Adatok
Pistonless
1 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az újévi poszt végén ott váltunk el egymástól, hogy a sikeres futóműállítás után a Hangyász egy kurva hangos, kissé ideges és darabos, de alapvetően vezethető, menetbiztos autónak bizonyult.
Aztán jött a csend. Én tüdőbajos lettem átmenetileg, aztán magamra borítottam…..
Pistonless
2013.01.22 08:49:03
1 szóban: "Like!"
Pistonless
2013.01.29 09:20:23
50-es endurókat keresgélni erős kényszerhelyzet, a kínálat ugyanis nem Budapesten összpontosul, mi viszont igen. A gazdasági racionalitásokat figyelembe véve jól látható, hogy az utazási/szállítási költség jelentős tétel az összköltségben. Azaz, ha elmész a rák faszára egy…..
Most bánom csak igazán, hogy ellógtam a gépelésórákat annak idején. Ha nekem 16 éve azt mondja valaki a Külkeren, hogy gyakorold rendesen az asdf-jklé-t, büdös kölyök, vagy nem fogod győzni a tempót, amivel Powered Áki a Nissan 350Z-motoros Datsun Z-det építi, biztos hozzávágok…..
Pistonless
2012.10.26 23:56:54
accusump az utastérben nem lenne jobb helyen ? Ahogy ezen az oldalon is : www.lanciahf.eu/accusump.html és még a nyomásórát is láthatod indítás előtt.
Sorsszerűen ma, a 35. születésnapomon, Augusztus 30-án, a 30. Hangyász hétfőben jelenthetem be, hogy a projekt ebek harmincadjára jutott.
Ahogy többször is ígértem itt korábban, az nem volt kérdés, hogy ezen a napon elhozom-e a Datsunt az Adorján-Hexer Művektől, csak az volt a…..
Előre bejelentett nyaralásom alkalmával ellátogattunk egyik nap Tapolcára is. Sajna a bolhapiacra nem jutottam el, mert nem délelőtt voltunk, hanem délután.Piac helyett azonban láttam valami sokkal érdekesebbet.Ezt:Sajnálatos módon még nem volt teljesen készen, de ha…..
Pistonless
2012.05.10 09:43:45
@DonVincenzo:
Igazi hozzáértővel van dolgunk XD . EVOIII ? Mi ez mitsubitshi??? SOSE Volt Integraleből EVO3 ! Csak HF turbo . HF4WD (keskeny kasztni) , HF Integrale (ez a kasztni csak kis-nagy lámpákkal) . HF Integrale EVOI : Még szélesebb karosszéri 5*98 lyukosztás, első sárvédő hátuljába kis fekete műanyag betét, nagyobb első-hátsó lökők, szélesebb kasztni, hátul 1 kipufogó , hátsó szélesítés végig ér az ajtón . HF Integrale EVOII : Kinézetre 100% ba megegyezik az evoI el, Apróbb változtatások történtek csak amik a motorteret és a belteret érintik ( gyárilag kagylóülés ...)
Természetesen motorpalettában is vannak eltérések. De minimális. Alapból 4 motor van : 1.6 HF t ( karbis vagy injektoros ) . 2000 8v ( összes marelli IAW vel, de van katalizátoros is) . 2000 16V (szintén mind marelli IAW vel , az utolsó szériából tudtak itt is katalizátorosat csinálni , ezek P8 ecu val jöttek ...:)
Aki mást mond az hazudik, vagy NEM ÉRT Hozzá !!!
Igazi hozzáértővel van dolgunk XD . EVOIII ? Mi ez mitsubitshi??? SOSE Volt Integraleből EVO3 ! Csak HF turbo . HF4WD (keskeny kasztni) , HF Integrale (ez a kasztni csak kis-nagy lámpákkal) . HF Integrale EVOI : Még szélesebb karosszéri 5*98 lyukosztás, első sárvédő hátuljába kis fekete műanyag betét, nagyobb első-hátsó lökők, szélesebb kasztni, hátul 1 kipufogó , hátsó szélesítés végig ér az ajtón . HF Integrale EVOII : Kinézetre 100% ba megegyezik az evoI el, Apróbb változtatások történtek csak amik a motorteret és a belteret érintik ( gyárilag kagylóülés ...)
Természetesen motorpalettában is vannak eltérések. De minimális. Alapból 4 motor van : 1.6 HF t ( karbis vagy injektoros ) . 2000 8v ( összes marelli IAW vel, de van katalizátoros is) . 2000 16V (szintén mind marelli IAW vel , az utolsó szériából tudtak itt is katalizátorosat csinálni , ezek P8 ecu val jöttek ...:)
Aki mást mond az hazudik, vagy NEM ÉRT Hozzá !!!
Karotta Közlöny
Hangyász hétfő 14 – Soha életedben nem akartál ennyit tudni a kipufogóról
2012.03.20 03:46:00
Lassan egy hónapja posztoltam ki a Facebookra a Hangyászban ülő vigyorgó fejem, alatta egy olyan lábbal, aminek a talpa épp a kipufogó-leömlő talpával talpalt össze. Úgy alakultak a dolgok a térben, hogy a 350Z motor és a hozzá való leömlő éppen oda került, ahová a…..
Pistonless
2012.03.20 19:37:53
A cím jó mutatja mi is fog itt történni, " Kezdetek" , Minden kezdet nehéz, hiába ez már a sokadik akkor is . Sok szenvedés, autóépítés , restaurálás , hétköznapi vezetés után rá kellett jönnöm, egész idáig rossz irányba haladtam. Egy autót nem a lehető…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz