Adatok
Bűti Orsolya
99 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

2020. június 8-án új árlista lép életbe az Indamedia Sales-nél, mely a mobil termékek árát érinti.
Mi történt kiadványainkon egy év alatt?
Az Indamedia csoport mobil kiadványai összesen egy év alatt 15%-ot nőttek havi látogatószámban: 2019. februárban havi 4 millió, míg idén februárban már 4,6…..

Új, ösztönös interakciót kiváltó mobil rich media megoldással színesíti szeptemberi kampányát az Erste Bank. A hirdetés nem tolakodó, kéretlenül nem csinál semmit, egyszerűen csak élmény vele találkozni.
Formátum: Adaptive ad (480x654 px, static) Hirdető: Erste Bank Hungary…..

2018. szeptember 3-án új árlista lép életbe a CEMP Sales House-nál, mely az árakon felül egyéb változásokat is hoz, például:
új mobil alkalmazás formátum: adaptive ad (480x654 px, amely lefelé görgetéskor automatikusan középre pozicionálja magát)
billboard és half page,…..

2018. augusztus 1-jétől frissül a CEMP Sales House árlistája.
Néhány a legfontosabb változásokból:
az Index Tech és Tudomány rovat összevonódik, Index TechTud néven érhető el
már Index mobilon is rovatokra vásárolható banner
változnak a pr cikk árak (kivéve Index…..

A Mercedes-Benz 2018. április 20-án elsőként húzta szét a függönyt az Index címlapján.
Hirdető: Mercedes-Benz Hungária Kereskedelmi Kft.Kampány: 2018_Mercedes Vito Pro (MED0440)Médiaügynökség: Wavemaker Hungary Kft.
Működésében új hirdetési formátum érhető el CEMP…..

Február 9-én elkezdődtek a Téli Olimpiai Játékok, amivel az Index is kiemelten foglalkozik:
teljes Indexen megjelenő információs csík, a gyors tájékozódásért
önálló melléklet Index Sport rovat alatt, folyamatos hírszolgáltatással, az elkötelezett olvasókért
Index,…..

Több olyan frissítés érkezett most az Indexre, ami nemcsak szép, de úgymond hasznos is. Tartalomfogyasztási, sőt tartalomhabzsolási szempontokból:
Lett egy még újabb címlapunk, amin felzárkózhat az, akinek napközben nem volt ideje híreket olvasni
Elindultak az Index…..

Az Indavideó címlapján egy új, multiscreen (desktop, tablet, mobilweb) megjelenő szponzorációs formát vezettünk be, az aloldalakon (videó oldalakon) pedig továbbra is "csak" desktopon érhető el a szponzoráció.
Nézze meg videónkon, hogyan néz ki a kombinált…..

A jó hirdetés úgy látványos, hogy közben nem irritál. Észrevéteti magát, és esélyt ad a bevonódásra, miközben alig szakad meg a tartalomfogyasztás. Nem adaptálni kell mobilra, hanem eleve ott van otthon.
A Tiltorama olyan hirdetés, amit könnyű megcsinálni, könnyű jól…..

Június 16-án a Ford új hirdetési megoldással apró pöttyökre bontotta az Index címlapi half page zónát.
Hirdető: Ford Közép és Kelet-Európai Értékesítő Kft.Kampány: Ford - Particle (MIN0631)Médiaügynökség: Mindshare Médiaügynökség Kft.
Az új formátum az atomic…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz