Adatok
ajm
0 bejegyzést írt és 11 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
![](https://m.blog.hu/ri/ritkanlathatotortenelem/image/.external/.thumbs/309c38c9ee9567d497652106d9fe906b_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
1898. Bécs. Sisi (vagy Sissy), azaz Wittelsbach Erzsébet osztrák császárné (és nem mellesleg magyar és cseh királyné) temetési menete Bécsben. Luigi Lucheni olasz anarchista szúrta le Genfben..
![](https://m.blog.hu/me/menetszel2016/image/.external/.thumbs/9b9fc55fce708cd6bdfc0edd2315b4a4_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
305-ös Szergej
Hivatalos nevén M62 305. Legelsőnek akkor kaptam lencsevégre, amikor első ízben jártam a Ferencvárosi pályaudvaron. Akkor a fűtőház előtt álldogált. Majd többször láttam az egyik mobilalkalmazás segítségével, hogy igen sokat időzik ott, s mivel akkor még nem sokat tudtam a mozdonyok…..
ajm
2016.01.29 12:56:52
![](https://m.blog.hu/fo/fovarosi/image/mobil/header.jpg?v=1299077445)
1934-ben az akkor vadonatúj "Árpád" motorvonat 70 perc alatt suhant le Budapestről Komáromba. Valahogy hazánkban a menetidők elég rögzültnek tűnnek: a MÁV Start honlapja szerint ma gyorsvonattal 74 perc, személlyel 83 perc a menetidő. Lassan 100 éve nem bírt felgyorsulni a vasút? A…..
ajm
2014.03.31 18:33:36
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
Tanulmányoznám a helyedben, igaz ez 1943-as!
users.atw.hu/diesirae/menetrend/1943/40_o61.jpg
users.atw.hu/diesirae/menetrend/1943/40_o60.jpg
Tanulmányoznám a helyedben, igaz ez 1943-as!
users.atw.hu/diesirae/menetrend/1943/40_o61.jpg
users.atw.hu/diesirae/menetrend/1943/40_o60.jpg
![](https://m.blog.hu/ha/hamster/image/.external/.thumbs/85ba28c9dd316b90f2d85370701c4efe_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Nemrég arról elmélkedtem, hogy milyen keveset változott gyerekkorom óta a magyar vasút (Nohab és Szergej Kelenföldön), és most szombaton megint ilyen érzésem volt:
A Győr és Siófok közti nyári fürdősvonat legalább annyira a vasútbarátok szórakoztatását szolgálja, mint az…..
ajm
2013.06.17 11:37:15
![](https://m.blog.hu/assets/core/img/apple-touch-icon.png)
Tökéletesen ;egyetértek Mesterházy Attilával abban, hogy nem lenne szabad csak úgy napirendre térni a március 15-i hosszú hétvégén ránk zúdult hóvihar felett. Hiába jött meg közben a jó idő, igenis át kellene beszélni az elkövetett hibákat, levonni a szükséges…..
ajm
2013.03.21 11:51:33
@Csipyke: Ugye Svájcban sem fúj mindig 100 km/h-s szél?
ajm
2013.03.21 12:04:48
@gatto nero: Nem, azt hiszem a Szárliget-Baracska.Ercsi-Kiskunlacháza-Dabas-Cegléd nyomvonal mellett döntöttek!
ajm
2013.03.21 14:17:17
@Nap Pali: Remélem senki nem gondolkodik a közpénzeken, ha te szorulsz segítségre!
![](https://m.blog.hu/ti/timelord/image/.external/.thumbs/1c1116557c49d3b5698c79269e0acd6e_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
A MÁV az 1920-as évek elején egyik válságból a másikba zuhant. Kezdődött a trianoni veszteségekkel (jármű, hálózat, személyzet), majd folytatódott a szén- és anyaghiánnyal, az inflációval, a menekült vasutassággal stb. Ripsz-ropsz kiderült, a világháború előtti módon a…..
ajm
2012.10.02 13:04:46
@esef: 1987-ben kettő pár expresszvonat volt, lefele 2 óra 27 perc, visszaútban 2 óra 33 perces menetidővel. Az egyetlen hajdúszoboszlói megállással szemben az IC vonatok hét helyen állnak meg.
A gyorsok hat megállássalkb. a mai IC-k menetidejét hozták.
A gyorsok hat megállássalkb. a mai IC-k menetidejét hozták.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Igaz, ez nagyon látványos volt :-(