Adatok
TWK-001
0 bejegyzést írt és 21 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Balázs Viktor TC-közeli egyén, egyben barátunk, nos az ő egyik ismerőse rendelt a múltkor alkatrészt a köztudottan amerikai Chrysler Voyager autójához. Nem, semmi baj nem volt az árral, az is jött, amit kért, csak volt egy kis bibi a zacskón levő felirattal.
A Mopar még rendben…..
TWK-001
2015.03.16 20:50:57
Megvan ez Kína VS Taiwan-ban is. Kb 20-30 éve a kínaiaknak nem volt elég akkoriban mikroelektronikának hívott ipara. Viszont videókat adtak el Európa felé, melyeket ún. rabszolgahajón szereltettek össze. Szóval elindult a hajó, melyen volt egy videó összeszerelő üzem. Tele alkatrésszel, és rendszerellenesnek kikiáltott rabokkal. A taiwani szorosnál felvették egy taiwani hajóról a chipeket-elektronikát -persze a legnagyobb titokban, mivel ellenségek-. Majd európába érve elkészültek a cuccok, és lehetett kipakolni a készterméket. Persze a főbb alkatrészek ciprusi, vagy Kajman szigeteki papírokkal futottak. A pártvezetés meg óriás részesedésért nemcsak hogy szemet hunyt, hanem biztosította az emberállományt is. Az USA meg a legnagyobb hidegháborúban, a 70 évektől Made in Hong-Kong néven engedett be piacaira mindent. Gyakorlatilag minden terméken ez a felirat szerepelt. Ha tényleg ott gyártották volna, Hong-Kong városállam területe 5 millió négyzetkilométeres kellett volna hogy legyen. A vörös Kína simán a Britekkel üzletelve Hong-Kongon keresztül látta el nagy ellenségét a korai bóvlipiac korában. Ne legyenek senkinek illúziói....
Térdig lógó arccal húztuk a belünket az éjszakai parkolóban az autó felé Papp Tibivel. Egyikünknek sem volt nagyon beszédes kedve, egy full-size cikkgyártó-maraton a Genfi Autószalonon bárkit taccsra vág még úgy is, hogy nem először csináljuk.
Innen nézve csak egy Toyota IQ,…..
TWK-001
2013.03.18 11:34:34
@soproni1: igen, ezzel az "érzés" érveléssel egyet kell értenem. Azonban a Kamei-ről, meg senkiről nem feltételezem már hogy Eu-ban gyártat bármit is. Amikor a Trabant kilincstől, a kis modellvasúti és egyéb játék/modell járműveken át, az autóalkatrészek tömkelege is kínából jön. Legyen az kis-, vagy nagyszériás. Kézi, vagy milliószámra kiköpött termék. Az is igaz viszont, hogy a minőség a fontos. Az óceán túlpartján vettem márkás cipőt, közel Józsefvárosi Piac áron, az évek múlva is jó volt. Amit itt vettem ugyanígy, csak "soké", annak szétfeslett a sarka, és nullára "átkopott" a talpa 1 éven belül. Oda jobbat kell vinniük, mert a nagyobb piacon jobban kell vigyázni a hírnevükre.
Kőbájker kollégánk, a Robogó blog gazdája Debrecenbe indult az ítéletidőben, és semmi oka nem volt az aggodalomra, hiszen az autópálya-kezelő honlapja az M3-ason nem jelzett problémát. Ilyen lenne a tökéletes állapotú autópálya?
Tegnap az M3 tökéletes állapotban volt.…..
TWK-001
2013.03.16 17:23:09
@kozlekedo: igen-igen a jutalmak! nem lenne jó érzés látni a jutalomosztást pl. egy ilyen helyzet után. 2006 okt. 23. után jobb érzés volt látni a jutalomosztást. Az JÓ munka volt! Jó volt a fentiek rákészülése az esetre. Jól végezték a munkájukat az Ukránul vagy Oroszul kiabáló "legális" vendégmunkások. Ott kotort maga nép..az ütlegek elől.
TWK-001
2013.03.17 10:57:34
@PluginPrius: sok rossznak okozói a rajtunk átutazó Balkaner kamionoshorda, de nem igaz hogy a kamionosok kapták "CSAK" ezt a címet! ;-) A hó azorbántól jött, és miatta is maradt. a kamionosok csak jól széttaposták, jegesítették a nyári gumijukkal, meg kersztbe álltak a kotróknak. De nem ők hozták a havat...
A Totalcar készítői aggódva figyelik az országban kialakult drámai közlekedési helyzetet. Kérjük, aki teheti, ne induljon útnak amíg nem érkeznek megnyugtató hírek az utakról. A veszély még nem múlt el, a meteorológiai oldalak szerint továbbra is hóátfúvások nehezítik a…..
TWK-001
2013.03.16 17:50:29
@terrer: igen, vannak esetek, amokor a "régi teknyika" hatékonyabb. Niva, UAZ mennek és kész. Nejnek van cégótója. A meredek, 100 méteres autófeljárónkon -kb mint a riportban az utca-megállt a hóban, mert az elektronyika "szénné-leszabályozta" a szerencsétlen 2 tonnás kocsit. Majd gondoltam egyet, és kikapcsoltam a "hópehely gombot" csakhogy a konzumidióták is értsék, majd merésszéggel, meg több lendülettel felevickéltem, de egy visító-kínlódó jelenetet produkáltam /nem vagyok rá büszke, csak nem akartam lent hagyni az utcán, mert ott a hó miatt semmi hely nem volt/. Aztán gyorsan lepróbáltam poénból a pályát a Subaru Justy-val /Swift klón, csak Angliában így hívják/ ez egy könnyű 4x4-es, űberbuta, semmielektronika hajtáslánccal. No ezzel vígan mentem fel-alá. Még meg is álltam az időközben feljegesedett út közepén, majd padlógázzal, bután kupplungról lelépve ment fel mint a fogaskerekű. Ennyi. Könnyű-sz@r-olcsó. Nem terepjáró, ezért tegnap hallva az időjárás jelentést, nem idultam neki a hófúvásnak, mert ismerem a korlátait. Ennyi. A riportban szereplő utcát azért felkeresem, kiváncsi vagyok. Persze a hóviszonyok addigra megváltoznak, így nem lehet ez már korrekt összehasonlítás. A sárban ez már nem király. MG
TWK-001
2013.03.17 10:38:50
@- Szerzet -: jaa, igen a virsligumi! Igazad van, azt elfelejtettem hozzátenni, hogy 4 db 145X13-as Debica szerepel a kis Justy/Swiftemen. A Trabiknál jól ismert száznegyvenötös!!! nem 155/70-es! Az télire széles:-)))
Én nem kritizálom a postot, vegyük a jó oldalát a dolognak. Figyelmeztettek hogy ezek sem mindenre jók, sőt. Nem hiányolom az ilyenfejta zseb4x4-es kocsikkal való összehasonlítást sem, mert ezek -különösen a párszázezres árkategóriában- nem nagyon elterjedtek nálunk. A régi 4x4 Pandák már nehezen fenntarthatóak, a Suzuki ilyen modelljei alig-alig ismertek, a mai konzum kiskocsik összkerekes verziói pedig ugyanúgy "sajnálnivaló ékszerek" ilyen útra, ami a cikkben volt. Leér a fagyott rögbe, jérdarabra a koptató, lökhárító, és százeres-milliós károk keletkezhetnek. A sztaniol Szuzuki is károsodhat persze, de félmilliós autónál kisebb a kár arányosan.
Én nem kritizálom a postot, vegyük a jó oldalát a dolognak. Figyelmeztettek hogy ezek sem mindenre jók, sőt. Nem hiányolom az ilyenfejta zseb4x4-es kocsikkal való összehasonlítást sem, mert ezek -különösen a párszázezres árkategóriában- nem nagyon elterjedtek nálunk. A régi 4x4 Pandák már nehezen fenntarthatóak, a Suzuki ilyen modelljei alig-alig ismertek, a mai konzum kiskocsik összkerekes verziói pedig ugyanúgy "sajnálnivaló ékszerek" ilyen útra, ami a cikkben volt. Leér a fagyott rögbe, jérdarabra a koptató, lökhárító, és százeres-milliós károk keletkezhetnek. A sztaniol Szuzuki is károsodhat persze, de félmilliós autónál kisebb a kár arányosan.
Megpróbálom röviden összefoglalni a lényeget, mármint azon kívül, hogy a rombolás gyerekkorától kezdve ugyanúgy foglalkoztatja az ember fantáziáját, mint az építés. Akit egy kicsit jobban érdekel az előbbi, mint az utóbbi, az biztosan nézi a Fast, Furious and Funny című…..
TWK-001
2013.01.20 18:40:32
@ZáchDani:
"Bőrszín alapján nem majmozunk senkit, oké"
Kár volt ezt így túlreagálni. Észre sem kell az ilyet venni.
Akkor aztán elsikkad az ügy.
Így meg megvan a kockázata annak, hogy egy ide nem illő válasz érkezik erre. Valami ilyesmi:
így van! Mivel az ember színe fehér....
Hát kell ez!:-) Neeem!
"Bőrszín alapján nem majmozunk senkit, oké"
Kár volt ezt így túlreagálni. Észre sem kell az ilyet venni.
Akkor aztán elsikkad az ügy.
Így meg megvan a kockázata annak, hogy egy ide nem illő válasz érkezik erre. Valami ilyesmi:
így van! Mivel az ember színe fehér....
Hát kell ez!:-) Neeem!
Aránytalanok a közlekedési bírságok? Veszélyeztetik az egzisztenciát? Egyetértünk. De mégis ki a franc szigorította nemrég a szabálysértési törvényt? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
TWK-001
2012.04.27 09:15:23
@ebfül: ez a hsz tömör volt azért tetszett. szbercié bővebb, de az is azt hozta nekem le, amit érzek ez ügyben.
A sok hsz sajna a Zorbán-rendőrterrorállam miatt sikít. AfterÖszöd okt23 után nem sikított. Csak most.
Egyszer egy veteránkorú de sportos Opelos kolléga 170-et lépett autópályán Ausztiában, sok éve. Rendőr követte, lefilmezték. Eljárás-ügyvéd-majdnem autóelkobzás, úgy megqrták sok-sokszázezerre hogy négykézláb jött majdnem haza. Aztán beütötték a jogsijába hogy fahrverbot in Österreich! Vezetési tilalom egy pár évig Ausztriában! Nesze emberi jogokért sirámozók:-) Semmi Straßburgi emberjogi bíróság meg ilyenek nem fordult meg a fejében. Így járt. Ott ilyenért ez jár. Nálunk meg ha fele jár érte, akkor sirám van. Azért van sirám, mert közlekedési kultúra helyett a sirámot gyakoroljuk inkább. Ezzel pedig a minket veszélyeztető, seggbeqúró kihaénnemek alá adjuk a lovat még jobban. Keleten ez jobban dívik sajna. Igen is meg kell qurni a gyorshajtókat, meg a leállósávon robogó Qúheteses-emelmernyós, Szlovákrendszámos utolérhetetlen kihaénnemeket.
Nekem nem gond a trafipaxtól rettegés. Próbálom követni a szabályokat, mert a hátul a gyerekülésben ülő gyermekeimre gondolok, meg mellettem ülő nejemre. No meg a sok pénzért az összes kategóriával teleírt jogsimra.De ez mellékes az ÉLET mellett. Ettől még persze rettegek hogy egy ilyen fent említett barom belémjön az autópályán, mert nem elég neki a 130-as cammogásom.
Az újságíróknak meg az a dolga hogy: ha nincs inge, vesz magának. Ránk meg rázza a port belőle. De ő ebből él. Ez végül is elfogadható.
A sok hsz sajna a Zorbán-rendőrterrorállam miatt sikít. AfterÖszöd okt23 után nem sikított. Csak most.
Egyszer egy veteránkorú de sportos Opelos kolléga 170-et lépett autópályán Ausztiában, sok éve. Rendőr követte, lefilmezték. Eljárás-ügyvéd-majdnem autóelkobzás, úgy megqrták sok-sokszázezerre hogy négykézláb jött majdnem haza. Aztán beütötték a jogsijába hogy fahrverbot in Österreich! Vezetési tilalom egy pár évig Ausztriában! Nesze emberi jogokért sirámozók:-) Semmi Straßburgi emberjogi bíróság meg ilyenek nem fordult meg a fejében. Így járt. Ott ilyenért ez jár. Nálunk meg ha fele jár érte, akkor sirám van. Azért van sirám, mert közlekedési kultúra helyett a sirámot gyakoroljuk inkább. Ezzel pedig a minket veszélyeztető, seggbeqúró kihaénnemek alá adjuk a lovat még jobban. Keleten ez jobban dívik sajna. Igen is meg kell qurni a gyorshajtókat, meg a leállósávon robogó Qúheteses-emelmernyós, Szlovákrendszámos utolérhetetlen kihaénnemeket.
Nekem nem gond a trafipaxtól rettegés. Próbálom követni a szabályokat, mert a hátul a gyerekülésben ülő gyermekeimre gondolok, meg mellettem ülő nejemre. No meg a sok pénzért az összes kategóriával teleírt jogsimra.De ez mellékes az ÉLET mellett. Ettől még persze rettegek hogy egy ilyen fent említett barom belémjön az autópályán, mert nem elég neki a 130-as cammogásom.
Az újságíróknak meg az a dolga hogy: ha nincs inge, vesz magának. Ránk meg rázza a port belőle. De ő ebből él. Ez végül is elfogadható.
Ha nem, most lehet, hogy fogsz. Pár hónapja szuper kis olvasói levelet kaptunk Benedektől, ami egy számomra szívet melengető írás volt a sokak által lenézett járműfajta szenvedélyes szeretetéről. Az élet igazságtalanságai viszont sokkal kellemetlenebb érzelmeket váltanak ki…..
Azt mondták, negyvenezren vannak a külföldi rendszámmal közlekedő magyarok és milliárdos a bevételkiesés. A valóság sokkal szórakoztatóbb. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
TWK-001
2012.03.29 17:45:04
@Hó apó: székely sofőr stimmel, Craiovában viszont kevés székely van. Kovásznában viszont igen sok:-)
TWK-001
2012.03.30 08:49:25
@PiszkosFreddy: regadó valóban drága, és méltatlan, ez idáig oké. Csaló kormány, mint írtad, és nem erre adtak felhatalmazást?! Mire? A regadó most csalóék regnálása alatt csökkent. Csalóék csökkentették, erre sem adtak felhatalmazást? Jelentősen. Előző csapat Kovácslacibácsija mint EU képviselőnk, miközben barátnőjének is béreltetett kocsit-villát Brüsszelben, foggal körömmev védte a magas regadót, és inkább pengették miatta az EU büntit. Mert ment még ugye akkor hiteles újautó lobby, és elnyomták miatta a használtat. Most akkor ki (még) csaló. Kár ezt igy belevonni. A regadó átívelt rendesen a kormányzati ciklusokon. Kár összekeverni a sezlont a f@szommal!
A futómű igen csecse lett, ha kell a kavicságyon is átgázolok, igaz, Becsületesnepper úr?:) Pista már hetek óta ismételgette: Zolikäm, olyän nincs, hogy nem jössz el a Sloväkiaringre! Persze feleslegesen oltogatott, naná, hogy ott leszek. Nem csak azért, mert egy pályanap (ahogy…..
Hogyan drágul az olcsónak hirdetett jogosítvány, miért kötelező a pótóra, és miért fontos, hogy elnyerjük a vizsgabiztos bizalmát?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Utálom a városi legendákat, amelyek szinte alap nélkül terjednek szájról szájra, apáról fiúra.
Amikor a Lada fűtése szóba került, heves vita robbant ki a szerkesztőségben. Szerintem a Lada jó fűtése csak egy sztereotípia, de most kiderül az igazság
Kapcsolódó cikkünk…..
Hogy miért? Nem is tudom, kicsit azért gyanús... (katt a többiért!) ..
Csak azt nem értjük, miért az egyik legdrágább kerületbe telepítették ezt a zseniális töltőállomást. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
TWK-001
2012.01.31 10:40:09
@SLX-350:
én a képen sima, "kopaszcsövű" töltőpisztolyt látok. A visszavezető rendszer egy gumiharmonikával mintegy körülöleli a tanknyílást, és a szabadba minimális gőz jut. Ha a pisztoly csöve csak úgy belóg, akkor ez nincs meg. A modernebb kocsik betöltőnyílásán lévő kis csappantyú ilyenkor nyitva, és a résen ömlik a káros gőz ki. De mondom, lehet hogy nincs rá szabályzó/ösztönző rendszer, és ezért nincs "természetesen" ez meg. Csak "el van menve a kérdés mellett" és egyéb PR elemek vannak inkább kihangsúlyozva. Ez bántott, nem az hogy ez amúgy lehet hogy "frissebb, lágyabb, jobb" mint a többi.
én a képen sima, "kopaszcsövű" töltőpisztolyt látok. A visszavezető rendszer egy gumiharmonikával mintegy körülöleli a tanknyílást, és a szabadba minimális gőz jut. Ha a pisztoly csöve csak úgy belóg, akkor ez nincs meg. A modernebb kocsik betöltőnyílásán lévő kis csappantyú ilyenkor nyitva, és a résen ömlik a káros gőz ki. De mondom, lehet hogy nincs rá szabályzó/ösztönző rendszer, és ezért nincs "természetesen" ez meg. Csak "el van menve a kérdés mellett" és egyéb PR elemek vannak inkább kihangsúlyozva. Ez bántott, nem az hogy ez amúgy lehet hogy "frissebb, lágyabb, jobb" mint a többi.
Ideje továbbgondolni a regisztrációs adó, illetve a rendszámok kérdését, nem pedig hetente új ötletekkel rettegésben tartani az autósokat. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
TWK-001
2012.01.28 21:23:47
@ecodrive:
Területi rendszám? na az kéne még nekünk! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!
Abban nem hivatkozom soha a Német példára. A nagyimék nyugat-berliniek voltak, és emlékszem hogy mindenki fikázta aki más rendszámmal ment közöttük, mint a nagy B! Sörhasú Bajorozták az M-es (München), fennhéjázó északinak a hamburgit (HH), büdös gyárimunkásnak a Ruhr vidékit (F-OF-stb)és hegyiparasztnak a hárombetűs, kevéssé ismert körzetből érkezőket. Mert ott is volt rangsor Egy betűs, nagy-nagy város, két betűs, aki nem olyan nagy mint az elsők, és a lenézett három betűs futottak még körzetek! A legszebb az egészben, hogy a nagyapám viszont a hetvenes évektől kezdve Berlinben HP (Heppenheim) rendszámmal nyomult, mivel a cége ott bérelt flottát a berlini szerelőinek! Játszotta a naiv idegent, mikor valahová beslisszant, ahogy ott egyébként nem szokás. Ha ott Westernjurópban ilyen van, akkor a mi vérmérsékletünk mellett mik lesznek? Heemááá! Na most nálunk minden nagy céges autó, aki vállalata pl a Lííízpleen-től bérel kocsikat, Csomádhoz tartozó körzet rendszámát fogja viselni. Érdekes lesz!?
Hogy on is legyek: segédmotoros kerékpárra SMKP (eweres igazad van, definiáljunk pontosan!) csak azt mondom biztosítós rendszám, ha már kell!
50ccm felett meg a valóban hiányolt teherkönnyítések. Jogsikönnyítés nem minden. Azzal is egyetértek hogy tömeges megoldást sem az az SMKP, sem afölötti motorok nem jelentenek nálunk. Egy átlagos polgár, akinek nem volt köze a motorozáshoz, csak pusztán a recesszió miatt ráül egy 125-ösre, és ha még tud is vigyázni magára (nem biztos, kultúrált városunkban ráhúz egy offsóros szalonterpjáró, vagy átmegy rajta mivel magasból telefonálás, és i-Padon filmnézés közben nem látja a megszaporodott motorosokat, na akkor ha túléli, letámasztja a bringát, és beül egy félmilliós négykerekűbe inkább. Nekem ugyan van smkp-től teherautóig mindenem, mindenre jogsim, de a mocikat (kicsik-és nagyok)inkább hobbiból tárolom, és nem viszem a bőröm szívesen a városba. MG
Területi rendszám? na az kéne még nekünk! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!
Abban nem hivatkozom soha a Német példára. A nagyimék nyugat-berliniek voltak, és emlékszem hogy mindenki fikázta aki más rendszámmal ment közöttük, mint a nagy B! Sörhasú Bajorozták az M-es (München), fennhéjázó északinak a hamburgit (HH), büdös gyárimunkásnak a Ruhr vidékit (F-OF-stb)és hegyiparasztnak a hárombetűs, kevéssé ismert körzetből érkezőket. Mert ott is volt rangsor Egy betűs, nagy-nagy város, két betűs, aki nem olyan nagy mint az elsők, és a lenézett három betűs futottak még körzetek! A legszebb az egészben, hogy a nagyapám viszont a hetvenes évektől kezdve Berlinben HP (Heppenheim) rendszámmal nyomult, mivel a cége ott bérelt flottát a berlini szerelőinek! Játszotta a naiv idegent, mikor valahová beslisszant, ahogy ott egyébként nem szokás. Ha ott Westernjurópban ilyen van, akkor a mi vérmérsékletünk mellett mik lesznek? Heemááá! Na most nálunk minden nagy céges autó, aki vállalata pl a Lííízpleen-től bérel kocsikat, Csomádhoz tartozó körzet rendszámát fogja viselni. Érdekes lesz!?
Hogy on is legyek: segédmotoros kerékpárra SMKP (eweres igazad van, definiáljunk pontosan!) csak azt mondom biztosítós rendszám, ha már kell!
50ccm felett meg a valóban hiányolt teherkönnyítések. Jogsikönnyítés nem minden. Azzal is egyetértek hogy tömeges megoldást sem az az SMKP, sem afölötti motorok nem jelentenek nálunk. Egy átlagos polgár, akinek nem volt köze a motorozáshoz, csak pusztán a recesszió miatt ráül egy 125-ösre, és ha még tud is vigyázni magára (nem biztos, kultúrált városunkban ráhúz egy offsóros szalonterpjáró, vagy átmegy rajta mivel magasból telefonálás, és i-Padon filmnézés közben nem látja a megszaporodott motorosokat, na akkor ha túléli, letámasztja a bringát, és beül egy félmilliós négykerekűbe inkább. Nekem ugyan van smkp-től teherautóig mindenem, mindenre jogsim, de a mocikat (kicsik-és nagyok)inkább hobbiból tárolom, és nem viszem a bőröm szívesen a városba. MG
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz