Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Futar

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A gyilkos szóvicc után következzenek a gyilkos tények az új, a szegedi vonalra bevezetett menetrendről, amit tovább súlyosbít, hogy az IC+ márkanév alatt az ilyen típusú, a látszatra, a városok elképzelt rangjára és dzsentri önámításra alapuló menetrendet tervezik hamarosan bevezetni valamennyi…..
Futar 2019.12.23 02:52:04
Ritkán szólok hozzá bármihez. Nem csak a Szegedi vonalon romlott a helyzet. Időnként a Pécs - Budapest Déli pályaudvarra, majd a Keletiből 6 óra 10 kor induló Békéscsabára 8 óra 39 kor célba érő vonaton utaztam. Most van egy másik járat is a Nyugatiból Ceglédre zónázóval, 6 óra 3 és 7 óra 12 közt. Onnan Szolnokra, a Nyugatiból 6 óra 28 kor Szolnokra 7 óra 45 kor érkező sebesvonattal. Két óra múlva induló személy vonat Mezőtúrra érkezik 10 óra 19 kor és felszállhatok a 11 óra 59 kor induló 12 óra 39 kor Békéscsabára érkező gyorsvonatra, ami 4 órával később érkezik mint a közvetlen járat, ami nem más mint a 10 óra 10 kor a Keletiből induló közvetlen járat. Van egyébként 7 óra 10 kor is járat a Keletiből 9 óra 39 re ér célba. Ennek is van több átszállós változata a Nyugatiból. ami fenti járattal megegyező 12 óra 39 kor érkező járat. Van még több hasonló rend szerint közlekedő vonat.
Reggel a visszajárat érdekességei:
Hajnali 2 óra 29 kor induló nemzetközi piros meg kék betűs ugyanaz a vonat, más áron. (nemzetközi és Kelenföldön lehet átszállni a Pécs felé közlekedőre.)
Több átszállásos 5 óra 32 és Kelenföldre érkezik 8 óra 42 kor. Van 5 óra 47 és 12 óra 12 re Kelenföldre ér és 1 óra várakozás után van Pécs felé vonat. A többlet kilométert persze fizetni kell.
6 óra 20 kor induló járat kék betűkkel két áron. Ám az újítás az érdekes. 8 óra 50 kor a Keletibe érkezés oké. Ám nem kell a Délibe átmenni, mert indul vonat Pécs felé. A gond, hogy csak Sárbogárdon és Dombóváron áll meg, a köztes állomásokra nincs csatlakozás. Vagy leszállhatok Sárbogárdon 10 óra 56 kor és nincs csatlakozás. vagy Dombóvárig megyek és onnan vissza 1 óra várakozás után személlyel. Ezt a költséget
is áthárítják az utasra. Buszon eddig legalábbis nem kellett fizetni, ha az útii célig zsák teleülésekre tesz kitérőt. Ennyi az észrevételem pár menetrend megnézése után, ami hozzászólásra késztetett.
  Amennyiben van olyan története, amit szívesen megosztana másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt része, akkor írja meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!   Ha munkajogi segítségre szorul, írjon a…..
Futar 2012.01.15 21:58:05
10 éve én is hasonlóan jártam. Az akkor a legnagyobb magyar biztosítóhoz kellett elmennem dolgozni, mert a munkaügyi központ kiközvetített. Ha nem vállalom, akkor megvonják a segélyemet. akkor még nem kellett vállalkozónak lenni, de volt elvárás havi 3-4 biztosítás megkötése. Már több, mint 10 biztosító létezett. Sok autózás mellett vagy egy olyan ügyfelet találtunk, akinek volt egy másik biztosítása, de mi jobbat ajánlottunk, így megkötötte, a régi felmondásával. Aztán kiderült, hogy pont az egyik mostani munkatársunk kötötte 2 éve, így irodán belül lett egy ellenségünk, akitől visszavették a jutalékot és elintézte, hogy ne fizessék az új biztosítás díjat se. Így nekem is vissza kellett fizetni az elköltött jutalékot.
Ez 10 alkalomból egyszer fordult elő, a másik 8 alkalommal nem is sikerült üzletet kötni, mert eleve volt már biztosítása valamelyik biztosítónál, vagy pont annál, ahol dolgoztam.
1 alkalommal sikerült új ügyfelet találnom. Megkötöttük, fizet. Sajnos a környék az egyik leghátrányosabb körzete az országnak, így ügyfelemnek fél év után felmondanak. Persze elsők közt a biztosításra szánt összeget takarítja meg, hogy nem fizeti az aktuális havi díjat. Tőlem jutalék visszavonva.Egy év után sikerült 8 400 forintot keresnem, amikor minimum fizetés 50 ezer forint lett volna. Benzinre 13 500 forintot költöttem. Felmondtam. Több, mint 3 év után, levél, csekk több, mint 200 ezer forint tartozás. Válasz. Munkanélküli, néha közmunkásként dolgozom.
Fél év múlva, újra levél, még több tartozás. Végrehajtó. Felmondásom után egy forint jutalékot nem kaptam a még élő szerződéseimre sem. Inkább kölcsön kértem és fizettem.