Adatok
edcsajka
0 bejegyzést írt és 38 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Dr. Szerényi Gábor egy egészen jó ember. Legalábbis ilyennek ismertem meg és ritkán csalódom az emberekben. Megkedveltem, mert elképesztően felkészült és soha nem hagyja el a jókedve és ha látja a stáb, hogy a szereplők még este bírják és viszik előre a dolgot, akkor mindenki…..
edcsajka
2014.11.29 09:41:32
Miért nincs hang?
edcsajka
2014.11.29 09:43:18
Ha megnéznék ezt a kisfilmet, talán a H. Péter-féle megélhetési taplók is megértenék, miért nem állunk rokkantparkolóba. Ezt még az olyan szánalmas alakok is felfogják talán, mint azok, akik azzal védekeznek, hogy csak két percre álltak meg. Meg hogy egyébként sincs annyi…..
Ahogy a cc is megírta, a ma reggel 6:30-kor kezdődő köztévés hírműsorból kimaradt Robin Williams halálhíre, pedig erről minden más magyar híradás és a teljes világsajtó is beszámolt. Most végre megvan a magyarázat, hogy miért maradt ki a reggeli adásból a színész…..
Régi tervem volt, hogy minden évben szeretnék vinni pályán pár embert, olyan meghatóan rengetegen vagytok, akik követitek a Hangyász sorsát, és láthatóan sokatoknak igazi szívügye. Ezért megbeszéltem a Michelinnel, hogy adnak egy szett Pilot Sport Cupot, ami…..
edcsajka
2014.08.10 18:09:16
Igazi élményroadster. A hétköznapokban is.
Az autót amúgy mindenki megnézi, legyen csaj vagy fiú, fiatal vagy idősebb, egyszerűen a rikító piros szín és a gyári króm dolgok vonzzák a tekintetet.
„Feeling Bus” a retro korszak ismeretlen ikonja
Eredetileg tűzoltó busz,…..
Van isten, a hátsó gumik csak az Akropolisz Rali utolsó szakaszán lehelték magukból ki az utolsó szisszenetet. Persze, nem versenyezni voltunk ott, nem is jártuk be az egész útvonalat, csak két, nagyjából 15-15 kilométeres részt, de most már azért van némi fogalmam arról, miért…..
edcsajka
2014.05.24 12:29:22
Bernie Ecclestone, aki köztudottan nem lelkesedik különösebben az új motorokért, és az egész felfordulásért, amely napjainkban áthatja az egész Forma-1 Cirkuszt, a kudarcba fulladt idei első, Jerez-i teszt után kijelentette, hogy ő megmondta előre, ezekkel az új motorokkal a…..
Az Ecserin vettem kilencezerért, róla szól a poszt. Akkor a Mobil boltban egy vagyonba került a 40 km/h-t tudó S51N újonnan, de kinn, az M5-ös tövénél levő Nagykőrösi úti zűrzavarban is 15 ezerért mérték őket használtan, egy Simsonnak nem volt akkoriban értékvesztése.…..
Megbízhatóan megbízhatatlan
Mindenki hitegetett, hogy mennyire jó megbízható autó ez, sajnos nem igaz. Ha csúnyán bánnak vele, akkor elromlik. Még 1,5év után is találok benne szigszalagot meg facsavart, amivel a zsugori elődök szegelték a kocsit. Mire rendberakom és eladom…..
A mai kor Zsigulijai ezek. Még a mostani nyomott időkben is sokan megengedhetnek maguknak egy ilyet, és nem is kínszenvedés velük az élet. De a különbségek óriásiak.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Egy kereskedő, aki nem ad el rossz autót. Egy tréfás Golf, ami naponta csak egy percig rossz. Egy elhúzódó hibakeresés, amitől égnek áll a technikus haja. Egy próbaidős, aki vizsgamunkát végez.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
edcsajka
2013.08.23 15:46:59
@Gergely Bankuti:
A kis családunk Németországban vásárolt újonnan egy 1.4 TSI Tiguán-t (150 LE. 4000km után jelentkeztek ezek a hibák amit leírtál, 20000km elteltével már a második motor dobogott a kehes testében. Addig mindent kicseréltek amit Te is leírtál.
A szoftver végezte ki a motort, állítólag minden egyes benzinfajtát felismer és ahhoz állítja be a keveréket.A mi autónkba levőnek ez nem sikerült,és gyakorlatilag a dugattyuk szétverték a blokkot.
Többet nem árultak el róla, azt tudom a chemnitz-i gyárban egy darabig nézegették és elemezték a hibát.
Lényeg a szervizkönyve makulátlan és hiba nélküli,nyoma sincs a motorcserének.
A kis családunk Németországban vásárolt újonnan egy 1.4 TSI Tiguán-t (150 LE. 4000km után jelentkeztek ezek a hibák amit leírtál, 20000km elteltével már a második motor dobogott a kehes testében. Addig mindent kicseréltek amit Te is leírtál.
A szoftver végezte ki a motort, állítólag minden egyes benzinfajtát felismer és ahhoz állítja be a keveréket.A mi autónkba levőnek ez nem sikerült,és gyakorlatilag a dugattyuk szétverték a blokkot.
Többet nem árultak el róla, azt tudom a chemnitz-i gyárban egy darabig nézegették és elemezték a hibát.
Lényeg a szervizkönyve makulátlan és hiba nélküli,nyoma sincs a motorcserének.
edcsajka
2013.08.23 17:41:15
@Agent_Gibbs: Sajnos a láncnak nem volt semmi baja, ezt a harmadik nekifutásra ellenőrizték és semmi eltérést nem mutatott a gyári értékektől.( legalábbis a jegyzőkönyv szerint)..ja és hidegen nem kopogott hanem zakatolt, az olajnyomásjelző lámpa meg vidáman világított eközben.
Szóval az ilyen motorokkal szerelt autóknál ha kicseréltek mindent a két lökhárító között,de a probléma maradt akkor kezdetét veheti a motorcseréért vérre menő küzdelem.Ez Németországban sem egy lányregény,sok idegesség után keserédes siker.
Szóval az ilyen motorokkal szerelt autóknál ha kicseréltek mindent a két lökhárító között,de a probléma maradt akkor kezdetét veheti a motorcseréért vérre menő küzdelem.Ez Németországban sem egy lányregény,sok idegesség után keserédes siker.
Magyarország elbukta a tél ellen vívott harcot: a vidéki úthálózat állapota sok térségben siralmas.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Nem, még nincs kész. Nem is megy a motor, hol élsz? Hogy kereke van-e? Dehogy, még bakon áll. Az ülések? Benne vannak, de csak a hátsók, ugyanúgy, ahogy már vagy december óta. Utoljára 2012 végén írtam a kocsiról, az több mint két hónapja volt. Mi történt közben?…..
Csalódni azok csalódnak, akik nem gondolkodnak előre. Ön ne várjon csodát és szeretni fogja a 301-est. Üdvözöljük a PSA fapados-fedélzetén!
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
edcsajka
2013.02.07 13:18:27
@Hó apó:
tudom, hogy illik dicsérni a Dacia Dustert meg "nagyon tartós,meg izé és hozé oda-vissza.
De szerintem az egy igen igénytelen és gusztustalan egy förmedvény.Főleg abban a román medve-metál színben.
Elnézést kérek azoktól akiket bánt a véleményem,de számomra az az autó egy vizuális környezetszennyezés.
tudom, hogy illik dicsérni a Dacia Dustert meg "nagyon tartós,meg izé és hozé oda-vissza.
De szerintem az egy igen igénytelen és gusztustalan egy förmedvény.Főleg abban a román medve-metál színben.
Elnézést kérek azoktól akiket bánt a véleményem,de számomra az az autó egy vizuális környezetszennyezés.
A Totalcar Hátsóülés-rovata ismét egy kéretlen videóval jelentkezik. Természetesen ezúttal is az aktuális ebéd-utat jártuk meg oda-vissza két konkurens típussal. És nem lettünk okosabbak. Illetve igen, hamarosan olvashatják.
..
Bár a hivatalos gyorsriasztás szerint lehet, hogy nem is patkányméreg a rózsaszínű por, amit a Tesco saját márkás vaniliás nápolyijában találtak Lengyelországban (hanem? mosópor?), blokk nélkül visszaveszik az összeset, úgyhogy valami gáz biztos van vele:
A NÉBIH 2013.…..
A váltókar is rossz helyen van
A történet ott kezdődött, hogy van egy kétütemű Wartburgom, amit nagyon szeretek. Aztán megnősültem.
Kék gokart
Az önindítás problémákba ütközik néha, nyavaláys elektronikai hiba miatt. Azonban megtapasztaltam, hogyha nem indul és utána…..
edcsajka
2012.07.08 17:00:46
Úgy tűnhet, hogy csak a lámpái újak, de egy nagy frászt. Szenzációs új motorokkal jön az új A3.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Aránytalanok a közlekedési bírságok? Veszélyeztetik az egzisztenciát? Egyetértünk. De mégis ki a franc szigorította nemrég a szabálysértési törvényt? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Úgy látszik, egy BMW-től még mindig azt várja a nép, hogy a fémmunka legyen pazar, az elektronika csak a bónusz. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Annyi szép falu, város, ország meg kontinens van, muszáj neked itt autókázni? És itt lakni? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Ellopnák az Audi vevőit, erre komolyan fel is készültek a Peugeot-nál. A végeredmény nem rossz, csak kicsit nehéz.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Ha erősen meresztem a szemem, szinte látom benne az előző Civicet. Sőt, ha nem meresztem, akkor is. Csak a fülem marad inger nélkül. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Három éve ígérik, most megérkezett az Insignia duplaturbós dízele. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Ahogy lenni szokott, minél markánsabb az orrplasztika, annál kevésbé érinti a lényeget. Viszont a motorja fantasztikus. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
edcsajka
2012.02.15 14:59:03
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz