Adatok
8001A
0 bejegyzést írt és 176 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A világ gazdagjai csak 275 darabon osztozhatnak a nemzetközi kerékpárpiac luxus kategóriájának ma elérhető egyik legszofisztikáltabb és legdrágább elektromos bringájából. Közülük volt már olyan, aki a Veyronja mellé látatlanban, interneten rendelt, de azért a 7-8 milliós…..
8001A
2012.02.19 15:05:59
Én azért felvennék valakit, aki konyít az ipari formatervezéshez, mert ez valami gecironda.
Becsületensepper volt a sztárvendégünk és komoly nyomozómunkával megtudtuk, miért is hívják Formannak a Favorit kombit. És ez még csak a jéghegy csúcsa Műsorunk harmadik részének kommentposztja...
8001A
2012.02.18 21:03:31
@Cook kapitány: "Keveset futott autót keres a vevő, nem átverést."
Pontosan ezzel predesztinálod magad az átverésre - mert olyan hülyeségekhez ragaszkodsz tíz körömmel, aminek sem műszakilag nincs értelme (a legszarabb mai autó sem megy tönkre pl 150e km után, ill. a kevesebb városi futás szarabb, mint a sok autópálya), és a piac szempontjából sincs köze a realitásokhoz (a legtöbb autó sokat fut, szűz menyasszony nincs). Ja, és mindezt olcsón.
Aztán csodálkozol, hogyha az irreális/értelmetlen igényeidet egy visszatekert szarral szolgálják ki.
Pontosan ezzel predesztinálod magad az átverésre - mert olyan hülyeségekhez ragaszkodsz tíz körömmel, aminek sem műszakilag nincs értelme (a legszarabb mai autó sem megy tönkre pl 150e km után, ill. a kevesebb városi futás szarabb, mint a sok autópálya), és a piac szempontjából sincs köze a realitásokhoz (a legtöbb autó sokat fut, szűz menyasszony nincs). Ja, és mindezt olcsón.
Aztán csodálkozol, hogyha az irreális/értelmetlen igényeidet egy visszatekert szarral szolgálják ki.
Állandó a vita, bemelegíteni álló helyzetben vagy elindulni? Mi a jobb a motornak és mi a jobb a környezetnek? És a pénztárcánknak? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
8001A
2012.02.18 16:14:14
@hirtelendi: "Namost modern autót nagy hidegben úgy indítunk, hogy bentról fél órával indulás előtt bekapcsoljuk a webasto kályhát, és a már közel üzemmeleg blokkot indítjuk."
A topik egyetlen helyes megfejtése :)
Vagy ha olcsónak kell lennie, akkor a szegény ember állófűtése, az elektromos motormelegítő:
www.waeco.com/de/4194_1282.php
Ladához sanszos hogy nincs adapter, de meglepne, ha valamelyik jobb képességű CNCs nem tudná megoldani a problémát.
A topik egyetlen helyes megfejtése :)
Vagy ha olcsónak kell lennie, akkor a szegény ember állófűtése, az elektromos motormelegítő:
www.waeco.com/de/4194_1282.php
Ladához sanszos hogy nincs adapter, de meglepne, ha valamelyik jobb képességű CNCs nem tudná megoldani a problémát.
8001A
2012.02.18 16:32:26
@MaCS_70: Erre az ámokfutásodra gondolok:
totalcar.hu/tanacsok/kutyudoktor/2010/07/06/kiszedetne_a_rendor_a_xenont/
Egyébként a mai napig várom, hogy felsorolj néhány olyan gyári lámpatestet, amibe izzószálas mellett gázkisüléses izzó is rakható, legálisan. (Én úgy érzem, elég részletesen leírtam ott mindent a témáról, de te rendületlenül okádtad a faszságaidat tovább.)
totalcar.hu/tanacsok/kutyudoktor/2010/07/06/kiszedetne_a_rendor_a_xenont/
Egyébként a mai napig várom, hogy felsorolj néhány olyan gyári lámpatestet, amibe izzószálas mellett gázkisüléses izzó is rakható, legálisan. (Én úgy érzem, elég részletesen leírtam ott mindent a témáról, de te rendületlenül okádtad a faszságaidat tovább.)
8001A
2012.02.18 20:53:56
@MaCS_70: Ott van a topikban, olvasd el. Megint nem reagáltál érdemben, és - tudás híján - a kérdésre sem válaszoltál. Tipikus obstrukciós jogásztrükkökkel operálsz, vagy visszakérdezel, vagy fosod a szót a semmiről; ezek után a másik fél már nem a saját álláspontjának kifejtésével van elfoglalva, hanem a védekezéssel és a TL;DR-litániáid kivesézésével.
Szeretném jelezni, hogy erre nem fogom az időmet magukat szakértőnek gondoló, de legjobb esetben is csak féltudású internetes pistikékre pazarolni. Veled vitatkozni olyan, mint egy angolnával szkanderozni, ezért tisztelettel filterbe tettelek. Halihó.
Szeretném jelezni, hogy erre nem fogom az időmet magukat szakértőnek gondoló, de legjobb esetben is csak féltudású internetes pistikékre pazarolni. Veled vitatkozni olyan, mint egy angolnával szkanderozni, ezért tisztelettel filterbe tettelek. Halihó.
Vízhajtásúvá alakítjuk Winkler tehenét. Házilag, fillérekért. Felezzük a fogyasztást, kitisztítjuk a kipufogógázt. Vagy csak simán felrobbantjuk. Mai cikkünk blogposztja...
8001A
2012.01.30 20:03:37
@We make the world a better place: Nem kell padot venned, te elmebajnok. Bármilyen hihetetlen, egy egész szolgáltatóipar van erre:
www.eco-chiptuning.hu/teljesitmenymeres.html
www.eco-chiptuning.hu/teljesitmenymeres.html
8001A
2012.02.15 22:41:19
@Index Elek:
www.greentech.hu/contact_us.php
hbi.hu/hu/cegek/megatech_international_kft_1063539.html
500.000 Ft tőke. Komoly cég :)
Kár, hogy a csodaszabalmak száma sosem szerepel az ilyen TVshopos mozigépészek weboldalain, Spanyolén is milyen jól szórakoztunk.
www.greentech.hu/contact_us.php
hbi.hu/hu/cegek/megatech_international_kft_1063539.html
500.000 Ft tőke. Komoly cég :)
Kár, hogy a csodaszabalmak száma sosem szerepel az ilyen TVshopos mozigépészek weboldalain, Spanyolén is milyen jól szórakoztunk.
8001A
2012.02.18 15:55:01
@lagabor: Ó! Hát ki lenne a feltaláló? Kinek a neve szerepel azon az állítólagos szabadalmon?
Ahogy lenni szokott, minél markánsabb az orrplasztika, annál kevésbé érinti a lényeget. Viszont a motorja fantasztikus. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
8001A
2012.02.17 16:33:25
@közösperonos átszállás: Sem az eladott példányszám, sem a piaci részesedés, sem a minőség nem konstans egy modell életciklusa folyamán. A számok konkrét ismerete nélkül felesleges elméleteket gyártani arról, hogy manipulál-e az ADAC.
Mint ilyenkor mindig, most is letaglóz, mennyire komikusan drága lett itthon az autó.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
8001A
2012.02.14 20:44:53
@közlekedési bűnöző: Pontosan. Az adócsalók és feketemunkások pedig a nyugati társadalmakban legkevésbé sem az átlag. Sokkal inkább a ritka kivétel.
8001A
2012.02.15 09:04:03
@közlekedési bűnöző: Aki eleget tesz az adófizetési kötelezettségének, annak jogai is lesznek. Aki meg adót csalni megy külföldre, az ne csodálkozzon, ha a fasz túlsó végén a saját fajtájával találja magát szembe. Tudod, zsák a foltját.
8001A
2012.02.15 20:45:15
@közlekedési bűnöző: Nincs ezzel gond, csak a feketegazdaságból ne akarjuk levezetni, hogy a fehér is ugyanígy működik.
Ez hosszú lesz. Csak szóltam. A cégnél az év végi szabadságolások előtti utolsó rohamot éltük éppen, az Andrássy már teljes díszbe öltözött, az utcákon mindenhonnan a „Last Christmas” zengett, már émelygett a gyomrom. A távolban felderengett a Szenteste, az…..
8001A
2012.02.14 08:11:28
@Jamesblond: De, ha valami újat találnak ki, az szerepel, mert reklámértéke van, és a konkurencia orra alá lehet dörgölni. Az autó alján nem tudom milyen csíkot láttál, de elektronikus vezérlőegységeket - érthető okokból - nem raknak a kocsiszekrényen kívülre. Továbbra is várnám a képet. (Egyébként hogy látsz valamit egy autón, nem feltétlen jelenti azt, hogy gyárilag került bele.)
8001A
2012.02.15 00:54:18
@Dennis01: TUNAP 104
8001A
2012.02.15 20:37:14
@Jamesblond: De, kell hozzá. Ez egy elektronikus berendezés, és hiába próbálod idekerverni a különböző vegyi eljárásokat, amik gyártástechnológiai eljárások - ez NEM az.
Egyelőre ott tartunk, hogy még a pontos modellt sem tudod megnevezni, ahol láttad - úgyhogy amíg nincs kép, és nem tudjuk, ki szerelte be az eszközt, azt kell mondjam: lófaszt, papa.
Egyelőre ott tartunk, hogy még a pontos modellt sem tudod megnevezni, ahol láttad - úgyhogy amíg nincs kép, és nem tudjuk, ki szerelte be az eszközt, azt kell mondjam: lófaszt, papa.
Egyik este rövid e-mail landolt a szerkesztőségi listán. Göbölyös dokitól jött, ez állt benne:Pornóújság helyett most ezt nézegetem. Fantasztikus szép az autó és jó a kép.GZs...
8001A
2012.02.14 23:37:48
@Advocatus Diaboli: Külön a te kedvedért, létezik Porsche motorcsónak is:
www.fearlessyachts.com/
Viszont 350k-tól indul, tehát a Swiftet sajnos el kell adnod.
www.fearlessyachts.com/
Viszont 350k-tól indul, tehát a Swiftet sajnos el kell adnod.
Nézem a Top Gear idei második adását (Season 18 Episode 2), röhögök a marhákon, ahogy szoktam, a sorozat ismét zseniális. Azon felül, hogy Hammond bebizonyítja: a NASCAR korántsem gyerekjáték, a másik két hülye elmegy Kínába, megnézni az ottani helyzetet. Megdöbbentőek a…..
8001A
2012.02.10 21:05:51
@huleaks2: Pistike, a Boschnak már régóta vannak irodái és üzemei Kínában:
Beijing, Changsha, Chuzhou, Dalian, Dongguan City, Gaomi City, Guangzhou, Hangzhou, Hongkong, Jinan, Nanjing, Ningbo, Shanghai, Shenzhen, Suzhou, Wu Jin, Wuxi, Xian, Zhuhai
Meg még ezen felül 59 másik országban.
A Bosch ettől még német konszern, mint ahogy a Denso sem mexikói, csak mert van 3 gyára Mexikóban.
Beijing, Changsha, Chuzhou, Dalian, Dongguan City, Gaomi City, Guangzhou, Hangzhou, Hongkong, Jinan, Nanjing, Ningbo, Shanghai, Shenzhen, Suzhou, Wu Jin, Wuxi, Xian, Zhuhai
Meg még ezen felül 59 másik országban.
A Bosch ettől még német konszern, mint ahogy a Denso sem mexikói, csak mert van 3 gyára Mexikóban.
8001A
2012.02.10 21:15:59
@Mocsári Troll: Textilben tényleg verhetetlenek, a 2-3 eurós pólókkal senki nem tud versenyezni. És hát ilyen árnál, még ha tönkre is megy, az ember még arra sem veszi a fáradtságot, hogy visszamenjen a boltba reklamálni, mert annyit se ér.
Valamelyest persze árnyalja a képet, hogy a textilgyártás Kínában is európai és amerikai gyártmányú gyártósorokon folyik :)
Valamelyest persze árnyalja a képet, hogy a textilgyártás Kínában is európai és amerikai gyártmányú gyártósorokon folyik :)
8001A
2012.02.11 21:23:03
@Bono92: A BBC iPlayer-en évi 50 euróért nézheted az összes TV-műsort Nagy-Britannián kívül is. A rádióadások ingyenesek.
Régen néztem már a GQ honlapjának street fashion-rovatát Tommy Ton előadásában, pedig érdemes. A stílusérzékeny fotoriporter ezúttal egy firenzei divatvásáron fotózta végig az érdekesebb résztvevőket, akik 70%-ban ugyanazok, mint bármely más nagyvárosban megrendezett…..
8001A
2012.02.11 20:46:17
@pamparampam: Ezeknek az alakoknak a többsége felfedezte a feminin oldalát.
www.southparkstudios.com/full-episodes/s07e08-south-park-is-gay
A kevesebb szerintem több.
www.southparkstudios.com/full-episodes/s07e08-south-park-is-gay
A kevesebb szerintem több.
Ez már csak a felületes szemlélő számára különbözik a világvégétől. A TAG Heuer Eyewear, ami fiatal márka, vagy brandkiterjesztés létére az egyik legkonzervatívabb, szakított a téglalappal. A tavaly szeptemberi Vintage Seriest már nyilván 2012-re szánták, és nem ők az…..
8001A
2012.02.11 18:10:31
@Winkler Róbert: Tudom, hogy ebben nincs személyes érintettséged - ezért aztán sanszos, hogy nem érdekel - de nem akarnál időnként szemüvegkeretekről is blogolni?
(Nyilván az érdekesebb modellekről.)
(Nyilván az érdekesebb modellekről.)
Péntek este elindultunk Pécsre. Felhívtam szüleimet, akik megnyugtattak, hogy még csak három centis a hó. Legyártottuk az útravaló szendvicseinket, bepakoltunk meleg ruhát, takarókat, ivóvizet, egy benzinkúton vettünk még fagyálló ablakmosó-folyadékot, és kilőttünk. Moha…..
8001A
2012.02.10 22:48:51
Egyszerűen elképesztő, hogy egy ilyen egyszerű dologról, mint a hóeltakarítás, is ennyi ökörséget össze bírtok hordani. Ti négy panelfal közé bezárva nőttetek fel, hogy sosem láttatok még tolólapot? Segítek:
www.ruwe-online.de/uploads/pics/winterdienst_01.jpg
A tolólap NEM tudja felkaparni az útról az odafagyott/letaposott havat, csak letolni a nagyját, a maradékot meg sózzák - ami nem hat azonnal, idő kell neki (meg megfelelő útburkolathőmérséklet, meg rajta áthaladó autók, amik az olvadt latyakot kiszorítják). A tolólapok ugyanígy működnek a bolygón mindenhol, még a német vagy osztrák autópályáról sem bírják felkaparni a havat, azok is fehérek ilyenkor.
A képeken látható utak - bármilyen hihetetlen is - takarítva vannak. Ti viszont úgy viselkedtek, mint egy falunyi beduin, akik most látnak havat először, és meg vannak győződve, hogy mindenki más hülye/szarul végzi a munkáját, csak ők nem. Picsogás helyett venni kéne négy jó téligumit, meg meg kéne tanulni vezetni.
www.ruwe-online.de/uploads/pics/winterdienst_01.jpg
A tolólap NEM tudja felkaparni az útról az odafagyott/letaposott havat, csak letolni a nagyját, a maradékot meg sózzák - ami nem hat azonnal, idő kell neki (meg megfelelő útburkolathőmérséklet, meg rajta áthaladó autók, amik az olvadt latyakot kiszorítják). A tolólapok ugyanígy működnek a bolygón mindenhol, még a német vagy osztrák autópályáról sem bírják felkaparni a havat, azok is fehérek ilyenkor.
A képeken látható utak - bármilyen hihetetlen is - takarítva vannak. Ti viszont úgy viselkedtek, mint egy falunyi beduin, akik most látnak havat először, és meg vannak győződve, hogy mindenki más hülye/szarul végzi a munkáját, csak ők nem. Picsogás helyett venni kéne négy jó téligumit, meg meg kéne tanulni vezetni.
Az iGO fejlesztőjénél, az NNG-nél rengeteg a titok, de kiderült: akkor is használhat az ember iGO-t, amikor nem tud róla. Az is kiderült, mi az a gyilkos vécé, és mi Moha bá jövője.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
8001A
2012.02.10 21:27:28
@Hottentottenstottertrottelmutterattentäterlattengi: Mindkét érv hülyeség. Pl. a Fiatnak az ég világon semmi hátránya nem származik belőle, ha kiderül, hogy Bosch motormenedzsment van az X modelljében. A "nem vagytok képesek magatok megcsinálni" szintén baromság, mert mindenki beszállítókkal dolgoztat, anyagi és műszaki okokból egyaránt. Egyetlen olyan autógyártót sem fogsz találni, aki pl saját fejlesztésű motorvezérlőt, gyújtógyertyát, vagy autórádiót használ.
Legközelebb ne valami zöldfülű fejlesztővel társalogj a piaci viszonyokról, aki három hónapja kezdett, de már szakértőnek érzi magát.
Legközelebb ne valami zöldfülű fejlesztővel társalogj a piaci viszonyokról, aki három hónapja kezdett, de már szakértőnek érzi magát.
8001A
2012.02.10 21:36:19
@rolls: Semmi bajom az NNG-vel, de nekem a titkolózás vastagon bűzlik.
A referencia a legeslegjobb reklám a világon: bizonyíthatod, hogy képes vagy szériába vinni egy minőségi terméket, konkrét hibastatisztikát és ügyfélelégedettségi felmérést tudsz mutatni, és a megbízódat is megkérdezhetik, mennyire volt gördülékeny veled a munka. Referenciák nélkül eleve beszállítói szerződést sem kapsz sehol.
Titkolózni már csak azért sincs értelme, mert vagy van aláírt szerződésed, vagy nincs. Ha van, akkor úgysem üthetnek ki a nyeregből, ha meg nincs, a vetélytársak úgyis pontosan tudják, hogy az adott komponensre ki mindenki pályázott. A tárgyalások egy későbbi szakaszában ott fognak ülni melletted...
A referencia a legeslegjobb reklám a világon: bizonyíthatod, hogy képes vagy szériába vinni egy minőségi terméket, konkrét hibastatisztikát és ügyfélelégedettségi felmérést tudsz mutatni, és a megbízódat is megkérdezhetik, mennyire volt gördülékeny veled a munka. Referenciák nélkül eleve beszállítói szerződést sem kapsz sehol.
Titkolózni már csak azért sincs értelme, mert vagy van aláírt szerződésed, vagy nincs. Ha van, akkor úgysem üthetnek ki a nyeregből, ha meg nincs, a vetélytársak úgyis pontosan tudják, hogy az adott komponensre ki mindenki pályázott. A tárgyalások egy későbbi szakaszában ott fognak ülni melletted...
Sokféleképpen lehet a visszaeső értékesítésekre válaszolni, lehet a gyártás visszafogásával és kívánatosabb modellek gyártásával is. Ez utóbbi a bátrak eszköze, például a Volkswagen konszerné. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
8001A
2012.02.07 20:12:05
@papa33: Az nem újdonság, hogy a Denso a bolygó második legnagyobb beszállítója, de azért nekik sem csak Japánban vannak üzemeik.
8001A
2012.02.08 21:52:51
@papa33: Teljesen másra való a lánc és a szíj - amúgy nem akarlak elkeseríteni, de a lánc szervizelése sokkal drágább. Az átlagjúzer többnyire jobban jár a szíjjal, mert csendesebb, kenést nem igényel, nem vezeti a vibrációt, kevesebb rajta a hajtási veszteség, és olcsóbb (mind alkatrész-, mind munkadíjban). Nem véletlenül kerül minden motorba az, ami, legyen az szíj vagy lánc.
8001A
2012.02.09 21:55:32
@metalex: "olyat ami extrém igénybevétel kivételével a motor életét is túléli"
Höhö. Na te se cseréltél még megnyúlt láncot és kopott feszítősíneket.
Egyszerű a világ a fotelból, ugye?
Höhö. Na te se cseréltél még megnyúlt láncot és kopott feszítősíneket.
Egyszerű a világ a fotelból, ugye?
A földgolyó másik oldaláról érkezett a levél, mely csak megerősített engem abban, hogy az ausztrálok a világ leglazább emberei (ilyen ősökkel mondjuk nem nehéz). Csodás dolgaik vannak, jó sörük, tengerpartjuk, V8 Supercars-sorozatuk (amely a BTCC-vel egyetemben a világ…..
Talán nincs is jobb példa arra, mennyire marginális, kicsi piac a miénk, mint a Hyundai i40cw. Eladni sokat úgysem fognak belőle, ezért legalább az árát úgy lőtték be, hogy biztosan ne veszítsenek rajta. Ezzel meg is ásták a sírját idehaza. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
8001A
2012.02.09 21:05:54
@Dr. GGG77: "egy rakás dolgot csak csomagban kérhetsz náluk is."
Mi lenne az a csomó dolog? Csak mert 1-2 felnit és festést leszámítva MINDENT megkapsz külön. (Hogy ezek csomagban IS kaphatóak, az egy dolog.)
Mi lenne az a csomó dolog? Csak mert 1-2 felnit és festést leszámítva MINDENT megkapsz külön. (Hogy ezek csomagban IS kaphatóak, az egy dolog.)
Tisztelt Munkahelyi Terror blog! Egy kérdéssel szeretnék önökhöz, illetve olvasóikhoz fordulni, megköszönném, ha válaszolnának. 8 esztendeje dolgozok a munkahelyemen,eddig minden rendben is volt, a fizetéseket időben kapjuk, a kollégák is rendesek. A problémánk…..
8001A
2012.02.05 21:42:17
@sedi: Remélem a munkajogásznak már hiszel, Pistike:
wirtschaftslexikon.gabler.de/Definition/torkontrolle.html#erklaerung
wirtschaftslexikon.gabler.de/Definition/torkontrolle.html#erklaerung
8001A
2012.02.05 21:53:40
@sedi: Fejtágító az üzemi tanács tagjainak a biztonsági ellenőrzésekről, és azok jogi hátteréről:
www.ifb.de/mobbing-konflikt-betriebsrat/lexikon-konflikt.html/do/lexikondetail/letter/T/shortlink/torkontrollen
Elég régóta van táskaátvizsgálás, ez pl egy 1996os eset ítélete, a fenti anyagban is említik:
lexetius.com/1999,1192
Vagyis nem csak be- és kilépésnél, de szúrópróbaszerűen még a munkahelyeden is ellenőrizhetnek (amennyiben az üzemi tanács beleegyezett).
www.ifb.de/mobbing-konflikt-betriebsrat/lexikon-konflikt.html/do/lexikondetail/letter/T/shortlink/torkontrollen
Elég régóta van táskaátvizsgálás, ez pl egy 1996os eset ítélete, a fenti anyagban is említik:
lexetius.com/1999,1192
Vagyis nem csak be- és kilépésnél, de szúrópróbaszerűen még a munkahelyeden is ellenőrizhetnek (amennyiben az üzemi tanács beleegyezett).
8001A
2012.02.05 21:56:23
@sedi: "Nemetorszagban dolgozom, nemet cegnel."
Ahhoz képest jó nagy baromságokat beszélsz.
Ezekhez mit szólsz?
wirtschaftslexikon.gabler.de/Definition/torkontrolle.html#erklaerung
www.ifb.de/mobbing-konflikt-betriebsrat/lexikon-konflikt.html/do/lexikondetail/letter/T/shortlink/torkontrollen
www.rp-online.de/wirtschaft/beruf/urteile/kuendigung-wegen-raucherpause-1.478299
www.sueddeutsche.de/karriere/nikotin-im-job-raucher-fristlos-entlassen-1.1110279
Ahhoz képest jó nagy baromságokat beszélsz.
Ezekhez mit szólsz?
wirtschaftslexikon.gabler.de/Definition/torkontrolle.html#erklaerung
www.ifb.de/mobbing-konflikt-betriebsrat/lexikon-konflikt.html/do/lexikondetail/letter/T/shortlink/torkontrollen
www.rp-online.de/wirtschaft/beruf/urteile/kuendigung-wegen-raucherpause-1.478299
www.sueddeutsche.de/karriere/nikotin-im-job-raucher-fristlos-entlassen-1.1110279
Profi szerelőtől vettem, teljes volt a bizalmam hozzá. Én hülye. Életem egyik legnagyobb fejtörőjének bizonyult, de persze, a lehetőségek is szűkösek voltak. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
8001A
2012.02.05 12:00:31
@ColT: Diákként mindenkinek több az ideje mint a pénze, a molyolás és tákolás adja magát (többé-kevésbé kényszer). Aztán elmész melózni, és megfordul az arány...
8001A
2012.02.05 12:38:32
@xenuka: A vegyszer nem tudja "felújítani" a filtert, csak a városi használatban keletkezett koromdugulásokat oldja fel és teríti szét a filteren, hogy a következő regenerációs ciklusban el lehessen égetni. Kitolhatod vele a cserét, de új filtered nem lesz, csodák csak a TV-shopban léteznek :D
Ja, és messze nem csak a sufnikban használják.
Ja, és messze nem csak a sufnikban használják.
Már vagy két hete túl vagyok a dolgon, de egyszerűen nem bírtam leülni, hogy megírjam. Majdnem sírtam. Nem vicc. Az Integra előtt nem volt olyan autóm - pedig volt hat -, amit egy évnél tovább használtam volna. Nem telt bele fél év, és vagy elkezdtem utálni, vagy elkezdett…..
8001A
2012.02.05 11:07:18
Kedves olvasóink, hosszasan magyarázhatnánk, honnan jött az ötlet, és milyen egyéb ötletek jöttek még, de akkor sosem lenne vége. A lényeg, hogy önök most egy kísérlet szem- illetve inkább fültanúi. Természetes, hogy nekem és a Karottának hiányzik a jó öreg rádiózás, de…..
8001A
2012.02.04 18:32:04
@es125: Szerintem is. Ubult az adásba! :D
Halogattam, amíg lehetett. Beállítottam a garázsba, és inkább kerülgettem. Ha nagyon útban volt, kiálltam vele egy-két napra, de rettentő nehezen szántam rá magam, hogy megbontsam. Hiszen működött, pöccre indult, sőt, egész jól ment. Még így, legatyásodott kasztnival is mindig…..
8001A
2012.02.04 10:35:15
8001A
2012.02.04 11:21:30
@gyuri70: Tényleg gyönyörű munka, de a műanyagbilincsek borzalmasak egy ilyen autón:
autorestaurator.eu/munkaim/bmw/50.jpg
Tudom hogy a gyárit már nem lehet kapni, de ha tied az autó, nézzél rá valami normális bilincset:
www.oetiker.com/en/~/media/Downloads/Technische%20Datenblaetter/Stufenlose%20Ohr%20Klemmen/PG%20167/PG_167_Stepless_Ear_Clamps_en.pdf
autorestaurator.eu/munkaim/bmw/50.jpg
Tudom hogy a gyárit már nem lehet kapni, de ha tied az autó, nézzél rá valami normális bilincset:
www.oetiker.com/en/~/media/Downloads/Technische%20Datenblaetter/Stufenlose%20Ohr%20Klemmen/PG%20167/PG_167_Stepless_Ear_Clamps_en.pdf
Utálom a városi legendákat, amelyek szinte alap nélkül terjednek szájról szájra, apáról fiúra.
Amikor a Lada fűtése szóba került, heves vita robbant ki a szerkesztőségben. Szerintem a Lada jó fűtése csak egy sztereotípia, de most kiderül az igazság
Kapcsolódó cikkünk…..
8001A
2012.02.02 08:22:12
@NoGun: A modern automata klímák pontosan ezt csinálják. Az elején csapok zárva, befúvó minimális fordulaton.
8001A
2012.02.02 23:18:27
@kitiltott, de seráfütty: Valszeg "csal" a Rönyó, és van egy PTC-fűtőelem a levegő útjában valahol, amit ilyenkor rákapcsol (nem dízel?). Klíma a levegő párátlanítása miatt kell.
Hűha, itt a gyártási periódus fele, frissíteni kéne a modellt, csak nem tudjuk, hogyan: így tetszik a vevőknek. Akkor rakjuk rendbe a fenekét, és rontsuk el az orrát! Kész. ..
8001A
2012.02.01 19:04:12
@ommm: Hogyan "kormányoz bele", ha a másik irányba sem mehet?
Tényleg mutass erre egy konkrét példát (legjobb lenne videó), mert jópár ezer kilométert vezettem sávasszitenssel, és soha nem történt ilyen.
Bimbammolás világos, valahogy csak jeleznie kell nyomorultnak, hogy nem bírja felismerni a sávokat, és innentől te irányítasz.
Tényleg mutass erre egy konkrét példát (legjobb lenne videó), mert jópár ezer kilométert vezettem sávasszitenssel, és soha nem történt ilyen.
Bimbammolás világos, valahogy csak jeleznie kell nyomorultnak, hogy nem bírja felismerni a sávokat, és innentől te irányítasz.
Egy Vel Satis mellett ácsorogtunk a Weltautónál, mustrálgatva a használttesztre felkínált gépeket, amikor kicsúszott a számon, én bizony nem mernék beleugrani egy kétszázezret futott dCi-be. Winkler persze azonnal lecsapott: milyen autót is vettem a közelmúltban? Jogos,…..
8001A
2012.02.01 18:59:30
@szpsz: Van, aki az 504-est nem érti, és van, aki a 924-es parasztporschéban nem látja a rajongás okát. Ez ilyen.
Ki tud felsorolni legalább öt magyar személyautó-gyártót a háború előttről? A MÁG, az ő Magomobiljaival és Magosixeivel, ugye, megvan talán mindenkinek, a Csonkát ismerjük, hiszen az a történelem része, aztán az aradi MARTA-gyár is készített kocsikat, meg nagyon kis…..
8001A
2012.01.30 21:14:41
@midnignt se - kitiltotta az ommm:
A Magyar Suzuki Zrt. a Suzuki Motor Corporation leányvállalata.
Az Unitas független magyar vállalat volt.
A Magyar Suzuki az anyavállalat tervei alapján ugyanazt a Swiftet gyártja, ami a világ összes többi országában is értékesítésre kerül.
Az Unitas csak a motorokat vette, minden mást maga tervezett, gyártott, és szerelt össze.
Ezt most vagy érted, vagy nem.
A Magyar Suzuki Zrt. a Suzuki Motor Corporation leányvállalata.
Az Unitas független magyar vállalat volt.
A Magyar Suzuki az anyavállalat tervei alapján ugyanazt a Swiftet gyártja, ami a világ összes többi országában is értékesítésre kerül.
Az Unitas csak a motorokat vette, minden mást maga tervezett, gyártott, és szerelt össze.
Ezt most vagy érted, vagy nem.
8001A
2012.01.31 21:06:49
@pnegyesi: Köszönöm. Mi volt ebben, valamilyen kisköbcentis mopedmotor, mint a törpeautókban általában? Vagy nem maradt fenn az autóról további dokumentáció, csak a képek?
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz