Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt)

0 bejegyzést írt és 2197 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Észak-Korea megint atombombát tesztelt. Na bumm. Azt garantálhatom neked, hogy előbb fogja a halálodat okozni a hamburgerhúsba darált veszett kutya, mint a koreai atom. Természetesen megint Barack Obama van a legmélységesebben felháborodva. Annak a nemzetnek a vezetője, amelynek az…..
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.02.16 22:06:39
@Nem kérek hírlevelet...:

Hm. Költözzek haza? Talán nem rossz ötlet. Elég nemes tőled a javaslat, ha meggondoljuk, hogy ez neked majd mennyire nem lesz jó.

Mert ami a hímvesszőmet illeti, amiről akkora odaadással álmodozol és képzelegsz mindenféléket, épp annyira marad megközelíthetetlen a számodra, ahogyan eddig. Javaslom a csajokat. Sok feszültséget és rosszaságot kiolthat egy alapos – ha úgy néz ki szokatlan is neked ez a gondolat – heteroszexuális közösülés. Próbáld meg, ha megengeded, hogy javasoljam. Mást nem tudok úgysem tenni érted. Lehet, hogy segítene. Talán egészen másként látod majd utána a világot. Még emberré is válhatsz.
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.02.16 22:22:51
@dr kotász:

Lehetséges, hogy arra utal, hogy ahogyan a dolgok haladnak, húsz év múlva már nem lesz Magyarország. Mondjuk ha olyanokon múlik, mint ez az alak, nem kizárt. Irtózatos pusztítást végeznek a légkörben. A félmillióból aki mostanában külfödre húzott, rengeten olyasmikért nem bírták, mint amit ez képvisel, ahogy nyomja, nyomja a gyűlöletét. Ez egy hazaáruló magyarellenes gazember.
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.02.16 22:40:47
@Nem kérek hírlevelet...:

Jó, majd magamba szállok.

Mialatt (még itt is!, szegény) nélkülözni leszel kénytelen, ajánlom megfontolásra: @JohnHenry:
   Ki tartja blokád alatt az egyetemeket? Az a pár száz diák, akik tegnap bementek az egyetemi előadásokra tüntetni, vagy azok, akik miatt nem lehet kifizetni az előadó tanárokat?     Az ELTE kétségbeejtő helyzetbe került. Borzalmas pénzügyi gondjaik vannak,…..
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.02.14 14:13:06
@royslade:

Kösz, ezért őszintén hálás vagyok. Sajnálom is a dolgot maroz részéről, mert vele bajom semmi, egyes megszólalásai, főleg a HaHa oldalán ahol a picsába küldték az MSzP-t határozottan tetszettek is, amit nem tikoltam. Nagyon nem tudtam mire vélni az itteni közel ellenségessségét, szóval megnyugtattál. Kíváncsi is lennék az utalt részletekre, de annyira nem, hogy úgy legyek mazochista, ahogyan mondod, hogy szükséges lenne. További részleteket viszont szívesen fogadnék, ha nem nagy erőfeszítés neked összefogalni, ha jó neked úgy, közvetlenül is, sőt főleg úgy, hogy ne legyen ebből is értelmetlen vita itt nem tudom kikkel.
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.02.14 14:20:37
@jotunder:

Ha megengeded, annyit nagyon jól lehet tudni a (nagyon nagy) többség gondolkodásáról, hogy rettenetesen zavarodott és álérvekkel szemben nem, vagy alig fölvértezett. A többi, ha ez igaz, talán nem is túl fontos.

(És, sajnos, itteni első neked címzett beírásom értelmében vannak olyan megközelítések, amelyekben – borzasztóan sajnálom – de nem vagy kívül magad sem ezen a többségen. Kár, mert közel vagy hozzá.)
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.02.14 15:43:14
@maroz:

Kezdjük ott, hogy ellenségességre a világon semmi okod nem volt.

Nem mondtad el, miért voltál az, hinni is alig hittem a szememnek, hogy az vagy, úgyhogy ha másnak nem, annak örülök, hogy iagzoltad most, hogy mégsem tévedtem.

Ugyanakkor mondtál valamit.

Amire én is, és ebben benne volt, hogy egy olyan (csak utalt) információ híján, aminek a létéről sem lehetett sejtésem, természetes, hogy nem tudtam amit mondtál úgy elhelyezni, ahogyan neked az kívánatos lett volna. Az ilyesmit szokták beszámítható körökben félreértésnek nevezni. Ezt föl is ismertem, ki is mondtam, és láthattál is erről tőlem egy teljesen arányos elnézés kérést.

Ezek után is ellenséges vagy, és növekvően az.

Miért?

De persze mivel már két korábbi kérdésemet is átlépted válasz nélkül, erre sem remélek már semmi értelmeset. Belenyugszok, hogy nyilván valami olyasmi van mind e mögött amire @royslade: utalt, akármi is legyen az. Én nem tudom. De velem szembeni fönti teljesítményed után lassanként megfogalmazódik bennem az a derengő még csak fölismerés, hogy akármennyire is kár, hogy ha ez igaznak bizonyul, valamiféle görcsös, elfogulatlan beszélgetésre képtelen fasz lehetsz. Ha tévedek, igyekezz erre tárgyszerűen fölhívni a figyelmem, úgy, hogy értelme is legyen és akkor majd nagyon szívesen visszavonom. Ha lelkileg, vagy nem tudom miért, erre képtelen lennél, akkor – figyelj itt is a föltételes módra – helyesebb szerintem, ha mész a fenébe.

Ez a fajta idővesztegetés nagyon értelmetlen. Ha nem vetted volna észre, a semmiről folytatsz valami marakodás szerűséget.
A morgás joga Éretlenek 2013.02.12 15:41:35
Nagy változás lesz a felsőoktatás területén: Hoffmann Rózsa várhatóan már nem sokáig fogja boldogítani sem az intézményeket, sem a hallgatókat. És ez mit jelent a gyakorlatban? Hofmann Rózsa nem megy, csak ezentúl minden erejét a köznevelés megreformálásába ölheti,…..
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.02.13 13:45:48
@Acsabi44:

Annyiban tévedsz csak, hogy ő nem „olyan mint” a segg. Ő „a” segg. És milyen kitűnő, formás, ha vesszük! A mi stefink.

Egyébként attól ne tarts, hogy esetleg ne értene választékosabb kifejezéseket. Ahhoz a primitív ribanchoz képest, aminek valami játékból el próbálja adni magát, illetve nem is csak ahhoz képest, hanem önmagában, nagyon jó szókincse van, választékos beszédmódja és efféle. Ilyen téren nincs mitől aggódnod. Csak szórakozik. Nem fontos komolyan venni, se így se úgy, hacsak nem seggileg.
Ma délelőtt éppen akkor jártam a Kossuth téren, amikor javában folyt a készülődés: rendőrök és más egyenruhások forró tea helyett gusztustalan meglepetésekkel várták az Éhségmenetet. Több képet is készítettem, ezeken látszik, hogy az egyenruhás rendőr laptoppal a kezében…..
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.02.12 17:56:33
@Vahakomb:

@Optimist Prime: észrevételét ajánom figyelmedbe. A helyzet az, hogy ha valaki, én biztosan utálom az MSZP-t, de tartok tőle, hogy ez a transzparens szvazatok tízereit fogja jelenteni a számukra.

Ahelyett, hogy magukra szavaznának az emberek, oly módon, hogy senkire. De ezt kevesn érik föl ésszel, belátom.
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.02.12 18:05:24
@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

Arra megy ki az egész 24 éve, hogy a lakosság egyik felét minél jobban meggyűlöltessék a másikkal a saját nevükben, miközben ők nagyon jóban vannak, együtt urakodnak az egészen és szívják a vérét.

www.kibulizottorszag.net

ha nem volna ismerős.

Ennek a szellemnek a lecsapódása a két menet.

A diákok a remény. Csak ők. A HaHa nem vicc.
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.02.12 18:11:40
@mojoking77:

Csaknem ugyanezt gondolom. Egyet kivéve. Magyarország nem éretlen a demkráciára, csak becsapták és nem tudja, ebből hogyan másszon ki. Egy nagyon aljas trükkel áldemokratikus berendezkedést hoztak létre, akik nem akartak demokráciát és olyan helyzetben voltak, hogy ezt meg tudták tenni 1989-ben. Lásd a linket amit betettem eggyel följebb. Valódi demokráciával tudna élni a magyar nép.
„...nincs gazdasági válság, hiszen az OECD prognózisa szerint jövőre már meghaladja a 3 százalékot a növekedés, az államháztartás közeledik egy egyensúlyi helyzethez és a forint erős árfolyama sem azt mutatja, hogy bizalomvesztés tapasztalható a magyar gazdaság…..
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.02.11 23:29:06
@aaron.:

A poszt nagyon jó. Úgyhogy legalább te ne ess bele abba a csapdába, hogy eleve értelmetlen kérdésben próbálsz dönteni. Rossz kérdésre, csak rossz válasz van. Orbán egy árnyalattal sem rosszabb Gyurcsánynál, legföljebb most éppen őt lehet inkább érezni.
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.02.12 11:47:42
@agyamputáltak:

Mellékkörélmény, akár igaz, akár nem. A dolgok logikája az adott rendszeren belül az, hogy
1. minden fokozatosan romlik, így az előző kormány mindig egy árnyalattal jobbnak tűnik a hivatalban lévőnél, még az azt éppen rosszabbnak átélő érzelmi torzítások nélkül is,
2. mindig mindegyik maximálisan igyekszik a maga javára haszálni azt a lehetőséget, amit ál-jogi megközelítésben igazolni tud.

Ilyen körálmynek közott minden méricskélő összehasonlítás kizárólag magét a rendszert erősíti, azt az illúziót keltve, hogy vannak különbségek, érdemes elmenni szavazni. Így legitimálják végül maguk ellen a megvezetett emberek azt a rendszert, ameit az ún. egyik meg másik valójában együtt csinál, ellenük tart fönn. Nicsenek oldalak, csak trükkös áldemokrata bitorolók és általuk növekően megnyomorított ország/nép.

Amint kiderül itt:

www.kibulizottorszag.net
Képzeljünk el Budapest egyik legforgalmasabb rakpartján egy több hónapig tartó fotókiállítást, ahol a képeken barbibabákkal mutatják be a magyar zsidók összegyűjtését, deportálását, a magyar Ken bakaruhában gépfegyverrel a kezében erőszakolja meg a ruhájától megfosztott…..
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.02.11 19:03:08
@Régi Péter:

Tényleg nem egyszer mellélő, de szerintem részben te is, amikor azt mondod, hogy a magyar társadalom holocaust ügyben állandó önmarcangolásban van és ez földolgozott. Nem az. Azt a tényt interpretálod félre, hogy sok szó esik erről. Ez egszen más, mint aminek fölfogod. Nem a tarsadalom termeli ki magából, hanem inkébb mintegy rányomjéák a téma iránt nem érdekődő társadalomra. Ez utóbbi jóval inkább tiltakozik ez ellen, mint marcangolja magát miatta. A fő probléma, hogy az egész kérdéskörről nem azért esik szó, hogy a nyugvópontra juthasson az ügy, hanem ellenkezőleg. Eszköz több más között arra, hogy fölkorbácsolják az indulatokat azok, akik a társadalom megoszására és fölötte való uralkodásra törekszenek. Kik ezek? Az ún. „oldalak”. Mindenki más csak szenved. Meg kellen majd mindezt beszélni, de az idő épp nem alkalmas rá. A mostani alapokon nem lehet.
Mai szerzőnk Amerikában született magyar szülőktől, immár hatodik éve él Magyarországon. Arra gondoltam, nem minden tanulság nélkül való végigolvasni (és megbeszélni) Chris írását. „Pár blogbejegyzést már olvastam, és tudom, hogy az én esetem más, de szeretném…..
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.02.09 11:10:27
@Nesonka:

Nem mondom, hogy egy-két helyen nem lehetne pontosítani azon amit írtál, de ami a lényeget illeti – és más itt nem is számít –, nagyon, nagyon igazad van.

A kérdés, ami következik belőle, hogy miért ilyen a magyar rendszer, mitől lett ilyen?

Ezért:

www.kibulizottorszag.net
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.02.10 18:56:18
@fchris82:

A legnagyobb nehézséget a kettőnk között folyó nem túl értelmes vitában abban látom, hogy rendszeresen mellécsúszik nálad, hogy mit vitatsz. Semmi kedvem minden részlettel foglalkozni, amiről beszélsz. Miközben teljesen igazak vagy egy jó részük az, kicsit sem idetartozóak ezek. Vagy az a helyzet, hogy nem tudod a dolgokat eléggé összefüggésükben értelmezni, vagy az, hogy beleképzelsz/asszociálsz mindenfélét az én álláspontomba, aminek nincs hozzá köze és olyasmivel vitatkozol ezek után amiről szó sem volt.

Olvastad tőlem, hogy 1956-ban szemben a mostani helyzettel nem volt megosztottság és ezért nagyképűen lebarmoltál. Fölösleges volt. Értelmesen megközelítve, egy ilyen kijelentés nyilván nem teljességre vonatkozik, csak amint már elmondtam, a jellemzőre. Részletekbe kapaszkodni, kimutatni egyről és másról, hogy az szembenállt a többséggel, rossz, mert logikátlan érvelés. Hiába igaz, ha nem bizonyítja azt amire használnád. Semmit sem bizonyít, csak azt, hogy az egység nem volt 100%-os. Miközben kezd azért leesni neked, hogy fölösleges volt az ageóresszivtásod, most a %-okkal próbálsz magad által is elismerten megfogható alap nélkül valahogyan ellenérvelni, magadnak is ellentmondva, hiszen ha igazad lenne a saját önkényesen előhúzott számaiddal, még azzal is azt erősítenéd amit én mondtam. Lassanként már csak a látszatért erőlködsz tovább, nehogy el kelljen ismerned, hogy marhaságokat írtál, de azt úgy, mintha mindent tudnál, amiről a témában tudni lehet és a másik ember csak bunkó barom lehet, hiába (amiről nem lehetett fogalmad) saját tapasztataiból is beszélő történész. Szerintem ne folytassuk, mert már nagyon unalmas.
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.02.10 22:15:19
@fchris82:

Sunyin?

Csak kifakad a genny belőled, nyomorult!
Nem is olyan rég a Rogán ember azt mondta, a kormány megvédi állampolgárait a szélsőségektől. A könny kicsordult szememből úgy meghatódtam, aztán ma meg azt gondoltam, hogy menjetek ti… amerre láttok… Mármint nem ti NERtársak, hanem a kormány! A rendvédelem minálunk igen…..
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.02.09 18:03:47
@tomtyi:

Mindkét kommenteddel úgy értek egyet, ahogy van. Az elsőhöz adalék, hogy enyhén szóval nem rikta, hogy orbán-cigányoznak a balosok. Van abban valami iszonyú rossz ránk nézve, hogy mindkét tábor, amikor nagyon rosszat akar(t) mondani a másik vezetőjére, a legrosszabb amit talál(t), hogy az zsidó, illetve cigány. Miközben úgy sejtem egyik sem igaz. Mindenesetre mellékes, hogy igaz, vagy nem igaz.
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.02.09 18:07:37
@lbm-NERtárs -):

Mik voltak azok a beírások tartalmilag amiket a hatóságok nehezményeztek? És mi lett belőle? Tudsz erről valamit?
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.02.09 20:03:52
@lbm-NERtárs -):

Kösz. Megyek, nézem.
Közismert a szabadság azon mély óhaja, amely egy éve épp egy békemenetnek elnevezett megmozduláson is kulcsmondattá vált: Nem leszünk gyarmat! A "szabadságvágy" e kinyilvánítása egyben a kormányzat melletti kiállás kinyilvánítása is volt, hiszen utóbb büszkén emlegették a…..
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.02.09 18:20:09
@vargánya:

Igazán nem a védelmében mondom, de erre semmi sem mutat.
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.02.09 18:24:17
@vargánya:

Ja, látom mit írsz Ungváryról. Érdekelnének az érvei, de nekem ez nagyon nagy újdonság. Képtelenség a gondolat. Teljesen fölkészületlen volt a SZu. Ezt nagyon jól megmutatta a finn-szovjet háború.
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.02.09 19:46:36
@bigthereal:

Én nem így láttam. Miből jutottál ilyen fölismerésre?
Szakad az LMP frakció is? A Milla mégsem akar pártot? Mesterházy Gyurcsány után Bajnait is lenyomja? Jávor Párbeszéd Kft-t alapít? Az ellenzéki káosz kibogozásában már meglehetősen sok mindenki elveszett, de mostanra kitisztulni látszik a kép. Az LMP szakadásánál ugyanis…..
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.02.07 12:42:15
@pardes:

Bocs, de amit itt összehordsz (és mindenki más, aki abban az eléd tárt álvilágban mozog, amiben te), olyasmi, amivel nem érdemes foglalkozni, sem így, sem úgy. Az alapfogalmak értelmezhetetlenek, nincsenek. Elemzésük eleve semhova sem vihet. A szakadás maga az eredeti álláspontom helyességét bizonyítja. Azt, hogy ha az LMP alapítók komolyan gondolták, amit hirdettek, akkor bűn volt pártot alapítaniuk. Ez a folytatása meg még leleplezőbb.

A poszt jó.
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.02.07 13:01:58
@fchris82:

Ennél nyakatekertebb okosokodást, annak érdekében, hogy valaki a prekoncepcióját mindenéron igazolja, még a magyar álérveléses közegben is ritkán lehet látni. Hozzátenném, nem érdekel sem az egyik oldal sem a másik és ugyanaz az LMP-n belül hatványozottan nem.

A képviseletről annyit, hogy a képviselőket egy platformon választották meg, az a dolguk, hogy azt képvislejék. Ennek az a fajta önkényes átszabása amivel jössz, kiérdemel egy erőteljes ökölcsapást az arcba. Nem az LMP miatt, hanem mert hülyére akarod venni a másik embert.
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.02.07 13:02:47
@Pepibubó:

Igen, így van.
Hiába látott napvilágot a borzalmas adat – félmillió magyar dolgozik külföldön – kevesen fogták föl, milyen elképesztő zuhanás kezdetét jelenti ez a szám. A Véleményvezér, a Kard, pár éles eszű szerző foglalkozott ugyan a témával, ám közíróink többnyire a politikai…..
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.02.04 23:31:26
@öszödi mém:

Hogy lehet valaki ENNYIRE korlátolt? Ha látsz olyan elemet abban amit írtam, ami arra mutat, hogy 1. liberális vagyok, 2. MSZP támogató, akkor meg fogom komolyan fontolni, hogy minden irtózatos megvetésem/utálatom ellenére – de kizárólag a kedvedért – ezek egyikét fogom támogassam.

Miért, neked olyan kézenfekvő, hogy az kívánatos, hogy Belső Mongóliában vagy Brazíliában legyen ezentúl valami magyar kivándorló telep? És, hogy erre van a minusz tímilliónál bármivel is több esély? Teljesen el lehet pusztítani a magyar népet és államot, ha az a Fidesz nevében történik? Biztos? EZT AKAROD??? Azér a kis pénzért, ami gyaníthatóan odavetnek? Vagy ez a téboly egy formája csak?

Persze, majd a magyar kormánynak arra lesz pénze, hogy effélét támogasson, amikor arra nincs, hogy normális életlehetőséghez juttassa polgárait a szülőföldükön.
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.02.05 14:34:55
@fantomas yoyo:

A beszarás rászében egyetértünk.
Egészen hihetetlen, és egyben borzasztó, hogy 2013-ban még lehet azzal szavazói szimpátiát elnyerni, hogy valaki kijelenti, hogy a 2006-os rendőri túlkapások elfogadhatatlanok voltak. Ez kicsit olyan, mintha azzal lehetne szavazatot nyerni, hogy egy párt kiáll amellett a nézet mellett,…..
hacsaknem Ciki vagy, békemenet 2013.02.03 12:27:57
Sokadszorra olvasom, hogy Magyarországon békemenetet szerveznek. Az isten tudja hányadikat. Most éppen Gyula település, a Fidesz egyik állítólagos bástyája fogja a helyszínt szolgáltatni. Bencsik András főfőszervező demokrata megszimatolta, hogy a szocialisták tüntetést…..
2013. Igen, 2013-at írunk, és az iskola-államosítás második hónapja valami hajmeresztő sztorival indul. Nyíregyházán az iskolákból szedik össze a Klebelsberg Iskolafenntartó Központ helyi tankerületi irodáinak berendezését. Megérkezik az iskolába a siserehad, körülnéznek,…..
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.02.02 12:20:29
@Kandeláber:

Egy gondolat. Azért érheti be a magyar az ígérettel, mert rettenatesen alacsony – nincs – az önbizalma. Úgy foghatja föl lelke legbelső szögletében valahol, hogy azzal, hogy ígérnek neki, őt magát elismerik. Ha elismerik, már jó neki, mert mégsem akkora senki, mint ahogyan kollektív lelki betegségében, önbizalma hiányában átéli. Akit mindig becsaptak, annak mitől lenne önbizalma? Szóval beéri az ígérettel és magára hozza az újabb becsapást amitől..., és így tovább. Erre kell nekünk babababa jnai. Bababbbaba ssza meg!
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.02.02 16:17:48
@Kandeláber:

Igen, ez is része. Szép komplex diliház. Kár értünk.
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.02.02 16:24:59
@s:

Az biztos, hogy amikor te azt mondod, hogy ti, akkor abban nem vagy benne. Az mások. MINDENKI más? Vagy mégsem? Ha nem, akkor mit takar? Merthogy erre vonatkozott a kérdés.

Örülök, hogy érted a lényeget. Minek a lényegét? És miből áll? Mert ezek mintha még hibádznának.

De persze értem, ez azért van mert nem értem, mert nem te vagyok. Nagyon kézenfekvő. Nincs is ezen mit magyarázni.

Sejde, kecskebéka fölmászott a fűzfára.
Néha eltűnődöm: hogy vezetik hazánkat? A Képzőművészeti Egyetem csodás megmenekülésének (és mellette a többi egyetem ellehetetlenítésének) módja kitűnően foglalja össze az általános és egyedi, a megszorító és kiskapuzó, az "elvonó" és a "jóságos" elemeket, amelyek…..
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.02.01 14:15:34
@doggfather:

Hát, lovas nemzet lennénk, nem?
Időről időre nemzetközi baloldali, vagy hazai szélsőjobboldali politikai erők, szervezetek és oldalak számolnak be a palesztinokkal szembeni, izraeli állami diszkriminációról, több-kevesebb tárgyszerűséggel, saját céljaik által vezérelten. Arról azonban nemigen esik szó, hogy…..
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.01.31 18:56:15
@Sun9us:

Te csak ne bújj rendes magyarok mögé! A legtöbb magyar nem náci, de néhány náci azért akad köztünk is – ahogyan más népek között is. Dumád tanúsága szerint te vagy az egyik.
Adót csalnak, mutyiznak, egy kis Ciprus, egy kis Svájc, fiktív cégek, áfacsalás, számlagyár, leszámlázzák, túlszámlázzák, jattolnak, nokiásdobozoznak, visszaosztanak. Évi minimum 1000 milliárd hiány.Viszont a "kisembereket" a legkisebb hiba után egyből zaklatják,…..
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.01.31 16:35:33
@873ujr3rk:

Attól tartok, hogy a jelenség nem gazdsági eredetű szándékolatlan káros következmény, amit a megfeleő gazdasági eszközökkel föl lehetne számolni, hanem a poltikához kapcsolódik. A jelenlegi rendszer

(lásd www.kibulizottorszag.net )

érdekelt a zavaros viszonyok fönntartásában, mert halászni zavarosban lehet. Ézért kétlem, hogy bármilyen csak gazdaságilag értelmes jó elképzelés, ami ezzzel nem számol, vagy azt képzeli megkerülhető, segíthetne.
Publius Bajnai útján Schiffer 2013.01.30 14:15:25
Már hosszú ideje figyelem szimpátiával Schiffer András tevékenységét, mely során makacs módon követi saját elveit. Nem azokra a zöldségekre gondolok, amiket az LMP programszinten követ, mint az antiglobalizmus vagy a műveld-a-panel-melletti-földedet, hanem arra, hogy nem enged…..
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.01.31 15:01:17
Hogy mennyire fogja magát szégyellni ötven év múlva a magyar nép (ha még lesz), hogy engedte, hogy energiáját ilyenféle álvitákba rángatással szívják le, teremtő erejét őt magát megosztva önmaga puszítítására hagyja fordítani!

Olvassátok:

www.kibulizottorszag.net

Gondolkozzatok. És szeressetek. Magatokat, egymást. Ez a kulcs. A jövőé.

Vissza kell menni 1989-ig, el kell felejteni mindent, ami azóta történt és előlről kell kezdeni. Más nem segít. Ez biztos, hogy így van.
A baj már túl nagy ahhoz, hogy a folyó színjátékot továbbra is valóságnak lehessen képzelni, bármilyen szórakoztató. Senki ne mutasson másra. Mindenki kezdeje magával.

www.kibulizottorszag.net

Olvass, gondolkozz, terjeszd!

Lesz összefogás, de csak ilyen alapon lehet.
   A mai napon Bajnai Gordon ismertette az állambiztonsági iratok nyilvánosságával összefüggő javaslatait, amelyeket Kenedi János és Ungváry Krisztián lektorált. Az alábbiakban a javaslatok összefoglalását tesszük közzé a blogon.    A nemzetet mint…..
  El kell taposni ezeket a szarháziakat! Mocskos kommunista banda! Ezek ki akarják csinálni Kurtot! — ordította Schlemann főszerkesztő. A Zeitung hónapok óta támadta az egyetemisták vezetőit. Schlemann kedvenc célpontja Hans Kupke, a Diákellenállás vezetője volt. A…..
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.01.30 17:25:30
@tarackos:

Nem lehetnek 68-as gyökerűek, mert szeretem őket, a 68-as hülyeséget meg nem.
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.01.30 17:27:10
@Ne bízz a hazug, sunyi fidesz kormányban!:

Joggal beszélnek gyűlölet kampányról, ugyanúgy, ahogy te is. Ebből látszik mennyire értelmetlen az egész. Nem csak ebből.
A kezdetektől fogva hangoztatjuk, hogy nem specifikusan az Orbán-kormány ellen vagyunk, nem ezért jöttünk létre, és akkor sem fogunk feloszlani, ha nem ők lesznek hatalmon - beleszólási követeléseink a mindenkori kormánynak szólnak, így mindenkor hallatni fogjuk a hangunkat. Ezt…..
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.01.30 11:41:26
@Khonsu:

Magától értetődik, hogy bárkihez úgy viszonyulsz, ahogyan helyesnek találod, efféle kifogásolására sem alapom, sem szándékom nincs. De, mert úgy tűnik, hogy egyébként kb. ugyanazt képviseljük (célt és szellemet), megkockáztathatónak tartom a figyelmeztetést. Ez, karikírozott, eltúlzott plédával olyasmi, hogy nem akarok én beleavatkozni annak a sofőrnek a dolgába, aki látom, fordul egy szakadék felé, amit nem vett észre, amikor üvöltök neki, hogy álljon meg. Mondom, ne vedd egy az egyben párhuzamnak, nem azonosságról van szó, csak jellegről És közben egy kicsit rosszul is érzem magam, nehogy olyan félének hangozzak, mint valaki itt korábban (medve...), akinek pont én hívtam föl a figyelmét (mindegy, hogy egyedül vagy nem), hogy ne károgjon.

Tehát. Amikor írod „Csak beszélgetünk. Amíg valaki nem lép fel támadólag ellenem, addig nem tekintem ellenségemnek, de persze szövetségesemnek sem :)”

az olyan megközelítés amit teljes egészében osztanék, ha valóban az volna a helyzet, hogy csak beszélgetünk. Valójában egészen más a helyzet. Az, hogy idejött azzal a céllal. hogy áttematizálja azt ami itt folyik és ezt így a vége felé, illetve ahol most tartunk, azt kell mondanom, annak ellenére, hogy az eszközeit végtelenül silánynak tartottam, hogy sikkerrel. Ő és egy másik bomlasztó mostanára légnyegileg eluralta a terepet, átvette az alaphang megadását. Ez, figyelembe véve a kereteket amik enyhén szólva mások VOLTAK, siker a számára és olyan erők számára amiről azt gondolom, hogy közösen ellenzünk. A te dolgod mit csinálsz. Én nem tartom szerencsésnek az ehhez asszisztálást. A jóhiszeműság nagyon helyes és fontos, de nem az önvédelemről megfeledkezés árán. Talán világosabb vagyok, ha itteni szerepét, egy trolléval azonosítom. Tudod mi a célja ügynök-trolloknak az ilyen oldalakon. Szétzilálni a nem ínyükre való társalgást, formálódó közösséget, veszekedésbe, személyeskedébe vezetni, mindenkinek elvenni a kedvét a további részvételtől. Ő ezt itt igazán ügyesen, bármennyire is primitíven látja el. Nem elfogulatlan azaz őszinte beszélgetés folyik hanem kisiklatás. eltérítés, áttematizáls. Van akinek hízeleg, hogy mintegy föntről komolyan vaszik, véleményére úgymond kíváncsiak, és már benn is van a csapdában. A másik felé durva hízelgés, lekenyerezőnek szánt, annak néhol be is váló, de borzasztóan ízléstelen ál-közvetlekedés, csöpögően baráti megszólítás ér el hasonlót. Én mindezt nem tartom a szó hétköznapi értelmében beszélgetésnek. Manipulálás folyik a javából.

Ugyanakkor, az sem áll, hogy nem lép föl támadóan Már hogyne lépne! Lehet, hogy nem konkrétan Khonsu akivel szemben támadó (semmi érteleme, hogy visszakeressem, hogy talán még az is előfordult), hanem azzal szemben támadó ami a lényeg. Ne feledkezzünk meg miről van szó, nem csak úgy véletlenül vagyunk, írunk itt, hanem egy konkrét ügyben, hogy ugyanis ő és amit képvisel menjen a picsába. Erre bemászik az ablakon és nyomul. Beszélgetni? Ugyan! Bomlasztani, szétzúzni, megtörni, ellehetetleníteni, lekenyerezni, aláásni, megsztani, megvesztegetni, kifárasztani. Mikor hogy. De sohasem elfogulatlanul, mint másik ember, nemzet-társ, vagy ahogy akarod. Szó sincs efféléről. Legyünk észnél, ha mér 1989-ben nem voltunk.

Ha a diákokkal vagy, közülük, velük, akkor bizony itt és most ellenséged. Amint nekem. Jobb erről nem megfeledkezni, mert különben mér le is győzött. Szerintem ez a valóság.

Azt írod ezután

„Nem árt megismerni minél több ember álláspontját, és ő azért egy elég nagy szerveződést reprezentál, tehát mindenképp érdekes lehet a véleménye, még ha nem is értünk vele egyet. Orbánnal ugyanígy szívesen elbeszélgetnék, vagy bárkivel.
Magánemberként nincs velük bajom, csak azzal amit képviselnek.”

Ismét csak a lelkem mélyéből fogalmazol. Ugyanígy gondolkozok, ugynígy viselkedek is, lehet, hogy a tőlem itt látottak alapján meglepődnél miyen szinteken vannak igazán jó ismerőseim/barátaim mindenféle oldalakon, és tényel magán emberként. Hét persze. Csakhogy nézzük azért meg a körülményeket! Komolyan úgy látod, hogy most itt magánemberként, ismétlem, mászott be az ablakon, hogy társaságra vágyik? Azért ennire ne csapjuk be magunkat. Teéljesen világos és nem szívesen dícsérem, de nem is titkolja,m hogy nem erről va ón szó. Most akkor magunak csapőjuk be, góhyog csak mi vélemyéníünre kíváncsi, ha mr van egy ilyen jó kis oldal ahol eküldték a tolakodését a oicsába, hét tovább tolakszik? És a Nap forog a Föld körül, mert az is látszik, sőt, hogy a Föld lapos? ÉN beszélgetek veled (és talán a maga nekem nagyon nem tetsző árujával még Kedves is), de ő? És figyelj, utálok vitakozni veled, mert ha azt teszem az is az ő sikerük, gyúzelnmük, pont erre céllra van itt, dehát nem látod, menire elelnt mondsz magdnak néhány soron beleül? Olvasd légyszív vissza: „nagy szerveződést reprezentál” és „magánemberklnt”. Most mi van? Szerintem csakis az előző. Szó sincs magánemberségről a részéről. Ha véletlenül találkozol vele egy buliban és szóba elegyedtek, ott lehet ilyesmi. Itt nincs módja az embernek ezt akár csak elképzelni sem, anélkül, hogy ne csapná be saját magát durván. Bocs.

A záró soraiddal megint csak nagyon egyetértek. Ugyanakkor a kéznyújtásra ráérünk akkor, ezt most, amikor fölül vannak, a szembenálláson belül megelőlegezni, politikai értelemben öngyilkosság. Azt akezet, hogy ennél a képnél maradjak, el fogják fogadni, hogy annál fogva úgy rántsanak át a fejük fölött, hogy döngve zuhansz a földre! Ezt nemcsak gondolom, a tapasztalat is ezt mutatja. A magyar népnek pontosan ezt a jószívű emberi előzékenységét használták ki ellene miután hízelegve ezekre a legjobb érzéseire appelláltak, és ezt félrehasználva juttatták abba a katasztrofális helyzetbe amiben van. Ő és szövetségesei közel egy negyed évszázaddal ezelőtt, mindegy, hogy személyesen, vagy nem. MUSZÁJ nekünk mindig hagyni bacsapni magunkat, szépeket gondolva, magunktól is becsapni magunkat? Amiről szó van, mégha az ilyen nagy szavak fellengzősnek is hathatnak, nem több és nem kevesebb, mint egy ország/nép küzdelme a fönnamaradésért. Most, a diákok által egyelőre csak megcsillant egy kis remény. (emiatt agitál, manipulál itt félelmében akiről beszélünk) Megint rögtön elkótyavetyélni, bűn, megbocsáthatatlan és – ha jól látlak – te sem fogod megbocsátani magadnak szerintem utólag ha nem kapsz észbe, mire használnak, illetve akarnak használni.

Ettől kezdve nem az én dolgom, be is fogom most már, úgy nézem.
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.01.30 12:01:10
Az előzőm javított kiadása, miután láttam mellégépeléseim mennyiségét.

@Khonsu:

Magától értetődik, hogy bárkihez úgy viszonyulsz, ahogyan helyesnek találod, efféle kifogásolására sem alapom, sem szándékom nincs. De, mert úgy tűnik, hogy egyébként kb. ugyanazt képviseljük (célt és szellemet), megkockáztathatónak tartom a figyelmeztetést. Ez, karikírozott, eltúlzott példával olyasmi, hogy nem akarok én beleavatkozni annak a sofőrnek a dolgába, aki látom, fordul egy szakadék felé, amit nem vett észre, amikor üvöltök neki, hogy álljon meg. Mondom, ne vedd egy az egyben párhuzamnak, nem azonosságról van szó, csak jellegről. És közben egy kicsit rosszul is érzem magam, nehogy olyan félének hangozzak, mint valaki itt korábban (medve...), akinek pont én hívtam föl a figyelmét (mindegy, hogy egyedül vagy nem), hogy ne károgjon.

Tehát. Amikor írod „Csak beszélgetünk. Amíg valaki nem lép fel támadólag ellenem, addig nem tekintem ellenségemnek, de persze szövetségesemnek sem :)”

az olyan megközelítés amit teljes egészében osztanék, ha valóban az volna a helyzet, hogy csak beszélgetünk. Valójában egészen más a helyzet. Az, hogy idejött azzal a céllal, hogy áttematizálja azt ami itt folyik és ezt így a vége felé, illetve ahol most tartunk, azt kell mondanom, annak ellenére, hogy az eszközeit végtelenül silánynak tartottam, hogy sikerrel el is érte. Ő és egy másik bomlasztó mostanára lényegileg eluralta a terepet, átvette az alaphang megadását. Ez, figyelembe véve a kereteket amik enyhén szólva mások VOLTAK, siker a számára és olyan erők számára amiről azt gondolom, hogy közösen ellenzünk. A te dolgod mit csinálsz. Én nem tartom szerencsésnek az ehhez asszisztálást. A jóhiszeműség nagyon helyes és fontos, de nem az önvédelemről megfeledkezés árán. Talán világosabb vagyok, ha itteni szerepét, egy trolléval azonosítom. Tudod mi a célja ügynök-trolloknak az ilyen oldalakon. Szétzilálni a nem ínyükre való társalgást, formálódó közösséget, veszekedésbe, személyeskedébe vezetni, mindenkinek elvenni a kedvét a további részvételtől. Ő ezt itt igazán ügyesen, bármennyire is primitíven látja el. Nem elfogulatlan, azaz őszinte beszélgetés folyik hanem kisiklatás, eltérítés, áttematizálás. Van akinek hízeleg, hogy mintegy föntről komolyan veszik, véleményére úgymond kíváncsiak, és már benn is van a csapdában. A másik felé durva hízelgés, lekenyerezőnek szánt, annak néhol be is váló, de borzasztóan ízléstelen ál-közvetlenkedés, csöpögően baráti megszólítás ér el hasonlót. De legalább próbálkozik vele. Én mindezt nem tartom a szó hétköznapi értelmében beszélgetésnek. Manipulálás folyik a javából.

Ugyanakkor, az sem áll, hogy nem lép föl támadóan. Már hogyne lépne! Lehet, hogy nem konkrétan Khonsu akivel szemben támadó (semmi érteleme, hogy visszakeressem, hogy talán még az is előfordult), hanem azzal szemben támadó ami a lényeg. Ne feledkezzünk meg miről van szó, nem csak úgy véletlenül vagyunk, írunk itt, hanem egy konkrét ügyben, hogy ugyanis ő és amit képvisel menjen a picsába. Erre bemászik az ablakon és nyomul. Beszélgetni? Ugyan! Bomlasztani, szétzúzni, megtörni, ellehetetleníteni, lekenyerezni, aláásni, megsztani, megvesztegetni, kifárasztani. Mikor hogy. De sohasem elfogulatlanul, mint másik ember, nemzet-társ, vagy ahogy akarod. Szó sincs efféléről. Legyünk észnél, ha már 1989-ben nem voltunk.

Ha a diákokkal vagy, közülük, velük, akkor bizony itt és most ellenséged. Amint nekem, mert szívvel, lélekkel támogatom őket. Jobb erről nem megfeledkezni, mert különben már le is győzött. Szerintem ez a valóság.

Azt írod ezután

„Nem árt megismerni minél több ember álláspontját, és ő azért egy elég nagy szerveződést reprezentál, tehát mindenképp érdekes lehet a véleménye, még ha nem is értünk vele egyet. Orbánnal ugyanígy szívesen elbeszélgetnék, vagy bárkivel.
Magánemberként nincs velük bajom, csak azzal amit képviselnek.”

Ismét csak a lelkem mélyéből fogalmazol. Ugyanígy gondolkozok, ugynígy viselkedek is, lehet, hogy a tőlem itt látottak alapján meglepődnél miyen szinteken vannak igazán jó ismerőseim/barátaim mindenféle oldalakon, és tényleg magán emberként. Hát persze. Csakhogy nézzük azért meg a körülményeket! Komolyan úgy látod, hogy most itt magánemberként, ismétlem, mászott be az ablakon, hogy társaságra vágyik? Azért ennyire ne csapjuk be magunkat. Teljesen világos és nem szívesen dícsérem, de nem is titkolja, hogy nem erről van szó. Most akkor magunkat csapjuk be, hogy csak a mi vélemyényünkre kíváncsi, ha már van egy ilyen jó kis oldal ahol eküldték a tolakodását a picsába, hát tovább tolakszik? És a Nap forog a Föld körül, mert az is látszik, sőt, hogy a Föld lapos? ÉN beszélgetek veled (és talán a maga nekem nem tetsző árujával még Kedves is), de ő? És figyelj, utálok vitakozni veled, mert ha azt teszem az is az ő sikerük, győzelmük, pont erre a célra van itt, dehát nem látod, mennyire ellentmondsz magdnak néhány soron beleül? Olvasd légyszív vissza: „nagy szerveződést reprezentál” és „magánemberként”. Most mi van? Szerintem csakis az előző. Szó sincs magánemberségről a részéről. Ha véletlenül találkozol vele egy buliban és szóba elegyedtek, ott lehet ilyesmi. Itt nincs módja az embernek ezt akár csak elképzelni sem, anélkül, hogy ne csapná be saját magát durván. Bocs.

A záró soraiddal megint csak nagyon egyetértek. Ugyanakkor a kéznyújtásra ráérünk akkor. Ezt most, amikor fölül vannak, a szembenálláson belül megelőlegezni, politikai értelemben öngyilkosság. Azt a kezet, hogy ennél a képnél maradjak, el fogják fogadni, hogy annál fogva úgy rántsanak át a fejük fölött, hogy döngve zuhansz a földre! Ezt nemcsak gondolom, a tapasztalat is ezt mutatja. A magyar népnek pontosan ezt a jószívű emberi előzékenységét használták ki ellene, miután hízelegve ezekre a legjobb érzéseire appelláltak, és ezt félrehasználva juttatták abba a katasztrofális helyzetbe amiben van. Ő és szövetségesei közel egy negyed évszázaddal ezelőtt, mindegy, hogy személyesen, vagy nem. MUSZÁJ nekünk mindig hagyni bacsapni magunkat, szépeket gondolva, magunktól is becsapni magunkat? Amiről szó van, mégha az ilyen nagy szavak fellengzősnek is hathatnak, nem több és nem kevesebb, mint egy ország/nép küzdelme a fönnmaradésért. Most, a diákok által egyelőre csak megcsillant egy kis remény. (Ez rémiszti meg, emiatt agitál, manipulál itt félelmében akiről beszélünk) Megint rögtön elkótyavetyélni, bűn, megbocsáthatatlan és – ha jól látlak – te sem fogod megbocsátani magadnak szerintem utólag ha nem kapsz észbe, mire használnak, illetve akarnak használni.

Ettől kezdve nem az én dolgom, be is fogom most már, úgy nézem.
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.01.30 15:02:42
@Khonsu:

Igen. Namost tényleg. (Befogom.)
Ahogy azt várni lehetett, az LMP kettéoszlott a hétvégi kongresszusukon. Túl nagyok voltak a törésvonalak a párton belül, így nem is maradt más megoldás talán. A párt szakadár szárnya hisz abban, hogy majd az Együtt 2014-en belül úgy tudják alakítani az erővonalakat, hogy az…..
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.01.30 00:03:16
@weisz manfréd huba:

Ez csúnya volt tőled Huba, sőt erkölcstelen.

A cikk jó, világos, korrekt.
Szamárpad Fogadott pro(vo)kátorok 2013.01.29 11:56:03
Független. Civil. Ez ma annyit tesz: radikális baloldal által irányított. A Hallgatói Hálózat, ismertebb nevén a HaHa csak ironizál azon, amit a Magyar Nemzet tegnapi számában felderített: radikális baloldali szervezetektől kaptak segítséget ahhoz, hogy itthon tüntessenek, hatpontos követeléseket…..
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.01.29 22:31:01
@dr Kangörény:

Én a legyintésnél maradok.
Elképesztő, és nehezen túlbecsülhető horderejű adatot mondott a minap Matolcsy: félmillió magyar dolgozik külföldön. A keddi Véleményvezér már foglalkozott ezzel az adattal, okaival és következményeivel. Véleményünk szerint a mégoly drámai képet festő poszt még mindig…..
Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2013.01.29 20:24:21
@Vidéki:

Figyelj ide! A kormány amit körömszakadtáig védsz, abban sütkérezik, hogy nemzeti. Igaz?

És van képed itt a nemzet oszlásnak indulását természetesként próbálni eladni, ezt a nemzeti sorskérdést elbagatellizáni, csak, hogy látszatra védd valahogy a védhetetlent? Közönyt oltani a magyar emberbe a saját fönnamaradása iránt?

Hát micspda nemzetáruló söpredék vagy, ha csak a legdurvább személyes érdek vezet? Ki innen! (nem az országból, mert hátha a te spermádból is lesz még egy-két rendes magyar, de innen, mások együtt gondolkodásából, a hazájukkal törődéséből mindenképpen, tényleg hazaáruló bitang!