Adatok
*NZA*
6 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Rendszeresen azt szoktam mondani mindenkinek, hogy Romániába/Oroszországba/stb... azért érdemes utazni, hogy lássuk, van rosszabb is Magyarországnál. És ez nem mindig amiatt van, mert ott szegényebbek a városok, kevesebb a pénz. Lássuk pl. ezt a cikket:Drágábban adják a…..
Ez a bejegyzés most nem villamosokról fog szólni.Kb. egy éve írtam volna egy cikket a wikipediába az iránytaxikról - ha utólag rá nem jöttem volna, hogy már kész volt addigra. Erre a cikkre pedig az motivált, hogy valahol elhangzott, hogy egyszerűbb lenne a BKV-buszok helyett…..
Ugyan ez nem hírblog, ezért álljon itt egy hír:"Bern 100 millió svájci frankért vásárol villamost"(forrás)Ami érdekes, hogy a klasszikus, multicsuklós kivitelű Combinóra újra érkezett megrendelés. Bern már korábban vásárolt Combinót, és úgy látszik, hiába…..
*NZA*
2007.11.08 13:58:38
Nem, mert ugyan a pesti Combino csak hat részes, de minden modul 9 m hosszú - így jön ki az 54 m. A berni csak 42 m hosszú lesz.
A héten már megjelent egy átfogó összefoglaló cseh "szakértőnktől", Zsocitól a Skoda alacsonypadlós villamosairól. Emellett már ezen blog kommentjeiben is, de korábban is állandó visszatérő téma volt a Skoda villamos prágai "sikere" - általában…..
Már néhányszor vitatkoztam több emberrel, hogy mitől is alakulnak az adott korszakban korszerűnek tekinthető villamosok és buszok olyan kialakításúra, amilyenre. Annak idején készítettem egy oldalt az amerikai PCC villamosokról, ami után azt írtam, hogy sokszor nincs is…..
Nos, miről is lehetne írni könnyed stílusban úgy, hogy közben kipróbáljam az összes editáló gombot a képernyőn, miközben megtanulok képeket is beilleszteni? Egyáltalán mi is való egy blog műfajába? Megvan: az önreklám.Nos, három éve még Franciaországban dolgoztam, és egy…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz