Regisztráció Blogot indítok
Adatok
calmfacts

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Mielőtt minden, Magyarország területén található EU-zászlót elégetnénk, és mielőtt - az egykor tényleg maoista, és valóban igazán visszataszító - Barroso elnököt tényleg tettleg akarnánk megfenyíteni, érdemes lenne néhány lényeges dologgal számot vetni. Leginkább azzal,…..
calmfacts 2012.01.15 16:50:03
@libsi feri

Segíts, kérlek olyan statisztikát és/vagy legalább hiteles becslést találni, hogy a Magyarországnak kifizetett EU támogatások hány %-át kapták meg hazai kis és középvállalkozások és hány %-át külföldi nagyvállalatok?

Ezen kívül érdekelne még a következő hiteles alapokon nyugvó adathalmaz is:
Mennyit kerestek a –jó részük osztrák- kereskedelmi bankok a Carry Trade-en alapuló deviza alapú hitelezésen? Tudod? Bankként úgy tettek mintha Svájcból felvennének hitelt 1%-on, 4%-on odaadják a magyaroknak úgy, hogy minden kockázatot, az árfolyamváltozásét is a hitelfelvevő vállalja és a szerződéseket a hitelnyújtó egyoldalúan változtatja. Közben valahogy az MNB - EUs segítséggel vélhetően- segít magasan tartani a forint kamatlábát, hogy „érdemes legyen” felvenni a devizahiteleket?

Azt is mutasd ki lsz. egy táblázatban, hogy Magyarország IMF tagsága óta évente mennyi hitelt vett fel, mekkora kamatra, mennyit törlesztett a felvett hitel kamataiból és tőkéjéből és mennyi van még hátra?

A posztolótól pedig azt szeretném megkérdezni, hogy mekkora hányadban vesznek részt az európai vasúti szállításban a MÁV mozdonyai és a Magyarországon áthaladó szállítmányozásban hány százalék a MÁV és a hány százalék a külföldi vontatás aránya az áruszállítás területén?
Talán azt is meg tudja mondani a posztoló, hogy az 1 km-re eső vasút korszerűsítés mondjuk 120km/h -ás szakaszokra hány forintba került Magyarországon és a felújítási EUs pénzeket mely vállalatok kapták meg 1990 óta?

Talán azt is elmondhatná a vasútért aggódó posztoló hogy a felújított MÁV szakaszokon miért kell, kellett a MÁV-nak évek óta elavult német/osztrák vasútbiztonsági technológiákat alkalmaznia az EU-ban jellemző árak többszöröséért és miért kellett teljesen inkompatibilis technológiákat bevonnia a különböző „felújított” szakaszokon? Kinek az érdeke lehetett, Magyarországé?