Adatok
Futar
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A gyilkos szóvicc után következzenek a gyilkos tények az új, a szegedi vonalra bevezetett menetrendről, amit tovább súlyosbít, hogy az IC+ márkanév alatt az ilyen típusú, a látszatra, a városok elképzelt rangjára és dzsentri önámításra alapuló menetrendet tervezik hamarosan bevezetni valamennyi…..
Amennyiben van olyan története, amit szívesen megosztana másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt része, akkor írja meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre! Ha munkajogi segítségre szorul, írjon a…..
Jó, nyilván senki nem kap a szívéhez, ha arról hall, hogy a dobozos tej nem száz százalékosan tej ‒ ott az a sok tartósítószer, meg víz, meg "inkábbnemakarjuktudnimi", de az a Homár kérges szívét is megdobogtatja, ha csak 51% benne a valódi tej. A Pista által…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Reggel a visszajárat érdekességei:
Hajnali 2 óra 29 kor induló nemzetközi piros meg kék betűs ugyanaz a vonat, más áron. (nemzetközi és Kelenföldön lehet átszállni a Pécs felé közlekedőre.)
Több átszállásos 5 óra 32 és Kelenföldre érkezik 8 óra 42 kor. Van 5 óra 47 és 12 óra 12 re Kelenföldre ér és 1 óra várakozás után van Pécs felé vonat. A többlet kilométert persze fizetni kell.
6 óra 20 kor induló járat kék betűkkel két áron. Ám az újítás az érdekes. 8 óra 50 kor a Keletibe érkezés oké. Ám nem kell a Délibe átmenni, mert indul vonat Pécs felé. A gond, hogy csak Sárbogárdon és Dombóváron áll meg, a köztes állomásokra nincs csatlakozás. Vagy leszállhatok Sárbogárdon 10 óra 56 kor és nincs csatlakozás. vagy Dombóvárig megyek és onnan vissza 1 óra várakozás után személlyel. Ezt a költséget
is áthárítják az utasra. Buszon eddig legalábbis nem kellett fizetni, ha az útii célig zsák teleülésekre tesz kitérőt. Ennyi az észrevételem pár menetrend megnézése után, ami hozzászólásra késztetett.