Adatok
Kúpcsiga
0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Na jó-jó, idén 20 éves idehaza az Opel Astra, körbe is haknizta a hírrel az Opel az egész hazai sajtót, rendezvények tömegén szerepeltetik az alig 18 kilométert futott fehér ötajtóst és nem árulok el nagy titkot azzal, hogy mi is kipróbáljuk majd. Persze csak csipkelődünk,…..
Most, ahogy ezeket a sorokat pötyögöm, döbbenek rá, hogy milyen régen nem jelentkeztünk már a Shitgun-projekttel. December 18-án volt az utolsó poszt. Igaz, ünnepek, új év, a munka ellepett minket, azóta csak kétszer voltunk kinn a Sabc műveknél, ami nem sok. Ellenben olyan szintű…..
Kúpcsiga
2012.02.11 19:38:37
Kőváry Barna és Toth Zsolt sikeresen megjárta a 15. Monte Carlo Historique Rallyet. Ha már ott voltak, betettek egy kamerát a Trabiba. Már azt korábban megírtuk, hogy nem a ma megszokott rali szabályai szerint zajlott az esemény, de azért érdemes megnézni a videókat. …..
Kúpcsiga
2012.02.11 16:51:12
Kúpcsiga
2012.02.11 19:32:59
Halogattam, amíg lehetett. Beállítottam a garázsba, és inkább kerülgettem. Ha nagyon útban volt, kiálltam vele egy-két napra, de rettentő nehezen szántam rá magam, hogy megbontsam. Hiszen működött, pöccre indult, sőt, egész jól ment. Még így, legatyásodott kasztnival is mindig…..
Ha megcsömörlött a béke és szeretet ünnepétől, engedje meg, hogy átnyújtsuk önnek a Totalcar karácsonyi ajándékát: egy estét Kőbájkerrel. A Totalbike nagy sikerű robogós blogja idén februárban indult, és hamar népszerűvé vált nem csak a robogósok, de a troll…..
Kúpcsiga
2011.12.24 23:30:48
Kúpcsiga
2011.12.24 23:54:41
@kőbájker:
Elektromossággal sosem volt bajom.
Új motorként vettem igaz az 150-es vollt,88-ban beleraktam 16000 km-t nullhibával és eladtam egy barátomnak akitől elloták.
90-ben megvettem az Ország utolsó ETZ 251-ét,bár Bajára kellett mennem pestről,és 500 Ft-ot kellett az éladónak leraknom,hogy a más álltal lefoglalózott gépet kicsempészhessem a hátsó ajtón.:)
Gondolom azóta sem érti miért nem lehetett az övé.:)
De az egy más világ volt.
Első utam Bécs oda-vissza 2 személlyel.
A gépezet azóta is nálam van hiba ,bowdenszakadáson kívül szinte semmi.
Volt mellette Kawasakim is de ott csak a hibafeltárás került annyiba mint az ETZ.
Amúgy Kawa fan vagyok,csak szeretném azt a tévhitet eloszlatni,hogy ezek rossz motorok voltak.
2Éve felfurattam 300-as ra,de nem azért mert elkopott csak szerettem volna kicsit nyomatékosabbá tenni.
Az elektromosság részében viszont abban igazad van,hogy most 20 éves korára elment a töltés,de majd orvoslom.
Trollok kíméljenek,mindenféle fikázástól...
Elektromossággal sosem volt bajom.
Új motorként vettem igaz az 150-es vollt,88-ban beleraktam 16000 km-t nullhibával és eladtam egy barátomnak akitől elloták.
90-ben megvettem az Ország utolsó ETZ 251-ét,bár Bajára kellett mennem pestről,és 500 Ft-ot kellett az éladónak leraknom,hogy a más álltal lefoglalózott gépet kicsempészhessem a hátsó ajtón.:)
Gondolom azóta sem érti miért nem lehetett az övé.:)
De az egy más világ volt.
Első utam Bécs oda-vissza 2 személlyel.
A gépezet azóta is nálam van hiba ,bowdenszakadáson kívül szinte semmi.
Volt mellette Kawasakim is de ott csak a hibafeltárás került annyiba mint az ETZ.
Amúgy Kawa fan vagyok,csak szeretném azt a tévhitet eloszlatni,hogy ezek rossz motorok voltak.
2Éve felfurattam 300-as ra,de nem azért mert elkopott csak szerettem volna kicsit nyomatékosabbá tenni.
Az elektromosság részében viszont abban igazad van,hogy most 20 éves korára elment a töltés,de majd orvoslom.
Trollok kíméljenek,mindenféle fikázástól...
Kúpcsiga
2011.12.25 00:08:17
@kőbájker:
A gyújtással hogy lehet variálni?
Ezek már elektrónikus gyújtással voltak felvértezve.
Pont ez tetszett benne,mert akkoriban az ment,hogy két óra motorozás kéz óra gyujtás szarakodás.:)
Ez csak kérdés,nem kötözködés,mielőtt virtuálisan lezúzol.:D
A gyújtással hogy lehet variálni?
Ezek már elektrónikus gyújtással voltak felvértezve.
Pont ez tetszett benne,mert akkoriban az ment,hogy két óra motorozás kéz óra gyujtás szarakodás.:)
Ez csak kérdés,nem kötözködés,mielőtt virtuálisan lezúzol.:D
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Én nem akarom osztani az észt,főleg nem szítani a viszályt senki között.
Az első szerelmem egy 1-ES Golf GTI volt,atomul ment és szinte hozzá sem kellett nyúlni 8 év alatt,de sajna porrá rohadt és meg kellett válnom tőle.
Utánna több évvel,és autóval utánna megvettem egy svájci Opel Calibrát ami kinézetre szerintem a mai napig az egyik legszebb autó.
No tuning,az itt elhangzottakkal szemben teljesen gyári,a max tuning a 17-as felni,meg a dupla DTM-es kipuff rajta,ami nem űvölti le a buszmegállóban állók parókáját.
6 éve használom,szinte hibamentesen,és örülök,hogy nem hallgattam,a sok /ne vedd meg széthajtott szar/ dumára.