Adatok
Trainer2000
0 bejegyzést írt és 39 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Szédületes műszaki megoldások, hihetetlen fogyasztás és fura félreértések egy teljesen átlagos édesvízi élőlényben.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Trainer2000
2012.05.29 09:21:16
@Frick László Emlékzenekar: Én meg találkoztam,söt nap mint nap találkozom.minden 40 ezer km után van elöírva a fékolajcsere-Egy év kb 20 ezer km (már akinek,persze)-tehát egyetértek veled a csereintervallumot illetöen.
Trainer2000
2012.05.29 09:23:05
@Frick László Emlékzenekar: Bocsánat-magyar szervizt írtál.Ezt nem tudom megítélni,ugyanis Szlovákiában lakom,és itt is dolgozom.
Trainer2000
2012.05.29 09:24:24
And when you slow down and relax, the Mégane is simply a nicer place to be and feels more special despite its humble roots. Yep, oversteer-obsessed EVO gives the nod to the front-drive Mégane. The BRZ has shown moments of brilliance on the road, but often failed to hit the spot. Henry Catchpole…..
Trainer2000
2012.05.04 08:02:06
Mi sem mutatja jobban a másodlagos autópiacon vadászók bizalmatlanságát, mint a tény, hogy azért nem vitte el az autót, mert nem volt semmi baja. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Being second is to be the first of the ones who lose. Mögöttünk a hosszú munkahét, jöhet a megérdemelt pihenés, éljen május elseje, satöbbi. Biztosan szép és magasztos ünnep a munka ünnepe, jómagam mindig is hülyeségnek tartottam, reformátusként még vallási alapon sem…..
Trainer2000
2012.04.24 19:33:10
Trainer2000
2012.04.25 13:55:23
@Dseries: Szia.Igen,úgy igaz ahogy írod...Elragadtattam magam.Szerencséje volt a professzornak,hogy leintették a versenyt..Én is emlékszem arra a napra pontosan..Ahogy vártak a rajongók a Bolognai kórház elött...hátha kijön valaki és bejelenti-minden rendben,túléli..vlahol olvastam Sid Watkins megemlékezését az esetröl..jobb mint a film.
Trainer2000
2012.04.25 14:01:34
Nem valószínű, hogy bárki megvenné Golf helyett. Az i30 így is betesz jó pár konkurensnek, főleg a japánoknak.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
A tanulság: száz japán mérnök megfeszített munkájánál, ötven japán tesztelő több százezer kilométernyi próbájánál nem ér többet a spájz hokedliján dolgozó félművelt barkácsoló tudása. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Friss infókat kaptunk a Slovakiaringről a hétvégi pályanappal kapcsolatban. A hírek ráadásul - a szokásostól eltérően - jók. Először is olcsóbb lett a box-bérlet, 75 euró helyett már 60-ért ki lehet bérelni egy zárt helyet a gumiknak-felniknek-egyéb cuccoknak. Ha többen…..
Trainer2000
2012.03.07 08:49:25
Ezek megvesztek. Ezerháromszáz kilós autóba ezres motor? Gyomorforgató élmény. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Trainer2000
2012.02.27 07:50:49
Trainer2000
2012.02.27 07:59:07
@Zsotto: Ilyen motorok sajnos már vannak..A vezérszíj irreális csereintervallumára gondolok. 1,6 os Y6 HDI. (PSA) 200 000 kilométerenként esedékes a vezérszíj csere.Söt az elsökön 240 000 volt. Ezalatt meg kétszer elhalálozik a vízpumpa,amit ugyebár a vezérszíj hajt..Naggyonn drága a javítás..A Mazdánál (M3) ez a fantasztikus motor nagyon lerontotta a megbízhatóság mítoszát...
Legyen ön is gátlástalan nepper, pár apró lépésben:1. szerezzen be külföldön egy közepesen lepusztult SL500-ast2. ideiglenes német rendszámmal és biztosítással hozza be az országba3. tekertesse meg az órát egy profival, hadd szóljon4. locsolja le szilikonnal, takarítsa ki5.…..
Ha erősen meresztem a szemem, szinte látom benne az előző Civicet. Sőt, ha nem meresztem, akkor is. Csak a fülem marad inger nélkül. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Trainer2000
2012.02.22 12:58:44
@Tizenkettő: Egyetértek.
Trainer2000
2012.02.22 13:26:02
Trainer2000
2012.02.23 07:49:33
@w a s d: Nem szabad mindent készpénznek venni amit a firkászok leírnak.A Mazdának egy nagy hátránya van...nincs gyára európában.Németországon keresztül behozni a japán autót,nem olcsó mulatság.Még ki sem raktad a hajóból és már perkálsz is Günteréknek..Ámbár oroszországban és mexikóban már építik öket.Fújnak is érte az amerikaiak..És igen komplikált a helyzet náluk is akárcsak máshol.De inkább így,mint gond nélkül de irányítás alatt.
Mi lenne, ha őt: ..meg őt: K E R E S Z T E Z N É N K ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? Igen, kitalálhatták rendszeres olvasóink, egy újabb borzasztó műremek kerül ide, még…..
Trainer2000
2012.02.21 15:28:52
Célba vették az európai kompaktokat, és sok szempontból el is találták. Az új Hyundait jól összerakták, a motorok is rendben vannak.Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Trainer2000
2012.02.20 09:27:42
@kran72:
Mazda 3 1,6 diesel...igaz,hogy a motor nem Japan made ,de eddigre már kiforrott,nem kell például 120 000 km nél DPF filtert cserélni ( Ford,PSA),ebben is van szélvédöfütés- (nem csak a Fordban) és a fogyasztása is joval 6 liter alatt van.Kérdezz rá a MMH nál-biztosan segítenek.
Mazda 3 1,6 diesel...igaz,hogy a motor nem Japan made ,de eddigre már kiforrott,nem kell például 120 000 km nél DPF filtert cserélni ( Ford,PSA),ebben is van szélvédöfütés- (nem csak a Fordban) és a fogyasztása is joval 6 liter alatt van.Kérdezz rá a MMH nál-biztosan segítenek.
A japánok érthetetlenek. Készítenek egy nagyszerű autót, majd gondoskodnak róla, hogy a környékről is elijesszen mindenkit, aki megvehetné. Mai cikkünk blogposztja...
Nem szerettem soha igazán a japán autókat, de mindig tudtam, hogy a 90-es években olyan autókat csináltak, amelyekhez nem kellett 3-400 ezer kilométerig komolyabban hozzányúlni. Vezérműláncosok, D.I D. kétsoros lánccal, egyszerű, de megbízható elemekből épített…..
Trainer2000
2011.12.15 09:11:33
@tlantos: Elnézést kérek.Sajnos szlovák a billentyuzet amit használok és nincsenek rajta az említett magánhangzók..
De valahogy megoldom.
De valahogy megoldom.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz