Adatok
Mercifan
0 bejegyzést írt és 83 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Telezöldes lámpáknál megszokhattuk, hogy egy adott út minden sávja egyszerre kap zöldet. Legfeljebb egy-egy irányt külön kiegészítő nyilas lámpákkal engedélyeznek, ha egyébként piros a jelzés. Ezeket is sokszor benézik egyesek, bár ennek az eredménye inkább a nagy piros lámpa…..
A minap Gyálon bringáztunk Don Blasiussal, amikor a Puskás utca és Szélső utca sarkán jártunk, egy fura dolgot láttam. Egy tábla hátulját. A túloldalról ezt lehet látni, amit ti is láttok, egy szép gömbölyűre nyírt lombú fát. Na ki mondja meg ebből, hogy miben folytatódik az…..
Még Horvátországban is voltunk vele, és akkor sem volt semmi probléma - meséli lelkesen Boda Gyuláné, miközben kiszáll az autójából. Ahogy nézem az 1996 decemberében átadott Opel Astra 1,4 GL-t, el is hiszem, hogy az elmúlt tizenhat év, és az ez alatt megtett 147 ezer…..
Mercifan
2012.05.19 22:28:45
@Schütii: Fekete és british racing green színben készültek.
Mercifan
2012.05.19 22:31:13
@Hammer: Jogos! Szóval tényleg: csak és kizárólag british racing green színben gyártották.
Annyi szép falu, város, ország meg kontinens van, muszáj neked itt autókázni? És itt lakni? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
1992-ben óriási tömeg kísérte figyelemmel, ahogy az első Astra felhajtott a Közlekedési Múzeum rámpáján Ez most nem after party, hanem before party lesz, kezdte múlt csütörtökön beszédét Kovács Tamás, az Opel Hungary ügyvezetője, és ebből a felütésből is jól látszik,…..
Mercifan
2012.02.13 20:33:14
@СubE: Kedves Nagyarcú Barátom!
2 F Astrám is volt:
'92-es C14NZ motorkódú 1,4-es 8 szelepes, ötajtós, full fapad. 296.000 km-rel vásároltam 2001-ben. 3 év alatt !FUTÁRKÉNT! nem kis igénybevétel mellett beletekertem 180.000km-t. Olajat, szűrőket, fékbetétet, vezérműszíjat, és egy-két szilentet, meg 2 lengéscsillapítót cseréltem. Következő tulaja a mai napig a kopó alkatrészek cseréjén kívül a korhadt két hátsó sárvédőívet, meg a tanknyílást javíttatta, és vígan használja. Jelenleg 730.000 km van az órában(!), kicsit már eszegeti az olajat, 10.000 km-enként kb 2,5-3 litert, ebből kifolyólag kissé füstölög és nehezebben indul hidegen. Nyáron generál, ha a lakatos rámondja az áment a kaszni aljának állapotfelmérése után. Ez egy szar autó.
'93-as C18XE motorkódú svájci származású 1.8-as, 16 szelepes, klímát, bőrt kivéve minden mással gyárilag felszerelt Caravan, még az EcoTec előtti, 125 lovas moci. 2004-ben vásároltam 288.000km-rel. 2 év alatt 107.000 km-t raktam bele (bár főként országúton/pályán használva). Olaj, szűrők, vezérműszíj (+hozzátartozó görgő és vízpumpa, mert biza azt is cserélni kell), kétoldali korhadt sárvédőív, 4 lengéscsillapító. (Egy vadkárból erdő 40 ezres javítás volt plusz költség.) Miután 2006-ban eladtam, rá másfél évre összefutottam az aktuális tulajjal. Semmi baja nem volt, azt leszámítva, hogy megtekergették az óráját, mert akkor mutatott 340.000 km-t. Ez egy szar autó.
Egyik sem volt se nálam, se az utánam következő tulajoknál hengerfejes. Hogy a fenébe lehet ez? Hallottál egyszer valamit, és fikázol, ismeretlenül. Szomorú.
(Később volt egy 92-es, 3.0 24 szelepes A Omegám is, 447.000 km-rel vettem. Az sem volt hengerfejes. Szarok ezek az Opelek. Egy tojást sem képesek megfőzni. Hihetetlen! De nem tanulok a hibáimból, most is Opelem van, 2006-os "C" Corsa. Lehet, hogy megvárom, hogy hengerfejes legyen.)
2 F Astrám is volt:
'92-es C14NZ motorkódú 1,4-es 8 szelepes, ötajtós, full fapad. 296.000 km-rel vásároltam 2001-ben. 3 év alatt !FUTÁRKÉNT! nem kis igénybevétel mellett beletekertem 180.000km-t. Olajat, szűrőket, fékbetétet, vezérműszíjat, és egy-két szilentet, meg 2 lengéscsillapítót cseréltem. Következő tulaja a mai napig a kopó alkatrészek cseréjén kívül a korhadt két hátsó sárvédőívet, meg a tanknyílást javíttatta, és vígan használja. Jelenleg 730.000 km van az órában(!), kicsit már eszegeti az olajat, 10.000 km-enként kb 2,5-3 litert, ebből kifolyólag kissé füstölög és nehezebben indul hidegen. Nyáron generál, ha a lakatos rámondja az áment a kaszni aljának állapotfelmérése után. Ez egy szar autó.
'93-as C18XE motorkódú svájci származású 1.8-as, 16 szelepes, klímát, bőrt kivéve minden mással gyárilag felszerelt Caravan, még az EcoTec előtti, 125 lovas moci. 2004-ben vásároltam 288.000km-rel. 2 év alatt 107.000 km-t raktam bele (bár főként országúton/pályán használva). Olaj, szűrők, vezérműszíj (+hozzátartozó görgő és vízpumpa, mert biza azt is cserélni kell), kétoldali korhadt sárvédőív, 4 lengéscsillapító. (Egy vadkárból erdő 40 ezres javítás volt plusz költség.) Miután 2006-ban eladtam, rá másfél évre összefutottam az aktuális tulajjal. Semmi baja nem volt, azt leszámítva, hogy megtekergették az óráját, mert akkor mutatott 340.000 km-t. Ez egy szar autó.
Egyik sem volt se nálam, se az utánam következő tulajoknál hengerfejes. Hogy a fenébe lehet ez? Hallottál egyszer valamit, és fikázol, ismeretlenül. Szomorú.
(Később volt egy 92-es, 3.0 24 szelepes A Omegám is, 447.000 km-rel vettem. Az sem volt hengerfejes. Szarok ezek az Opelek. Egy tojást sem képesek megfőzni. Hihetetlen! De nem tanulok a hibáimból, most is Opelem van, 2006-os "C" Corsa. Lehet, hogy megvárom, hogy hengerfejes legyen.)
Mercifan
2012.02.13 21:00:21
@alien576: Lehet, hogy már kaptál választ, de azért, mert előtte volt az "E" Kadett. Annak volt ugyanis az egyenes ági utódja. Műszerfalat, üléseket simán, kárpitokat minimális faragással át lehetett rakni a Kadettbe. De motor, váltó, futómű szintén stimmelt.
Meleg, nyári estén ültünk nálad az udvaron az olajos nadrágoktól megfestett kempingszékeken és röhögtünk Tie-on, azon a címeres ökrön, hogy micsoda trójai falovat kapott ajándékba, amikor a Velvet hasonmás versenyén megnyerte Jáksó ezüst Range Roverét, amit a kétállú még…..
Mercifan
2012.02.08 10:03:35
A sárga tengeralattjáró
"A neve elhallgatását kérő tulajdonos szerint, az esti órákban Akarattyán egy helyi lakos tájékoztatta egy ismerősét, miszerint egy autó beszakad a jégen. Az ismerős keresésre indult az egyik Hummerrel, de nem találta meg a beszakadt gépjárművet,…..
Mercifan
2012.02.07 18:53:51
@georgie58: Jogos!
Egykori kollégám mondása, „hogy csak a káröröm az igazi öröm, mert nincs benne irigység.” Ennek ellenére nem szép dolog, még ha nehéz is önuralmat gyakorolva tárgyilagosan szemlélni azt, hogy valaki Hummerrel megy a balatonakarattyai jégre és az beszakad alatta. A…..
Mercifan
2012.02.07 12:49:06
@janper: De, Balaton, már a hírekben is benne volt 15 perce. Meg az is, hogy valami speciális eszközzel fogják menteni őket elvileg. (Mondjuk részemről azt mondom, egy erős drótkötél+traktor kombó tökéletesen megteszi. Ezeknek már úgyis mindegy.)
Ekkora baromállatsegfejgyökereket!!! Amióta megláttam a posztot, ezen röhögök! Megérdemlik!
Ekkora baromállatsegfejgyökereket!!! Amióta megláttam a posztot, ezen röhögök! Megérdemlik!
Mercifan
2012.02.07 12:51:18
@rolexes: Hid el barátom, hogy ahol a rozsdaboglya Niva elmegy még, ott a H2/H3-at hajadra kenheted!
Mercifan
2012.02.07 12:58:45
@newnt55: Egyértelmű. De lehet, hogy el kéne küldeni ezt a cikket az összes biztosítóhoz...
Csak a próbálkozások elkerülése végett...
Csak a próbálkozások elkerülése végett...
Kivételesen még nem szakadt be a talponálló, de már lassan időszerű lesz, ezt megelőzve új helyet nyitottam a kötetlen eszmecseréhez, tessék ezt is megtölteni! ..
Mercifan
2012.01.27 18:22:19
@Mercifan: Ja, és a 3 havonta esedékes olajcsere miatt azért 5.000Ft/hó javítási költséggel így is számolnom kell.
Mercifan
2012.01.30 10:22:32
@Don Blasius: Azt hiszem, erre már nem lehet mást mondani, mint azt, hogy ELMENNEK EZEK MOSTMÁR A BÜDÖS KURVA ANYJUKBA! Egy év alatt havi több, mint 25.000 forinttal emelkedett az üzemanyagköltségem, erre még rájön a baleseti adó, tervben van a rendszámcsere, és még ez is? mit is mondott a kóbor apáca a gonosz manónak? Hát kis faszom nem kéne? Egyébként nekem már eljött ez a pont. Már dolgozom rajta, de most még nagyon év eleje van, és május-júniusnál hamarabb nem érdemes mozdulni. Remélem, addig nem halunk éhen.
Mercifan
2012.01.30 14:56:46
A jobboldal technikailag nem nagyon jó. A "Békemeneten" a legmodernebb technikai eszköz az autóbusz volt. A mi oldalunkon autóbuszra nincs annyi pénz, de lehetne modern technikával pótolni a dolgot! Legyen olyan Internetes közvetítésünk, amilyen a jobboldalnak nincs! Legyen…..
Mercifan
2012.01.29 17:24:21
@centenárium: NÉZD MÁR MEG AMIT BELINKELTEM!!!!!!!!!!!!!!!!!! NE A FASZSÁGAID HAJTOGASD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ÉS VÁLASZOLJ AZOKRA A KÉRDÉSEKRE, AMIKET FÖLTETTEM!!!!!!!!!!!!!!!!!
ÉS VÁLASZOLJ AZOKRA A KÉRDÉSEKRE, AMIKET FÖLTETTEM!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mercifan
2012.01.29 23:20:48
@zsvadász: Szerintem meg nem támaszt alá. Ugyanis folyamatos, majdnem egyenletes emelkedést látok névértéken a rendszarváltás óta. Ahogy pedig nagy vehemenciával kijelentetted, hogy GDP-arányosan kell nézni az államadósságot, úgy pedig éppen az előző Orsós-kúrmány alatt kezdődött az emelkedése. Az meg, hogy regnálásuk elején csökkent, rohadtul nem az ő érdemük, hanem az általatok annyira gyűlölt Bokros-csomag következménye. Úgyhogy ezt egy "kicsit" megcáfoltam (ha nem így látod, keresd fel szemorvosod, vagy optikusod). Megintcsak azt tudom mondani, hogy sajnos a tények makacs dolgok.
Sajnos az a gond, hogy Orbán a legrosszabb keverék, ami létezhet. Cigány és (bár tagadja, de igaz) zsidó keverék. Az ilyen pedig nem tesz mást, minthogy amire nem tud megalkudni, azt ellopja. Ráadásul agresszív, és erőszakos, mint a cigányok 99%-a. Kösz, de valahogy nem tudott meggyőzni. Egyik fajtában sem bízok, hát még a kettő párosításában!
Azok a kis beszállítók akikre gondolsz, a teljes Opel-Ford modellpaletta kárpitjait, kormányát, üléseit, a Ford-Mercedes teljes modellpaletta elektromos rendszerét, és még sok egyebet is gyártják. Valahogy nekem ez többnek tűnik, mint pár csavar.
Olyan cég kell, ami versenyszféra, és több, mint 1000 embert foglalkoztat, 100% magyar tulajdonnal? Start Autó, Unix Autó, Bravotel csoport. Soroljam még? (Bár lehet, hogy most ők leépítésre kényszerülnek a bérkompenzáció miatt.)
A deviza hitelekre meg mégegyszer idemásolom, mert nincs kedvem egy kézzel újragépelni:
""""""A lakosság számára devizahitel felvétele 2001. június 15-től volt lehetséges, amikor is az akkori FIDESZ KORMÁNY JAVASLATÁRA A PARLAMENT ELTÖRÖLT MINDEN KORÁBBI DEVIZAKORLÁTOZÁST és ezzel lényegében megnyitotta az utat a devizahitelezés előtt. Éppen ezért nincs is mit csodálkozni azon, hogy 2002-ben még feltűnően alacsony volt a lakossági devizahitel állomány."""""""""
Ki is volt akkor kormányon? Az államilag támogatott lakáshitel pedig egy politikai lufi volt, ugyanis annak fedezete szintén a Bokros-csomagból származó megtakarítások voltak kezdetben, majd mikor Medgyessyék kormányra kerültek, kiderült, hogy egy hatalmas lyuk keletkezett miatta a költségvetésben. Ezért is kellett újabb állami hitelt fölvenniük. Látom, az összefüggések sorozatosan elkerülik a figyelmedet.
Az egyetlen ember, akinél elgondolkodnék rajta, hogy letegyem-e azt az "X"-et, az Bajnai lenne. És ez akkor is igaz lenne, ha a Fidesz színeiben indulna. Föl kéne végre fogni: a Felcsúti Törpe MEGBUKOTT!!! Eltolcsy-val együtt!!!
Sajnos az a gond, hogy Orbán a legrosszabb keverék, ami létezhet. Cigány és (bár tagadja, de igaz) zsidó keverék. Az ilyen pedig nem tesz mást, minthogy amire nem tud megalkudni, azt ellopja. Ráadásul agresszív, és erőszakos, mint a cigányok 99%-a. Kösz, de valahogy nem tudott meggyőzni. Egyik fajtában sem bízok, hát még a kettő párosításában!
Azok a kis beszállítók akikre gondolsz, a teljes Opel-Ford modellpaletta kárpitjait, kormányát, üléseit, a Ford-Mercedes teljes modellpaletta elektromos rendszerét, és még sok egyebet is gyártják. Valahogy nekem ez többnek tűnik, mint pár csavar.
Olyan cég kell, ami versenyszféra, és több, mint 1000 embert foglalkoztat, 100% magyar tulajdonnal? Start Autó, Unix Autó, Bravotel csoport. Soroljam még? (Bár lehet, hogy most ők leépítésre kényszerülnek a bérkompenzáció miatt.)
A deviza hitelekre meg mégegyszer idemásolom, mert nincs kedvem egy kézzel újragépelni:
""""""A lakosság számára devizahitel felvétele 2001. június 15-től volt lehetséges, amikor is az akkori FIDESZ KORMÁNY JAVASLATÁRA A PARLAMENT ELTÖRÖLT MINDEN KORÁBBI DEVIZAKORLÁTOZÁST és ezzel lényegében megnyitotta az utat a devizahitelezés előtt. Éppen ezért nincs is mit csodálkozni azon, hogy 2002-ben még feltűnően alacsony volt a lakossági devizahitel állomány."""""""""
Ki is volt akkor kormányon? Az államilag támogatott lakáshitel pedig egy politikai lufi volt, ugyanis annak fedezete szintén a Bokros-csomagból származó megtakarítások voltak kezdetben, majd mikor Medgyessyék kormányra kerültek, kiderült, hogy egy hatalmas lyuk keletkezett miatta a költségvetésben. Ezért is kellett újabb állami hitelt fölvenniük. Látom, az összefüggések sorozatosan elkerülik a figyelmedet.
Az egyetlen ember, akinél elgondolkodnék rajta, hogy letegyem-e azt az "X"-et, az Bajnai lenne. És ez akkor is igaz lenne, ha a Fidesz színeiben indulna. Föl kéne végre fogni: a Felcsúti Törpe MEGBUKOTT!!! Eltolcsy-val együtt!!!
Mercifan
2012.01.30 01:40:38
@zsvadász: A grafikonból simán ki lehet olvasni ezt mind. Segítek, bal szélén van jelmagyarázat! És van időponti beosztás is.
Magyar többségi tulajdonúak. Tehát magyar.
Az Unix Autónak, Start Autónak, (bár az előbb lemaradt, de a Bárdi Autónak is), a Bravo Groupnak a tulajdonosait személyesen ismerem.
Lehet, hogy a Bokros elvett (sőt, biztos is), de meg is volt az eredménye. Majdnem 31%-os államadósság csökkenés. És az egész világon pártállástól függetlenül elismerték, amit csinált, és ha tovább tudtak volna maradni, most sokkal jobban állnánk.
Ami viszont tény, hogy a mostani kúrmány is csak elvesz, csak annyi a különbség, hogy a Bokros elsősorban a gazdagokat sarabolta meg, ez a banda pedig elsősorban a nehezebb helyzetben lévőket teszi reményvesztetté. Csak az előttem szólót tudom idézni (bár némi kiigazítással és) némi kiegészítéssel:
"- Baleseti adó
- Rendszámcsere a bevétel miatt
- Chipszadó
- 1% TB-járulék emelés
- Munkanélküli segély csökkentése.
- Nyugdíjak megadóztatása
- Gázolaj jövedéki adójának emelése, amely maga után vonja mindennek az emelését
- ÁFA 25-os emelése [gondolom elgépelés, mert nem 25, "csak" 2%-os emelés, 25-ről 27-re]
- Adójóváírás kivezetése, mely az alacsony jövedelműeknél akár 12-15%-os nettó keresetcsökkenést eredményez.
- Vagyonszerzési illeték drasztikus emelése.
- Tervek 3%-os ingatlan adóról. (20 év alatt újra kifizeted a házadat!!!!!)"
-magánnyugdíj-pénztári einstand (Nem sokat, csak 6,8 millát buktam, ráadásul elsőre nem adtam, hát elvették erőszakkal!)
-ebadó, amiben még külön felháborító, hogy alap 6.000/év, DE A VESZÉLYESNEK NYILVÁNÍTOTT FAJTÁKRA 20.000/ÉV!!! (Ha nincs ivartalanítva.) MI AZ, HOGY VESZÉLYES FAJTA??? Minden kutya veszélyes, ha úgy nevelik! Mint ahogy nincs olyan, hogy harci kutya! Ez mind nevelés kérdése, és a gazda felelőssége! Nekem egy másfél éves Amerikai Staffordshire terrierem van, de a 3 éves kisfiam előbb bízom rá, mint a köztársasági őrezredre! (Várom is a behajtót, hogy beszedje az ebadót! Meglesz az első éles csibészeltetés, azt garantálom!!!)
A hatalmas különbség még Bokrossal szemben, hogy amit ezek művelnek, azt nemhogy nem ismerik el, hanem még súlyosan kritizálják is, pártállástól függetlenül. MÉG A NÉPPÁRTI FRAKCIÓ TÖBBSÉGE IS, CSAK EZT GONDOLOM AZ ECHOTV MEG A LÁNCHÍD RÁDIÓNEM MONDJA! (Pártatlan tájékoztatás, mi??? Egy nagy büdös lófaszt!)
Ezzel szemben az államadósság SOSEM LÁTOTT MÉRETEKET ÖLT, SOSEM LÁTOTT TEMPÓBAN!!!
(Kicsit kezdem unni a meddő vitát. Ráadásul mivel a jobb kezem el van törve, ballal macerás ennyit írni. De amíg nem tudok menni melózni, biztos, hogy nyaggatni foglak. Szeretném legalább egy honfitársam szemét felnyitni, és felébreszteni az ezer éves kómából, hogy észrevegye, bajban vagyunk, és nem az emútnyócév miatt.)
Mégegyszer mondom, mert lehet, hogy elkerülte a figyelmed:
ESETLEG Bajnait tudnám elképzelni, mint egyetlen választási lehetőség. Ő viszont, ahogy meg is ígérte, nem vesz részt a politikában. Pedig akkor is pártolhatónak tartaná, ha a zsideszben indulna, mint kormányfő-jelölt (bár erre vajmi kevés esély van).
Magyar többségi tulajdonúak. Tehát magyar.
Az Unix Autónak, Start Autónak, (bár az előbb lemaradt, de a Bárdi Autónak is), a Bravo Groupnak a tulajdonosait személyesen ismerem.
Lehet, hogy a Bokros elvett (sőt, biztos is), de meg is volt az eredménye. Majdnem 31%-os államadósság csökkenés. És az egész világon pártállástól függetlenül elismerték, amit csinált, és ha tovább tudtak volna maradni, most sokkal jobban állnánk.
Ami viszont tény, hogy a mostani kúrmány is csak elvesz, csak annyi a különbség, hogy a Bokros elsősorban a gazdagokat sarabolta meg, ez a banda pedig elsősorban a nehezebb helyzetben lévőket teszi reményvesztetté. Csak az előttem szólót tudom idézni (bár némi kiigazítással és) némi kiegészítéssel:
"- Baleseti adó
- Rendszámcsere a bevétel miatt
- Chipszadó
- 1% TB-járulék emelés
- Munkanélküli segély csökkentése.
- Nyugdíjak megadóztatása
- Gázolaj jövedéki adójának emelése, amely maga után vonja mindennek az emelését
- ÁFA 25-os emelése [gondolom elgépelés, mert nem 25, "csak" 2%-os emelés, 25-ről 27-re]
- Adójóváírás kivezetése, mely az alacsony jövedelműeknél akár 12-15%-os nettó keresetcsökkenést eredményez.
- Vagyonszerzési illeték drasztikus emelése.
- Tervek 3%-os ingatlan adóról. (20 év alatt újra kifizeted a házadat!!!!!)"
-magánnyugdíj-pénztári einstand (Nem sokat, csak 6,8 millát buktam, ráadásul elsőre nem adtam, hát elvették erőszakkal!)
-ebadó, amiben még külön felháborító, hogy alap 6.000/év, DE A VESZÉLYESNEK NYILVÁNÍTOTT FAJTÁKRA 20.000/ÉV!!! (Ha nincs ivartalanítva.) MI AZ, HOGY VESZÉLYES FAJTA??? Minden kutya veszélyes, ha úgy nevelik! Mint ahogy nincs olyan, hogy harci kutya! Ez mind nevelés kérdése, és a gazda felelőssége! Nekem egy másfél éves Amerikai Staffordshire terrierem van, de a 3 éves kisfiam előbb bízom rá, mint a köztársasági őrezredre! (Várom is a behajtót, hogy beszedje az ebadót! Meglesz az első éles csibészeltetés, azt garantálom!!!)
A hatalmas különbség még Bokrossal szemben, hogy amit ezek művelnek, azt nemhogy nem ismerik el, hanem még súlyosan kritizálják is, pártállástól függetlenül. MÉG A NÉPPÁRTI FRAKCIÓ TÖBBSÉGE IS, CSAK EZT GONDOLOM AZ ECHOTV MEG A LÁNCHÍD RÁDIÓNEM MONDJA! (Pártatlan tájékoztatás, mi??? Egy nagy büdös lófaszt!)
Ezzel szemben az államadósság SOSEM LÁTOTT MÉRETEKET ÖLT, SOSEM LÁTOTT TEMPÓBAN!!!
(Kicsit kezdem unni a meddő vitát. Ráadásul mivel a jobb kezem el van törve, ballal macerás ennyit írni. De amíg nem tudok menni melózni, biztos, hogy nyaggatni foglak. Szeretném legalább egy honfitársam szemét felnyitni, és felébreszteni az ezer éves kómából, hogy észrevegye, bajban vagyunk, és nem az emútnyócév miatt.)
Mégegyszer mondom, mert lehet, hogy elkerülte a figyelmed:
ESETLEG Bajnait tudnám elképzelni, mint egyetlen választási lehetőség. Ő viszont, ahogy meg is ígérte, nem vesz részt a politikában. Pedig akkor is pártolhatónak tartaná, ha a zsideszben indulna, mint kormányfő-jelölt (bár erre vajmi kevés esély van).
Gabriella helyzete nem egyedi, a svájci frank alapú autóhitelekkel sokan elúsztak az utóbbi években. Különösen nagy gondot jelent az ilyesmi akkor, ha valakinek munkaeszköze is egyben a kocsi és azzal keresi a kenyerét. Közületek van, aki hasonló szituációba sodródott? Ti mit…..
Mercifan
2012.01.27 18:30:09
@Mercifan: De nem csak az ő fejére szarok, hanem hanem az egész rablóbandáéra (Szargyártóval, Matolcsyval, Lézerjanival, meg az összes többivel együtt) Snitt Plagibá álamfőlyére is!
Remélem, mihamarább a szél fogja a bőrüket szárítani az Andrássy út lámpavasain! Lassan lehet mindegyikre egy kormánytag nevét írni, hogy ne kelljen sokáig keresni, melyiknek hol a helye.
Remélem, mihamarább a szél fogja a bőrüket szárítani az Andrássy út lámpavasain! Lassan lehet mindegyikre egy kormánytag nevét írni, hogy ne kelljen sokáig keresni, melyiknek hol a helye.
Mercifan
2012.01.28 17:45:15
@D4D: Nincs olyan típus, ami ilyen igénybevétel mellett ne igényelné a sűrű olajcserét. Gyári előírás szerint 30 ezrenként kéne, de ilyen nincs. Nem létezik olyan olaj, ami 10.000 kilométernél többet bírna. Ezt nem én mondom, hanem egy olyan ismerősöm, aki 15 évet dolgozott a Castrol központi fejlesztő laboratóriumában. Castrol szintetikus olajat használok (ettől függetlenül is, mert a világ legjobb minőségű olaja), a gyári előírásnál jobb minőségűt, de ez sem bír többet. Az pedig általánosan is igaz, hogy ha egy motorban nem 30, hanem 10 ezrenként cserélsz olajat, akkor az élettartamát minimum duplájára tudod növelni. A motorban és a váltóban a legfontosabb alkatrész a kenőanyag (olaj)!
A hiteles autóval kapcsolatban meg csak annyit, hogy sajnos nem volt más választásom. Egy öreg autó erre nem alkalmas. Egyébként is, ha nem a hitelt fizetném, hanem idősebb autót használnék, akkor ugyanazt a pénzt a szerelőnél hagynám ott.
Amúgy benzinessel járok (ebben sem volt választásom, mert családon belül vettem át amit nem tudtak már fenntartani sem és eladni sem), és 423,9Ft vagy 417,9Ft/liter áron tankolok, attól függően, hogy reggel vagy este teszem ezt.
A hiteles autóval kapcsolatban meg csak annyit, hogy sajnos nem volt más választásom. Egy öreg autó erre nem alkalmas. Egyébként is, ha nem a hitelt fizetném, hanem idősebb autót használnék, akkor ugyanazt a pénzt a szerelőnél hagynám ott.
Amúgy benzinessel járok (ebben sem volt választásom, mert családon belül vettem át amit nem tudtak már fenntartani sem és eladni sem), és 423,9Ft vagy 417,9Ft/liter áron tankolok, attól függően, hogy reggel vagy este teszem ezt.
Így is nagyon drága már a gázolaj és a benzin is, ezért még bosszantóbb, ha lehúznak; kevesebb és rosszabb minőségű üzemanyagot kapunk. Árpád például így járt, de nem hagyta annyiban, panaszt tett az illetékes kúthálózatnál, leveleit és a kapott válaszokat nekünk is…..
Mercifan
2012.01.27 20:54:13
@xaba99: Maximálisan egyetértek, minden szavaddal!
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
1000 éve nem jártam itt, de ezen kiakadtam. Tudom hogy nem a tárgyhoz tartozik, de EZITTEZ MIJJAFASZOM???? :
www.bakonyihirmondo.hu/gyorshajtasert_buentettek_a_tuzoltokat-20130111#.UUcLDb8C0wI.facebook