Adatok
Gonosz Bölcsész
0 bejegyzést írt és 15 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az elmúlt fél évben sikerült mélyebben megismernem az esztergomi vonal sajátosságait. Post sorozatot indítok az itt tapasztaltakkal kapcsolatosan, hogy okuljunk belőle mindannyian. Kezdjünk is bele: Az elmúlt években a MÁV, MÁV-Start több tízmillió forintot ölt a bliccelés,…..
Gonosz Bölcsész
2009.03.15 16:19:50
@bgirl: "Ezen a szakaszon a Volán buszon is felszáll az ellenőr, pacsi a sofőrrel, kap x ft-ot a sofőrtől és leszáll!"
Ez az elmúlt min. 1/2-1 évben igencsak megváltozott. Asszem, már egy külső cég végzi az ellenőrzést, ezért a söfőrök csak a drótot tudják leadni egymásnak, h most szálltak le/fel, erre járnak éppen.
Teljesen hétköznapi a felszerelésük, jegyet vesznek, majd elvonul egyikük a busz hátsó felébe, a másik elöl marad. Majd miután a busz elindul a megállóból, rá pár percre elkezdik az ellenőrzést. Szívnak is a söfőrök miattuk, és nem is tetszik nekik....
Persze egy-két pertukapcsolat itt is biztos kialakul, kialakult, de most még azért nehezebb a dolguk.
Ez az elmúlt min. 1/2-1 évben igencsak megváltozott. Asszem, már egy külső cég végzi az ellenőrzést, ezért a söfőrök csak a drótot tudják leadni egymásnak, h most szálltak le/fel, erre járnak éppen.
Teljesen hétköznapi a felszerelésük, jegyet vesznek, majd elvonul egyikük a busz hátsó felébe, a másik elöl marad. Majd miután a busz elindul a megállóból, rá pár percre elkezdik az ellenőrzést. Szívnak is a söfőrök miattuk, és nem is tetszik nekik....
Persze egy-két pertukapcsolat itt is biztos kialakul, kialakult, de most még azért nehezebb a dolguk.
Tisztelt MÁV! Péntekenként lemegyek Pécsre egy IC járattal és vasárnap visszajövök Budapestre. Az elmúlt 2 hónapban nem volt olyan hétvége, hogy pontosan indult volna, és pontosan be is ért volna az önök üzemeltetésében lévő InterCity járat. Levitték a menetidőt 3 óráról…..
Tisztelt Minisztérium! Tisztelt MÁV Start Zrt.! Nyakunkon a menetrendváltás. Egy hónap és már nem úgy utazhatunk ahogyan eddig. Forgatom, olvasgatom a menetrendkönyvet, és elszörnyedve látom mi fog történni a 40. számú vasúti fővonalon. Megszűnik a "pécsi…..
Éppen nem az emberi gyarlóságról írt nekünk Peter, hanem munkájukat pontosan és udvariasan végző ellenőrökről. Mert ilyenek is vannak! Rendszeresen járok kora reggel az Érd,Bem tér - Törökbálint vonalon. Pár napja ellenőrök szálltak fel a virágtanya megállónál. Találtak…..
Rossz hír borzolja a kedélyeket az országban. Pécsett elgázoltak egy nagymamát a zebrán a 20 hónapos unokájával együtt, akit a babakocsiban akart éppen áttolni az úttesten. Az eset szerdán történt, ami után kórházba szállították a sérülteket. Közben először a nagymama,…..
Nick irodájában kezdünk, ott aludt, érkezik Lisa és Kiki. Anya hiányolja a férjét, ki van borulva kissé, Nick beígér egy vacsit aznap estére. Tripp és Tish otthon, Tripp még mindig be van rágva, hogy megcsalta 40 évig a nő. Felteszi a nagy kérdést: az összes gyerek az övé vagy…..
Nacsa Olivér, Harsányi Levente és Ganxsta Zoli a Keleti pályaudvaronA MÁV-START Zrt. folytatja a bliccelés elleni harcát az érvényes jegy vagy bérlet nélkül utazók arányának visszaszorítása érdekében. Az ellenőrzésekkel az éves szinten milliárdos nagyságrendű károkat…..
A MÁV-START Zrt. személyszállító vasúttársaság kiemelten fontosnak tartja az ügyfélközpontúságot, a kényelmes és komfortos jegyvásárlást és utazást, az utasokkal történő hatékony kommunikációt. Ennek jegyében Pécsett a vasútállomás és a belvárosi…..
Gonosz Bölcsész
2008.01.17 15:31:53
Egy kis történeti összehasonlítgatás, csakúgy demagóg módon:) Kedves M. Á. V. blog! „Éljen a demagógia" felkiáltással meg szeretném osztani veletek a MÁV neandervölgyi alulfejlettségének legszebben hangzó bizonyítékát. Naponta járok be Pázmáneum (= majdnem…..
Egy elégedetlen utas lázadása, a koszos IC miatt. Kérdezem milyen komfortért fizetünk külön díjat ebben az esetben? Kit terhel a felelősség a koszért? Kedves MÁV-Start! Az elmúlt 2,5 évben szinte minden hétvégén volt szerencsém igénybe venni a Pécs-Budapest-Pécs vonalon…..
Nagy a segítség. Tök jó, hogy a vasutasok kitalálták ezt a mozgó pénztáros intézményt, csak értelmes, segítőkész embereket kellene beültetni. Bár ez az intézmény működhetne a Keletiben is, de nem. Erre ékes példa október 31. összesen 5 pénztár volt nyitva este a Keletiben.…..
Logisztika, logisztika, logisztika.
Üdv,
Minden pécsi tudja, hogy milyen jó dolog a Keletibe járó Intercity: az amúgy is röhejesen hosszú, 2 óra 50 perc körüli menetidőhöz most még kb 20-25 perc járul. Sajnos, így az sem megoldott, ha véletlenül valaki elkési a vonatot, akkor…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A mutyizó utast és kallert egyaránt elítélem. Pontosan az ilyen "kalandok" miatt szűntettek meg a volánosok nem egy buszjáratot, ami elég rendesen hazavágta a falunk közlekedését (hétköznapi esti és későesti közvetlen járat megszűntetése, mert nem volt utas..papíron) Nem szeretném, ha vonatokkal is ez történne, mert perpill elég jól, normális sűrűséggel járnak (évekkel ezelőtt nem egy olyan vonat volt, ami nem állt meg nálunk...nem lenne jó újra ezt bevezetni, mert papír szerint nincs elég utas, minek álljon meg ott a vonat).
Utóbbi hónapokban volt néhány utam Egomtól a Csévig. Egyszer sem ellenőrizték a jegyem. Egyik alkalommal a kallerral egy kocsiban ültem..Nekem kb. 25 perces utazás után le kellett szállnom, mert megérkeztem, és addig nem kezdte el a jegyek ellenőrzését! Pedig nem egy le- és felszálló utas volt a 3-4 megálló során..és ezt Pest felé is szoktam tapasztalni, hogy kb. Csév-Jászfalu környékén kezdi el ellenőrizni a nagy többség jegyeket.
Korábban már két-három kocsi esetén volt a vonathoz két kaller, most már a olykor a három kocsi esetén is csak egy dolgozik...volt hogy Nyugatiban a kapunál kellett jegyet vennem, mert egy óra alatt nem találkoztam a kallerral..
Ha meg elkezdik a munkájukat, mutyizást kb. 1-2-3 megállónyi távolságokra szólóan szoktam látni. Mivel általában Nyugatiig utazom, nehezen tudnak az esetemben zsebre dolgozni, és ha szeretnének, sem szoktam hagyni, ha tetszik, ha nem.
És ahogy fentebb is írták már, nemcsak a kalleron múlik...az utas is legalább akkora hunyó, hanem nagyobb..