Regisztráció Blogot indítok
Adatok
st81

0 bejegyzést írt és 21 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Heti merítés 2015.04.12 10:11:19
Kényelmes pénztemető Egy ismerősöm mondta, amikor megvettem, hogy készüljek fel, mert mindig valami hibajelző fog világítani az autóban. Hát igaza lett! Relax avantgard módra Szerintem rendben lesz a bringa az elkövetkező 10 évben, hacsak valamilyen elektronika meg nem…..
Ha valóban érdekelné őket, mivel járnak, a vásárlás előtt okosították volna ki magukat, és valószínűleg másképp döntöttek volna. Legközelebb örüljön, ha leszarozzuk a szarát. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
st81 2015.03.25 17:09:18
@Yaesu: A másik kedvencem a C6:-) Persze az is benzines változatban, de hát én ilyen őskövület vagyok.
st81 2015.03.25 16:32:23
@Katana750: Igen, nagyon visszarettentett. Pedig sakkoztam egy darabig. Először csak a 3.2 V6 automata jöhetett szóba. Olvasgattam, hogy az automata szo-szo. Na, akkor legyen 2.0T. De hát a turbo... Hm...jó, akkor legyen a 2.4 szívó kézi váltóval. Oké, de az elektronika... Aztán végül lemondtam és elkanyarodtam erről az útról.
  Mi a jobb? Homokba dugni a fejünket és eljátszani, hogy a jelenség nem létezik, vagy ellenkezőleg: ha már valaki csinálja, vagy ki akarja próbálni, akkor amennyire lehet, segíteni és tanácsot adni neki saját (és más) testi épségének minél jobb megóvása érdekében? Na…..
Nemrég belefutottam a kérdésbe a carthrottle-ön, hogy ha három autód lenne, mi lenne az. Egy hétköznapokra, egy hétvégére és egy pályázni. Be is küldtem a kérdést a szerkesztőségi levelezőlistánkra. Íme, a válaszok: Pere László (karmageddon)Hétköznapokra: Mivel van…..
Belsőség Heti merítés 2014.08.24 07:56:44
A kolosszus, vagyis ha kevés a Rolls-Royce Sokan lebeszélnek a 350-esről, pedig nem rossz az, és hengerfejes sem lesz, ha nem gyilkolod hideg motorral, bemelegíted menet közben magas fokozatban, és 70-fokon már akár rá is léphetsz, nem lesz hengerfejes! Japán romboló A…..
st81 2014.08.24 12:57:09
Részben megértem az "öreg" nagyautók szerelmeseit is. Én is így voltam, egészen a költségek kiszámolásáig (könyvelő a szakmám). Nekem a mai napig (megjelenése óta) a Lancia Thesis a kedvencem. 2 évvel ezelőtt nézegettem és az 5000-6000 euro ársávban lévőkre pályáztam. Sajnos ennyi pénzért nem lehetett találni - nekem - megfelelőt. Az itthoni példányok közül egyik sem tetszett. Közben beleolvastam az index Thesis fórumába és elbizonytalanodtam, hogy egy régen 13-15MFt-os autót az én fizetésemmel fenn tudok-e tartani? Számolgattam egy kicsit, beleértve a vételárat, regadót és üzembehelyezési költségeket, a várható javítási költségeket (mivel ezért az árért nem lesz tip-top), a tetemes fogyasztást (benzinest akartam venni, automata váltóval), gépjárműadót, biztosítást. Félreértés ne essék, nem villantós járgánynak szántam volna, egyszerűen tetszett kívül-belül a kocsi. Miután meghánytam-vetettem mindent, pro és kontra kijött, hogy nem tudnám "eltartani" az "olasz dívát":-( Így más márka került szóba, végül - szöges ellentétben az eredeti elképzelésemmel - egy Kiánál kötöttem ki, amiből egy 3 éves benzinest sikerült beszerezni (ezt is majd fél évi türelmes várakozás után). Ez az egyszerű járgány is simán "elfogyaszt" havi 30-40eFt-ot (értékvesztés, éves szerviz, üzemanyag, kgfb+casco havi szintre lebontva). Ezt a kocsit is szeretem (valszeg azért is mert nem kerül sokba a fenntartása), de a szerelem a Lanciához köt a mai napig is. Csak nem voltam elég bátor hozzá.
st81 2014.08.26 06:56:03
.@geegee:

Az én Rióm 2009-es és arra csak a 3 év gari vonatkozott. De úgy gondolom a 7 év garancia átvihető egyik tulajról a másikra, hiszen az autóhoz tartozik. A szűk családi körben négy Kia van: két Picanto, 1 Ceed, 1 Rio. Amilyen hibáról tudok: az egyik Picantón az utólagos autórádió rossz bekötése miatt állandóan lemerítette az akksit, a Ceednél stabilizátor pálcát és a komplett hi-fi fejegységet kellett cserélni.
Omnibusz Elrontjuk ötödször is? 2014.06.16 23:43:33
Április 23-án Zsámbékon, BUSEXPO néven autóbusz-bemutatót és buszokkal foglalkozó konferenciát tartottak. Ez utóbbin az egyik szekcióban a különjárati, idegenforgalmi buszos közlekedésről, a másikban – a nagyobb érdeklődést kiváltóban – a közforgalmú, elsősorban…..
Igen, mindenki emlegeti azt a hazai Forma-1-es sportkommentátort. Rengeteg minden miatt emlékezünk rá, tudott sikítani, fejhangon üvölteni. De valójában pite volt. Mert a Dél-Amerikai futball-kommentátorokon is túltesz a japán műsorvezető. Nem kicsit, nagyon. Mondjuk tény, hogy a…..
Mit nem tud még a használtautó-kereskedelemről, a fontoskodó, kisstílű márkaszervizesekről és a bepróbálkozó ügyfelekről?Mai cikkünk blogposztja...
st81 2011.12.31 13:20:02
@NagyTomi:
Függ attól, hogy mikor vette fel a hitelt. Ha nyugdíjas és csak ennyi fix jövedelme volt, akkor az emelkedő részletet bizony nem tudta fizetni.
Fater is 56 volt, amikor az első új autóját vette. De kp-ra, mert hitelt soha nem akart. Bizonyos szituációban ez érthető is.
Az más kérdés, hogy az értékesítők imádják a nyugdíjasokat, mert (nem mindenki!) könnyebben rábeszélhetők/megvezethetők.