Regisztráció Blogot indítok
Adatok
yetiric

0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ratyi, libi, katkó, pina, pina, pina és picsa. A szél befújta a Mandiner szerkesztőségébe a ma elhíresült, ELTE-s diáklistázást. Kommentár nélkül következzenek az egyetemisták jellemzései pattanásos, szexéhes elsős szakmunkásképzősök egyetemista társaik…..
yetiric 2013.02.20 07:21:23
@komplikato: fizess neki te bármit a saját pénzedből
Belsőség Heti merítés 2013.01.13 08:33:09
Pufi a barátom Az állapota nem volt túl szívderítő, de a kiváncsiságból a nálam levő laptopokon megnézegettem, hogy milyen áron mennek. Na találtam is a közelben, magánszemélynél egy 3.3 automatát, kíváncsiságból megnéztem, kipróbáltam. Azonnali szerelem…..
  Autókat írunk meg, amikről már senki nem akar, mert csak útban vannak. Fókuszban egy megfáradt Samara. Vigyázat, nem teszt! Vélemények azonos című írásunkról...
yetiric 2012.01.15 20:08:36
Sziasztok!
Mint volt Samara tulajdonos az alábbiakat tudom elmondani az 1300-as 5 gangos 5 ajtós 89'-es évjáratú türkízkék csacsimról amit 65000 km vettem 2002-ben és 140000 km adtam el 2007-ben.
A kaszni kezdett rozsdásodni már amikor hozzám került (küszöb,első hátsó rugótornyok,az elemek élei)
Amit javítottam rajta:ajtózárak(mind az 5)vízpumpa csere,vezérmű-szett csere,elosztófedél csere,kuplungszett csere,váltójavítás(sajnos a nem megfelelő olajjal jártak vele,a csapágyakat és a szinkronagyakat cserélni kellett),féltengelycsuklók,gyújtáskapcsoló ,hátsó kipufogódob,indítórelé,generátor szénkefe,fékjavítás(betét csere,tárcsa és dob felszabályozás,hajlékony fékcső) hűtő cseréje(a felső csonk anyagfáradás miatt letört)illetve olaj és szűrők.
Örök visszatérő probléma a hátsó világítással volt(egy döcc elalszik két döcc újra ég)
Szerintem egy jól szerelhető autó volt,a féltengely javításán kívül mindent magam csináltam.A motorját én bontottam meg először mert olajteknő tömítést kellett cserélnem.A hengerfej és a forgattyúsház sose volt megbontva!!!!!!
A vele egykorú autókat mindegy milyen típus volt bármikor legyorsulta a legtöbb amit mentem vele 175 km/h volt(140-től már nagyon táncolt).
Saját véleményem szerint a KGST autók közül az egyik legdinamikusabb autó volt az 1300-as Szamara és ha hozzáveszem a helykihasználhatóságát és a fogyasztását a leggazdaságosabb is!
Mind a mai napig meg szoktam bámulni az öreg csacsikat a parkolókban és jó érzéssel gondolok rájuk.Előtte egy P.Fiat 125p-volt de az már egy másik történet,most egy 95'ös 1.6 16v
Suzuki Sedan-t nyúzok.
Családi okokból viszonylag gyakran utazunk Romániába, egészen pontosan annak Partium nevű szegletébe, Szatmárnémetibe. Előrebocsátom, a napi érintkezés szintjén nekem az égvilágon semmilyen gondom nem volt a románokkal, soha nem büntettek meg, nem szívattak, egyáltalán, rendőr…..
yetiric 2012.01.06 16:07:28
@Tibád:Tisztelt Barátom,tanulmányozd a nemzetközi jogot,de mondok egy egyszerűbbet kérd a helyszínen mindig írásban a szabálysértési feljelentést bárhol hamar ki fog derülni ki mennyire rendes vagy mennyire köcsög.
yetiric 2012.01.06 16:14:28
@andand: végre valaki aki ismeri a dörgést!!!!!!!