Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Dr. foolproof

0 bejegyzést írt és 35 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az SS 101. páncélos hadosztályának PZ VI-ja 1944-ben egy francia mezőn. Propagandafotó, de kétségkívül impresszív látvány, bár ekkoriban már keveset mozogtak ilyen merészen, nyílt terepen. A szövetségeseké volt a légtér A Panzerkampfwagen VI, azaz a Tigris a világ talán…..
Többször megkapjuk, hogy a kormányellenes kül- vagy belföldi vélemények tulajdonképpen az országot támadják. Ugyanezt a logikát propagálja a kormány erejét az ország erejévé stilizáló enyhén militáns propaganda. Mindkettő nyilvánvaló hazugság. Magyarország ereje, ha…..
GFG Blog Felejtős 2012.11.08 07:01:35
„Akármerre mész felejtőt találsz...” (Hiperkarma: Felejtő)     Van egy tény: az emberek felejtenek. Erre az egyszerű igazságra építenek azok, akik Bajnainak akarnak újra színpadot ácsolni. Mivel az emberek felejtenek, ezért nem árt emlékeztetni őket, hogy mire…..
Miután elolvastam az eheti Magyar Narancs szerkesztőségi cikkét, mely szerint nem, Jeszenszky nem síkhülye, hanem hiteles képviselője a magyar kormány fajvédelmi tendenciáinak, úgy döntöttem, hogy 1. leöntöm kávéval a Narancsot, hátha felébrednek;  2. írok a Vincentre, mert…..
Örülünk, Vincent? A sötétkék 2012.10.30 10:14:27
A Miniszterelnökség bruttó 200 millió forintot fizet(ett) az I.M.G. Inter Media Group Kft.-nek, hogy az ismertesse az államunk és az IMF megállapodásának részleteit. Ehhez a kormány: a) a kampány fő üzenetét... d) a kampány célját és az elérendő célcsoportot... stb.…..
Megszólalt a Rikkancs című köztéri szobor ügyében eddig önmagának nyilatkozási tilalmat elrendelt Rogán Antal V. kerületi polgármester, de lehet, hogy jobban járt volna, ha továbbra is őrzi a szobor titkát, amit csak ő ismert - ebben a formában legalábbis.Az előzményekről:"–…..
Kétszázmillió forintból.... hány pedagógus ihatna meg négy cent konyakot, hány métert sétálhatna a nemzet rögrügyedékén a bayer, hány békemenetnyi szépokosembert buszozhatna a szélesgá, bortörvényt hányszor módosíthatnánk éjjeli órán a parlamentbe', hány obersovszky,…..
Tegnap az ELTE ÁJK-n tartották a Kósa-Karácsony vitát a választási rendszerről és regisztrációról. Sok vitán, kerekasztal-beszélgetésen részt vettünk már, de ilyet még nem láttunk. Karácsony Gergelynek gyakorlatilag nem kellett semmit tennie, hogy igaza legyen, Kósa Lajos…..
TComment A mindenes, ami mégse az 2012.09.27 05:45:00
Ami jó családnak, dolgozni, terepre, vadászni, vontatni, bármire. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Dr. foolproof 2012.09.27 16:07:36
Pickupon csak szigorúan texasi/calif.-i beltenyésztett playmate-et szabad szállítani, és min. V8-cal röfögtetni. Az ójrópai verziók még erre se jók. UK-ben egyenesen megkapod, hogy "dodgy" gyerek vagy, ha ilyet használsz műúton. Ha meg tucc csípni egy most kifutott pl. Landc.-t (akár kibővített gyári garival), messze jobban jársz vele, mint egy akármilyen új csilivili szarhordóval. A pick-up nagyon erős kompromisszum, csak az elbaszott áfatörvények miatt van még piaca.

Én csak tudom, navarán az osztómű csak úgy lazán szétesett 20e km-nél, kardánkeresztek vadászni mentek, 30e-nél a komplett első futómű cserés, inc.kormányösszekötő, konkrét életveszély eme alkatrész szarrámenése miatt, + 1,5 hónap kényszer-szervizpihenő. 2 M HUF értékvesztés 1,5 év alatt, jelzem, amúgy nyomott áron raktári darabot vettem pedig. Not again, thanks.

Sokat gondolkoztam rajta, mire jó, de mivel se hajóm, se lovam nincs tréleren húzgálandó,ezért nem igazán sikerült rájönni. Nem kell vele lemenni a kűrűl, oszt' az assistance is könnyebben rádakad, ha kimúlik alattad:-)

Hitvány ótó, kb. D.Duster kategória egy ócska Patrolhoz képest is. Egyetlen szerencse, hogy faterom így sikeresen kigyógyult a pick-up mániájából, Y61-es Patrolt viszont megszerette. A SUV-okat én viszont egyáltalán nem nézem le, normál személykocsiban kimondottan zavar, hogy nem magasabban ülök, mint a többiek, a következő is az lesz, vagy egy ócskább LC.
Ezt tartom a legnagyobb hibának. Én négy éve dolgozom azon, és erősen hittem is abban, hogy sikerül valahogy elérnem azt, hogy a vidéki részvétel, választási részvétel meg fogja közelíteni, vagy legalábbis följebb csúszik, felzárkózik a budapestihez Orbán Viktor 2006.…..
A rendkívül ritka Mercedes-Benz S-Type-ért 3 millió fontot adtak egy árverésen. Nem csoda, a 84 éves sportautó alig 13 ezer kilométert (!!) futott és az elmúlt 60 évet egy garázsban töltötte. A kor egyik kiemelkedő luxus sportautója volt a Mercedes-Benz S-Type, amely 6,8…..
A szabad véleménynyilvánítás és gyülekezési jog demokratikus hazánk Alaptörvényének egyik legüdvözítőbb vívmánya. Nagyon örülök, hogy minden honfitársamra kiterjed, de pont nagyszerűsége miatt nem túl elegáns visszaéljél eme csodálatossággal. Nézzük meg, milyen…..
Jók vagyunk egy döntetlenre, de egy bravúr sem elképzelhetetlen, höhö - jelent meg az unortodox politikai kommunikáció a futballban az elmúlt napokban. Vannak sportemberek, akiket tényleg sajnálunk, hogy a bullshit része, de nem tudom elképzelni, mi kell még a magyaroknak, lehet ettől…..
Dr. foolproof 2012.09.12 14:50:28
Remélem ilyen kaliberű macát tolsz:

www.definebabe.com/models/1n4/katerina-hovorkova/

odakint, mert más mentséget nem lehet találni arra, amit művelsz.
— Szia, Gyuri, lenne egy kis problémám. Beteg a ló.— Azért, Viktor, mert szénával eteted! Térj át az abrakra, és rendbe fog jönni!  — Adjon Isten, Gyurikám! Család rendben, de ez a ló, ez még mindig beteg.— Viktor, megmondtam, hogy adjál neki nyalósót, vagy nem mondtam…..
Dr. foolproof 2012.09.12 13:33:07
Bumerángként pattog a "legyen területi alapú a rendszám" gumicsontja - téma volt januárban, de megint napirendre került, ezúttal Schváb Zoltán, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) közlekedésért felelős helyettes államtitkára, Győri Gyula, a Nemzeti Közlekedési Hatóság…..
Hárman bennégtek egy autóban ma hajnalban az M3 autópályán. Önhibájukon kívül. (Linket direkt nem csatolok). Napok óta foglalkoztat pár gondolat a közlekedésről és annak moráljáról. Mennyire felhasználó-, vagyis utasbarát az autóipar, az egyes kormányok közlekedési…..
Dr. foolproof 2012.08.21 13:11:43
Alapvetően egyetértek, de lenne néhány észrevételem.

1. Soha nem az autó, legyen az bármennyire erős, okoz bajt, hanem a trehány/huligán/figyelmetlen humán interface.A kocsik tömege/mérete gyakran nő, nem mellékesen a rengeteg szükséges biztonsági cucctól is, többek között ezért is kell a nagyobb teljesítmény. Ráadásul ésszel vezetve egy NEM alulmotorizált gép biztonságosabb, mert fékek/futóművek/aktív-passzív biztirendszerek is korrelálnak az emelt szintű paciszámmal, mellesleg gázzal könnyebb meglépni a "gázos"szituból, mint anélkül.

2. Az utak állapota miatti problémák (idő/ideg/gép/emberélet pocséklás) szerintem legalább annyira forintosíthatóak (milliárdokban), mintha csak a balesetek közg.-i hatását vizsgálnánk.

3. A szerv Mo.-n nem szolgál és nem véd. Ha ez nem változik, ha eccerű félkarú rablóként megy a pénzbehajtás az út szélén, ohne népnevelő hatás, (a bünti ráadásul be van ám tervezve tündérgyuri ktsgv.-be!!!!!?), akkor a parasztoktól se várjuk nagyon az együttműködést.

4. 1985-ben a gk.-k átlagos életkora kb. 9 év volt. Most 11-12, nagyságrendekkel több autóra vetítve. Lehet, hogy egy 90es évek beli japán autó sokkal komolyabb masina, mint egy tip-top Zsiguli, de azért ez elég jól jelzi, mennyire nem olcsó autózni manapság.

5. Vityáék adózási húzásai nem igazán a régi szlogen(bla-bla....4 kerék) divatba hozásáról szólnak, (kivéve regadó, de el azért nem törölték) miközben a tömegközlekedést sikerült teljesen szarrábaszni/baszatni. Bocs, nincs jobb kifejezésem rá. A mai négy áldozat is lehet vonatozott volna, ha lett volna rá lehetősége, tudom demagóg, de miért ne? Ezrek tojnának a kocsikázásra, ha lenne ésszerű alternatívája.
Dr. foolproof 2012.08.21 13:52:02
@sajtohuba:

Pl. azért, mert egy ótó általában nem csak egy országban/közúton használható:-) Teljesítménykorlátozás is elég necces, kg/LE arány, váltóáttételek, stb. Nem akarok belepofázni, de fordítsuk meg a kérdést: Tegyük fel, patásorbán kitalálja, hogy telj.adó mentesen autózhatsz, ha sebességhatárolót (pl. max 150 km/h) építenek az autódba. Nagyjából win-win szitu. Nem lenne ez ésszerűbb, mint egy újabb korlátozást bevezetni, amit ráadásul ellenőrizni se nagyon lehet (fékpad, stb) eccerűen? Egyébként 100 km/h felett komolyabb ütközésnél (frontálisan/kemény akadálynak, lelassulási idő 100-0 max 2-3 s) a mai ótókban sok bajod nem lesz, csak előre megy a szíved kb 20 cm.-t. Mivel a nyomorult 4 db éren lóg, amelyek nem sajna nem gumipókok, a hatás elég konkrét.
Dr. foolproof 2012.08.21 16:31:22
@sajtohuba: Szerintem ezt a LE-korlátozást nem kéne erőltetni, már csak azért sem, mivel ilyen ótók elég ritkák amúgy is, + a gazdáik elég rendesen csengetnek az államkasszába a fenntartásuk során, pláne rendeltetésszerű használat esetén :-)

Másrészt a fajlagos teljesítmény is növekszik, sima '97 Passat egy brutál autópályagép volt 110 TDI-pacival anno, most 170-nel se a kategória csúcsa. A helyzet szerintem az, hogy frusztrált nép sok frusztráltságot önt szét jártában-keltében, és a hipokrizmusban/szarháziságban világbajnok közszolgáink pl. elég sok alapot adnak ehhez, hogy hirtelen mást ne is említsek...

Megoldást én sem tudok, ésszerűen kéne fegyelmezni a zsaruknak, nem rögtön szarrábüntetni csóró parasztot + legyen meg a tudat, hogyha SZÁNDÉKOSAN rosszban sántikálok, biztosan rábaszok, de nem csak én, hanem a császárelőd v. a mentelmi joga mögé bújó köcsög is.
Hadilábon állunk mi a józan ésszel. Jöttek a büdöskapitalisták, jött az a rohadt kapitalizmus, amivel szemben vagy voltak nekünk valamilyen elvárásaink, vagy nem, és ha voltak, akkor vagy reálisak voltak vagy nem. Érzésem szerint inkább vagy nem. Picit magamból kiindulva:…..
Ugye ez kereskedelem. Ha jobban megy, mint a parlamentes, a zsinagógás, a Hősök terés vagy a Tarlós-fejes, akkor a pucér nőset kell kirakni. Sőt valójában a pucér nőset bármilyen városban ki lehet rakni. Budapest és a szex kapcsolata persze azért köztudomásúan elég erős,…..
Magyar a magyarnak addig barátja, amíg tud hasonulni vele... Észrevettem, hogy a magyar azokat az embereket kedveli, akik az övéhez hasonló házban laknak, hasonló ételeket esznek, hasonló helyekre járnak szórakozni, hasonló javaik vannak. Azokkal az emberekkel, akik másféle házban…..
...volt olyan eset is, amikor az adós emailben közölte velük, hogy épp most ég az autó. Csupán egyetlen baj van: mindez nem ésszerű dolog. Sőt, kifejezett ostobaság. Minden kár, amit az autóban okoz az ügyfél, az ő adósságát növeli, azaz, ha az autó megsemmisül, az…..
Milyen olajat tegyek a nagy fordulatú motoromba? Majdnem mindegy, mert nem a fordulat számít. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..