Adatok
Tmz
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Teljesítményőrült Forma1-es mérnökök csiszolták a motorjait, hogy a hétköznapok racionális választása lehessen. Szép is lett, jó is lett mindegyik Mégane, de azért az RS Az Egy, Ami Mindent Visz. Renault menetpróbán jártunk. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Tmz
2012.04.04 15:09:15
Jót mosolyogtam a húzott tdi/pdtdi-s barátunkon,biztos hosszú életű volt a kocsija és elment vele így 300ezer km-t mert a gyárban poénból lőtték be hozzá azt a teljesítményt...meg gondolom ő 5,5 literrel közlekedett a városba..mellesleg 3 francia autóm volt most is egy megane-om van 1.6 8v és a világból kimegy ha oda figyelnek rá ahogy minden más autóra.Teszem hozzá nem vagyok se francia párti se más de imádom amikor minden második komment az hogy a francia autó szar...mindegyik gyártónak vannak típushibái vagy elfogadod vagy nem. Viszont örülök hogy a sok ember szarnak tartja mert így fele annyiért meg veszem mint egy golfot és 3szor konfortosabb mint egy golf pl..illetve szívesen ott hagynám a bezárt német kocsid mellett a megane-om nyitva mert hidd el hamarabb vinnék el a tied alkatrésznek :) hisz az én megane-om csak egy "szar francia":)))
Tmz
2012.04.04 15:35:21
@barumka: van igényes tuning és kontár.Mellesleg nem írtad le hogy főtengelyt dugókat stb cseréltél..én is láttam ültem vezettem pdtdi 2-es golfot 190Le volt csak annak a motorjára majdnem egy millió volt ráköltve...a hozzáértésről meg nem szeretnék hozzá fűzni véleményt, most legyél te a nagyobb szaki :)) mellesleg megjegyzem jelenleg is van egy tdi a családba gyári 110 helyett 150LE ,de ez se marci 60-as kályhacső meg chiptuning és jó lesz alapon van megcsinálva hanem igényesen minőségi alkatrészekből. Azért maradjunk abba hogy a tartóssága az autó motorjának sok mindentől függ pl használat gondozás lehet hogy te ezt mind meg teszed de más lesz@rja és azért van annyi csodás kormóló hulladék az utakon. Mellesleg pdtdi akkor se kéne ha ingyen adják. A tdi bizonyított főleg az 1.9 és 2,5 v 3.0 v6. A motor teljesítményről meg csak annyit hogy a gyárban beállított teljesítmény értékeket nem hasra ütésből találják ki és aki belenyúl 90% csak a chip tuningot ismeri. Ennek függvényébe szerintem érthető már számodra is miért írtam hogy nem egészséges móka..
Imádkozzatok, hogy ne szálljon minden autós BKV-ra, mert a gatyátokat is ráfizetitek.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Tmz
2012.02.02 14:38:57
@5perc: Akkor ülj te évi 107ezerért a húgyba sz@rba , hajléktalanok között akiknek te fizeted a jegyét mert ugye ők "ingyen" használják. Késsél el a munkából mert nem indul a hév, vagy ki ég a metro, vágjon agyon a troli és stb. Teszem hozzá a városba bkv -ok de van amikor autó is kell mert gyorsabb. Viszont ne én vagy más fizesse meg egy elcseszett pénznyelő cég fenn maradását.Ennyi erővel minden cégnek fizessünk hogy ne menjen csődbe...el vannak ezek tévedve.Mellesleg van megoldás el kell adni és ahogy már eddig is egy két részen magán kézben van működik szépen a történet. Nem is értem miért kell ezt erőltetni...ja de tudom mert valaki ebből k*rva jól megél.....
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz