Regisztráció Blogot indítok
Adatok
jean gabesz

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Kínában már 2006 óta terjed a robotszemélyzet a menőbb éttermekben. A programozott alkalmazottak nem csak mosogatnak, de felszolgálnak és főznek is. Persze min csodálkozunk, minden digitalizálódik, miért éppen a bisztrók ne tennék? A legnagyobb nemzetközi étteremláncok is keresik a helyüket a…..
jean gabesz 2018.01.10 17:07:58
Hát nem tudom hogy elveszik e a kínai robotok a felszolgálók munkáját... de mindenképp érdekes a cikk, sőt ismerve a KAJAHU-t én is szeretném megosztani a tapasztalataimat...
szerintem a cikkből is kiderül hogy a rendszer koncepciója időt spórolni nekem mint vendég és erőforrást a munkaadói oldalon...(főleg hogy a fent említett kommentből is kiderül már mindenki alsó szászországban szolgál fel :)) A KAJAHU sem egyéb mint egy gyorsétterem csak sokkal királyabb a design (is)...
Számomra kifejezetten izgalmas a rendelési mód, beépített monitoron keresztül rendelek, ételt italt, bevásárlásra van lehetőségem a saját piacterükről, stb...
Legalább nem áll ott azonnal egy pincér kis füzetkével unott arccal hogy mondjam már neki hogy kólát vagy sört kérek... nyugodtan végigbongészem a menüt, itallapot, rendelek és kihozzák...
Nem volt még negatív tapasztalatom azzal kapcsolatosan ( többször voltunk) hogy túl sokáig vártunk volna az ételünkre, ... általában 10 perc alatt egy 3 fős társaság megkapja amit kért ételt és italt beleértve... Nyílván ha egyszerre érkezik 40 új vendég vacsoraidőben beúszik a hely, de ez nem a hely sajátossága lesz hanem egy helyzet amivel nem biztos hogy tud mit kezdeni a szolgáltató....
Egy nagyon pozitív élményünk volt az amikor kipróbáltuk a főzőszigetüket amit bérbe vehetsz 2 órára, és azt főzöl a haveroknak amit akarsz... szerintem zseniális ötlet. Szerintem van a KAJAHU féle digitalizált éttermeknek létjogosultsága, jobban mint egy V betűs pizzázó láncnál ahol legalább kétszer kell sorban állnod (mikor rendelsz és mikor fizetsz) és pincérrel itt se nagyon találkozol....
Szóval mi menni fogunk...
Igazi hétvégi sikítós horrorsztori Grrrr-től, aki a rikta citibankos automaták egyik leamortizált darabjában hagyta a kártyáját: Báthory utcai Citibank ATM - citibankosok tudják, hogy van budapesten összesen kb 5 darab automatájuk van, amennyiben nem tőlük vesz ki az ember, az…..