Regisztráció Blogot indítok
Adatok
ajm

0 bejegyzést írt és 11 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
1898. Bécs. Sisi (vagy Sissy), azaz Wittelsbach Erzsébet  osztrák császárné (és nem mellesleg magyar és cseh királyné) temetési menete Bécsben. Luigi Lucheni olasz anarchista szúrta le Genfben..
ajm 2020.01.04 17:08:36
@Rollende Landstrasse: Nem gyakrabban, mint más fejpályaudvarokon!
Igaz, ez nagyon látványos volt :-(
MENETSZÉL2016 A 305-ös Szergej 2016.01.08 16:24:24
305-ös Szergej Hivatalos nevén M62 305. Legelsőnek akkor kaptam lencsevégre, amikor első ízben jártam a Ferencvárosi pályaudvaron. Akkor a fűtőház előtt álldogált. Majd többször láttam az egyik mobilalkalmazás segítségével, hogy igen sokat időzik ott, s mivel akkor még nem sokat tudtam a mozdonyok…..
1934-ben az akkor vadonatúj "Árpád" motorvonat 70 perc alatt suhant le Budapestről Komáromba. Valahogy hazánkban a menetidők elég rögzültnek tűnnek: a MÁV Start honlapja szerint ma gyorsvonattal 74 perc, személlyel 83 perc a menetidő. Lassan 100 éve nem bírt felgyorsulni a vasút? A…..
Nemrég arról elmélkedtem, hogy milyen keveset változott gyerekkorom óta a magyar vasút (Nohab és Szergej Kelenföldön), és most szombaton megint ilyen érzésem volt: A Győr és Siófok közti nyári fürdősvonat legalább annyira a vasútbarátok szórakoztatását szolgálja, mint az…..
no emisszió Csak a vasút 2013.03.21 06:49:35
Tökéletesen ;egyetértek Mesterházy Attilával abban, hogy nem lenne szabad csak úgy napirendre térni a március 15-i hosszú hétvégén ránk zúdult hóvihar felett. Hiába jött meg közben a jó idő, igenis át kellene beszélni az elkövetett hibákat, levonni a szükséges…..
ajm 2013.03.21 11:51:33
@Csipyke: Ugye Svájcban sem fúj mindig 100 km/h-s szél?
ajm 2013.03.21 12:04:48
@gatto nero: Nem, azt hiszem a Szárliget-Baracska.Ercsi-Kiskunlacháza-Dabas-Cegléd nyomvonal mellett döntöttek!
ajm 2013.03.21 14:17:17
@Nap Pali: Remélem senki nem gondolkodik a közpénzeken, ha te szorulsz segítségre!
Timelord A MÁV modernizációja 2012.10.01 14:23:20
A MÁV az 1920-as évek elején egyik válságból a másikba zuhant. Kezdődött a trianoni veszteségekkel (jármű, hálózat, személyzet), majd folytatódott a szén- és anyaghiánnyal, az inflációval, a menekült vasutassággal stb. Ripsz-ropsz kiderült, a világháború előtti módon a…..
ajm 2012.10.02 13:04:46
@esef: 1987-ben kettő pár expresszvonat volt, lefele 2 óra 27 perc, visszaútban 2 óra 33 perces menetidővel. Az egyetlen hajdúszoboszlói megállással szemben az IC vonatok hét helyen állnak meg.
A gyorsok hat megállássalkb. a mai IC-k menetidejét hozták.