Regisztráció Blogot indítok
Adatok
edcsajka

0 bejegyzést írt és 38 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Dr. Szerényi Gábor egy egészen jó ember. Legalábbis ilyennek ismertem meg és ritkán csalódom az emberekben. Megkedveltem, mert elképesztően felkészült és soha nem hagyja el a jókedve és ha látja a stáb, hogy a szereplők még este bírják és viszik előre a dolgot, akkor mindenki…..
edcsajka 2014.11.29 09:41:32
Ha megnéznék ezt  a kisfilmet, talán a H. Péter-féle megélhetési taplók is megértenék, miért nem állunk rokkantparkolóba. Ezt még az olyan szánalmas alakok is felfogják talán, mint azok, akik azzal védekeznek, hogy csak két percre álltak meg. Meg hogy egyébként sincs annyi…..
Ahogy a cc is megírta, a ma reggel 6:30-kor kezdődő köztévés hírműsorból kimaradt Robin Williams halálhíre, pedig erről minden más magyar híradás és a teljes világsajtó is beszámolt. Most végre megvan a magyarázat, hogy miért maradt ki a reggeli adásból a színész…..
Régi tervem volt, hogy minden évben szeretnék vinni pályán pár embert, olyan meghatóan rengetegen vagytok, akik követitek a Hangyász sorsát, és láthatóan sokatoknak igazi szívügye. Ezért megbeszéltem a Michelinnel, hogy adnak egy szett Pilot Sport Cupot, ami…..
Belsőség Heti merítés 2014.08.03 08:22:08
Igazi élményroadster. A hétköznapokban is. Az autót amúgy mindenki megnézi, legyen csaj vagy fiú, fiatal vagy idősebb, egyszerűen a rikító piros szín és a gyári króm dolgok vonzzák a tekintetet. „Feeling Bus” a retro korszak ismeretlen ikonja Eredetileg tűzoltó busz,…..
Van isten, a hátsó gumik csak az Akropolisz Rali utolsó szakaszán lehelték magukból ki az utolsó szisszenetet. Persze, nem versenyezni voltunk ott, nem is jártuk be az egész útvonalat, csak két, nagyjából 15-15 kilométeres részt, de most már azért van némi fogalmam arról, miért…..
Bernie Ecclestone, aki köztudottan nem lelkesedik különösebben az új motorokért, és az egész felfordulásért, amely napjainkban áthatja az egész Forma-1 Cirkuszt, a kudarcba fulladt idei első, Jerez-i teszt után kijelentette, hogy ő megmondta előre, ezekkel az új motorokkal a…..
Az Ecserin vettem kilencezerért, róla szól a poszt. Akkor a Mobil boltban egy vagyonba került a 40 km/h-t tudó S51N újonnan, de kinn, az M5-ös tövénél levő Nagykőrösi úti zűrzavarban is 15 ezerért mérték őket használtan, egy Simsonnak nem volt akkoriban értékvesztése.…..
Belsőség Heti merítés 2014.01.12 08:58:56
Megbízhatóan megbízhatatlan Mindenki hitegetett, hogy mennyire jó megbízható autó ez, sajnos nem igaz. Ha csúnyán bánnak vele, akkor elromlik. Még 1,5év után is találok benne szigszalagot meg facsavart, amivel a zsugori elődök szegelték a kocsit. Mire rendberakom és eladom…..
Egy kereskedő, aki nem ad el rossz autót. Egy tréfás Golf, ami naponta csak egy percig rossz. Egy elhúzódó hibakeresés, amitől égnek áll a technikus haja. Egy próbaidős, aki vizsgamunkát végez. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
edcsajka 2013.08.23 15:46:59
@Gergely Bankuti:
A kis családunk Németországban vásárolt újonnan egy 1.4 TSI Tiguán-t (150 LE. 4000km után jelentkeztek ezek a hibák amit leírtál, 20000km elteltével már a második motor dobogott a kehes testében. Addig mindent kicseréltek amit Te is leírtál.
A szoftver végezte ki a motort, állítólag minden egyes benzinfajtát felismer és ahhoz állítja be a keveréket.A mi autónkba levőnek ez nem sikerült,és gyakorlatilag a dugattyuk szétverték a blokkot.
Többet nem árultak el róla, azt tudom a chemnitz-i gyárban egy darabig nézegették és elemezték a hibát.
Lényeg a szervizkönyve makulátlan és hiba nélküli,nyoma sincs a motorcserének.
edcsajka 2013.08.23 17:41:15
@Agent_Gibbs: Sajnos a láncnak nem volt semmi baja, ezt a harmadik nekifutásra ellenőrizték és semmi eltérést nem mutatott a gyári értékektől.( legalábbis a jegyzőkönyv szerint)..ja és hidegen nem kopogott hanem zakatolt, az olajnyomásjelző lámpa meg vidáman világított eközben.

Szóval az ilyen motorokkal szerelt autóknál ha kicseréltek mindent a két lökhárító között,de a probléma maradt akkor kezdetét veheti a motorcseréért vérre menő küzdelem.Ez Németországban sem egy lányregény,sok idegesség után keserédes siker.
Nem, még nincs kész. Nem is megy a motor, hol élsz? Hogy kereke van-e? Dehogy, még bakon áll. Az ülések? Benne vannak, de csak a hátsók, ugyanúgy, ahogy már vagy december óta. Utoljára 2012 végén írtam a kocsiról, az több mint két hónapja volt. Mi történt közben?…..
Csalódni azok csalódnak, akik nem gondolkodnak előre. Ön ne várjon csodát és szeretni fogja a 301-est. Üdvözöljük a PSA fapados-fedélzetén! Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
edcsajka 2013.02.07 13:18:27
@Hó apó:

tudom, hogy illik dicsérni a Dacia Dustert meg "nagyon tartós,meg izé és hozé oda-vissza.

De szerintem az egy igen igénytelen és gusztustalan egy förmedvény.Főleg abban a román medve-metál színben.

Elnézést kérek azoktól akiket bánt a véleményem,de számomra az az autó egy vizuális környezetszennyezés.
Bár a hivatalos gyorsriasztás szerint lehet, hogy nem is patkányméreg a rózsaszínű por, amit a Tesco saját márkás vaniliás nápolyijában találtak Lengyelországban (hanem? mosópor?), blokk nélkül visszaveszik az összeset, úgyhogy valami gáz biztos van vele: A NÉBIH 2013.…..
Belsőség Heti merítés 2012.07.08 09:26:00
A váltókar is rossz helyen van A történet ott kezdődött, hogy van egy kétütemű Wartburgom, amit nagyon szeretek. Aztán megnősültem. Kék gokart Az önindítás problémákba ütközik néha, nyavaláys elektronikai hiba miatt. Azonban megtapasztaltam, hogyha nem indul és utána…..
Úgy látszik, egy BMW-től még mindig azt várja a nép, hogy a fémmunka legyen pazar, az elektronika csak a bónusz. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
TComment Két turbóval az igazi 2012.02.20 06:15:00
Három éve ígérik, most megérkezett az Insignia duplaturbós dízele. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Ahogy lenni szokott, minél markánsabb az orrplasztika, annál kevésbé érinti a lényeget. Viszont a motorja fantasztikus. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
edcsajka 2012.02.15 14:58:13
Kitűntek a mezőnyből mindazok a Németországban jelenleg forgalmazott Peugeot modellek, amelyek a 2010-es országos járműállományban a darabszámuk alapján elérték a vizsgálati küszöböt, és ezért szerepeltek az ADAC jelentésben.

A 107, a 207 és a 308 is dobogós helyen végzett a kategóriájában. A nemrégiben bevezetett 3008 és 5008 tavaly még nem ért el olyan jelentős darabszámot a német autóparkban, amely alapján bekerülhetett volna az ADAC tanulmányába.

A 207 a második helyen végzett (23 modell közül), az import márkák között pedig első lett a nagy darabszámban értékesített « kompakt autók » kategóriájában. Az ADAC 2010-ben egymás után negyedszer is a legjobb minősítéssel (++) illette ezt a modellt.

Az alsóközép kategóriában a 308 a dobogó harmadik helyét szerezte meg az ADAC jelentésben vizsgált 29 modell közül. Az import márkák közül a legjobbnak bizonyult, és az egyetlen nem német gyártmány az első öt között. Az ADAC meghibásodási statisztikáiban 2008 óta jegyzett 308 egymást követő második évben szerzett ++ minősítést.

A szuper-kompakt kategóriában elért harmadik helyezéssel (13 modell közül) a Peugeot 107 sem marad el dicsőségben a többi Peugeot modelltől.

Ezzel a Peugeot az egyetlen importált márka, amely három dobogós helyet szerzett az ADAC 2010-es meghibásodási statisztikájáról kiadott jelentésben.

Az ADAC meghibásodási statisztikái azokat a műszaki hibákat veszik figyelembe, amelyek miatt a jármű mozgásképtelenné válik. Az autóklub 17 millió tagjának köszönhetően ezek a statisztikák Európában egyedülálló elemzési alapra támaszkodnak.

--
Nem érdekel különösebben a 308, de irtóra nem passzolnak a kommentekben elhangzó vélemények a pözsokról megjelenő ADAC statisztikákkal.
Azt értem én, hogy utáljuk a francia kocsikat, de azok akkor már nem is lehetnek jók?
edcsajka 2012.02.15 14:59:03