtjuk a vizet. Változatlanul állítom, hogy ezt kellene világossá tenni: az Európai Uniót valódi demokráciák hozták létre valódi demokráciák számára! A tétovaságuk, tanácstalanságuk is ebből ered: nem számítottak elefántra a porcelánboltban.
Pándy András neve egybeforrt a családirtással és a vérfertőzéssel. Amikor lánya vallomása alapján a belga rendőrség és ezzel együtt a világ is értesült azokról a horrorisztikus eseményekről, melyeket apjával együtt elkövettek, az évtizedek óta hordott, mindig mosolygó lelkész álarca pillanatok alatt…..
Bernik 2016.01.17 12:54:25
Így legyen ötösöm az Eurolottón, ahogyan már az írás elolvasása előtt tudtam, hogy Pándy (Pándi) kommunista ügynöki mivoltja nem lesz benne, vagy csak ködösítve, kérdőjellel.
"Valaki, akit a magyar hírszerzés átdobott a forradalom hevében Nyugatra, hogy bomlassza szét az erősnek mondható belgiumi magyar protestáns közösséget? "
Ez ténykérdés, kérdőjel nélkül. Egyetlen, de a legfőbb elem a kirakósban, amellyel minden rögtön a helyére kerül és egyetlen megválaszolatlan kérdés sem marad. Erről nyilván a szerző is tud, csak ködösít. Ahogyan sokáig a hazai (poszt-)kommunista média még az "ÁL-" toldatot is lehazudta és "lelkésznek" állította be Pándit, csak hogy rúgjon egyet a valláson. Ugyanez a média az, amelyik cinkos Nyugat-gyűlöletével, kriptokommunista nézeteivel segítette kétharmados hatalomba a szintén kriptokommunista, putyinbáb, "nemzeti" Kedves Vezért. Aki - utolsóként a volt kommunista, szovjetcsatlós diktatúra országai közül - a mai napig akadályozza a kommunista ügynökakták nyilvánosságát. Nehogy Pándi mellett esetleg másokról, mai "nemzeti" közemberekről is kiderülhessen, hogy a (volt) szovjet ügynöki hálózat (volt) tagjai? Csak nem? Orbán, Kövér, Kósa elvtárs!
Azokról, akik a "terrorveszély" ürügyén éppen most készülnek bevezetni a nyílt diktatúrát, a rendeleti kormányzást - a Parlamentáris demokrácia formális megszüntetését is - Magyarországon.

www.origo.hu/itthon/20160113-harminc-ponton-korlatozhatjak-az-eletunket-terrorhelyzetben.html

kettosmerce.blog.hu/2016/01/12/terrorizmusra_hivatkozva_teljhatalomal_ruhazna_fel_magat_a_fidesz
Bernik 2016.01.17 13:56:15
@Steppenwolf:
Tényleg "bonyolult" összefüggés a kommunista ügynöktől a kommunista ügynökig eljutni. Ami viszont valóban nem semmi, az a folyamatosan bedobott, orbáni maffiát védelmező trükkötök: ha az egyik, a "nemzeti" mázas kommunistát bírálja valaki - például azért, mert éppen szétrabolja az országot -, akkor a bíráló "bizonyára" a másik kommunista, az éppen parkolópályára állított maffiát imádja. "Nyilván"!
Jámbor András nagyon fontos dolgot mondott ki, és így kivételesen egyet kell értsek vele. "Tehát a baloldalnak, ha van még Magyarországon, az lenne a feladata, hogy ne az újabb és újabb korrupciós ügyeket csócsálja, tovább rontva az állam hitelességét, és tovább erősítve a politika korruptságáról…..
Bernik 2016.01.16 17:54:58
@felirat:
"Ha "A FIDESZ által említett illiberális demokrácia koncepciója nem elsősorban a liberális eredendő eszméi ... ellen irányulnak" akkor miért hívják illiberálisnak?"
Nem illiberálisnak "hívják", hanem Orbán, ez az elmeháborodott, kommunista ügynökmúltja, ügynökaktái révén Putyin által zsarolt és milliárd eurókkal lefizetett Kedves, magyarul beszélő Vezér hazudja illiberálisnak a maffiáját. Természetesen se nem illiberális, sem nem liberális, nem jobb, nem bal, hanem a "nemzeti" máz alatt vérvörös sztálinista, a hitleri diktatúrával rokon, feudális hűbéri lánc technikájával működtetett rablóhálózat. Jól kifejezi egy milliárdos tolvaj és egyben skizofrén elme struktúráját, pontosan leképezi azt.
A vita oka szerintem az, hogy a "nem a korrupcióról kell beszélni" megfogalmazás pontatlan. Persze, hogy arról IS beszélni kell! Csak éppen mára oda jutott az ország, hogy nem ELSŐSORBAN a korrupcióról kell beszélni!
A migránsügy kommunikációs hazugságtrükkjének sikerétől megrészegült "Nemzeti" Skizofrén Vezér továbblépett. A nyílt diktatúra bevezetésénél tart, mert éledezik a népharag a sikerpropagandával szemben álló valóság, a nyomorba süllyedés miatt, inog a kártyavár és a Vezér látja a válaszutat: élete végéig tartó börtön várja a pereputtyával együtt, vagy egy putyincsatlós diktatúra "Nemzetmentő Vezére" lesz-e - saját és trónkörökeseinek élete végéig. Kész tény a "terrorfenyegetettségre" hivatkozással HETEKEN BELÜL bevezetni kívánt NYÍLT orbáni DIKTATÚRA szándéka.
Részletek itt:
www.origo.hu/itthon/20160113-harminc-ponton-korlatozhatjak-az-eletunket-terrorhelyzetben.html

kettosmerce.blog.hu/2016/01/12/terrorizmusra_hivatkozva_teljhatalomal_ruhazna_fel_magat_a_fidesz
Bernik 2016.01.16 19:23:52
@Válasszunk:
Szerintem ennyire belemenni a részletekbe, az a diktatúra, a Kedves Vezér malmára hajtja a vizet. Pont ez a célja: a fától ne lássuk az erdőt!
Az ő szándéka sokkal egyszerűbb, szimplább és egyértelműbb: legyen VALAMI, amire hivatkozva bevezetheti a rendeleti kormányzást - migránsok díszkavics dobálása például-, megfoszthatja az Országgyűlést a jogköreitől, magához véve azokat. Mint a szintén putyinbáb venezuelai "nemzeti" elvtársa, aki tegnap ragadta magához - a valójában kétharmados, ellene megválasztott - országgyűlés jogköreit, formálisan is felfüggesztve a parlamentáris demokráciát.
Igen, szerintem is a figyelem elterelése a lényeg, miközben folytatódnak a Kedves Vezér és pereputtya százmilliárdos lopásai, amelyek végleges büntetlenségére csak a putyincsatlós diktatúra a megoldás - számára. Ehhez ki kell léptetnie Magyarországot a NATO-ból - Országgyűlés nélkül ez gyorsan fog menni -, és szüksége lesz saját haderőre. Ezért dobta be a bajszos sztálin-reinkarnáció, kövérhaver a kötelező sorkatonai szolgálat visszaállítását. Tényleg, erről mi a véleményed?
Bernik 2016.01.17 13:01:47
@kisQtya:
Le vagy maradva. Nap-adó és szél-adó már van! A világon egyedül Magyarországon adóztatják a napelemeket! A szélkerekek áramtermelése is megvan adóztatva, a világon legnehezebben betartható termelési korlátokkal verve, hogy a maffiózó politikusok zsebeit tömő áramszolgáltatók járjanak a legjobban ezekkel is. Esővíz adó úgy tudom még nincs, de bizonyára már "dolgoznak" rajta. Ki kell egészíteni a hamarosan amúgy is elfogyó, EU-tól és a magyar néptől még ellopható eurómilliárdokat valamiből.
Találják ki, mi az? Hónapokkal ezelőtt megírtuk, de akkor még kevesen vették komolyan, egy szocialista politikus ma már ezzel riogatja az ellenzéket, és a Fidesz baromságnak tartja az egész felvetést. Válasz: előrehozott választás. A Szegedi Kattintós állítja, egyre komolyabb a lehetősége annak,…..
Bernik 2016.01.14 12:17:13
Kedves Szeka! Lehet, hogy elkerülték a figyelmedet az elmúlt napok és a ma reggel hírei, mert valószínűleg véletlenül találtál bele a lényegbe a szóhasználatoddal - és nem magával a témával.
Az ágazati mozgolódások, az egyre pofátlanabb és nyilvánvalóbb kormányzati, százmilliárdos lopások, a hatalmi arrogancia fokozódása (Gyárfás-botrány), az egyre élhetetlenebb hazai élet, szöges ellentétben a hazug, kommunista módszerű kormányzati sikerprogandával - kezd elérni egy kritikus határhoz. Amikor a felszín még látszólag a birkaságé, de a "nemzeti" mázas jég egyre vékonyabb, amin a diktátor masíroz.
"...a Fideszen belül tudják, hogy egyre kevesebb a puskaporuk, így 2018-ra már valószínűleg nem lesz mivel durrogtatniuk."
Emlékszel még, mikor emlegetett a Kedves Vezér puskaport? Amikor 2006. szeptemberében a "puskapor szagát" emlegette, mintha csak megérezte volna valami "titkozatos" módon az egy hónappal későbbi, népre lövöldözést Budapest belvárosában. Ugyanolyan érdekes, "titokzatos" csatornákon, mint ahogyan az orosz beavatkozás segítségével Szíriából elűzött milliók Európába várható érkezését "megérezte" valahonnan, "valakitől", (tán csak nem a Putyingazdi elvtárstól), hogy aztán 100 %-ig a hazug propagandajához használhassa. Ugye tudjuk Göbbelstől: "A hazugságot csak sokszor kell elmondani és igaznak fogadják el!" Hát még ha ilyen "jól informált, jövőlátó" valaki.
Mai hír, hogy a honvédelmi miniszter "Nemzetőrséget" állítana fel. "Mint az USA-ban" - mondja, és milyen érdekes, hogy most nem büdös az a minta. Nehogy véletlenül inkább a kádári Munkásőrség jusson eszünkbe. Meg az, hogy valójában miért is kellett mennie Hende Csabának? Tán csak nem azért, mert nem volt hajlandó részt venni, egy fegyveres rendkívüli állapot, azaz nyílt diktatúra bevezetésében?
Egyre gyakrabban hallani, hogy a hazug indokkal bevezetett, a "tömeges bevándorlás" (ami nem is volt) okán máig tartó rendelkezések mintájára, rendkívüli állapot bevezetésére készül Orbán. Nevezze azt bárminek is! Lényege, hogy FEL AKARJA FÜGGESZTENI A PARLAMENT működését és rendeleti kormányzást bevezetni.
Onnantól már szabad a pálya, hogy egy óra alatt a legsötétebb sztálini, hitleri diktatúrában találjuk hazánkat: Kilenc órakor valamiért kigyullad valami, ami a "terrorveszély egyértelmű" bizonyítéka lesz. Tíz órakor Orbán, innentől mint Nemzetmentő Vezér, bejelenti az országgyűlés jogköreinek átvételét, természtesen "ideiglenesen" - ahogyan a szovjet csapatok tartották megszállás alatt Magyarországot négy évtizeden át "ideiglenesen". Tíz óra egy perckor a NATO-ból és az EU-ból való kilépést jelenti be. Ez lényeges elem, minden nyugati lépés megakadályozására és "illegitimmé" tételére. Tíz óra öt perckor mozgósítja a Nemzetőrséget, akik 6 órán belül felveszik az egyenruhát és fegyvereiket, sokuk kissé oroszos akcentussal ejtve a magyar szavakat. A Nemzetmentő Vezér készültségbe helyezi és a középületek lezárására utasítja a Honvédséget, tíz óra tíz perckor segítséget kér a baráti Orosz Föderációtól, majd tíz óra húszkor megjelennek az első orosz csapatszállítók a magyar légtérben.
"... 2018-ra már valószínűleg nem lesz mivel durrogtatniuk."
Lehet, hogy a Kedves Vezér ezt egészen másként látja...

kettosmerce.blog.hu/2016/01/12/terrorizmusra_hivatkozva_teljhatalomal_ruhazna_fel_magat_a_fidesz

index.hu/belfold/2016/01/14/simicsko_nemzetorseget_allitana_fel/

Azoknak meg, akik a tenyerüket dörzsölgetve - magukat a húsosfazék mellett örökre állóknak gondolva - asszisztálnak mindehhez, azoknak javaslom, nézegessenek statisztikát, adatokat: hányan voltak még életben az eredeti harcostársak közül Sztálin, vagy Hitler "alkotmányos" puccsát követően, mondjuk három, de legföljebb öt évvel később!
Mindig is csodálkoztam azon, hogy egyes, Interneten keringő különböző sztorik jobban terjednek, mint a pestis a középkorban. Szándékos a példa, mert ez is olyan, mint egy vírus – valaki megír egy kis történetet, azután rengetegen átveszik (azaz szó szerint lemásolják) a saját irodalmi tevékenységük…..
Bernik 2016.01.13 13:09:39
@Sandokohn - a maláj jiddis:
Sőt, még rólad is! Mert látom, már számodra is földerengett az igazság:
"mocskosfityeszmindetellopésorbándiktatúra".
Csak legközelebb próbáld meg ugyanezt értelmes, magyar mondatokba foglalni! Még ha ez nehéz is számodra.
Bernik 2016.01.13 13:35:09
@Sandokohn - a maláj jiddis:
A "fajtám"-ról csak annyit, hogy ami a szóhalmazaidból sejthető feltevésed, az nem talált. Sőt, még a "b.zi" sem stimmel, hacsak nem a Kedves Vezéred propaganda szakemberének szexuális irányultságára céloztál. Azt mondják, ő tényleg meleg, de nem ez a baj vele. Hanem a velejéig hazug propagandája, ami a vízcsapból is folyik Magyarországon, az már igen!
Bernik 2016.01.13 13:42:48
@csentecsa:
Üdv. a következő zseninek!
"tényleg azt gondolja, hogy Fletó alatt a posta is jobb volt.. "
Ugye nem zavar, hogy a Fletót és Orbán bandáját is magába foglaló kommunista gyakorlatról volt szó, amelyik a szexualitás szabadságát is tiltotta/tiltja.
1905-tel Fletót dicsértem... Bravó!
Az atyáskodás, az esetleges és önkényes döntések felett eljárt az idő, jóllehet ilyen viszonyok között könnyebb homályban tartani a forint milliárdok sorsát. (Az úszótörténet 3. része MÁV-os példával megspékelve.) Kiss László, a magyar úszóválogatott kapitányának újabb ballépéséről…..
Bernik 2016.01.12 20:49:49
@Válasszunk:
Azért álljon meg egy kicsit a nászmenet, kedves nertárs-elvtárs: az mióta "közvetítő szerep", hogy miniszterelnökként - ha jól tudom, a csütörtöki telefon idején is az volt - RÁBESZÉLI a lemondás visszavonására a közpénzből fenntartott szervezet vezetőjét. Amelyiknek másik vezetője, annak posztja, az egész vizes VB projekt Dagály-átépítésestől, több tízmilliárdos (közvetve uniós) pénzköltésestül Orbán egyszemélyi döntési jogköre mára.
Erről mondta a Kedves Vezér péntek reggel, hogy nem akar állást foglalni az ügyben.
" politikai szempontból nem éri meg belemenni" - ez igaz! Csakhogy ez már múltidő, miután ez az ordas hazugság is lelepleződött.
"Így pedig már nem az a kérdés, hogy ezzel égette-e Orbánt. " - ez is így igaz! Tényleg nem kérdés, mert égette, méghozzá rondán.
@N. Barbie:
" Őőőő, ok. Kár, hogy " - nem ezt mondtad elsőre. "még csak véletlenül sem"
Bernik 2016.01.12 22:05:40
@uzsakiöjój3é:
" Ne keressünk Orbánon fogást ott, ahol nem lehet..."
Nem kell keresni, ordít a hazugság. Csak valószínűleg elromlott az egered gurigája, úgyhogy segítek, bemásolom a posztból:

"A kapitány állítása szerint, Orbán Viktor csütörtökön este beszélt vele telefonon, viszont ehhez képest a kormányfő szokásos, péntek reggeli rádióinterjújában egyáltalán nem utalt arra, hogy közvetlenül beleavatkozott az ügybe. Ellenkezőleg, önmagával eleve ellentmondásba kerülve azt mondta: úgy véli, a politikát távol kell tartani a sporttól, de a sport kormánytámogatás nélkül nem marad életben, a mostani ügyben pedig a kormány szívesen megteszi, amit tehet, csak valaki mondja meg, miben tudnak segíteni, hogy idén is olimpiai sikereket érjen el hazánk. Ám a miniszterelnök elfelejtett beszámolni arról, hogy valójában már intézkedett is.
Ez több mint kínos, mert Orbán Viktor, amúgy sem acélos szavahihetőségével kapcsolatban ébreszt kételyeket."
Bernik 2016.01.12 23:05:38
@to:rppapa:
Köszi, jót mulattam. Bár ez már inkább tragikomédia.
@BéLóg:
Szerencsére minden diktátor túl sokáig hiszi, hogy örökre palira veheti a népet. Ha nem áll az ország idegen megszállás alatt - mint a szovjet gyarmati 4 évtized volt - , amíg nincs népellenes, tömegesen gyilkolni is hajlandó fegyveres elnyomó testület - Magyarországon nem lesz, a NATO és az EU miatt -, addig a nép birkasága csak a felszín. Bármikor beszakadhat, mint a téli Balaton.
Jó szándékkal sodorta kínos helyzetbe az úszónőt a szövetségi kapitány. (Az úszótörténet 2. része)   Hétfőn várható újabb fordulat a Hosszú Katinka ötszörös világbajnok és a Magyar Úszó Szövetség (MÚSZ) közötti vita következtében kialakult helyzetben. Gyárfás Tamás elnök azt jelezte, hogy január…..
Bernik 2016.01.10 23:02:55
@susu64:
MIT GONDOL, KINEK VAN IGAZA?

20549
Hosszú Katinkáéknak
10377
Fogalmam sincs
2753
A Gyárfás Tamás vezette szövetségnek
index.hu/sport/uszas/2016/01/08/hosszu_katinka_portre/

20549 - 2753
Elegendő a többesszámhoz? MI ennyien vagyunk, akik pontosan azt hisszük, amit láttunk. Hogy egy szerződésnek hazudott papírhoz mellékelve 12 millió forintot akartak Hosszú Katinka zsebébe csúsztatni. Azok próbálkoztak ezzel, akik a maffia módszereihez vannak szokva, mert ők a maffia.
Ahol a lefizetés mellé fenyegetés is jár: kicsinálunk, ha tovább pofázol! Ez történik most.
@Motorhead:
20 mp? Ennyit értesz az egészből? Akkor olvasd, amit @susu64: -nak írtam!
@röf:
"most komolyan, vizsgáztatni akarsz atomfizikából...?"
Dehogy akartalak én vizsgáztatni téged, röfike! Csupán az egyetemi diplomádhoz méltó válaszodat vártam. Sajnos hiába!
@hagyma:
A politika nem belemászik, hanem az műveli. Maffiaállamban védi a vizes közpénzcsapnál álló alvezérét. Ha ehhez egy magyar világtehetséget kell tönkretenni - akár az Olimpia évében-, akkor azt! Semmi sem lehet drágább a Keresztapa, tehát a Kedves Vezér anyagi érdekénél.
Bernik 2016.01.10 23:45:10
@hagyma:
" en szeretnem ha engem akarnanak igy tonkretenni"
Én meg szeretném, ha TE lennél esélyes az idei Olimpia magyar aranyérmére!
Vajon akkor is ennyire elégedett lennél-e azzal, hogy sok rimánkodás, nyűglődés, majd első nyilvános - tavaly év végi - kiállás kellett ahhoz, hogy saját öltöző helyett megkapja az ORVOSI SZOBA kulcsát! "Öltözzön ott!"
Míg a főmaffiózó elvtársak költik a közpénz-EU-s százmilliókat!
Amikor a tőle elvárt világszinthez méltó technikai hátteret kért, akkor hónapokig - évekig! - hitegették és álszent módon visszakérdeztek: mi kell neki? A háttér "szakemberek", akiket súlyos tízmilliókkal a "szakértelmükért" fizetnek közpénzből. Mit tudsz te az "így"-ről ott, a világ másik felén, egy normális országban? Arról a fél-, vagy lassan már teljes diktatúráról, amelyik szétrabolja és tönkreteszi az országot. Pontosan azokkal a maffiamódszerekkel, ahogyan most Hosszú Katinkával és a rá hivatkozva elopott közpénz százmilliókkal, milliárdokkal teszik.
Miközben minden állításukról sorra derül ki, hogy aljas hazugság volt. Csak egyetlen példa: a "hetekig hiába keresték vele a kapcsolatot" azt jelentette, hogy Kiss EGYSZER megcsörgette Katinkát. A "közösséghez" tartozást meg Gyárfás kérte számon Hosszú Katinkán, mint alapvető elvárást - mellesleg elismerve ezzel, hogy valójában nem is a pénzigénnyel volt a "BAJ", hanem a "lojalitással"... Mert ugye tudjuk, hogy ez valóban alapvető maffiatörvény. Csak éppen az olimpiai aranyat nem erre adják.
Bernik 2016.01.11 00:09:16
@hagyma:
Nem olyan messze, mint te, de átmenetileg én sem Magyarországon élek. Ettől függetlenül a húsomba vág, ami a hazámmal történik most.
Hazai értelemben nem vagyok sem "jobbos", sem "balos". Annál is inkább nem, mert egyik sem igaz az otthoni viszonyokra. Hazugság az egész, álarcosbál, ami vérre megy.
Ha elolvastad volna a teljes mai termést, akkor láttad volna, amit erről fent írtam:
Nincs "másik oldal". Épp ez a nagy trükk lényege. Egy darab vörös maffiasárkány van, két fejjel, uniós eurómilliárdok ellopására szakosodva. Az egyik feje piros, a "szocialista", a másik piros-fehér-zöld, a "nemzeti" putyinista ügynöké. Jó sok, nemzeti színű zászló, erdővé hízlalt tömegével álcázva.
A piros fej ügyetlenebb a hazudozásban, bénább, mára elsatnyult. Azonban azért még az a fej is tárol jó pár dossziét, a máig is - "ki érti" miért - titkos kommunista ügynökhálózat anyagából. Nos, hát ezeknek a titkoknak is van ára. Gyárfás a piros fej egyik karma, de ugyanaz a test tartja, mint a "nemzeti" színű fejet.
Jól jellemzi a hazai közállapotokat Hosszú Katinka szerdai sajtótájékoztatójának az a részlete, miszerint "sokan mondták, hogy ne álljak ki másodszor is, mert ezzel öngyilkosságot követek el. Sokkal többet veszíthetek, mint amit nyerhetek. Azt mondták, legyek önző, csak azzal foglalkozzak, hogy…..
Bernik 2016.01.07 19:44:38
Az ilyen kiállás, mint ezé a világszínvonalú magyar úszóé, ad némi reményt ebben a hazánk számára borzalmas időszakban.
A reményt nem az "eemút 8" év visszatérésére értem, hiszen azt sem felejthető el.
Különbség csak az arányokban van, igaz, abban hatalmas. (Lopás, hazudozás, népellenesség mértéke.)
A tegnapi, Gyárfás részéről elhangzott, gyalázatos mondatokra vagyok kénytelen reagálni.
Ez a gerinctelen senki, akiből az elcsalt rendszerváltás politikai maffiái csináltak "valakit", valamihez legalább hű maradt: önmaga hazug tömjénezéséhez, aljas harácsolásához a magyar nép felemelkedési esélyeinek gátlástalan rombolása árán.
Ez a vörös orbánnyalonc, napkeltés oligarcha nem érti, amit páran kimondtak a médiában: "Az úszó ússzon!" Ami azonban még mindig nem a lényeget fejezi ki: a nyugati világ teljesítménycentrikus és éppen ezért sikeres mentalitásával az USA-ban "fertőződött" élsportoló pontosan tudja és érti, hogy neki mi a feladata, dolga. AZ, ami a hivatása és SEMMI más!
Itt és most pontosan az a kommunista diktatúrában kialakult gyárfási aljasság, a semmiért kapott hatalom - és a vele járó, néptől lopott pénz - csap össze az egészséges, teljesítmény megkövetelte elvekkel.
Már csak hab a tortán, hogy ez a gerinctelen csaló, kommunista orbánnyalonc Gyárfás folyamatosan hazudik! Az ugyanis NEM IGAZ, hogy nem érték el Hosszút! Nem igaz, hogy "csak a pénzről" van szó, ez aljas ferdítés, valótlanság. Ezt a hazugságát önellentmondásba keveredve maga ez az orbánnyalonc is cáfolta többször a tegnapi interjúiban, amikor valamiféle "közösséghez tartozást" kifejező "magatartást" hiányolt Hosszútól. Mert egy vérkommunista helytartónak nem elég ám az úszótól, hogy világszínvonalú -, nem! Még a tetejébe fogja be a pofáját és rendesen nyaljon az elvtársaknak, amikor füttyentenek neki!
Amíg senki felelős pozícióban nem meri - vagy érdeke nem engedi - kimondani az általános igazságokat erről a teljesítménygyilkos kommunista mentalitásról, addig fennáll a lehetősége: az átmeneti megvilágosodás helyett egy későbbi hatalomra is ráillő állásfoglalás kényelmetlen nekik, ha egyszer már nem az orbáni kommunista maffia lesz hatalmon.
Hanem a másik.
Itt illeszkedik a sorba Kiss László mai lemondása, ami kiváló húzás Hosszú sározására és Gyárfás hatalmának megmentésére. Ugyan ki zárhatja ki a lehetőséget, hogy az amúgy is elfáradt, kiöregedett edzőt - Katinkával ellentétben - sikerült megvennie a kommunista "úszócsászárnak". Erre talán nem volt elegendő a 15 millió, amit Hosszú visszadobott, de tudjuk, mekkora az a zsák a néptől lopott pénzzel, amiből "gazdálkodhatnak".
Nagy volt a híráradat 2015-ben annak köszönhetően, hogy a magyar kormány kommunikációs gépezete úgy hányta ránk az információkat, mint sztahanovista fűtő a brikettet az óriáskazánba. Így aztán az év végi viszonylagos nyugalmat kihasználva igyekszünk néhány hányaveti…..
Bernik 2016.01.02 11:51:17
@♔bаtyu♔:
Végre igazad van valamiben, batyu!
"Rájöttem, a ballibsik nem fáradnak azért, hogy tisztességes érveket gyűjtsenek össze, mintha éreznék, kedvenceikkel ők is roszabbul járnának. "
Az egyik bolsevik maffia, a béna, az egyszerűség kedvéért nevezzük őket szemkilövőknek, falaz a másik, az ősbolsevik maffiának. Ezeket az egyszerűség kedvéért, hazug - nem csupán Szilveszterkor viselt - jelmezük alapján nevezzük "nemzeti-keresztény"-nek!
A nép, a valódi nemzet zsigeri gyűlölete, a népet elnyomó, terrorizáló fegyveres testületek áhitattal vegyes imádata a közös bennük, tehát mindkét kommunista maffiában.
Ezért van, ha az egyre totálisabb kommunista cenzúrán véletlenül átcsúszó, a máig aktív szemkilövőket leleplező újságcikkek percek alatt tűnnek el az álellenzéki weboldalak címlapjáról is. Mint ez itt:

index.hu/belfold/2015/12/31/veresre_vertek_a_magyar_rendorok_a_lengyel_ujsagirot_es_most_azt_allitjak_semmi_sem_tortent/

Tehát véresre verték a magyar rendőrök a "baráti Lenygyelország" újságíróját, de hivatalosan "semmi sem" történt. Hányszor olvastál erről az "ellenzéki", hazai sajtóban? Mire számítson egy hazai átlagpolgár ezek után, ott, ahol csak "rend"-őr tanúk vannak?
A tegnapi nap bővelkedett izgalmakban. A kormány olyan ámokfutást rendezett, amilyenre idáig még nem láthattunk példát. Az egész Ákos kijelentésével kezdődött, aki szerint a nőknek nem az a dolga, hogy ugyanannyit keressenek, mint a férfiak, hanem a női princípiumot kell…..
Bernik 2015.12.19 14:57:01
@bircaman szerkesztő maxval:
"...emberbaráti okokból vannak itt a befektetők az országban?"
Imádom, amikor vérkommunisták emlegetnek emberbaráti okokat. A nácik rövidnadrágos óvodások voltak - a sztálinisták töbszázmillió megölt ártatlanjához, milliárdnyi állampolgár megnyomorításához képest.
Az ember már csak ilyen: senki sem "emberbaráti okokból" jár be a munkahelyére, hanem PÉNZÉRT. Ti csak azért "utáljátok" a pénzt szavakban - pont, mint Hitlerék tették -, hogy kevesebbet kelljen adni az alattvalóknak.
A "csúnya" piacgazdaságok lényege, hogy nem leplezik: bizony mindenki a pénzért dolgozik. Amiből ha van elég - és nem lopják el a diktátorok -, akkor jut VALÓDI jótékonyságra is.
-----------
"Nem változtatok nicket sosem. "
Ugye tudjuk, hogy "nem bontottad ki az igazság minden szeletét"!
Bernik 2015.12.19 15:06:31
Bernik 2015.12.19 16:21:10
@bircaman szerkesztő maxval:
"ostobaságokat mondasz"
Ilyen "meggyőző észérvekkel" szemben nincs mit tennem, győztél :-(
@♔bаtyu♔:
A bircaféle nem okoz fejtörést, hiszen egy fizetett putyinügynök indítékai világosak.
Ellenben az olyan, hihetően kommunista-utálókat nem értem, akik mint te is, beveszed az orbáni trükköt: "nemzetinek" és kommunista-ellenesnek hazudja magát, miközben minden, amit tesz, az a szabad világ, a Nyugat gyűlöletéről szól. Körbeveszi magát nem is titkoltan (volt) bolsevikokkal és - évtizedek óta titkolt - kommunista ügynökökkel. Mitől nem látod ezt?
Attól, hogy két kommunista maffia uralja a hazánkat, miért kellene szeretnem az egyiket? Csak mert egymással is harcban állnak?
Szerintem ez nem logikus és nem vezet megoldásra.
Az ifjú korában tehetséges hülyegyerekből egy élet munkájával magát érett kreténné kidolgozó Kövér László vakerált valamit a nők helyéről, amely szerinte a konyha-szülőszoba reláción belül értelmezhető. Egy öregecskedő kurzus  szintiboy is ezt az időpontot…..
Bernik 2015.12.17 15:26:10
"Végül is a Telekomnak joga volt felmondani Ákosnak. A magyar kormánynak meg joga van felmondani a telekomnak és új közbeszerzést kiírni, amit ügyesen úgy írnak ki, hogy ne a telekom nyerjen."
Írja egy megtévesztett, aki önmaga példázza a szövegével, miért sikeres a maffiakormány propagandamutatványa.
Minden valódi demokrácia alapja - ami a magyar nép többsége számára nem véletlenül titok -, hogy a törvény előtt mindenki egyenlő. Az állampolgár és a kormány is. Az állampolgár sem fordíthatja saját céljára azt a pénzt, amit például pénztárosként beszed a vásárlóktól. UGYANÍGY a kormányak is kutya kötelessége az állam által beszedett pénzt a költségvetési TÖRVÉNYBEN MEGHATÁROZOTT CÉLRA, tehát optimálisan, felelősen kiadni. Ha nem ezt teszi, amennyiben nem az alapján adja ki a pénzt, hogy a törvényben meghatározott CÉLNAK LEGHATÉKONYABBAN feleljen meg a kiadás, hanem ezzel szemben MÁS-, önös céllal és indokkal - önkényesen - költi a távközlésre szánt pénzt, akkor a hűtlen kezelés bűncselekményét követi. Sikkaszt, mint a pénztáros, aki a nap végén bevásárolni megy a kasszában tartott "pénzével". Ha a magyar kormány nem is titkoltan ákosalapon mondja fel a távközlési szolgáltatói szerződését, akkor beismerte a hűtlen kezelés bűncselekményét. Aminek már az állítólagos kísérletéért is éveket osztottak a sukórói ügyben pár hete. Ja, hogy azok emút8évesek voltak? Úgy már rendben?

index.hu/gazdasag/az_osszes_miniszterium_felmondja_szerzodeset_a_magyar_telekommal/

Amúgy meg az egész görögtűz ennek a mai hírnek a terelésére megy ki:

index.hu/belfold/2015/12/17/biszku_bela_haborus_buntett_itelet_felfuggesztett_borton/

Nehogy már az átlagbirkának feltűnjön, mennyire átverte megint a Kedves Vezér a "kommunista-ellenes" propagandájával. Amikor megállapított kommunista háborús bűnért felfüggesztett jár.
Ennek elfedése a hazai médiában még a bűncselekmények - egy apró részének - nyílt beismerését is megéri nekik.
Argentína után, ahogyan azt a blogon előre is jeleztem (Jobboldali fordulat járja be Dél-Amerikát?), Venezuela is felkerült a rendszerváltó latin-amerikai országok térképére, hiszen 1999 óta az országot irányító Hugó Chávez, majd az ő 2013-ban bekövetkezett halála után…..
Bernik 2015.12.14 19:41:28
@medium size devil:
"Kedvenc" orbánista bolsevikunk - a KGB magyar hangja Szófiából -, bircaman úgy érti, hogy szerinte a "gonosz imperialisták" miatt lett elege a venezuelai népnek a kommunista kísérletből. Amelyiknek a során ez a zseniális buszsofőr - ott úgy látszik, nem a gázszerelő a divat - bebizonyította, hogy a világ egyik legjelentősebb olajtermelő országaként is van az a mértékű hülyeség és államimádat, amivel koldusbotra lehet juttatni egy országot.
Elegük lett a zembereknek a sorbanállásból, az áruhiányból és az nullához közelítő jövedelmükből. Hiába segítette hatalomra Putyin KGB-je - bőröndnyi pénzekkel -a bolsevik sofőrt és idejekorán elpusztult haverját. Putyin elvtársnak túl sok felé kell figyelnie manapság, túl sok tüzet gyújtott egyszerre. Európa szétrobbantására tett kísérlete közben kevés ideje maradt Venezuelára.
A régi, megszokott szovjet propagandahzugság taktikája szerint próbálja ezt a putyini trükköt is birca az USA-ra kenni.
Pedig ha jól megnézzük, túl sok a hasonlóság a "szocialista" venezuelai diktátor és budapesti putyinbáb elvtársa között, aki meg "jobboldali", "keresztény-nemzeti" jelmezben adja el magát. A jelmezen kívül nincs is, ami ne lenne közös bennük.
Ahhoz képest egészen döbbentes, hány értelmesnek látszó választó megeszi ezt a trükköt Magyarországon.
Bernik 2015.12.14 20:05:51
@Chaoyang:
Mi és mindenki, aki végigélte a szovjet csapatok "ideiglenes" magyarországi megszállását és a ránk erőltetett, kényszerített "szocializmust", nem kell elmagyaráznod chavezt és a hasonló bolsevik idióták rémtetteit.
Most, hogy Venezuela népének a világ 5. legnagyobb olajkitermelőjeként már enniük sincs mit, nekik sem kell elmagyarázni, mit jelent a putyincsicska chavezek hatalma.
Ezért szavazták ki a hatalomból még ezen a választáson is, amit pedig minden elképzelhető módon próbált elcsalni chavez barátod. Csak szerencsére maga sem hitte, hogy még ennyi csalás - például saját elvtársainak szavazás nélkül, előre biztosított mandátumok révén - sem lesz elegendő hatalma megtartásához.
Bernik 2015.12.14 20:18:00
@Chaoyang:
Ezért az önmagában is értelmetlen hazugsághalmazért téged közvetlenül a KGB (FSZB) fizet, vagy a chavezi (még hatalomban lévő) maffiakormány. Csak ennyi a kérdés. Meg még annyi, hogy hallottál-e arról, hogy vannak észérvek a világon. Estleg megpróbáhattad volna ilyesmivel védeni chavezt. Bár ekkora hazugságot és ilyen mérvű lebukást amúgy sem lehet.
Venezuelát jó időre elbuktákok -, ezt a békát nyeljétek le, elvtárs! Az még mindig elegánsabb, mint ez a röhejes erőlködés.