Regisztráció Blogot indítok
Adatok
nememlekszemanevemre

0 bejegyzést írt és 13 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Heti merítés 2015.03.01 07:25:22
Önazonos látványtalan őszinte nyugalom Sokan kérdezik, hogy hogy lehet egy ilyen öreg szarral járni. Ugyanakkor, ha már beülnek, sokak szerint "kellemes". Valójában egy rettentő unalmas autó. Sportos járgány Egyáltalán nem látszik rajta hogy hány éves. A vele egykorú…..
Belsőség Nekem ez itt nem piros 2015.01.06 16:16:05
Kár volna csak a videómegosztók fedélzeti kamerás találatai alapján gondolkodni a közlekedéskultúra területi viszonyairól. Ideje tisztázni, hogy Kijevtől ide is van elég tahó az utakon, csakhogy a forgalomfigyelő fedélzeti kamera (közismert nevén: dashcam) itt nem alaptartozéka…..
Belsőség Heti merítés 2014.10.19 09:01:19
Teljesen jó, aki szidja valami széthajtott romot fogott ki... Elöljáróban annyit, hogy imádtam mikor megvettem és még ma is akárhányszor ránézek csak mosolyogni tudok, annyira gyönyörű és jó autó. Hűséges, megbízható társ Amikor eladtam, olyan érzésem volt, mintha…..
nememlekszemanevemre 2014.10.19 11:06:52
A „Biztonságos (és) örök élet + 2 nap :)” című írás egy gyöngyszem. Különleges képességekkel rendelkezik a tulajdonos, és nagy mesemondó, mint kiderül majd a későbbiekben.

„Bár egy női hölgy használta az autót”
-Akkor elmondhatjuk, hogy nem egy transzvesztita volt (férfi hölgy, vagy női férfi).

„aki nem tudott igazán vezetni, így több kisebb parkolási sérülés volt a kocsin”
-Az első különleges képesség: gondolatolvasó. Más autós nem okozhatta a sérüléseket neki, ezek szerint biztos, hogy a hölgy volt az.
Amin biztos felhördülnek a Suzukinál hogy is mondjam, eltérő autók tulajdonosai:

„Mások villognak az Audival/BMW-vel stb., ezzel mutatva, hogy ők aztán milyen nagy emberek és nekik aztán futja… közben tükörre kopott, szálszakadt gumikon autóznak (télen is nyárival), elfáradt lengéscsillapítókkal, olajat 40 ezer km óta nem cserélve, csapvízzel a szélvédőmosó tartályban, s max. 3 ezerért tudnak tankolni a kúton kétheti egyszer… Szerencsére nekem nem kicsi és nem puha, nem 8 általánosom van (pláne nem 6 első és 2 második összetételben)”
-A második x-men képesség: röntgenlátás. Jönnön el a tulajdonos autószerelőnek, a röntgenlátásával és a gondolatolvasó képességeivel hamar egész vagyonokat kereshet. Még a bankszámlákat is el tudja érni, egy különleges neurális wifi interfészen keresztül.

„így soha nem éreztem azt, hogy egy autóval kellene valamit kompenzálnom. Nekem tökéletes a Swift. :)”
-Neki nem kell kompenzálnia, de azért mégis méregeti a sajátját másokéhoz és magyarázkodik, mentegetőzik, hasonlítgat.

„Volt, hogy 11 órát ültem, s vezettem egyhuzamban, s még mindig semmim nem fájt, vagy zsibbadt el. Ugyanezt mondjuk hány G Astra tulajdonos mondhatja el magáról?”
-Például én. Vezettem már ennyit alap Astra ülésben. Bevallom, egyszer megálltam 30 percre, mert ki kellett mennem.

„Két éve Olaszországban voltunk négyen, s megjártuk a Dolomitokat. Oda-vissza 140-nel autópályán, majd a lehetőségek és sebességhatárok szerint a hegyek között az országúton, ill. át a városokon. A fogyasztás 5,6-ra adódott,”
-Akinek nem volt még 1.3-as Suzukija, az talán mindezt el is hiszi.

Az utóbbi idők egyik legnagyobb híre:
„Biztonságos”

Valahogy úgy alakulnak a meséjében a dolgok, hogy minden más autó rossz és a Suzuki a tökéletes jármű (nyilván nem az, mert vízen, vagy a levegőben nem képes közlekedni, de csak ezért nem tökéletes).
Ha felismeri az ember ebben az epikus műben, hogy egy-egy említett autója már volt, a tulajdonos pedig csak ült benne, vagy legfeljebb kívülről látta, akkor csak legyint. Ha egy Skoda Felíciát vett volna valamilyen oknál fogva, akkor most arról olvashatnánk ezt a sok dícséretet.

Elnézést, nem trollkodni akartam, csak tettem a dolgom. Ezt várja el a blog szerzője, ő belinkeli az érdekes szerzeményeket, mi pedig ízekre szedjük azokat.
A többi részletet meghagyom a többieknek.

Nekem a kupacból a Toyota kellene. A tulajdonos ne is sajnálja, hogy nem talált Toyotát 2 literes motorral. Az sem megy sokkal jobban, de többet fogyaszt.

A többi autóval kapcsolatban sincs kivetnivalóm korrekt írások, másodiknak holtversenyben van a Mazda és a Mondeo.
Belsőség Heti merítés 2014.09.28 08:16:40
Szentségtörés, amikor a Volvós BMW-t vesz Már többször tapasztaltam, hogy megállok a zebra előtt és néznek rám, mintha csoda történt volna. Megállt egy BMW? Tényleg? Sportos családi kisbusz A váltó rövid áttételű, a fokozatok egymáshoz közel esnek, így dinamikusan…..
nememlekszemanevemre 2014.09.28 18:34:36
@Józsi a guminagykeres: Nem tudom mit tetszett nézni, de BMW-t még mindig 99%-ban bunkók, pszichopaták, idegbetegek, és egyéb elvetemült elemek vesznek, akiktől jobb tartani a tisztes távolságot. Az 1% normális maradék meg autób.zi. Ez azért jó, mert legalább tudjuk, hogy ha BMW jön, fedezékbe kell vonulni.
Szerintem egy nőt tetszett valamikor férfinek nézni, na ez már ratyi dolog. Néha nők is vesznek BMW-t, vagy elviszik apáét. Ők is bunkók. Hogy ne vívjam ki a BMW-sek haragját, a magyar közlekedési morál eleve az alagsorban van, a többi autós is elég bunkó. Már akkor csodálkozok, ha egy akármilyen autós tisztelettudóan viselkedik.
nememlekszemanevemre 2014.09.28 18:51:16
@subtotal: Mit tiszteljek azokon, akik folyton el akarnak ütni? Amelyik átenged a zebrán, annak meg mindig megköszönöm, megtisztelem ennyivel.
Belsőség Heti merítés 2013.09.08 10:50:14
Tanuló(pénze)s trabi Életem első autójára gyűjtöttem össze a pénzt még 1990-ben, a friss jogsim miatt feltétlenül akartam gyakorolni valami egyszerű autón. Így esett a választás a Trabantra, amit csak papírjaguárnak csúfoltak, de abban az időben még nagyobb értéke volt…..
nememlekszemanevemre 2013.09.09 13:22:04
@dm996: Nem állítottam, hogy jó dolog. De ha fair módon használják majd a fix berendezéseket és elrettentésül ki is táblázzák előre, akkor hasznos lehet. Azokat az észrevehetetlen hatalmas kupac fekvőrendőröket, amiken 10km/h-nál nagyobb sebességgel átmenni már kockázatos, inkább ilyen eszközökkel váltanám ki.

@Józsi a guminagykeres: Elhiszem, hogy van, hogy jól mér. De van, hogy nem. Teszteltem már szervizelés után a sajátomat. Zárt úton. Nekem mikor hogy mért. De felesleges ezen győzködnünk egymást. Ezeket a mérőprogramokat jó dolognak tartom. Inkább egy ilyennel mérjék le és hasonlítsák össze az autómániások az autóik gyorsulását, minthogy illegális versenyt rögtönözzenek az utakon.
nememlekszemanevemre 2013.09.08 15:28:11
Szívatjátok rendesen a népítélőket. Csúnya dolog. Pedig csak büszkék az autójukra.
Trabant: Ebbe nem igazán lehet belekötni. Előhozta a nosztalgikus érzéseket. Amikor eltört a váltórúd és egy hajlított szögvassal lett kiváltva, vagy amikor előadás után bebasszintottam a jegyzetnoteszt a műszerfal alatti tartórészre és az azonnal leszakadt, vagy mikor egy kátyún áthajtáskor a bal oldali visszapillantó üvege kifordult a helyéről és ráplattyant az aszfaltra. Régi szép idők.

Citroen: "A svájci nyugdíjas, nem dohányzó orvos házaspár." Bizonyára az orvos házaspár tagjai idősek és kizárólag a mami használta hétvégenként, hogy elvigye az onokákat kirándulni. Bírom én is a kereskedőket, akik ahelyett, hogy az autó műszaki állapotát fejtegetnék, jönnek a kamu dumával az előző női orvos tulajról. Becsülöm a bátorságát, amiért nem fordult sarkon rögtön és megvette.
Az elmaradhatatlan mondatot én is idézném: "hogy ha nem akarom, hogy megelőzzenek, akkor nem fognak". Ez elég meredek kijelentés, amiről úgy vélem, hogy csak viccből kerülhetett oda kifigurázván az ilyesféléket komolyan gondolókat. No meg ha valaki előzni akar és az előzés alanya ezt nem hagyja, akkor abból baleset szok lenni. Gyökérség. Ugyan erre gyárilag az 1.6cm3 109hp motorra 9.7 sec gyorsulási adatot ad meg a gyártó, valójában van az 10 is. Ismerem a típust. Az órája ennek is csal. A 100 az még nem 100. A citroenék a km óra szerint mérik a gyorsulást (sajnos a japánok is elkövetik ezt a csalást, de az az 1 sec már mit számít?). A precíz németekkel szemben, akik a valós 100-at elérve nyomják ki a stoppert. Nyugodtan hozzá lehet adni kb. 1 másodpercet (olyan 10.5 - 10.7 körül lehet). A másik meg, hogy 200 000 km-hez közelítvén 9 lovacska már rég a mennyei legelőkön bambul. Emiatt is + 0.5, vagy 1 sec.
Nem vagyok elfogult, mert japán párti vagyok, de elismerem a német technikát is. Csak hát ez a Citrom nettó 1141kg, 147nm, 109hp, 6.9 vegyes fogyi, egy 5 ajtós Golf IV 1.6 meg nettó 1118 kg, 148nm, 105hp, 10.5s 0-100, 6.8l-es átlagfogyasztással. A valóságban (felejtsük el a katalógus adatokat) kettőnek kb. fej-fej mellett kell mennie. A golf -4hp, de a citrom meg nehezebb annyival, hogy ezt az előnyt elveszítse. Az áttételezés hasonló. A fogyasztás is, ha városban 7 liter felé nem sikerül vinni, akkor az tényleg mese. Városban 9. Vegyesben 7. Egyezik a Golféval.
Dacia: Korrekt.
Suzuki: A fogyasztást korrektül leírta, ez ritka. Gyorsul is, gyár szerint 13 sec alatt, a régi dízel Mercikkel vívott csatákban biztos, hogy fölénnyel arat győzelmet.
Grand Cherokee: Nem egy autószerelő vette meg véletlenül?
nememlekszemanevemre 2013.09.09 00:30:40
@Józsi a guminagykeres: Azt fenntartom, hogy a gyári adatokkal bűvészkednek. Ezek a mérőprogramok meg... Inkább nem írok semmit.
Ifjú koromban volt szerencsém egy skoda 120-at hajtani kerek egy évig. Aki használt már ilyet, az tudja, hogy nem egy táltos paripa. Utáltam. Egy lomha lajhár. Egyszer Egerben, amikor elinduláskor lezakkantam a padkáról, kissé szétcsúszott a kipufogórendszer. De nem lógott le. A parkolóban nem állhattam neki a javításnak. Úgy tűnt, hogy simán kibírja a hazafelé vezető utat. Az autó megtáltosodott. Olyan könnyedén előzgettem vele visszafelé a régi hármason, mintha kicserélték volna azt a foskupacot, amiben ültem. Rugalmas lett, még 90km/h-ról is harapott, cserébe iszonyat hangja volt és féltem, hogy leszakad teljesen az egész kipufogórendszer. Szerintem a Civic-ről sem csak a hang miatt került le az a hátsó dob. Akkoriban a skodások ezen élvezkedtek, azzal dicsekedtek egymásnak, hogy így meg úgy alázzák az ilyen olyan Astrákat. Néhány éve még láttam, hogy egy dízel Octavia rongyolt végig a városon, mögötte szorosan rátapadva egy 120-as Skoda repült. Bizarr volt mind képileg, mind akusztikailag.
Azt megértem, ha egy csiga autóból elő akar hozni valaki egy elfogadható mértékű teljesítményszintet. De aki a közúton versenyre kel másokkal (na persze sokszor egyoldalúan) többi forgalomban részt vevő egyént terrorizálja, veszélyezteti, hogy ő majd megmutatja, ki a király, na az már a súlyosan elmeroggyant kategória. Ezért váltott ki itt több kommentelőben is ellenszenvet a megelőzhetetlen Citroen tulajdonosa.
Most beköszönt a sok száz traffipax kora, talán javulni fog a helyzet.