Regisztráció Blogot indítok
Adatok
fogacska

0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A Homár nem egészen érti, mit vártak az emberek egy olyan hipermarketlánctól, amelyik a termelői árak alatt vásárolt cuccokból saját noname márkákkal felvértezett Lidlnek illetve a kínai piacoknak állít konkurenciát. A Velvet jól kioknyomozta, hogy szinte minden kizárólag…..
fogacska 2008.05.20 13:50:27
Nem túlzás, alig hittünk a szemünknek, amikor megpillantottuk a sarki kisbolt kínálatában a címben szereplő, 170 forintért vesztegetett folyadékot. A grapefruitméretű barna gömbök már messziről felkeltették érdeklődésünket (először azt gondoltuk, hogy nocsak barnaüveges…..
fogacska 2008.03.06 00:20:41
Ennyit a nemdohányzók védelméről.... Kedves Szerkesztő! A MÁV ma is hozta a régi jó formáját, de legyek optimista, legalább a vonat időben elindult és időben érkezett. Ma (vasárnap) a Bp Nyugati pályaudvarról 17:20-kor induló Rétköz IC-re vettem helyjegyet 520 Ft-ért és…..
fogacska 2008.02.11 11:05:39
Műlt év novemberében fehérvárra utaztam IC-vel. A dohányzó és nemdohányzó kocsik fel voltak cserélve. Kalauz megkeresése után végig nézte velem a vonatot, és leültetett a nedohányzóként megjelőlt dohányzó kocsiban. Sajnos érkeztek nem dohohányzó utasok. Reklamáltak a kalauznál, aki felajánlotta hogy üjenek át a a máik kocsiba.
Mondjuk azon nagyon jót nevettem, hogy a nemdohányzó kedves utasok ragaszkodtak a nekeik eladott jegyen szereplő kocsihoz. A kalauz hiába próbálta ész érvekkel meggyőzni őket, nem ment. (de ez valami eszement szokás? vagy ennyire az emberkbe ivódott a régi rendzser? ragaszkadunk ahoz amit kapunk? )
A kalauz sajnálatát fejezte ki hogy ilyen kellemetlenség megesett. Felajánlotta hogy a peronon dohányozhatunk. Természetesen azt kérte hogy a nem dohányzó kocsit ne füstöljük be. És érdekes módon, a korrekt hangnem, és látva azt hogy mindent megpróbált a probléma orvoslására, nem maradt kellemetlen szájíz.
Mindezek, kultúrált hangnemben hangzotak el. Nem volt szóváltás, nem volt vita.
Természetesen a kaluz a jegyzőkönyvében regisztrálta, hogy kocsicsere történt. Hogy ennek volt e valami következménye, azt nem tudom.
De amit nem értek:
ad1: miért nem lehet normális hozzáállással megoldani a problémákat oly sok esetben?
ad2: a kedves utastársak miért nem tudták megérteni, hogy nincs átvágás kocsi csere esetén, max kis kellemetlenség, hogy 1 kocsi hoszt sétálni kell... Ez számomra relytéj.
A lényeg: la a kalauzzal, aki az utasok érdekeit tartotta szem előtt.
Azok akik a szerelvények összeállításáért felenek, üzenném: több odafigyelést kíván a munkájuk....