Regisztráció Blogot indítok
Adatok
R.P

0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Set top box leadva, szerződés lemondva, tartozás nincs - ilyenkor az ember úgy képzeli, hogy rendezte a rendeznivalókat, és kedélyesen búcsút intve a szolgáltatónak új utakra lép. Aha, meg ahogy Móricka elképzeli. Kedves Hilda! Engedd meg, hogy viszonylag röviden és tömören leírjam a…..
R.P 2017.01.27 12:41:39
@CID..:
Nekem leginkább azzal van problémám,hogy miután elváltunk egymástól kaptunk egy halom számlát és míg a "tisztázási levelezés" fázisban tartottunk már késedelmi kamatot dobáltak rá az addigi számlákra...Plusz bő egy hónapot méltóztattak adni a rendezésre,holott azt gondolom nem mi voltunk a gyíkok a történetben.[Plusz számláztak kettőt arról a periódusról is amikor már másfél hónapja lemondtuk az ő szolgáltatásukat.Ez az utóbbi már csak hab a tortán.]
Szerintem ezt egy cég sem teheti meg az ügyfeleivel,pláne azokkal akiket "tévedésből el is engedett"!
Most meg mi rohangáljuk részletfizetési kérelemért majd a cégen múlik,hogy megint "jó fejek" lesznek e és adnak rá lehetőséget.Ami az egész tükrében mérhetetlenül nevetséges...
R.P 2017.01.27 13:09:16
@CID..:
Értem mit szeretnél és mint az irományomból is egyértelműen kiderül, bizonyos periódus nem került kiszámlázásra így kifizetésre sem.De jön a sok gyökér komment,hogy "kummantanátok és satöbbi",holott a részünkről 25x történt kísérlet az ügy rendezésére ami a Telekom oldaláról lett levarrva.Most meg utolsó utáni ganék vagyunk mert hirtelen (ahogy ők beütemezték egy nagy halomba) nem tudjuk kifizetni azokat a számlákat amiről 9 hónappal ezelőtt még ők maguk sem tudtak.Nem a követeléssel hanem az ügyintézés milyenségével és a most kialakult késedelmi kamatozással van probléma.
R.P 2017.01.28 12:04:51
@metal:
Őszintén mondom,hogy kissé fárasztó már ez a topic.Kezdésnek 3 számla,majd további 3!!!!!!!!! követte köztük 2 olyan amikor már réges-régen lemondtuk a szolgáltatást.Mindeközben a Telekom "katonái" semmire sem tudnak választ adni.Még az is kérdéses,hogy esetleges részletfizetést adnak e?!Ami jogos azt nyilván fizetnénk,de adjanak választ arra,hogy lemondáskor és az azt megelőző 2 bejelentésünk alkalmával miért nem tudta senki sem,hogy erre bizony számítanunk kellene?!?!?!?!?!?(Ezen a ponton jöhet a savazás,de más szférában ezt elkönyvelik veszteségnek,pláne ha érdemben nem tájékoztatják az ügyfelet.)
Ha pl lemondasz egy mezei kiszállításos ebédet amit igénybevettél akkor elmondják,hogy az eddigi 4 napi kajád x forint és fizesd ki akkor megteszed és csókolom.De nem majd egy év múlva jut eszébe a cégnek,hogy "apropó volt 6 levesed+fő ételed amit igenis fizessél ki azonnal,kérdésed nem lehet ez a követelésünk",miközben a visszamondáskor azt mondták,hogy "minden oké rendben vagyunk."
Ez tényleg csak nekem különös?Itt nem a mi felelősségünket kellene megkérdőjelezni,hanem a semmilyen ügyfélkezelést és a gépezet hibáját kellene elemezni.Lemondtuk?Igen!Mondtátok,hogy gubanc van a rendszerrel és tartozunk?Nem!Említetted,hogy utólag számlázzátok ezt ki?Nem!Tartozás mentesen zártuk le a szerződést?Igen!