Regisztráció Blogot indítok
Adatok
RegularZombie

0 bejegyzést írt és 86 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ezen az oldalon utoljára. Búcsúzunk, de csak a helytől. Új haza - donnelly Véget ért az őskor az NST történetében. Kicsiny városállamunk túlnőtt a falak jelentette határokon, és elég erőssé lett, hogy egy egész birodalmat kormányozzon. Mivel az nst.blog.hu legelői már nem…..
RegularZombie 2021.03.14 15:44:21
A héten nem nagyon volt időm a blogra, ügyeletes szerkesztő voltam, és hát volt egy kis világtörténelem megint. Épphogy sikerült megvágnom az eheti podcastet vasárnapra, szóval legalább ezzel nem hagytalak benneteket cserben. Kár is lett volna csúszni vele, eheti vendégünk ugyanis megint egy régi…..
RegularZombie 2016.03.29 18:01:13
@Flankerr: Az ugyan nem nettó hülyeség. Attól, hogy maga a cím létezett, attól még az nem volt se film, se könyv. Azt is csak jóindulattal mondhatjuk, hogy volt története (amiben egyébként _rengeteg_ hasonlóság van PotC és MI között).
IDDQD Checkpoint 1x15: Blizzard 2015.11.19 12:37:40
A szokásosnál kevesebb hanghibával és több röhögéssel jelentkezik a Checkpoint tizenötödik adása. Mivel most volt Blizzcon, a Blizzardról beszélgettünk majdnem másfél órát kellemes akolmelegben egy régi cimborá... akarom mondani szakértő vendéggel. Én éppen nem voltam valami…..
RegularZombie 2015.11.21 11:54:30
@scal: Hát hogy a Dune 2-nek ügyetlen lopása lett volna a Warcraft, azzal azért vitatkoznék, különösen az ügyetlen részével. A Dune 2 nagyon bugos volt a Warcrafthoz képest. Ezen kívül a Dune2-ben a pályák előrehaladtával egyre erősebb egységeket kaptunk harcra, a korábbiak értelmüket vesztették, kivétel a Launcher. A Warcraftban egyedül a footman/grunt vált használhatatlanná (igazság szerint már a játék elején is azok voltak), a pályák előrehaladtával egyre sokszínűbb sereget vihettünk, ahol 4-5 különböző egységnek is megvolt a haszna. A változatosabb küldetésekről és pár egyéb dologról nem is beszélve.

Imádtam a Dune2-őt, és az rts történelmében sokkal nagyobb jelentősége van, lényegében ez hozott óriási népszerűséget az rts műfajának, de a Warcraftban rengeteg gyerekhibát kiküszöböltek és fényévekkel közelebb áll az rts-ek fénykorához, annak ellenére hogy igazi siker nem lett.
RegularZombie 2015.11.26 00:04:54
@scal: a Warcraftban már 4 katonát kijelölhettél egyszerre :)
Tegnap éjfélig küldhettétek be mutánsvadászatos nyereményjátékunk megfejtését, most az eredményhirdetés jön. Én nehéznek gondoltam a rejtvényt, ehhez képest majdnem 200 helyes megfejtés jött, és ennek több mint a fele telitalálat. Leborulok előttetek. Lássuk a helyes…..
RegularZombie 2015.11.18 17:50:19
@load error: Hiszi a piszi, az volt benne a nagyon nehéz többek között, hogy nem ad rá értelmes találatot a képkereső.
RegularZombie 2015.11.18 22:45:16
@load error: Hát ha már célzottan Rage-re keresel akkor könnyen meglehet, de konkrétan az inverz képkereső ez esetben semmit nem ér.

Egyébként a játékban általában sötét helyen lehet velük találkozni és annyira gyorsak a rohadékok, hogy szinte semmit nem látni belőlük. Meg aztán nem is központi szereplők, úgyhogy a Rage hallatán egy csomó minden előbb jut eszembe, minthogy mutánsok vannak benne.
Csodálatos hírt tálalt ma az Escapist (illetve a VentureBeat): az egyik legnagyobb onlinepornó-oldal, a Pornhub statisztikái szerint mérhetően - nagyjából 10 százalékkal - csökkent az oldal forgalma november 10-én, amikor a Fallout 4 megjelent. Beszédes a görbe: először hajnali…..
RegularZombie 2015.11.15 10:20:56
@codorra: Ez nem egy közgazdasági blog. Stöki arról ír, amit ő érdekesnek talál, jelen esetben ez a Fallout 4, sokszor meg olyasmi, ami kimondottan keveset hozott a konyhára a kiadónak.
Megint november van, megint szülinapot ünnepel az IDDQD - hogy pontosan mikor, az a múlt ködébe vész, a lényeg, hogy valamikor most, frissítettem is a fejlécet szokás szerint. Ilyentájt szülinapi nyereményjátékokat szoktam csinálni, és mivel éppen ma jelent meg a Fallout 4,…..
RegularZombie 2015.11.11 18:01:30
@larry: Az állatkertből jön ki a székely bácsi...
RegularZombie 2015.11.11 22:07:58
@larry: Te két viccet összekeversz.

1. Székely bácsi elmegy az állatkertbe, megnézi a majmokat, a zebrákat. Szájtátva megy el a fókák mellett, majd megérkezik a zsiráfhoz. Hosszasan töpreng, az állát vakargatja, gondolkodik, majd megszólal:
-Ilyen állat márpedig nincs!

2. Székely bácsi elmegy a moziba, megnézi a Star Wars-ot. Miután hazaért, kérdezik az unokák:
-Milyen volt a mozi papa?
-Hát voltak benne droidok, meg lézerkard, meg nagyon látványos csaták... Izgalmas volt az hétszentség, de én ezt nem hiszem el!
RegularZombie 2015.11.12 19:15:30
@larry: Azért kíváncsi lennék, hogy hozol össze egy koherens viccet úgy, hogy székely bácsi megnézi a Star Warsot és a végén megállapítja, hogy ilyen állat nincs.

@Letokteren: Amikor megjelent a Wings of Liberty, akkor elég sok érdekes Starcraftos poszt volt, de az első 5 komment garantáltan mindegyiknél az volt, hogy faszé' írtok ennyit a Starcraftról.
Úgyis mindenki kirakja, engedek a kortárs nyomásnak: megjött a júniusban bemutatandó Warcraft-film első trailere. Először videó, aztán kommentár. Hát izé. Nem estem hanyatt tőle, de még hasra sem. A szöveg olyan, mintha egy kamasz írta volna, miután elolvasta a Random…..
Gondolom, nem én vagyok az egyetlen a blog olvasói közül, aki Bud Spencer és Terence Hill filmjein nőtt fel. Csak a Puffin lekvár ad erőt és mindent legyűrő akaratot. Pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt. Páncélautó nem, páncélautó igen. És még sorolhatnám. Szóval…..
Megtöröm a légköri zavart, és újra megkezdem a sugárzást. Mondjuk ki: vége a nyárnak. És vége a nyári szünetnek is, ami kicsit hosszúra nyúlt sajnos, egyszerűen nulla időm volt foglalkozni a bloggal. Valamelyest a menekültválság is odakent, illetve egy projekt, aminek az…..
IDDQD Checkpoint 1x11: Nintendo 2015.08.06 07:27:04
Eltelt két hét, itt a tizenegyedik adás, de a következőre kicsit többet kell majd várni. Egészen prózai oka van ennek: nyaralnuk, pihenünk, és a strandon nincs stúdió (de ha lenne, akkor is inkább…..
A számos jubileumi, megajubileumi és millecentenáriumi adás után elérkeztünk a tizedikhez, amit úgy ünnepeltünk meg, hogy ezúttal egész jól sikerült a hang, mindenki olyan közel ült a mikrofonhoz, amennyire kellett, öröm volt vágni az anyagot. Vendégünk Horváth Norbert…..
Már kilencedszer jelentkezünk videojátékos podcastünkkel, amit az E3-ról frissen hazaérkezett Grath-tel vettük fel (megvágni aztán kicsit tovább tartott egy családi nyaralás miatt, bele is csúsztam a hétvégébe, de azért tartjuk a kétheti ütemet). Az adást nyitó hírblokkban…..
Az E3 ellenére sem estünk ki a Checkpointtal a kétheti ritmusból - ez a jó hír. A felvételkor viszont még mindig bénázunk a hanggal - ez meg a rossz. Megint volt egy-két hanghiba, valószínűleg Grath túl messze volt a mikrofontól, vendégünk pedig túl közel (esküszöm,…..
RegularZombie 2015.06.25 22:11:46
Én 10 évesen a c64-es aliens-en tudtam nagyon megijedni a szörnyet jelző sípolástól. Ez volt nekem a legmeghatározóbb az biztos, iszonyat nyomasztó volt, hogy semmi hang, egyszer csak sípolás.

www.youtube.com/watch?v=efolLO2zcpc

Egyébként a filmes alienes mozgásérzékelő valami zseniális, hogy mennyire megmarad mindenkiben az a ritka, tompa pittyegés, aztán szépen lassan elkezd sűrűsödni és élesedni.
Beindult az E3-vonat, Index anyánkon szépen követjük is, de azért a blogra is jut egy-két morzsa (illetve már jutott is, lásd az előző két posztot). Sajnos idén nem a helyszínről koverolom az eseményeket, de ez remek alkalom arra, hogy kettőt hátralépve összeszedjem az E3…..
RegularZombie 2015.06.17 16:37:17
@Stöki: Én a "koverolom" szón akadtam fent, és azóta sem jöttem rá, hogy mit jelent.
Hihetetlen, hogy már tíz éve született a világ talán leghíresebb videojátékos mémje. Igen, Leeroy Jenkinsről van szó, akinek ámokfutása 2005. március 10-én került fel egy World of Warcraft-fórumra. Történt, hogy egy csapatnyi játékos éppen nagy stratégiai tanácskozást…..
Napokig készült ez a poszt, így már jól belecsúsztunk 2015-be, de nem akartam, hogy egy szép hagyomány megszakadjon, idén is csokorba gyűjtöttem a legjobb tavalyi keresőkifejezéseket (korábbi évek: 2010, 2011, 2012, 2013). Sajnos a Google Analytics kb. másfél éve bevezette, hogy…..
  Kialakult a 2014-es X-Faktor mezőnye, egy olyan adásban, amiben minden pontosan úgy zajlott, mint eddig, izgalomnak, feszültségnek nyoma annak ellenére nem volt, hogy Istenes Bence magából kikelve üvöltözte végig a műsort, és igyekezett elhitetni a nézőkkel, hogy a stúdióban…..
Pár hete feladtunk egy trükkös rejtvényt, elég nagy sikere volt, sokan konkrétan a blog legjobb rejtvényének neveztétek evah. Csomó nyereményt is bedobtunk, jött is vagy száz helyes megfejtés, mindjárt írom is, kik nyertek, de előbb a megfejtés. Először ugye 18 játék címét…..
A blogszülinap egyik hagyománya a nyereményözön, amit általában valamilyen trükkös rejtvénnyel zúdítunk a nyakatokba. Most is pontosan ez történik, amolyan Mohó Hiéna módjára. Ha valaki nem ismerné, a Mohó Hiéna a Totalcar karácsonyi rovata, amiben az évben kapott…..
RegularZombie 2014.11.27 14:17:29
@manson karcsi: google áthidalhatja a problémát, engem is pont ugyanúgy felhúzott a bloghu keresőmotorja