Regisztráció Blogot indítok
Adatok
James009

0 bejegyzést írt és 42 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Heti merítés 2014.08.24 07:56:44
A kolosszus, vagyis ha kevés a Rolls-Royce Sokan lebeszélnek a 350-esről, pedig nem rossz az, és hengerfejes sem lesz, ha nem gyilkolod hideg motorral, bemelegíted menet közben magas fokozatban, és 70-fokon már akár rá is léphetsz, nem lesz hengerfejes! Japán romboló A…..
James009 2014.08.24 10:56:22
Belsőség Nyolc év után vége... 2014.01.19 06:52:43
2006. március 5-e, szakadó hóesés, végtelenbe nyúló tél, nyakig ülünk egy romos ház felújításában, Norbi három hónapja beteg, inog az Autó Magazinnál a szerkesztői állásom, csupa derű és vidámság az élet. Mit tesz ilyenkor az ember? Naná, autót vesz. Törött volt az…..
James009 2014.01.20 14:22:31
Az 1.8as benzines milyen lehet? Fogyasztás,megbízhatóság? Ez nem tűnik rossznak és az ára se az: www.hasznaltauto.hu/auto/mercedes-benz/190/mercedes-benz_190_e_1.8-7257183

E46 vitához(korábban felvetették), unokatestvérem két hónapja vett egy 318ast,ami azért jóval ritkább mint a 316 os ,99es évjárat 800e ft ért és eddig semmi baja nem volt vele! Pedig ez az ár a 46osok legalja,ha valaki valamennyit ért hozzá,alaposan átnézi,szerintem nem annyira lehet mellé nyúlni,belülről is olyan mint az új! Ezt csak azért írom,mert valaki írta,hogy ilyen olyan le...gott állapotúak vannak annyié!
Belsőség Heti merítés 2013.09.08 10:50:14
Tanuló(pénze)s trabi Életem első autójára gyűjtöttem össze a pénzt még 1990-ben, a friss jogsim miatt feltétlenül akartam gyakorolni valami egyszerű autón. Így esett a választás a Trabantra, amit csak papírjaguárnak csúfoltak, de abban az időben még nagyobb értéke volt…..
Majdnem félúton van a Föld felé, miután kipöfögött a Holdra - Négyszázezernél kezdtem hinni benne. – mondja Decker Jóska, miközben megpaskolja a kopott, hámló géptetőt, - azóta már reggelente köszönök neki, egyelőre nem is gondolok arra, mi lesz majd, ha nem lesz.…..
Hát ezt is megértük. Családunk mindenkori biztos tartóoszlopa, a feleségem 190-es Mercije, máshogyan mondva - az „újautónk” is megérte a félmillió kilométert. 432 ezerrel vettük 2006 márciusában, tehát mi tettük bele a gyűjtemény közel egyhatodát. Így nézett ki…..
James009 2012.04.15 20:00:02
Üdv!

Azoknak akik szídják a "régi" sz@rokat...Van egy 94.12havi(2002től miénk),toyota carina e-nk jelenleg 242000km el(99ben szervízkönyv szerint volt bene 99000km,uh nem tudom mennyire hihető),10 év alatt sorolom(akksi,kuplungszett,hátsó dob,lengőkar szilentek+olajak szűrők,vezérlés,gumik),ennyi ment rá! 2008ban bátyám vett egy 92.12havit jelenleg ebben óra szerint 250xxxkm van(3év alatt vezérlés,akksi,gumik,semmi más)! Soha nem voltak törve és lakatolva, otthoni kezdeti hátsó ív belső felületi rozsda volta mind2ő nél,amit otthon szakszerűen eltüntettünk(ha nem mondom senki nem venné észre),aluja,nyúlványok,küszöbök,tornyok sehol egy rozsdapötty! Bármikor bárhová elindulunk velük! Van egy 92.12 havi passatunk,na ez más tészta,kasztnyi itt is rozsdamentes(soha nem volt törve,gyári fény stb),viszont már így óra szerinti 350 000km körül jönn elő ez az amaz(1év alatt ráment vagy 200 000ft,de 200 000ért is lett véve),de semmi olyan javítani való nem volt rajta ami pár óránál többett vett volna igénybe(napi használatban van,minden nap megy)! A lényeg,hogy nem minden régi autó szar, a carináink tényleg olyanok mint a doxa! Van a cégnél picasso(2éves),grande punto(2éves),h astra 7éves,na ezekből is a punto jön csak be(evo felszereltség),picasso gagyi sz@r belül,h astra is! Ezeket sem nézem semmivel többe mint a régi toyotát...Jobban se mennek(1.4,1.6 os motorok,fogyasztásuk még több is)....Amúgy meg van megfelelő álláspont,aki nem hisz a régiekben,tényleg 6-7éves clio,thalia van már 7-800ért,sztem átlag ekeresetű embernek bőven megfelelne,de mindenki maga tudja! Én biztos nem mernék belemenni több éves futamidős hitelekbe még 36hónaposba sem,kitudja...egyszer fent...máskor lent...miven ha pár hónap és elvesztem az állásom(mai világban könnyen megesik)!
James009 2012.04.16 12:19:50
Ez az az árszint, ami valószínűleg tömegeket érdekel majd. Autók kezdőknek, mindenféle igényhez, mindenféle spektrumban. Nagy tanácsadónk második része. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
James009 2012.03.27 14:25:17
kantorlaszlo: "Ha harmincezer, akarom mondani háromszázezer forintod van, ajánlom, hogy ne vegyél autót, szépen menjél ki dolgozni külföldre, ez pont elég az útra meg kezdésnek, és spórolj össze pár ezer eurót, és azt veszel amit akarsz. De 300 ezerért ne vegyél kocsit. " Kac-kac ez a 100 000éves Árpádos kezdés nagyon megnyerő,gratulálok! Esetleg saját poén? Vagy az nincs? Itt senki sem efféle tanácsokat kért,mennyél ki dolgozni...Nekem is lett volna lehetőségem erre többször is(de nem léptem meg,nem hagyom itt a családom,barátaim,biztosan sokan vannak így),ha vki elmegy és elég sokmindent feláldoz a pénzért hát tessék...A pénz nem minden! Ugyanakkor a témához térve, szerinted mennyit kellene autóra költeni? Az ár voltaképp lényegtelen, szerintem! 150ért is kapsz pl gyárias,kevesett futott favoritot,ami ugyan úgy elvisz A ból B be,mint egy SEL merci, bár vezetéstechnikailag fejletlenebb, valóbban nem akkora élmény vezetni és "égőbb" is stb stb,lehetne ragozni! Ugyanakkor ha tegyük fel van 5millám ,abból is tudok ugyan úgy sz@rt venni! Számomra az autó szerintem egy tárgy és aként is kezelem,számomra nem okoz sem élményt,sem hobbit- se semmit, motoroztam pár évig,na az egész más azt szerettem,vártam ha nekiindulhattam a terepnek...de az autó....EGy példával azért hagy éljek,egy barátomnak volt egy 80as audija(84es évj), nagyon megvigyázott autó volt, szép,gyorsan eladta helybe,vágyott egy újra,ami már kevésbé szervízigényes(sokan ezért adják el a régit,no majd az újabb megbízhatóbb lesz és talán olcsóbban fenntartható(na ez nem igaz,én abból a pénzből amit manapság sok új autónál vezérlés cserére költenek,akár veszek egy papíros komplett motort bele(passat b3 1,8)) a lényeg, vett egy szép 2004es évj. 1.5dci megane kombit(akkoriban 1.8 millioért,több év összekuporgatott pénzen),fél év alatt 400 000ft-t költött csak rá azóta nagyon megbánta váltást...jó ez csak egy példa,vannak ellenpéldák is...ezt csak azért írom,mert mért ne lehetne 300ért is szép(ez ugye szubjektív,de állapotra gondolok) és jó autót venni,ha valakinek megfelel)? Nem mindenkinél az a szempont,hogy minnél újabb legyen és a szomszédnak is tetszen...Illeve akik ennyiért vesznek autót nem feltétlen azért teszik,mert csak ekkora keret van rá( én pl 2 havi fizumból megvettem,műszakilag rendbetettem,átírattam)...Gondolkoztam én is mit lehetne venni "drágábban" ami olcsón fenntartható és akad 1-2 kiszemelt áldozat,de még nem döntöttem érdemes e cserélnem, még van 1,5év műszaki is,addig biztosan nem variálok!
Igazi pöcsköszörűk, a szó minden értelmében: kicsi a blokkjuk, vinnyognak, büdösek, pörgetni kell őket. Az ember használhatatlan szarnak gondolná az ötvenes endurókat. Aztán, ha jobban odafigyelünk, észrevesszük, hogy nem feltétlenül gnóm törpék ezek, hanem egész testesek…..
James009 2012.03.20 05:43:29
Üdv!

Na ehez a lóerő témához én is hozzászólnák! Elég sok motorunk volt már(írtam is korábban nekem 2t be 80as dt,125ös cmr,de volt még 125mtx is stb)! Bátyám vett egy 200as gilera arizona mellé egy 50es rx et! Szép piros és szürke színben(ilyet azóta se sűrűn látok) 1997es évjárat 12000 valósnak tűnő km! DE a lényeg, 1 hétig volt meg,annyira siralmasan "gynge volt" nem sokkal erősebb mint egy gyári simson,volt akkor egy 4f-es 60as gyári kinézetű "restaurált " szimson is,azzal hasonlítottuk össze,gyorsulásban 100méteren az rx némileg elmaradt(pár méterrel) 7000rpm alatt az rx halott hasznavehetetlen! Ha kicsit is "haladni" szerettünk volna vele,már már a szememnek nem hittem,hogy milyen fordulatszám tartományokban küszködik a motor(10-12000)...a simson is jóval nyomatékosabbnak tünt! Végre 80kg vel az rx 75öt tudott a simson néha még a 80at is vitte és a 4f es 60as henger gyári karbival kb 4,5 lóerűnek volt stituálva! Ezek a 6-7 lóerők sem valósak,ha valósak is akkor is nagyon szűk ford szám tartományban adhatják le,rosz az am6 blokk karakterisztikája! Ugyan ez történt a 80as dt val,az gyárilag 6500rpm en adja le a max teljesítményét,rendkívül jól használható motor,de vettem rá egy gianelli rendszeret kiíváncsiságból,amit mondanom sem kell,hogy pár km erejéig használtam,mert az rx hez hasonlóan egy f....s lett 6-7000alatt halott,forgatva persze ment,végre többet is mint a gyári rendszerrel(gyárival 7500rpm en ment 81-82őt,gyári áttétellel) gianellivel 5.ben menem vele 105öt,a 6ost már nem bírta...Amit akarok mondani,akik ezekről a motorokról hirdetésekben is 12 lóerőket adnak meg,hát nevetséges!!!
1992-ben óriási tömeg kísérte figyelemmel, ahogy az első Astra felhajtott a Közlekedési Múzeum rámpáján Ez most nem after party, hanem before party lesz, kezdte múlt csütörtökön beszédét Kovács Tamás, az Opel Hungary ügyvezetője, és ebből a felütésből is jól látszik,…..
Válság? Hol itt a válság? Tíz hozzánk érkezett levél közül háromban ez a kérdés szerepel: első autómat venném, milyet szabad? Nos, nekihasaltunk a témának, árkategóriánként összeállítottunk egy-egy csokrot. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Belsőség Hazahoztam a Mercit 2012.01.22 08:00:00
Tudják, az elmúlt négy hónapban – hogy is mondjam, hogy ne tűnjek teljesen őrültnek – afféle küldetéstudatom lett. Lehetetlen dolgot készülök megvalósítani: oldtimerrel szeretnék járni. Persze nem minden nap, hiszen hűséges és szintén öreg Honda Spacy robogóm az…..
Vajon hogy fér be egy nagyon magas ember az autókba? Egyáltalán, be tud ülni? Tud vezetni? Mi a minimum? Teszt a használttelepen. Mai cikkünk blogposztja...