Regisztráció Blogot indítok
Adatok
nmmarton

0 bejegyzést írt és 12 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Kezdődik a szívás? 2014.03.29 07:16:59
Legutóbb ott fejeztem be a történetet, hogy elhoztuk Zsolttól a T2-t, és ideiglenesen letettük egy garázsba. A garázs Botond barátom apukájáé, nagyon jó helyen van, aknás, van víz. Pár éve még én segítettem Botondnak az armatúrák felszerelésében. T2-szereléshez építette,…..
nmmarton 2014.03.29 17:48:05
Szia Márk!

Gratulálok a buszhoz. Az átalakításban nem tudok segíteni, de a motor ügyében szívesen adnék tanácsot. Nekem egy t2a mikrobuszom van egy 1.6-os motorral. Azért írok mert a mai forgalomhoz nem igazán tudom ajánlani ezt a motort. Takarékosnak akkor takarékos hogyha 70-nel mész. Ha jót akarsz akkor egy kétliteres motor raksz bele. Itt lehet kapni
szepes.hu/site/index.php?id=2_KIN . Sajnos az enyémbe a motortartó lemez átszabása nélkül csak az 1.8-as megy, az meg horror áron van. Ha érdekel milyen működés közben egy ilyen busz akkor szívesen kölcsönadom az enyémet két hétre, napi használatra alkalmas, két éve volt kilakatolva és lefényezve. Próbáld ki és ha tetszik akkor utána kezd el reszelni az 1.6-os motort. Vezettem kétliteres automatát, az olyan könnyen viszi a 110-120-at 10-11 l/100km fogyasztással, hogy öröm nézni. Elérhetőségem martonnoll@gmail.com.

sok sikert
M
Annyi szép falu, város, ország meg kontinens van, muszáj neked itt autókázni? És itt lakni? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
nmmarton 2012.02.29 08:52:55
@stellaz1: Felesleges kizárni valakit, csak mert kiköltözött a városból. Csak, hogy egy egyszerű példát mondjak, a 3-as metró kőbányán a vasútsínek mellett ér véget. Amikor építették a metrót ez kiszolgálta az igényeket. Azóta eltelt 40 év. Miből állna ezt a metrót rákötni a vasútra. Véletlenül nem állami szervet mind a BKV és a MÁV? És nem csereérett már a metrószerelvény. Ilyen agglomerációs rendszerekre lehet példát találni Londonba, Portóban, Barcelonában stb.
nmmarton 2012.02.29 09:44:28
@streetsta: én is 20 éve a Ferenceik terénél lakom. Szerintem sokban megoldaná a problémátokat az a tény, hogyha a városvezetés a Budapest szíve programnál gondolt volna a boltok árúfeltöltésére és parkolóhelyek megoldására. Pl ha az Egyetem téren csináltak volna egy mélygarázst a helyi lakosoknak, (=kiskörút, Duna, Kossuth Lajos utca háromszög) és köteleznék hogy oda parkoljanak, akkor most tudnának a vevők hol parkolni a bolt közelében. Jelenleg a parkolóhelyek 70-80% a helyi lakosok és a álmozgássérültek foglalják el. Így természetes a felháborodás a részetekről, hogy nincs parkolóhely.
Azt csöndben jegyezném meg, hogy már a pláza építés első hullámánál sok belvárosi boltos jelezte, hogy elszívják a vásárlóerőt. És akkor még sehol sem volt a Budapest szíve program.
nmmarton 2012.02.29 10:03:55
@streetsta: nekem meg van jó pár képen Veronáról, és vicenzai belvárosról, ahol elektromos buszok közlekednek, és kocsinak nyomát sem látni, ellenben boltból és emberből (nem csak turistából) annál többet. És nem volt olcsó a parkolás.
Kicsit ellentmond nektek, hogy pl a Rákóczi úton is sok bolt haldoklik, miközben ott nem változtattak semmit legalább 20 éve. Lehet, hogy az emberek nem szeretnek egy zajos, szmogos utcán sétálgatni.
Péntek reggel láttam a DS-t. Ha motor lenne, Baowah azt mondaná, hogy patkány, lehet pár ilyenből válogatni a Sebesség Oltárán. Most én mondom erre a Citroënre, hogy patkány, de nem koszspray-vel és kamurozsdával, hanem igazi rohadásokkal, évtizedek horpadásait magán hordó…..