Adatok
CDexter
0 bejegyzést írt és 14 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Illat: olcsó, kissé fűszeres
Hab: kevés
Szín: világos
Pofaleakasztó név. Bár akár megtiszteltetés is lehetne! Az ára biztató, ennyiért már adhatnak korrekt italt is. A forgalmazó neve viszont nem sok jót sejtet, pocsék lengyel söröket forgalmaznak. Az alkoholtartalom…..
Amióta vezetek, mindig is motoszkált a fejemben a gondolat, hogy taxizni kéne. Szeretek vezetni, ismerem a várost, bírom a budapesti éjszaka hangulatát. Ha belegondolok, taxiztam is eleget, hoztam-vittem a rokonokat a reptérről, sofőrködtem a buliból hazafelé nem egyszer, százszor.…..
Meglehetősen unalmas dolog egy szerkesztőségben ülni egész nap, hisz mindenki a billentyűzetet üti – ilyenkor a legjobb fejek sem beszédesek. De néha kicaplatunk a konyhába, csak egy kávéért, egy pohár vízért, beszélgetni öt percet. Ma összesen kétszer voltam kint, és mind a…..
...hangzik az örök baromságok közül az egyik. Tessék, mutassanak majmot, amelyik mindezt kezelni tudja mondjuk 300-as tempó fölött.
Ez a Sauber idei versenyautójának kormánya.
UPDATE: Huh, látom, hogy itt nem okozna gondot senkinek, talán ez jobban elmagyarázza. És ez tavaly volt,…..
Cikkünk nagy port vert fel, ideje egy kicsit csillapítani a kedélyeket és eloszlatni egy-két tévhitet. És telefonáltunk is!
Az Égéstér 104. adásának kommentposztja.Itt a direktlink a letöltéshez, ha netán kéne...
Minden kérdés, óhaj-sóhaj jöhet. A Totalcar-Hungaroring Pályanap fóruma ez. Bővebb infót itt találsz!..
A tulajdonos egymilliót költött, hogy bizonyítsa a nyilvánvalót: pocsék autót kapott. Most jön a rendőrség és a per, hogy kicseréljék ezt a vacakot.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Van egy cég, amely szinte kívülállóként nézi, hogy mi zajlik az autópiacon: a Suzuki. Kis túlzással azt is mondhatnám, hogy a világot olyan autókkal akarják meghódítani, amelyek Indában beváltak. Aztán ha nem jön be, koppannak.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Miközben Tibby Kirgizisztán egyhavi GDP-jét költi el épp az E28-ra, folyamatosan azzal oltogat, számoljam már ki, mennyit költöttem az E32-re az elmúlt két évben, és ebből hány kilométert sikerült megtenni. Szívemen viselem lelki békéjét, és ha az nyugtatja meg, hogy van nála…..
CDexter
2012.06.25 00:31:37
@tsc666: pedig ha 400ezres autót veszel és mondjuk 3 hónap után a motorjával komoly gond adódik az bizony igen közel van a gazdasági totálkárhoz.
@stralis480: Így van, hobbinak tökéletes játékszer! Biztos lehet élvezni is, nem kétlem! :) Nekem is van drága hobbim :) Főleg ahogy írta hogy van mellette másik autója. Csak akkor itt ezeket az összegeket ne az autó javítási költségeként, meg kilométerenkénti áraként állítsuk be hanem két év szórakozásra, és hobbira költött tételeiként. És az semmiképpen sem szívás vagy lúzerkedés.
@stralis480: Így van, hobbinak tökéletes játékszer! Biztos lehet élvezni is, nem kétlem! :) Nekem is van drága hobbim :) Főleg ahogy írta hogy van mellette másik autója. Csak akkor itt ezeket az összegeket ne az autó javítási költségeként, meg kilométerenkénti áraként állítsuk be hanem két év szórakozásra, és hobbira költött tételeiként. És az semmiképpen sem szívás vagy lúzerkedés.
CDexter
2012.06.25 01:41:40
@stralis480: Azért az első generációs A4-ed (B5) én nem tartom annyira öregecskének :) Még akkor se ha évben nem is biztos hogy sok különbség van a fenti E32-es között (tiéd akkor kezdték gyártani amikor a másikat befejezték). Mégis ott van az a generációnyi különbség amitől jóval frissebb konstrukció. Bár csak látásból ismerem, azért egy olyan autóból nem ritka még jó állapotú és nem csak hobbiként érdemes életben tartani.
Az hogy néhány prémium autó jóval többe "ad" teljesen egyetértek. Igaz már inkább újabb, relatív olcsóbb autót veszek (nem prémium), de volt nekem anno W202-es C230-as Kompressorom... imádtam. És nem csak a motorja miatt.
Az hogy néhány prémium autó jóval többe "ad" teljesen egyetértek. Igaz már inkább újabb, relatív olcsóbb autót veszek (nem prémium), de volt nekem anno W202-es C230-as Kompressorom... imádtam. És nem csak a motorja miatt.
Talán nincs is jobb példa arra, mennyire marginális, kicsi piac a miénk, mint a Hyundai i40cw. Eladni sokat úgysem fognak belőle, ezért legalább az árát úgy lőtték be, hogy biztosan ne veszítsenek rajta. Ezzel meg is ásták a sírját idehaza. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Sokféleképpen lehet a visszaeső értékesítésekre válaszolni, lehet a gyártás visszafogásával és kívánatosabb modellek gyártásával is. Ez utóbbi a bátrak eszköze, például a Volkswagen konszerné. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
CDexter
2012.02.08 00:29:15
@Shadowbull: nagyjából végigolvasva a reakcióidat látom te is szereted amikor Pistikék párhuzamot vonnak egy mobiltelefon és autó között :) A legkomolyabb amikor ilyen letölthető óra designt meg csengőhangokat hoznak fel :D MegaLOL. És mennyi ilyen van te jószagú... Ültek ezek egyáltalán már bal 1-ben?
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Nézz magadba ember.