Regisztráció Blogot indítok
Adatok
1116001

0 bejegyzést írt és 1601 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nem is olyan sok évvel ezelőtt a honvédség expedíciós segélyhaddá degradálásának folyamatában kishíján megszüntették Magyarországon a harckocsizó és a tüzér fegyvernemet. A "racionalzálók" végül szerencsére eltűrték a "fegyvernemi kultúrák megőrzése" szintű vegetálást, ám azt mindenki tudta, hogy a…..
Kis reggeli matek..
1116001 2018.04.28 23:19:35
@promontor:
Oszinten remelem hogy soha tobbet nem lesz vb az arenaban!!! Mar csak babonabol is. 2013ban ugyan ez jatszodott le csak a hosszabbitas elejen....

A Volan project pedig szamomra lecsengett.. sorozatban pocsek szezonok. Csak azert behivott emberek mert ott jatszanak... Ugyan van elore lepes az erste ligaban, de edes keves. Amig csak Sebok es Gallo jatszik ertekelheto bajnoksagban nem is erdemes feljutasrol almodozni. Faj beismerni magamnak is de hatalmas mazli lett volna a mostani feljutasunk. Az olaszok es a brittek teljesen megerdemeltek!! Megdolgoztak erte becsulettel!
A szlovénoknak nincs több hibázási lehetőségük..
1116001 2018.04.25 22:15:42
@qwer1803: esetleg ha nyerjuk a hatralevo meccseket, szlovenia veri az olaszokat rendes jatekidoben, kazahoktol kikapnak, britek es az olaszok zakoznak megegyet?:)

Egyebkent nem tudom tvben hogy nezett ki de kurva gyengek voltunk ma a lelatorol nezve.impotens tamadojatek, ingatag vedelem. Wehrs pedig nem tudom mit keres a keretben...
1116001 2018.04.25 23:18:16
@promontor: elonyjatekunk is tragedia...
Talan egyetlenegy elonyunk volt mikor fel tudtunk allni es eljutottunk lovesig.

Az evek ota meglevo problemat, hogy a kekrol kapasbol valaki bombazzon meg mindig bem oldottuk meg....
Jarmo Tolvanen az új szövetségi kapitány!..
1116001 2017.08.11 14:56:56
Szerették a magyar szurkolókat Kijevben..
1116001 2017.04.29 19:26:37
@1885*: csak az a fránya plexi ne törjön el meccs közben:D
Nekünk kell megállítanunk az éllovas Dél-Koreát..
1116001 2017.04.25 18:46:51
@Speedking:
+Akkor és tavaly is szinte tökéletes volt a formaidőzítés, pszichológiai felkészítés. Gyakorlatilag az egész csapat csúcsformában volt.

A jelenlegi állomány nem képes kompenzálni ekkora formahanyatlást (majdnem a teljes utazó csapat) és fontosabb hiányzókat (Sebők, egy krakkói Banham, Vas Marci, egy jó formában lévő Sofront és Nagy Gergőt is ide sorolnék, tudom picit túlzás)
Nagyon az az érzésem, hogy a többség a szezon és egyben a rémálom végét várják tudat alatt.
Nagyszabású bejelentőnapot terveztek mára a Train Simulator sorozat készítőjénél, a Dovetail Gamesnél. A tájékoztató meg is érkezett egy 10 perces videó képében amelyet egyrészt behivatkozok, másrészt röviden összefoglalom a lényeget:Jön a TS2017 szeptember közepén, négy darab pályával (francia,…..
Vas János visszatér Fehérvárra ..
Nem régiben áttekintettük a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér és tömegközlekedési kapcsolatainak történetét, megvizsgáltuk milyen adottságokkal rendelkezik hazánk első számú reptere, majd kirándultunk egy kicsit Európában, hogy megnézzük hogyan szolgálnak ki más légikikötőket. Azt megállapítottuk,…..
1116001 2016.02.24 11:57:18
A repülőtér jelenlegi legnagyobb problémája a kapacitáshiány. Ugyan a jelentésekben minden rózsaszín, de jelenlegi feltételek mellett az előre bejelentett új járatokat bajosan fogják majd kiszolgálni. Jelenleg az a mázli, hogy a széles törzsű gépek időben szétszórtan érkeznek. Egyszerre többet egy időben nem tudnak csápra tenni és kiszolgálni. Remélhetőleg tavasszal tényleg nekikezdenek a szatellit terminál építésének.

De vissza a kötött pályához. Valóban fájóan rövid lett az utolsó cikk:)

Az összehasonlításból én Berlin Tegel repterét hiányoltam:) (nagy forgalom, első számú reptér, csak buszos kiszolgálás, de a várost bejárva)

Korábban volt szerencsém a a FEREX-es vágyálmak terv változatait látni. Akkor is felmerült már a 120-100 kvázi összekötése különböző variációkkal. A reptéri ipar.. bocsánat sajátcélú vasúti pályának a használatát már akkor sem forszírozták túlzottan. Egyrészt másra épült anno és egy külön szintű keresztezést még meg kéne oldani a 4-es úttal.

Tudomásom szerint SkyCourt építésével nem "veszett el" az állomás helye. Máshol van neki kijelölve a terület.

Fő szempontnak szerintem annak kell lenni, hogy dél-nyugat és kelet-MO-ról valamint határainkon túlról (Románia, Kelet-Szlovákia) életképes alternatíva legyen Ferihegy és ne Bécs legyen a célpont. e tekintetben Dunántúl már veszett ügy.
Ha fejállomást akarnak mert másra nincs pénz akkor is jó lenne úgy csinálni, hogy későbbiekben legyen lehetőség a továbbfejlesztésre, bár ez bilis téma, mert idehaza hiánycikk a hosszútávú gondolkozás és tervezés, valamint az egésznek a következetes végigvitele.

A kérdés az, hogy országunk irányítói és döntéshozói mit akarnak: presztízsberuházást (metró vagy szimpla szárnyvonal expresszel ami Bécsben is megbukott) vagy valóban egy értelmes komplex közlekedésfejlesztést (belsőszakaszok infrájának fejlesztése, mindkét fővonalba való bekötés).
Szerintem mindannyian tudjuk a választ.
Bekövetkezett az, amire titkon senki sem, illetve mindenki számított: a Kis-Gellérthegy domboldala tovább csúszott, így teljesen leállt a vonatközlekedés. A hétfői hószállingózos reggel után egy szép napos "tavaszi" napot kaptunk ajándékba, ezt kihasználva készítettem pár…..
1116001 2015.02.04 20:10:20
@Izo:
Hirtelenjében meg lettek rendelve különböző javítások.
Kitérőket rendbe akarják rakni.
Persze, hogy ténylegesen mi lesz ezekből a munkákból, mik fognak megvalósulni kérdéses, de a szándék meg van rá!
HamPLÓ A Normafa, jég után 2015.01.08 18:00:00
Karácsony első napján szüleimmel felmentünk a Normafához. Gyerekkoromban megszámlálhatatlan alkalommal jártunk a "fajátékos" játszótéren, és most kiderült, hogy már babakocsiban is jártam fent, pont karácsonykor, azaz többet jártam itt, mint amire emlékezhetek. A…..
Szépen hangzik már a projekt megnevezése is: Budapest – Esztergom vasútvonal rekonstrukciója I. ütem. Elkezdődött anno 2011-ben, idén májusban a MÁV honlapján az Úr 2014. évének augusztusát jelölték meg befejezési céldátumnak. Csak egy baj van: a célszalag mintha velünk…..
1116001 2014.09.09 16:57:58
@Flaggx:
Van olyan távlati terv, hogy néhány járat Margit-hídig közlekedjen.

Ha valaha el fog készülni a vonal, nem sokáig örülhetünk neki, ugyanis utána egyből le lesz zárva a belső szakasz és csak Újpestig fognak bejárni a vonatok.
Bár már az is előrelépés lenne a jelenlegi állapotokhoz képest!
1116001 2014.09.10 07:33:00
@sanyix:
Meg hogy ha a mostani vágány az egyenes irány aakor is elég a két fény, amennyiben a következő jelzőre nem kell adni sebességjelzést.
Információim szerint a Honvédelmi Minisztérium azt tervezi, hogy a Ferencváros új stadionjának megnyitóján (augusztus 10.) Gripen-átrepülést biztosít. Tekintettel a minisztérium vezetési és tanácsadói struktúrájában fellelhető közvetlen zöld-fehér kötődésre, a törekvés…..
Ott tartottunk egy hete, hogy bár a vasúti menetrend láthatóan nem a Budapesten belüli utasoknak készült, azért sokan közülük most is jól járhatnak, ha az égszínkék buszok helyett a tiritarka vonatokat választják – főleg, ha ugyanaz a Budapest-bérlet mindkettőre jó. Hogyan…..
1116001 2014.05.07 19:29:30
@NAR: A déli összekötő pillérjei 3 vágányra lettek méretezve tudtommal, ott a hely a 3. pályatestnek. De ott nem is a 3.vágány hiánya a gond, hanem hogy fradi rendezőről csak 40es váltókon keresztbe kacskaringózva lehet kijárni.

Azt sem értem amit a cikkíró is ír, hogy a kelenföldi új 1-2 vágányoktól miért nem húzták ki a madzagot a tejgyári kihúzó fölé és miért nincs bekötve fradi felé/felől.

A cikkíró hagyománytiszteletet ír a baljáratú pályarészekre.
Nos kezdetekben én is így gondoltam, de ez nem igaz:) Kivételesen ésszerű indokai vannak:)
Déli-Kelenföld:
a tároló vágányok miatt van. Kevésbé veszélyes követő vonatként kihúzni a tárolóból az alagút felé, mint szembejövő vonatok felé kellene jobbra tarts esetén.

Keleti-Rákos:
Itt a Rákos miatt van az egész hercehurca. Baljárat esetén sokkal kevesebb a keresztbejáratás, mint jobb járat esetén lenne. Némi műtárgy építéssel megspékelt bújtatás sokat javítana. Szerintem még hely is van hozzá bőven az állomás területén.
1116001 2014.05.19 09:23:10
@Adani: Akkor egyszerubb a fradis iranyvaltas.

Amugy gwy forumtars szerintem a Kobanya-hizlalo - eromu vkapcsolatra gondolt.
Annak nagyresze fel lett szedve. A 3as villamosnal levo keresztezes is ki lett bontva. A fradinal levo kiagazas es bejarati jelzo meg megvan.
A közelmúltban két szerzőtárs értekezett már erről a közelünkben folyó gigaberuházásról. Volt szó a tartalmáról, valamint a múltjáról és jövőjéről is. Nekünk, magyarországi vasútbarátoknak, vagy akár csak közlekedés iránt érdeklődőknek (sőt, tulajdonképpen…..
1116001 2014.03.12 12:04:58
@milliliteratura:
Hegyeshalomban rendszervaltas (mondanam hogy politika:) ) es szemelyzetcsere miatt kell megallni.

Barr RCHs vezerek jarnak fel Becsig szoval csak akarat kerdese lenne.
Budapesten a jelenlegi fejpályaudvari rendszerből való továbblépés lehetősége mintha egyre távolabb kerülne tőlünk, eközben Bécsben épp a vasút hőskorát idéző léptékekben készül annak betonból öntött emlékműve, az új főpályaudvar. Bizonyos nézőpontból három…..
A Magyar Néphadseregben 65M néven rendszeresítették először az ikonikussá váló, baka nyelven csak surranóként emlegetett lábbelit. A 65M bakancs a korábbi csizmát váltotta le. Ebből a szempontból komoly előre lépés volt, akárcsak a teljes 65M gyakorló ruházat. Más kérdés,…..
Combat Gear Blog "Every Day Carry" 2013.11.06 08:00:00
Az EDC nem egy új találmány, talán csak a neve, mivel a katonáknál, főleg a különleges egységeknél, megszokottak a kisebb túlélő készletek, amik méretüknél fogva praktikusak és könnyen elhelyezhetőek. Az EDC jelen esetben egy rendőr felszerelését erősíti. A gyakorlatban…..
1116001 2013.11.08 14:44:15
@Combat Gear Admin: Jól értelmezem a belinkelt passzus alapján, hogy a delikvensnek saját magának kell bevásárolni és számlával lefedni a riadócsomagot?

Milyen tokot ajánlanál a VIPER helyett?:)
Hegedűs Zsuzsa szociológus Orbán Viktor miniszterelnök főtanácsadója 2010. júliusa óta, havi 1 millió forintért. Tanácsadói szerződése szerint társadalmi felzárkóztatással, a társadalmi konfliktusok kezelésével, illetve az ezek megoldására szolgáló stratégiák…..
Jelenleg a Magyar Honvédség afganisztáni missziói véget értek, vagy a végükhöz közelednek. Tehát a sivatagi ruházattal kapcsolatos fejlesztések valószínűleg egy időre a háttérbe szorulnak. Azonban az eddigi ruházati és felszerelési tárgyak már egy jó része szerepelet itt,…..