Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Lionking

0 bejegyzést írt és 27 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
 Akárcsak a kistesók, a Countryman is divatcikk, amelynek vásárlásakor nem a forma kedvéért belegyömöszölt praktikum vagy a valós képességek a döntőek. Ezt a cukiság faktorért kell megvenni. Lesz, akinek megéri.Mai cikkünk blogposztja...
Belsőség Pontosan ma… 2010.07.14 05:23:00
…vagyunk tízévesek. Nézzék, ez volt első cikkünk, ekkor indult el az, amiből mára az önök Totalcarja lett. Tíz év nagy idő ebben a szakmában, ez alatt tucatnyi lap született és szűnt meg végleg, de a mi hangyamunkánk nem volt hiábavaló. Tán ezért is sikerült minden…..
Persze nem mind, csak 90-95 százalékuk. Mégis, nem lenne elvárható, hogy aki jogsit kap, akár a szédítő ötvenet is el merje érni? Vélemények az azonos című írásunkról...
Lionking 2010.07.07 10:12:06
Jó pár hozzászólást végigolvastam, és szerintem nagyrészben tragikus a hozzáállás a tanulóvezetőkhöz. Az látszik, hogy sokan szemernyit sem emlékeznek még arra, amikor előszőr ültek autóba, úgy, hogy maguk vezettek. Én ellenben egy 9 évessel, 13-14 évesen vezettem előszőr, elhagyatott földutakon az anyukám Skoda-jával, és tisztám emlékszem, hogy amikor nagy ritkán szembejött egy-egy autó, akkor az volt az első kérdésem, hogy most mit csináljak? Erre mondta anyukám, hogy lassíts, húzódj félre, hogy elférjen, és engedd el, aztán mehetünk tovább. Nos. Aki elsőként mindent forgalomban tanulja, olyan autósok között, akik már levizsgáztak, és azt hiszik mindent tudnak, akkor még jobban megrettenve érzi magát, mint én anno a földúton. Szerintem teljesen természetes, hogy elsőre, de még 10 óra múlva sem 50-nel, vagy akár 70-nel halad (ahol ez lehetséges persze), hanem lassan kezd hozzászokni a forgalomhoz, és ahhoz, hogy egyes szituációkban mit kell csinálni. Szóval megszerezni a rutin, mert a rutint, ellentétben a nevével, nem a rutinpályán szerzi az ember, hanem a forgalomban, ahol vannak hülyék, és még hülyébbek, és vannak, akik azt gondolják magukról, hogy jól vezetnek, és mégsem. Meg persze vannak, akik tényleg jól vezetnek, és figyelni, türelemmel lenni is tudnak, nem csak nyomni a gázt! Nagyon szívesen meginvitálnék a kedves hozzászólok közül mindenkit egy tesztrepülésre, ahol egy fél napos felkészítés után egy Cessna-val kell egyedül fel és leszállnod, úgy, hogy presze az oktató melletted ül. Én voltam ilyenen, és meg kell mondjam, hogy pontosan olyan, mint amikor valaki elsőként csinál valmait. A tizedére sem tud odafigyelni, mint amire kellene, és bevallom, hogy a leszállást nem is mertem bevállalni egyedül. Valamint, ha az oktató nem mondja, hogy hol merre forduljak, akkor eszembe sem jut, hogy az navigációt is kell figyelni, ami nem GPS volt, hanem csak műszerek, amik mutatták az irányt, amit a térkép szerint kellett végigjárni. Nyilván egy bizonyos óraszám felett már mondja az oktató, hogy vedd fel a forgalom ritmusát, de ez teljesen egyénfüggő, és nem mindenki tudja egyforma gyorsasággal elsajátítani a vezetést. Lehet, hogy a kedves cikk írója is csupa-csupa olyan tanulóvezetővel találkozott, akik éppen csak 5-6-8 órát vezettek eddig. Nem lehet elvárni, hogy úgy vezessenek, mint aki már 5-6-8 éve vezet rendszeresen. EGyébként meg, ha oktató lennék is, sem az lenne a célom, hogy 30-al menjnen 3-asban, esetleg 4-esben, ha bírja az autó olyan kis fordulaton 4-est, mert így még többet fogyszt, mintha dinamikusan kapcsolgatva felváltogat, és tartja az 50-et, addot esetben a 70-et. Pont a TotalCar-on volt egy cikk régebben, hogy melyik a jobb a fogyasztásnak, és az jött ki, hogy dinamikusan, egyenletesen gyorsítva kell felkapcsolgatni, majd tartani a sebességet, ha a forgalom is engedi. Mielőtt valaki azt hinné, hogy én magam is tanulóvezetó vagyok, és ezért "védem" őket annyira. Nem. 1997-be vizsgáztam, és azóta Budapesten vezetten végig, rendszeresen. Kb. 150ezer kilométernél tarthatok, de lehet többnél. Nyilván nem taxizom, de voltam fél évig bal kormányos autóval Angliában, és voltak hetek, amikor 50miles-t vezettem autópályán naponta, csak a munkahelyik, és 50 miles vissza. Szóval leht többnél tartok, mint 150ezer kilométer. :)
Egyszer Brüsszelben taxiban utaztam. Irtózatos dugók, tényleg borzalom volt - ezt alátámasztja a TomTom adatgyűjtése is. A taxis török volt, de volt ideje elmesélni az életét. Németországban született, ahová a szülei bevándoroltak. Ő pedig Németországból átvándorolt…..
Remélem jó volt a kávé, mert most jön a legnagyobb ajándék, ez tényleg világszenzáció. Persze ez az egyetlen, amit mindenki tudott előre, hiszen az egész karácsonyi ajándékakció beharangozó posztjában ezt az egy tételt veséztük ki alaposan. Remélem már izgulnak, itt tényleg…..
Lionking 2009.12.13 00:49:56
5
Először is, hadd köszönjük meg a rengeteg vidám kommentet, amit ma olvashattunk tőletek itt a Totalcaron, a Karácsonyi Hiéna-overkill kapcsán. Az ajándékokat köszönjük meg együtt az ajándékozóknak, cégek, magánszemélyek is voltak közöttük. Könnyeink potyogtak, és minden…..
Lionking 2009.12.13 00:20:56
@motoszka: Opera alatt van automatikus reload. Mondju min. 5 másodperces, de szerintem elég. :)
Az olvasói levelek mindig tanulságosak. Van, aki a feszültséget vezeti le, van akinek tetszik, amit csinálunk és van, aki csak megír egy történetet. Talán okulásul, egy kicsit a mi szórakoztatásunkra is. Gábor ilyen ember, elnézést, Gábor, nem bírtuk ki nevetés nélkül. Pedig…..
Lionking 2009.10.07 14:35:19
Belsőség Új Totalcar születik 2009.07.25 17:44:00
Drága Olvasónk! Nagy nap a mai, mert hosszú veszekedések, tervezés, meetingek, zrikálás és kihullott hajszálak árán elmondhatjuk, itt az új Totalcar. A bal felső pixeltől a jobb alsóig mindent kicseréltünk, megújulásunk célja nem kizárólag a szebb külső - tehát nem egyszerű…..
36,5 millió fontért vett új magánrepülőgépet Slavica Ecclestone, a Forma-1 jogtulajdonos Bernie Ecclestone márciusban elvált felesége. Az 51 éves, horvát származású szépasszony gépe kétszer akkora, mint volt férjéé, a Gulfstream G550 minden luxussal felszerelt, két fürdő-,…..
Bő két éve szolgál nálam a Tehén. Annak idején azért vettem benzinest, mert bár SUV-ban elfogadhatónak tartom a dízelt, Toyotás Józsi azt mondta, semmiképpen ne vegyek használt dízel Toyota terepjárót, mert ő évtizedek óta foglalkozik Toyotákkal, de ilyet (jó használt dízel…..
„Tavaly hideg volt, idén fotózzunk belső helyszínen!” – sírtak a kényelmes újságírók. Itt kezdődtek a gondok, hisz' versenypályára, roncstelepre, vágóhídra vagy a híd alá bármikor kimehettünk volna.Már nem tudom, melyik okos találta ki, hogy öltöny kell…..
BuheraBlog Adatrejtés a DNS-ben 2008.12.18 18:47:00
Dan Kaminsky egyik BlachHates előadásán megemlített ötlete alapján Landon Fuller elkészített egy kis programot, melynek segítségével a DNS rendszeren keresztül lehet üzeneteket váltani. Mindez ugyan őrültségnek tűnhet (az is), de a megoldás szépsége miatt azt hiszem…..
Fantasztikus utóélete van a Belváros közepén kitört parkolótűznek, amiről a benzinkút fölött lángoló Mercedest oltó Naiv Ügyfél számolt be a Homáron. Ha valaki nem olvasta volna: miközben lángolt, majd fojtogató füstöt árasztott a kocsi, és odabent semmiféle tűzjelző nem…..
A talált pénz és a nem várt hiány Ez a poszt kissé rendhagyó módon nem egy újabb törött autót mutat be. Helyette két olyan fogalommal ismerkedünk meg, amivel csak akkor találkozunk, ha a mi autónkat törik össze. Akkor viszont sok meglepetést okozhatnak, ezért nem árt idő előtt…..