Regisztráció Blogot indítok
Adatok
igorcorner

3 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Hotelizátor Hotel Kupon 2015.03.05 06:32:05
Elindult a Hotel Kupon, a Hotelizátor rendszerre épülő szállás kupon értékesítő oldal. Még jobb árakat szeretne? 60-70%-kos kedvezményeket is el tudunk érni a szálláshelyeknél. Szokott hotel kuponokat vásárolni?  Akkor mentse el a könyvjelzői közé a Hotel Kupon címét, a…..
Elindult a 2014-es nagy visszaszámlálás Szilveszterre! Napokig keresgél az interneten szilveszteri ajánlatok után? Ne tegye: a Szilveszter 2014 honlap összegyűjtötte a legjobb ajánlatokat Önnek! Szilveszteri programját megtalálni könnyebb, mint valaha! A Szilveszter 2014 honlap…..
2013. június 1-től a Hotelizátor rendszert használja a zalacsányi Batthyány Kastélyszálló is. A honlap üzemeltetése, az online foglalási rendszer működtetése valamint az online kommunikációs csatornák használata mellett új, elegáns dizájnt is kapott a kastélyszálló…..
Onlinemarketing blog Ügyködés 2012.04.17 23:25:17
Tanácsadóként dolgozva az ügyfelek kicsit máshogy "nyílnak meg" az embernek, és elmondanak érdekes véleményeket is. Például az ügynökségekről. Furcsa azt látni, hogy miközben az ügynökségek elvileg azért vannak, hogy egyfajta szakértőként értsenek bizonyos…..
igorcorner 2012.04.23 20:39:15
@Vilma Virtual: A paradicsom mint termek eleg jol definialhato vevoi es eladoi oldalrol ugyanugy. Nem kell hozza erzek vagy kepzettseg hogy ha kimondod hogy szep paradicsom, akkor mindketten ugyanarra gondoljatok. De ha kimondjuk pl hogy jo reklam, akkor a piros jo?
igorcorner 2012.04.24 07:01:36
@Vilma Virtual: Amit írsz (akkor jó egy reklám, ha bevételt generál) teljesen igaz. Viszont ezt csak utólag tudod meg, a döntést nem úgy hozod, hogy eléd teszik a reklámot, bekapcsolják az időgépet, megnézed az eredményeket, ahol látod, hogy 250%-ot dob a forgalmon, na akkor megveszem. A paradicsomos hasonlat rossz. Amikor paradicsomot veszel, elhanyagolható a hibalehetőség (ha megfogod, megnézed, megszagolod akkor tudni fogod, hogy az eredmény egy jó paradicsom amit 250%-os élvezettel fogyasztasz majd el a jövőben) ezért az eredmény garantált. Viszont amikor eléd teszik a Buza Sanyi Bonux reklámot, akárhányszor visszapörgeted, nem fogod tudni milyen eredménye lesz. A döntésed így kell meghozni. Aki hozta az ötletet, annak biztos tetszik, különben nem hozta volna. Te, aki megveszed, dönthetsz úgy, hogy nem kell, mert utálod a Buza Sanyit, vagy dönthetsz úgy, hogy megveszed, mert jó fej ez a Buza Sanyi, jól áll a kezében a Bonux. Meg dönthetsz még millióképpen csillió szubjektív vagy objektív ok miatt (legyen zakóban, ne farmerben, de pirosban, mittudomén), de úgy semmiképpen sem, hogy eléd raknak 3 variációt a Buza Sanyi Bonux reklámból, mindegyiken egy címkével, hogy hány %-os forgalomnövekedést produkál, és te a legnagyobb értékűt választod ki.

Tehát szerintem a paradicsomos hasonlatod rossz volt.

A többi, amit írsz, mind igaz a saját rendszeredben (de akár azon kívül is), de a paradicsomvásárlás összehasonlítása a reklámvásárlással a saját rendszeredben sem lehet igaz, és gondoltam, szólok.

De sok időm van.
Az Information is Beautiful versenyt hirdetett legjobb infografika témában. A feladat az volt, hogy a Rotten Tomatoes filmértékeléseit és az adott filmek bevételeit és termelt profitját kellett vizualizálni.  A versenybe egy magyar grafikus, Szűcs Krisztina is benevezett, és az…..
Nálam lehet kommentelni.  ..
igorcorner 2011.12.20 22:58:04