Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Frankie72

0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Egy jó napszemüveg több, mint kiegészítő. Nem csupán megóvja a szemet az erős fénytől, de stílust ad viselőjének, ráadásul remekül el lehet bújni mögé, hiszen egy sötét lencséjű napszemüveg az arc közel felét eltakarja, így anélkül lehet a világot megfigyelni, hogy az tudatában volna ennek. A…..
A szakemberek minden évben megszavazzák a következő év színét, ami aztán sok helyen visszaköszön ránk. Tegye le az ecsetet, és ismerje meg, mi lett a 2019-es év színe! Tádááá: Az Év színe a Night Watch fantázianévre keresztelt sötétzöld szín lett. Igen határozott,…..
Itt a WTCC blogon sok szó esett arról, mire lehetnek képesek a BMW 320 TC-k fejlesztés nélkül a 2012-es évben. A Chevrolet már tavaly nyár végén elkezdte tesztelni a 2012-es újításait, és ezzel nehéz felvenni a versenyt. Úgy pedig még nehezebb, hogy a BMW az esztendő…..
WTCC Hírblog Chevy az ETCC-n 2012.01.04 14:32:15
Hallottunk már a Hondáról és a Ladáról, most pedig egy újabb márka jelentette be részvételét az idén négy fordulós Európai Túraautó Bajnokságon. A Chevrolet egy Super1600-os (nem 1.6 turbós!) Aveo-val vág neki a sorozatnak. A kocsik felkészítéséért a svájci Maurer…..
Az FIA kiadta a WTCC-ben futó típusokra vonatkozó 2012-es minimumsúly adatokat. Az egyes autók tehát nem lehetnek a megadottnál kisebb tömegűek, és erre jönnek majd a versenyhétvégék során kiosztott pluszsúlyok. Az FIA láthatóan törekedett arra, hogy amennyire csak lehet,…..
Frankie72 2012.01.21 14:59:22
Azzal egyet értek hogy a versenyek hosszát a versenytávot növelik,de azzal hogy egyoldalúan,csak mert egy igazi gyári csapat van a mezőnyben,és valamit piszokul eltaláltak annál az 1.6-os motornál,na azzal NEM!Amíg a seat-okból volt annyi a mezőnyben,hogy kerítést lehetett volna csinálni belőlük,és még a privát csapatok seatjai is jobbak voltak mint az akkor még létező,vagy gyengélkedő gyári kocsik,na akkor évek teltek el mire külömböző ilyen-olyan csövek átmérőjének a szűkítésével,meg még egy-két dologgal próbálták"megfékezni"a seat-okat,valljuk be nem átütő sikerrel.Volt olyan pálya ahol érvényesült,volt ahol se jobb se rosszabb,és volt ahol szinte észre sem lehetett venni a megszorítást.De ez,hogy jóval nehezebbek lesznek a chevyk,és lesz olyan kocsi amelyik ezzel fordítottam még könnyebb lesz,és még megtetézik azzal hogy a versenyek hosszát is megnövelik,szerintem túl esnek a ló másik oldalára.Valamivel nem számolt az FIA.Mégpedig azzal,hogy más gyártók,csapatok,ha labdába akarnak rúgni a továbbiakban akkor nekik is kell fejlődni.Nem állok távol az igazságtól,azzal a kijelentésemmel hogy akik az előző idényben a vert seregben voltak,nem felejtettek el jó gépeket összerakni.Nagy a valószínűsége hogy már jó úton haladnak hogy,vagy valamiféle módon lekoppintsák azt amit a chevyk megtaláltak,vagy előállnak valami újjal,és az nekik fog hozni a konyhára.Lehet hogy csak egy évad,lehet hogy csak fél évad,vagy akár több évadon át.Ezek után ha ez bejön és a chevyket"lehorgonyozzák",az igen "bölcs"FIA vajon felrúgja az idénre tevezett szabályát vagy sem.Nem gondolnám hogy minden évben újabb és újabb szabálymódosításokat kéne életbe léptetni,mert úgy fog járni ez a versenyág,mint a kicsiny országunk.Benne vagyunk nyakig a sz@rban,nem győzünk újabb és újabb irányban elindulni,vélve azt hogy ez az igazi kiút,a megoldás a bajból,és már azon sem lepődünk meg hogy elindulunk egy irányban,és már jövünk is magunkkal szemben!Szerintem.
Frankie72 2012.01.22 22:57:53
@mennyi?husz!: Fullra igazad van,ezt szebben,egyértelműbben nem is lehetett volna leírni,ebben hibát csak az talál aki elfogult Seat drukker.
Semmi hír, csak a nagy bizonytalanság. Továbbra is a Volvo kérdés tartja leginkább lázban a WTCC rajongókat, a svédek (vagy inkább a kínaiak) azonban tartják a némasági fogadalmat. A hírek szerint az ügy továbbra is az igazgatótanács előtt van, ahol még mindig nem…..