Adatok
bukott_angyal
0 bejegyzést írt és 13 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Én kutyásként ugyan nehezen tudom elképzelni, hogy egy gazda kiábránduljon Fickóból, mert kiderül, hogy csak 2/3 rész vizsla, vagy utcára tegye Muffint, amikor a cuki kölyökwestie-ből szexi falusi vegyesvágott cseperedik, de gondolom, aki sok pénzt hajlandó adni egy kutyáért, miközben tele vannak a…..
bukott_angyal
2016.08.26 10:34:46
@bneder78: a tied meg még ennyit se, mert nem a posztra reagáltál, hanem egy általad elképzelt posztra. Szó sem volt arról, hogy meg akar szabadulni a kutyától, csak a kárrendezés jogi lehetősége iránt érdeklődött.
bukott_angyal
2016.08.26 10:53:03
@Thule: Ezt a butaságot honnan veszed? Szó sincs arról, hogy a törzskönyv nélküli kutyaszaporítás illegális lenne. Mégis milyen jogszabályba ütközik?? Természetesen egyetértek abban, hogy aki nem arra akar kutyát, legyen valami szőrös a kertben, ami már akkor ugat, amikor a postás befordul az utca végén, az vegyen törzskönyvezett, megbízható helyről származó kutyát. De illegális tevékenységet csak az folytat, aki törzskönyvet és/vagy oltási könyvet hamisít az általa árusított kutyákhoz. A törszkönyv hamisítás nem azt jelenti, hogy a számítógépén nyomtat egyet (ezt talán még az egybites vásárló sem eszi meg), hanem azt, hogy más apa vagy anyaállatot jelent be a tözskönyvezéshez, mint a valóság. Innentől kezdve pedig a kölyök várható tulajdonságai és genetikája is meghamisítódik. Aki törzskönyv nélkül árul egyébként valóban fajtatiszta kutyát, az pontosan azt teszi, mint azok a kínai árusok, akik Adedas, meg Calven Klain "márkanévvel" ellátott cikkeket árulnak. Értelemszerűen olcsóbban, mint a törzskönyvezett, illetve eredeti márkás árúkat. Ezeknek is megvan a saját vevőkörük a vevőknek meg tisztában kell lenniük - akkor is ha nem akarják tudomásul venni -, hogy ők nem azt a minőséget kapják, mint akik teljes áron vásároltak.
A felelősségi probléma szerintem nem is a törzskönyv nélkül vásárolt kutya esetében van. Mondhatott az eladó bármit is, ha azokról a vevő nem bizonyosodott meg a vétel során akkor vállalnia kell a felelősséget.
Szavatossági ügy éppen a törzskönyvvel, írásos szerződéssel vásárolt kutyák esetében merülhet fel, ha a kutya bármilyen hibája valóban genetikai eredetű. Ezt azonban a vevőnek kell bizonyítania és ez nem egyszerű.
A felelősségi probléma szerintem nem is a törzskönyv nélkül vásárolt kutya esetében van. Mondhatott az eladó bármit is, ha azokról a vevő nem bizonyosodott meg a vétel során akkor vállalnia kell a felelősséget.
Szavatossági ügy éppen a törzskönyvvel, írásos szerződéssel vásárolt kutyák esetében merülhet fel, ha a kutya bármilyen hibája valóban genetikai eredetű. Ezt azonban a vevőnek kell bizonyítania és ez nem egyszerű.
bukott_angyal
2016.08.26 10:31:53
@sáros_tehén: És az itt kapott válaszokkal ő mit tudna tenni a konkurenciával szemben?! Perelni, pénzt visszakövetelni csak a vevő tud, azt meg ugye te sem gondolod komolyan, hogy a posztoló először vesz kitolásból egy kölyköt a konkurenciától, aztán elkezd vele egy hosszú bizonytalan kimenetelű pereskedést puszta kitolásból.
Kedves Barátaink!
Hihetetlen, de meglett a titokzatos "Velencei fényképalbum" szerzője, akit legutóbbi posztunk felhívása alapján Vizi-Bognár Mónika és Németh Tamás közös munkával végül megtalált. Mindkettőjük kiindulópontja az Albert Schweitzerről készült portré…..
A baltás gyilkos hazaengedése óta eltelt időszak fejleményei azt mutatják, hogy a feszültség nem enyhül, hibás volt az az elgondolás, hogy az indulatok felszínre kerülése után az ügy szépen elcsendesül. Vesszőfutás vár ránk, s hogy ez így van, az már nem csak magának a…..
A magyar liberális és baloldali közvéleményt óriási meglepetésként fogja érni, de a TEK nem sokkal veszélyesebb, mint a Társadalomelméleti Kollégium. Itt ugyan nem Marx-szal vernek halálra szellemi vagy fizikai értelemben (lásd: MEM óriási kötetei).Szily László komoly…..
Hogyan vesztettük el majdnem, majd szereztük vissza az Alstom metrókat? Mikor jöhetnek végre a 2-es metróvonalra új szerelvények? 2011 kronológiája Alstom Metropolis ügyben. (A 2010-es év története itt olvasható.) Tudtad, hogy az eredeti szerződést 2006 május 30-án, azaz jó 6…..
bukott_angyal
2012.01.21 19:02:03
@laci_52: az idézett szöveg elejét lehagytad, pedig abban van a lényeg: "A Metropolis járműcsaládot 1997-ben fejlesztette ki az Alstom."
A járműcsalád pontosan azt jelenti, hogy abból a 3000 legyártott járműből egy sincs ami pontosan azonos a Budapestre ajánlott szerelvények specifikációjával.
A járműcsalád pontosan azt jelenti, hogy abból a 3000 legyártott járműből egy sincs ami pontosan azonos a Budapestre ajánlott szerelvények specifikációjával.
bukott_angyal
2012.01.22 09:30:51
@laci_52: Ez éppen fordítva történt. A korrupció nem akkor volt, mikor nem fogadták el a mintapéldányt, hanem akkor, amikor őket hozták ki győztesnek. Fölülről a BKV-nak szóltak le, hogy az Alstomnak kell nyernie. A kiírásban elbújtatott nem egyértelmű kritériumok és a háttérben működő "tanácsadók" közreműködésének segítségével az utolsó szakaszban bármelyik ajánlatot amelyik nem volt szimpatikus, ki lehetett zárni, hogy az elvárt győztest tudják kihirdetni. Első feladat sikeresen végrehajtva.
Arról már sem a felső körök, sem a BKV nem tehet, hogy az Alstom úgy gondolta, hogy azt a pénzt, amit a hátszél megszerzéséért kellett kifizetni, majd máshol megspórolják. Ennek tudható be, hogy tudatosan nem tartották be a kiírásban szereplő specifikációt (pl. menekülőajtók, belső méretek), illetve az érvényes vasúthatósági előírásokat. Ők azt remélték, hogy abban az összegben az is benne van, hogy majd rugalmasabban kezeljük a szabályokat.
Ettől függetlenül egyetértek d.z. utolsó bekezdésével, végső soron nem lesz rossz az a metró amit egyszer végre megkapunk.
Még egy utolsó megjegyzés: felfoghatjuk szerencsének is, hogy így alakult. Ha ugyanis egy tisztességes gyártó kapta volna a megbízást, akkor a 2. vonalon már évek óta futhatnának ugyan az új szerelvények, de a gatyánkat is ráfizetnénk a kötbérre amiatt, hogy 4. vonal építésének nagyon jelentős késedelme okán nem tudták volna átadni az oda szánt szerelvényeket.
Arról már sem a felső körök, sem a BKV nem tehet, hogy az Alstom úgy gondolta, hogy azt a pénzt, amit a hátszél megszerzéséért kellett kifizetni, majd máshol megspórolják. Ennek tudható be, hogy tudatosan nem tartották be a kiírásban szereplő specifikációt (pl. menekülőajtók, belső méretek), illetve az érvényes vasúthatósági előírásokat. Ők azt remélték, hogy abban az összegben az is benne van, hogy majd rugalmasabban kezeljük a szabályokat.
Ettől függetlenül egyetértek d.z. utolsó bekezdésével, végső soron nem lesz rossz az a metró amit egyszer végre megkapunk.
Még egy utolsó megjegyzés: felfoghatjuk szerencsének is, hogy így alakult. Ha ugyanis egy tisztességes gyártó kapta volna a megbízást, akkor a 2. vonalon már évek óta futhatnának ugyan az új szerelvények, de a gatyánkat is ráfizetnénk a kötbérre amiatt, hogy 4. vonal építésének nagyon jelentős késedelme okán nem tudták volna átadni az oda szánt szerelvényeket.
Szomorú ez nagyon. Végül is egy kétszeres olimpiai bajnok nem akárki. És nehogy valaki lelazsált döntővel jöjjön: odáig el is kell ám jutni. Államfőként nem volt egy etalon, de hát nem is mondta, hogy az akar lenni. De ez most, ez alapjaitól lövi szét az embert. Arra gondolok,…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz