Adatok
Kiza91
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Csak érintőlegesen fogyasztóvédelmi téma a nyereményjáték, de az Indexen annyira lelkesen oknyomozták ki a Nescafé facebookos játékát, hogy egy posztot ide is megér. Az utolsó őszintének tűnő reklámeszköz, az igazából aljas indokból szénnéhájpolt lájkolás…..
Kiza91
2011.12.21 12:32:22
Egyébként meg hatalmas félreértések röpködtek szerteszét. Kezdjük ott, hogy ez NEM egy lájk-alapú verseny volt, tehát Szolnoki János felháborodása abszolút személyes sértettségből fakadt, amiért nem került be. Sajnos el kell fogadni, a zsűri döntött, a lájkjaitól függetlenül, ez van. Hihetetlen, hogy egyes emberek képesek ennyire véresen komolyan venni egy JÁTÉKOT, és képtelenek feldolgozni, hogy nem nyerhetnek meg mindent... Egyébként meg igen, itt a kreativitáson volt a hangsúly, ami valóban nem összetévesztendő a karitatív megmozdulással. Vicc ez az egész, de elérték a céljukat, kizsarolták azt a pénzt, legyenek elégedettek. A Pető Intézet gyerkőceitől egyáltalán nem sajnálom, sőt, nagyon örülök neki, de akkor is ott van a keserű szájíz, hogy milyen áron...
Podi hívta fel a figyelmünket erre a remek sztorira, bravó Nescafé!"Egy Szolnoki János nevű srác pályázott a Nescafé 3in1 Effekt lájkversenyén, a sérült kisöccsét szerette volna támogatni a megnyerhető főnyereménnyel (1 millió forinttal). Segtségül hívta a 9gag…..
Kiza91
2011.12.21 10:59:58
@Viktus: Szerintem magával a kampánnyal semmi probléma nem volt, nagyon jól összerakták, és ugyanúgy most is jó ötletnek tartom ezt az egészet. Az már teljesen más dolog, és a kampány tervezésétől is független, hogy hogyan menedzselték le ezt az ominózus esetet... Nem voltak rá felkészülve, az tény, senki nem gondolta volna, hogy egy ártatlan játékból ekkora botrány lesz... Ráadásul olyan, amit teljesen fals információk generálnak... De ahogy látod, végülis ügyesen megoldották, tehát csak nem annyira analfabéták, mint amennyire te gondolod.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz