Regisztráció Blogot indítok
Adatok
sc3n3

14 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
raytrac3r speed 2011.12.29 08:06:00
 Egy 560as geforce 4-5x gyorsabb, mint az enyem, igy 10-12 fps varhato 300000 haromszognel nem tul nagy felbontasban, ami jatekokhoz meg keves. A masik gond, amit mindenhol megemlitenek, a scene statikus. Mozgasnal elvileg ujra kellene epiteni a kdtree-t, amire az nvidianak van is egy…..
raytrac3r dragon 2011.12.28 20:31:17
 ..
raytrac3r the future? 2011.12.28 16:25:00
Nos, lehet, hogy nem ertek a raytracinghez, de akkor biztos csak veletlenul megy 2.5 fps-el majdnem 300000 haromszog egyszeru CG shaderben, egy 17000Ft-os videokartyan,Olvasgatom, hogy egyesek szerint hogy kellene mindenfele nyakatekert modszerrel multiprocesszoros rendszerekre programot irni. Nos,…..
raytrac3r mouse 2011.12.28 11:26:29
Eleg volt a forgasbol, vegyuk at az iranyitast.uniform vec4 mouse;vec2 user_hand=mouse.xy/resolution.xy; vec2 aa2=user_hand*pi*2.0;//lets move, aa2.y/=2.0; aa2.y-=pi/2.0; vec2 c1=cos(aa2); vec2 s1=sin(aa2); eye=lookat+vec3(c1.x*c1.y*r2, s1.y*r2, s1.x*c1.y*r2);Kesobb kell egy float az aa=.... ele.…..
raytrac3r polygonok 2011.12.28 11:03:13
A polygon alapu raytracet egyenlore kihagyom, mert a model kd-fajat egy float3 texturaban kell tarolni, amit most sehogy nem tudok atadni a http://www.iquilezles.org/apps/shadertoy/  oldalnak.Ami igazan vicces, hogy az a kod sokkal egyszerubb es rovidebb mint ez itt...
raytrac3r transzformacio 2011.12.28 10:47:00
Hogyan lehet elforgatni valamit? Matrix transzformacioval. Az  bemeno ertekeket a vizesflakon koordinatarendszerebe kell atalakitani, a kimeno ee.obj es ee.norm-okat vissza a vilag-koordinatarendszerbe, A normalnal es a ray-nel nincs pozicio, igy eleg egy 3x3 matrixxal szorozni. A…..
raytrac3r lol 2011.12.27 17:35:51
float getcurve(float t){ float e=0.0; e=30.0+3.0*sin(t*0.1+time*3.0)+1.0*sin(t*0.3435-time); return e;} ..
raytrac3r bugfix 2011.12.27 14:36:00
A boxchk4()-bol ki kell szedni a 3db  if(t1>0.01)-at, es a chk_fig()-ben aif(t2>0.1)//self, 0.1 kell!sort 0.01-rol 0.1 redir+=vec3(dir.z,0.0,-dir.x)*0.2;//meroleges , mellete levo pnt spnt.y+=0.2;//felette levo pnt szorzokat 2.0-rol 0.2-re atirni. Igy mar sokkal jobb, de lehet meg…..
raytrac3r uveg 2011.12.27 14:00:00
A chk_fig()ben levo felulet normal szamitasnal tul nagy volt a lepeskoz, ezert volt asszimetrikus a horizont a tukrozodesben. Erdemes az utolso kod alapjan atnezni a regieket, mert volt nehany bug. Az egeszet bemasolni nem jo otlet, mert kinyiffanhat az egesz program. Az ujraelesztes pedig egy kulon…..
raytrac3r csempezes 2011.12.27 11:06:33
A gorbe felulet metszete nem tokeletes, de 3 ora munkabol ennyire futotta,Minden szabadon felhasznalhato, az itt levo kodokbol. #ifdef GL_ESprecision highp float;#endif//#define aliasinguniform vec2 resolution;uniform float time;uniform sampler2D tex0;//uniform sampler2D tex1;#define pi…..
raytrac3r curve 2011.12.27 10:29:00
Bonyolitsuk  #ifdef GL_ESprecision highp float;#endif//#define aliasinguniform vec2 resolution;uniform float time;uniform sampler2D tex0;//uniform sampler2D tex1;struct pack{ vec3 src; vec3 ray; vec3 col; vec3 obj; vec3 norm; float tmin; int hit;};float sgn(float n){ if(n<0.0) return…..
raytrac3r ? 2011.12.26 19:52:00
Es meg mindig lehet fokozni#ifdef GL_ESprecision highp float;#endif//#define aliasing#define moreballuniform vec2 resolution;uniform float time;uniform sampler2D tex0;//uniform sampler2D tex1;struct pack{ vec3 src; vec3 ray; vec3 col; vec3 obj; vec3 norm; float tmin; int hit;};float sgn(float n){…..
raytrac3r scene 2011.12.26 18:12:00
 ..
http://www.iquilezles.org/apps/shadertoy/  #ifdef GL_ESprecision highp float;#endif//#define aliasing#define moreballuniform vec2 resolution;uniform float time;uniform sampler2D tex0;//uniform sampler2D tex1;struct pack{ vec3 src; vec3 ray; vec3 col; vec3 obj; vec3 norm; float tmin; int…..