Regisztráció Blogot indítok
Adatok
GiF

0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az autóipar egy gigantikus piac, melyben fénysebességgel terjednek a jó és rossz hírek (utóbbiak még gyorsabban). Bárhol bármi apróság történik, ami akár csak nyomokban is utalhat a későbbi változásokra, azt azonnal szájukra veszik az elemzők és a stratégák. Semmi nem marad…..
GiF 2012.01.02 00:30:10
@SAAB: A minoseg sajnos nem a katalogus fenykepei alapjan dol el, Pistike.
Furcsa korú kocsijaim régóta érdekes helyzetekbe rángatnak bele, amiket valahogy mindig megúszok. A 850-es Fityóm is szerzett meleg pillanatokat. Mai cikkünk blogposztja...
GiF 2012.01.01 21:40:13
@Moka_Miki: Ez a kelet-europai verzio, Az oreg halasz es a szoporoller :)
Mit nem tud még a használtautó-kereskedelemről, a fontoskodó, kisstílű márkaszervizesekről és a bepróbálkozó ügyfelekről?Mai cikkünk blogposztja...
GiF 2012.01.01 14:04:36
@terroristapista: "Az a baj hogy nem csak a magyar használt autó vásárló a hülye hanem a magyar fórumozó is ezért kár is írni komoly tapasztat ellenére is, mert jönnek a mindentudó okostojások és megmondják hogy hazudsz"

Ez a nap kommentje :D
Egyebkent tobbek kozott ezert nem erdemes blogolni sem. Hulyekre pazarolod az idodet.
GiF 2012.01.01 14:17:51
@KJ4prez: "mindenkinek, aki a márkaszervizeket fikázza: mit nem lehet azon érteni, hogy az autógyárak egy rakás kurvadrága szart vetetnek meg a szervizeikkel?"

Es nem veletlenul. A minosegi szerszamnak ugyanis ara van.

"pistabácsi szervize a sarkon évekig elvan egy kínai diag műszerrel, ami "minden márkát tud""

Ja, csak ha hibakodolvasasnal meg egyszerubb mereseknel bonyolultabb a feladat (pl ACC-adaptacio), akkor kitorolheted vele a seggedet. Ezert kerul a toredekebe a gyari rendszereknek.
(Amugy nem csak a szoftveruk silany a kinai cuccoknak, de meg a csatlakozojuk is egy hulladek.)
GiF 2012.01.01 14:49:08
@KJ4prez: ...vagy egy jol felszerelt, adott markara specializalodott fuggetlen szervizre - de ok sem fognak toredek aron dolgozni, mert a szerszamot ugyanannyiert kapjak. Legfeljebb a munkadijuk alacsonyabb a kisebb rezsi meg kevesebb alkalmazott miatt. Egy EPS200 araert pl kapsz egy jol felszerelt nullkilometeres 3as BMWt, ezert aztan nem csoda, hogy a munkadij fuggetlen szervizben is annyi, amennyi:
www.aed-celle.de/bosch_leistungen/special/common-rail-diesel-injektoren.htm