Adatok
nememlekszemanevemre
0 bejegyzést írt és 13 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Önazonos látványtalan őszinte nyugalom
Sokan kérdezik, hogy hogy lehet egy ilyen öreg szarral járni. Ugyanakkor, ha már beülnek, sokak szerint "kellemes". Valójában egy rettentő unalmas autó.
Sportos járgány
Egyáltalán nem látszik rajta hogy hány éves. A vele egykorú…..
Kár volna csak a videómegosztók fedélzeti kamerás találatai alapján gondolkodni a közlekedéskultúra területi viszonyairól. Ideje tisztázni, hogy Kijevtől ide is van elég tahó az utakon, csakhogy a forgalomfigyelő fedélzeti kamera (közismert nevén: dashcam) itt nem alaptartozéka…..
nememlekszemanevemre
2015.01.07 17:04:58
Teljesen jó, aki szidja valami széthajtott romot fogott ki...
Elöljáróban annyit, hogy imádtam mikor megvettem és még ma is akárhányszor ránézek csak mosolyogni tudok, annyira gyönyörű és jó autó.
Hűséges, megbízható társ
Amikor eladtam, olyan érzésem volt, mintha…..
Szentségtörés, amikor a Volvós BMW-t vesz
Már többször tapasztaltam, hogy megállok a zebra előtt és néznek rám, mintha csoda történt volna. Megállt egy BMW? Tényleg?
Sportos családi kisbusz
A váltó rövid áttételű, a fokozatok egymáshoz közel esnek, így dinamikusan…..
nememlekszemanevemre
2014.09.28 18:34:36
@Józsi a guminagykeres: Nem tudom mit tetszett nézni, de BMW-t még mindig 99%-ban bunkók, pszichopaták, idegbetegek, és egyéb elvetemült elemek vesznek, akiktől jobb tartani a tisztes távolságot. Az 1% normális maradék meg autób.zi. Ez azért jó, mert legalább tudjuk, hogy ha BMW jön, fedezékbe kell vonulni.
Szerintem egy nőt tetszett valamikor férfinek nézni, na ez már ratyi dolog. Néha nők is vesznek BMW-t, vagy elviszik apáét. Ők is bunkók. Hogy ne vívjam ki a BMW-sek haragját, a magyar közlekedési morál eleve az alagsorban van, a többi autós is elég bunkó. Már akkor csodálkozok, ha egy akármilyen autós tisztelettudóan viselkedik.
Szerintem egy nőt tetszett valamikor férfinek nézni, na ez már ratyi dolog. Néha nők is vesznek BMW-t, vagy elviszik apáét. Ők is bunkók. Hogy ne vívjam ki a BMW-sek haragját, a magyar közlekedési morál eleve az alagsorban van, a többi autós is elég bunkó. Már akkor csodálkozok, ha egy akármilyen autós tisztelettudóan viselkedik.
nememlekszemanevemre
2014.09.28 18:44:19
nememlekszemanevemre
2014.09.28 18:51:16
@subtotal: Mit tiszteljek azokon, akik folyton el akarnak ütni? Amelyik átenged a zebrán, annak meg mindig megköszönöm, megtisztelem ennyivel.
Tanuló(pénze)s trabi
Életem első autójára gyűjtöttem össze a pénzt még 1990-ben, a friss jogsim miatt feltétlenül akartam gyakorolni valami egyszerű autón. Így esett a választás a Trabantra, amit csak papírjaguárnak csúfoltak, de abban az időben még nagyobb értéke volt…..
nememlekszemanevemre
2013.09.09 00:30:40
@Józsi a guminagykeres: Azt fenntartom, hogy a gyári adatokkal bűvészkednek. Ezek a mérőprogramok meg... Inkább nem írok semmit.
Ifjú koromban volt szerencsém egy skoda 120-at hajtani kerek egy évig. Aki használt már ilyet, az tudja, hogy nem egy táltos paripa. Utáltam. Egy lomha lajhár. Egyszer Egerben, amikor elinduláskor lezakkantam a padkáról, kissé szétcsúszott a kipufogórendszer. De nem lógott le. A parkolóban nem állhattam neki a javításnak. Úgy tűnt, hogy simán kibírja a hazafelé vezető utat. Az autó megtáltosodott. Olyan könnyedén előzgettem vele visszafelé a régi hármason, mintha kicserélték volna azt a foskupacot, amiben ültem. Rugalmas lett, még 90km/h-ról is harapott, cserébe iszonyat hangja volt és féltem, hogy leszakad teljesen az egész kipufogórendszer. Szerintem a Civic-ről sem csak a hang miatt került le az a hátsó dob. Akkoriban a skodások ezen élvezkedtek, azzal dicsekedtek egymásnak, hogy így meg úgy alázzák az ilyen olyan Astrákat. Néhány éve még láttam, hogy egy dízel Octavia rongyolt végig a városon, mögötte szorosan rátapadva egy 120-as Skoda repült. Bizarr volt mind képileg, mind akusztikailag.
Azt megértem, ha egy csiga autóból elő akar hozni valaki egy elfogadható mértékű teljesítményszintet. De aki a közúton versenyre kel másokkal (na persze sokszor egyoldalúan) többi forgalomban részt vevő egyént terrorizálja, veszélyezteti, hogy ő majd megmutatja, ki a király, na az már a súlyosan elmeroggyant kategória. Ezért váltott ki itt több kommentelőben is ellenszenvet a megelőzhetetlen Citroen tulajdonosa.
Most beköszönt a sok száz traffipax kora, talán javulni fog a helyzet.
Ifjú koromban volt szerencsém egy skoda 120-at hajtani kerek egy évig. Aki használt már ilyet, az tudja, hogy nem egy táltos paripa. Utáltam. Egy lomha lajhár. Egyszer Egerben, amikor elinduláskor lezakkantam a padkáról, kissé szétcsúszott a kipufogórendszer. De nem lógott le. A parkolóban nem állhattam neki a javításnak. Úgy tűnt, hogy simán kibírja a hazafelé vezető utat. Az autó megtáltosodott. Olyan könnyedén előzgettem vele visszafelé a régi hármason, mintha kicserélték volna azt a foskupacot, amiben ültem. Rugalmas lett, még 90km/h-ról is harapott, cserébe iszonyat hangja volt és féltem, hogy leszakad teljesen az egész kipufogórendszer. Szerintem a Civic-ről sem csak a hang miatt került le az a hátsó dob. Akkoriban a skodások ezen élvezkedtek, azzal dicsekedtek egymásnak, hogy így meg úgy alázzák az ilyen olyan Astrákat. Néhány éve még láttam, hogy egy dízel Octavia rongyolt végig a városon, mögötte szorosan rátapadva egy 120-as Skoda repült. Bizarr volt mind képileg, mind akusztikailag.
Azt megértem, ha egy csiga autóból elő akar hozni valaki egy elfogadható mértékű teljesítményszintet. De aki a közúton versenyre kel másokkal (na persze sokszor egyoldalúan) többi forgalomban részt vevő egyént terrorizálja, veszélyezteti, hogy ő majd megmutatja, ki a király, na az már a súlyosan elmeroggyant kategória. Ezért váltott ki itt több kommentelőben is ellenszenvet a megelőzhetetlen Citroen tulajdonosa.
Most beköszönt a sok száz traffipax kora, talán javulni fog a helyzet.
nememlekszemanevemre
2013.09.09 13:22:04
@dm996: Nem állítottam, hogy jó dolog. De ha fair módon használják majd a fix berendezéseket és elrettentésül ki is táblázzák előre, akkor hasznos lehet. Azokat az észrevehetetlen hatalmas kupac fekvőrendőröket, amiken 10km/h-nál nagyobb sebességgel átmenni már kockázatos, inkább ilyen eszközökkel váltanám ki.
@Józsi a guminagykeres: Elhiszem, hogy van, hogy jól mér. De van, hogy nem. Teszteltem már szervizelés után a sajátomat. Zárt úton. Nekem mikor hogy mért. De felesleges ezen győzködnünk egymást. Ezeket a mérőprogramokat jó dolognak tartom. Inkább egy ilyennel mérjék le és hasonlítsák össze az autómániások az autóik gyorsulását, minthogy illegális versenyt rögtönözzenek az utakon.
@Józsi a guminagykeres: Elhiszem, hogy van, hogy jól mér. De van, hogy nem. Teszteltem már szervizelés után a sajátomat. Zárt úton. Nekem mikor hogy mért. De felesleges ezen győzködnünk egymást. Ezeket a mérőprogramokat jó dolognak tartom. Inkább egy ilyennel mérjék le és hasonlítsák össze az autómániások az autóik gyorsulását, minthogy illegális versenyt rögtönözzenek az utakon.
Vízhajtásúvá alakítjuk Winkler tehenét. Házilag, fillérekért. Felezzük a fogyasztást, kitisztítjuk a kipufogógázt. Vagy csak simán felrobbantjuk. Mai cikkünk blogposztja...
Mit nem tud még a használtautó-kereskedelemről, a fontoskodó, kisstílű márkaszervizesekről és a bepróbálkozó ügyfelekről?Mai cikkünk blogposztja...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A Mazda 323 nagyon jó autó, azt kell külföldről hozni, nem a Béemvét.
A Honda se rossz de ettől a gazdától ezt az autót nem venném meg, mert biztos hogy széthajtja a halottaskocsiját.
A Subaru és a Dacia meglepően egyben vannak, dicséret a gazdáiknak.