Regisztráció Blogot indítok
Adatok
PiszkosFredi

0 bejegyzést írt és 62 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
TComment Már nem a mi autónk 2012.03.19 05:50:07
Mit jelent nekünk a Swift? Egyáltalán: jelent még valamit? És ha tudjuk, hogy mind közül ez e legjobb, akkor rohanunk-e hanyat-homlok, hogy a miénk legyen? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Megszereztük a folyamatábrát, amely segít nekik eldönteni, hogy bírságoljanak-e, vagy engedjék útjára a külföldi rendszámú autót. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
PiszkosFredi 2012.03.15 08:40:10
@navan:
"4. ha a külföldön élő személy azt akarja, hogy a magyar lakcímű házastársa, ismerőse is vezethesse az autóját..."

Eztetetet speciel Hollandiában is letojják. Haver céges autóját a nej cégileg megszabottan nem vezetheti.

Szép is lenne, ha adok valakinek egy autót, hogy munkát végezzen vele nekem, a neje meg azzal jár bevásárlókörútra. Lófarkat.
PiszkosFredi 2012.03.15 13:22:52
@navan:

Jogos, csak sokan emlegették a céges autót. Ott egy picit árnyaltabb a helyzet.
Szép Napot.   Nem akarok panaszkodni,mert nekem személy szerint nincs rá okom. Azonban nem lehet csak úgy egy néma sikollyal elmenni azon dolgok mellett amik manapság az egészségügynek nevezett össznépi társasjátékban zajlanak. Aki nem vak-süket és nem él hűtőszekrényben az…..
Péter 69-cel ment a 70-es táblánál, 30 000 forintra büntették. És ez csak a kezdet. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
PiszkosFredi 2012.03.13 14:29:42
@valódi dj érdekvédelem:

Talán mert nem volt 70-es tábla. Erre gondoltál?
PiszkosFredi 2012.03.13 14:46:50
@tommy_c:

"A büntetés indoka "szabályszegés", azaz a KRESZ szabályainak megszegése."

Így van. Az indoklásból az derül ki, az ügy felülvizsgálata közben vagy már kint volt, vagy ennek hatására helyezték ki a táblát.

Viszont.
A norc felvétele alapján sajnos tény az, hogy volt olyan időszak, mikor nem mindenhová volt kihelyezve az adott tábla. Ha Péter ebben az időszakban hasított el, és a rendőrök lefotózták akkor így járt. Mint azt már páran leírtuk, a vezetés nem szájhagyomány útján, megszokásból kell hogy történjen, hanem a pillanatnyi állapotoknak megfelelően. Ha nincs tábla, akkor annyi, él a KRESZ további, idevonatkozó része.
Az, hogy az ügy hatására kihelyezték, derék dolog, dicsérendő, de senki sem tudja bizonyítani, hogy előtte is kint volt, vagy nem.

Mint leírtam, az egész topik rosszul van felvezetve, és a hatásvadász címek, leírások ismételten csak a kattintásszám növelését célozták meg a totálosok részéről, mint azt az utóbbi időkben egyre többször megteszik.
Objektív tényközlés senki részéről nem történt, de, mint említettem, a norc sajnos bizonyítja, hogy voltak anomáliák.

Ez van.

"Egy utolsó megjegyzés:"

Igazad van. Elnézést kérek. (Vajon azok is megteszik, akik engem anyáztak? Tőlük is kéred?)

Sajnos mindettől függetlenül visszatérek a korábbi álláspontomhoz.
Péter nem figyelmeztetőnek szánta ezt a topikot, hanem azon nyavalyog, hogy be kell fizetnie a lovettát. Sajnos azt látom a hozzászólok nagy számánál, hogy számukra a hatóság nem ember.
Kívánom nekik, ezt akkor is vegyék figyelembe, mikor problémájuk adódik, és a kiérkező rendőr pontosan úgy áll hozzá az ő problémájához, mint ő korábban a rendőrhöz. Mert ugyi ha gond van, akkor a rendőrnek kötelessége azonnal segíteni, de minden más esetben egy büdös bunkó. Van egy rossz hírem. Valószínűleg rendőrök is olvassák a topikot. Én nem fogok csodálkozni azon, ha velem is bunkó módon viselkednek, ha éppen megállítanak, mert tisztában leszek azzal, hogy ezt kik, és miért okozták. Vajon, akik okozták, azok fel tudják ezt fogni agyilag?

Mint azt már írtam, a felüljáró előtt most már van 70-es tábla. A norc szerint két éve még nem volt.
Vica-versa, ez egy olyan ügy, ahol senkinek nincs igaza. Ha a koma beizonyítja, hogy korábban került ki a tábla, akkor nyert, ha nem, akkor vesztett. Tanulópénz.

De...
Mint azt is említettem, befelé menet a híd előtt ott van az ötvenes tábla. Én betartom, mert nincs 30 ezrem az államnak. Rajtam kívül csak az tartja be, aki mögöttem jön, és már nem tud sávot váltani, hogy elhúzzon. Ez tény. Ha nem hiszed, állj ki oda, és nézd meg, hányan tartják be, és utána hasonlítsd össze a kapott számot azon nagyarcúak számával, akik itt verik magukat. És utána fogadd el, hogy az előző bocsánatkérésem csak neked szól, nem nekik.
A Pro7Sat1 és a Tv2 a Comment:com hathatós támogatásával még decemberben indított egy közös projektet, aminek az volt a célja, hogy olyan műsorötleteket találjon, amikkel nem vallunk szégyent az európai piacon. A pályázatra közel 200 ötlet érkezett, ezek közül egy utazós…..
Miért képzelik magukat az utak királyának? Mindent értek. Munkaidőm kötetlen, megyek mint a töketlen. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
PiszkosFredi 2012.02.17 11:24:14
@Operator:
Nálad a pont.

@Szelid sunmalac-Elmeny designer:

"Talan nem olvastad vegig, de a problema nem abbol adodik, hogy agresszivek MINDEN autossal, hanem azzal, hogy sokan csak azert is feltartjak oket, es a legtobben egyaltalan nem sietnek, sot!"

Talán az a baj, hogy túl kevés elméleti órát vettél.
A közlekedés nem arról, szól, hogy megjelenik mögöttem egy idióta, és nekem kötelezően fel kell vennem a sebességét, és rohanni előtte mint a barom, mert ő siet.
Annyival megyek, amit a KRESZ enged, ha több sávos az út, akkor még alatta is, ha ahhoz van kedvem, oszt akinek nem tetszik, az megelőzhet szabályosan, megelőzhet szabálytalanul, azt is vele együtt tojom le.
PiszkosFredi 2012.02.17 11:26:01
@Kiss.Mark:

Jó válasz. :))
És igaz.

Kapsz is érte majd a pofádra.
PiszkosFredi 2012.02.17 11:27:24
@atabi:

A cél a fontos.
Ezek Teréz-anyán is össze tudnak veszni.
Állandó a vita, bemelegíteni álló helyzetben vagy elindulni? Mi a jobb a motornak és mi a jobb a környezetnek? És a pénztárcánknak? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
PiszkosFredi 2012.02.16 10:04:24
@ColT:
@SLX-350:

Így van.

Életszagú a tél végén írni a hidegindítás szabályairól. Igazából korai is, a strandok nyitásakor nagyobb létjogosultsága lenne.
PiszkosFredi 2012.02.16 10:04:54
@ColT:
@SLX-350:

Így van.

Életszagú a tél végén írni a hidegindítás szabályairól. Igazából korai is, a strandok nyitásakor nagyobb létjogosultsága lenne.
Utálom a városi legendákat, amelyek szinte alap nélkül terjednek szájról szájra, apáról fiúra. Amikor a Lada fűtése szóba került, heves vita robbant ki a szerkesztőségben. Szerintem a Lada jó fűtése csak egy sztereotípia, de most kiderül az igazság Kapcsolódó cikkünk…..
PiszkosFredi 2012.02.02 15:15:11
@tom1034:
Látod, még most sem érted, pedig leírtad a varázsszót.
Segítek, magadtól úgysem jössz rá:
"különböző"

Segítek, hogy fel is fogd:

Különböző rendszereket összehasonlítva várjátok el, hogy azonos idő alatt fűtsenek azonos hőfokra.

Remélem, kezded felfogni, hogy miért baromság, ha nem, akkor szólj, esetleg le is rajzolhatom.

@Gyurma73:
Láthatnám a szabványleírást, amelyikben szerepel a "fel kell fűteni 23 fokra 6,7 km alatt" c. szabványpont.
Neked is: különböző tervezésű, rendszerű autóktól várjátok el ugyanazt a "teljesítményt".

@hirtelendi:

Éppen ezért egy hiteles mérésnél nem adott távot, hanem elért hőmérsékletet kell nézni. Mert lehet, hogy 300 méter múlva átlép egy hőmérsékleti szintet a rendszer, oszt dől belőle a meleg. Így meg le van gyalázva, indokolatlanul, ráadásul olyanok által, akik bigulit max. akkor láttak, mikor elmentek egy kiállításra.
PiszkosFredi 2012.02.03 07:29:35
@hirtelendi:

"Akkor most jó a Lada fűtése, vagy nem jó?"

A cím sem erről szól. Itt nincs időintervallum. Az első bekezdés is a jó melegről szól, nem arról, mennyi idő alatt éri el.
PiszkosFredi 2012.02.03 07:30:35
@tom1034:

Nem baj. A lényeg az, hogy te érzed magad a legokosabbnak, és neked ez számít. A valósággal, igazsággal ne törődj, azok számodra teljesen lényegtelen apróságok.
IDDQD Paul, a leghülyébb pr-os 2012.01.19 18:39:00
(Üdvözöljétek, alkalmi vendégszerzőnket, druszámat, W-t, akit több játéklapnak is írt/ír, ráadásul David Hasselhoff-rajongó, már csak ezért is szívesen látjuk itt.)Mindenkinek van legalább egy horrortörténete egy trollról, aki keresztbe tett neki a hivatalban, eladója, aki a…..
Amióta reklám van a Tényekben, a műsorvezetők unatkoznak, miközben mi azt nézzük, hogy most harminc darab multivitamin áráért harmincöt szemet kapunk. Csak a kiemelt gyógyszertárakban. Persze azt is képzelhetném, hogy a reklámszünet közben Várkonyi Andrea horgol, Azurák Csaba…..
PiszkosFredi 2012.01.05 14:02:50
@eMJe:
Megnyugtatlak, a kis tévéknél is alapkiépítés az, hogy olyanokat helyeznek vezető pozícióba, akiknek közük nincs ahhoz, amit csinálnak.
Ez az új trend. A nyelvtudásnál nem az idegen nyelv jellege, szintje számít, hanem a sajátjának a hossza és fürgesége.
A környezetvédő és a túlóvatoskodó támadhatatlan. Abban nem lehet kifogás, ha azt mondjuk, hogy fékkel, kormánnyal nem játszunk, azt bízzuk szakemberre! De ki a szakember? A kommentelő mindig. Mai cikkünk blogposztja...
PiszkosFredi 2012.01.04 10:23:32
@AUTÓNEPPER:
Ez egy érdekes kérdés.
Mi az a rendszerben, aminek köszönhetően ez a szitu előáll. Mindkét autómon ezt érzem, és hiába cseréltetem ki szakemberrel a fékolajat, betétet, minden nyavalyát, a nyúlás megmarad.
No, fotelújságíró, erre brillírozzál valamit.
PiszkosFredi 2012.01.04 10:40:11
@Doubledecker:
Köszi. Jogos.