Regisztráció Blogot indítok
Adatok
grillotalpa vulgaris

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ha márkás órát vásárolsz, egy olyan időmérő szerkezetet fogsz birtokolni, mely hosszú évekig, évtizedekig hű társad lehet. Nagyon sok közös vonást lehet felfedezni az óra és a gépkocsi vásárlásában, gyorsan fel is sorolnék néhányat a teljesség igénye nélkül: Értéket tekintve egy új,…..
grillotalpa vulgaris 2016.11.27 07:46:43
Nagyon életszerütlen gépjárműhőz hasonlitani a karorát ,mert a kettőnek a rendeltetése abszolut külömbözik egymástól ,nincs semmi közös bennük azon kivül ,hogy ami elromolhat az el is romlik .Minden használati tárgy karbantartást igényel,még a szennyvÍz szivattyú pompa is,amelyik átemeli a szarlét az alagsorból a fő csatornába,de úgy látszik a cikk írója a valóságnak ezt a szeletét nem ismeri,pedig ő is ürüléket termel.
A drága holmi nem azt jelenti,hogy ha valami tizszer annyiba kerül attól tizszer annyira megbizhatobb is , ez csak a furfangos marketing és agymosás eredménye ,amit bekajált a konzumidióta materialista nyugati tipusú álkeresztény társadalom és a presztizs kérdés máris átkerült az ősi alfa -him farokmértgetésről a kocsira,telefonra,karórára.
Minnél komplikáltabb valami annál nagyobb eséllyel fog elromlani ,ez kiváltképp érvényes az agyonkomplikált mechanikus többmilliós karórákra ,amikkel úgy kell bánni,mint a himes tojással,mig egy reális ár-értékben árazott Suunto túl él mindent,sokkal pontosabb,ezerszer megbizhatobb ,nem igényel karbantartást és javitható .
Ki mondta azt ,hogy a kvarcóra nem javitható ?!!
És ki álltassa magát abban ,hogy egy mechanikus karóra karbantartásához, javitásához nem szükséges magas szinvonalú technologiai háttér és alkatrészutángyártás ,és ha eltörik egy tengely a sarki órás bereszelgeti egy zsákvarrótűből és ismét örök életű a mechanikus karórád,amiben ringatod magad
A kvarcorákban sokkal egyszerübben cserélhetőek a hibás modulok,és amig létezik a technologiai civilizáció a javitás megoldható,vagy olcson az egész szerkezet cserélhető
De semmi sem örök.A Rolex sem.
Csak a farokmutogatás.
grillotalpa vulgaris 2016.11.27 09:59:15
@hasznaltorak.com:
Nem tudom milyen a G1o-es ,de a Miyota összes kvarcszerkezete darabokra szedhető és cserélhető minden eleme ,raktam már léptetőmotort 6P2O as holdfázisos szerkezetbe 6p8B .ből és még simán passzolt is ,tehát csereszabatosak is egy az egyben .Továbbá tudni illik Miyota szerkezetek vannak minden divatórában,kezdve a Festinától , a Ceruttin,Armanin keresztül a legdrágább Citizenig és legolcsobb Casioig .Az Orient kvarc és Seiko kvarc Hattori szerkezetet hazsnál,szintén javitható és szétszerelhető. No ,de minek alkatrészcserével foglalkozni,ha ha egész szerkezet 17 dollár és 2o évig kifogástalanul müködik két tizéves élletetamu elemmel / az Ebayról megrendelhető / Száz dollárból majdnem kétszáz évre biztosithatod a kvarcorád működését ;)
A svájciak a mindenkori burzsuj réteg nyálazásának felfogásán fáradoznak ,ezért nem komálom öket,főleg most ,hogy a kinában készült kvarcszerkezeteiket- amiket alulbérezett szerencsétlenek készitenek -nagy nevek mőgé csomagolják és eladják jó drágán.
Hatalmas átverés az egész,még a Tag Heuer is kinában gyártja a szerkezeteit.Szakitani kéne már azzal a buta beidegződéssel,hogy csak a svájci szerkezetes és drága mechanikus óra a jó óra,Különösképpen utálom,amikor valaki hierarchikus ranglétrát lát akármilyen használati tárgyban.
Sajnos sok laikus nincs tudatában,hogy csak a márkanevet fizetik meg tizszeres áron,nem a minőséget.
A végtelen reklámok , a tájékozatlanság, a hozzá nem értés és elérhetetlenség igazi mitosszt termetett a köztudatban a svájci órák pontosságáról és tartosságáról.