Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Hohó60

0 bejegyzést írt és 995 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Amikor a közös bajt arra használja valaki, hogy a saját pecsenyéjét sütögesse, a közösség tagjainak össze kell fogniuk, és kiközösíteniük az illetőt. Ez lenne logikus lépés az EU részéről is, amikor a tagállamok vezetői azt látják, hogy Orbán Viktor a kormánya ellen folyó jogállamiságot vizsgáló…..
Hohó60 2020.07.16 18:11:54
@Matthias Corvinus:

Hát ember. te nagyon hülye vagy...
Nem látod, mit művelnek "Németben" (így mondjátok nem?) Merkelék a híres koalíciós kormányukkal?
Ott csak szélsőbalos program létezik, és egyre elvetemültebb a bolsevik terror. Még hogy nem mennek el egyik szélsőség irányába se...
Hát akkor az micsoda, ami ott van? Az a bosevik médiaterror ami ott megy, amikor 99% bolsevik túlsúly van, az micsoda?
Hohó60 2020.07.16 18:23:57
@Matthias Corvinus:

Ha te a Merkelnek drukkolsz, az már önmagában is igazolja, hogy akkor csak egy patkány lehet.
Egyébként senki sem vonta kétségbe, hogy a németek már agyhalottak, akik képtelenek felismerni saját érdekeiket, saját internáci kivégzőikre szavaznak. Ennyit tesz, hogy a média 99%-a bolsevista kézen van.
A XII. kerületi turulszoborról mondta a napokban egy történészi vizsgálóbizottság, hogy a rajta szereplő áldozati ("hősi") lista több tömeggyilkos nevét is tartalmazza (Pokorni nagyapjáén kívül is), így Novák Andrásét, aki nyilas kivégzőosztagot vezető parancsnok volt; Horváth Zoltán…..
Hohó60 2020.06.22 16:47:24
@Moin Moin:

Íme egy a rengeteg, a cigányok felemelkedését szolgáló programból:
palyazatok.org/roma-tehetseg-program-egyetemistaknak/

Borzasztó szűklátókörű vagy, csak a szélsőségesek magyarellenes mantráit tudod ismételgetni. De ennyire bután? Ma már csak egy click a neten, és már buktad is.
Hohó60 2020.06.22 16:57:34
@Ekrü:

A normális többség honfitársnak tekinti a határon kívül rekedt magyarokat akkor is, ha nincs családi érintettsége. És fájlalja Trianon igazságtalanságát, hazug és áruló voltát.
Ugye, a hétfői ülésen újra hallatott magáról Hadházy Ákos, és Kövér László házelnök se maradt szótlan ennek következtében. Az ülés során ugyanis Hadházy Ákos újra bevezette a tábláit, és belógatta az ülésterembe, pont úgy, hogy az a házelnök háta mögül premier plánba mutassa meg, hogy pontosan mit…..
Az a faramuci helyzet áll elő, hogy alighanem úgy lesz igaza a magyar miniszterelnöknek, hogy ő semmit nem profitál belőle. ..
Hohó60 2019.01.14 16:08:02
@törppicur:

Ugyanilyen koalició jött létre Olaszországban korábban, a L'Ulivo. Ebben kommunisták, anarchisták, liberálextrémisták, mindenféle eszement és romboló ideológia követői fogtak össze a jobboldal leváltása érdekében.
Nyertek is, össze is vesztek hamar, tönkre is tették Olaszországot, amely így a régi tagállamok között az egyik legrosszabb mutatókkal rendelkező ország lett, negatív kilátásokkal.
(Ennek a kártékony szövetségnek az utóda volt Renzi, a migránsimportrőr, aki több százezer migráns behatolásában is bűnös.)

Szóval, nekünk nem kell a "El KurBik" koalició, vagy ha mégis, akkor romba fogják dönteni az országot.
Kedves Viktor!  Konzultáljunk! Tegyük meg, mert ahogy látod kényszeredett mosolyod mögül, azért a helyzet nem rózsás!... Te is tudod, csak nem érted. Valószínüleg fogalmad sincs, hogy mi történhetett, miért durvult el némileg a népharag veled szemben, és miért vált a Te területed, az utca, másoké.…..
Hohó60 2019.01.07 16:17:27
@rallus:

Írd le neki, mert nem tud semmit, csak kaffog össze-vissza:

-10% fölötti hiány volt
-meg 11% munkanélküliség
-és 11% gdp növekedés is volt

Mi?? Hogy nem itt,hanem a szlovákoknál???

-ja tényleg, nálunk akkor 0,1% volt éppen a "növekedés" (negatív kilátással...)

(Figyeld, most jön majd azzal, hogy 2007 végén világválság volt - csak Magyarországon...)
Hohó60 2019.01.07 16:24:30
@Sir Bates dö Hól:

Isten elhatározta, hogy ma éjjel ki fognak rabolni.
Elrendeltetett,meg fog történni.
De választhatsz:
1. Kirabol a tettes és elszalad
2. Kirabol a tettes, és viperával szétveri a fejedet.

Én megalkuvó vagyok, az elsőt választom.
Mennyiben hasonlít Orbán Viktor Magyarországa Adolf Hitler Németországához? Sokban. Ott vannak például ők, akiiktl félni kell, akiket gyűlölni kell: a zsidók / migráncsok. És vagyunk mi, fehér, keresztény európaiak, azaz: árják...
Hohó60 2018.12.10 17:07:07
@math0:

Nézem ezt a képet itt a tetején...
Ki az az elvetemült, aki ennyire utálja Orbánt?
Ki az elvetemült, aki képes ilyen szemét módon ábrázolni?
Göncz-bajusz Orbánnak???
Ez rettenetes... Ilyet még az ellenségemnek sem kívánnék
Az olyan médiaholding, mint amilyet Orbán Viktor hívott életre, leginkább a diktátorok és zsarnokok világában szokásos. Németország és Franciaország valóban feladja a kötelező kvótákat, ugyanakkor a német igazságügyi miniszter azt mondta: nem szabad megengedni, hogy a jobboldali populisták érdemben…..
Hohó60 2018.12.10 16:51:09
@Sir Bates dö Hól:

Miért Te elhiszed, hogy az országnak megint Gyurcsány-dúlás kell? Az jó volt?
Meg hogy be kell telepíteni egymillió migránst, hogy kurva jó legyen?
Látom, hogy ezt magad sem hiszed el.

Fogd fel: most vagy Orbán van, vagy jönnek vissza az elkúrók. Tudod, azok a nagyon hülyék, akik után MINDIG csődöt kellett menedzselni, amikor végre megbuktak.: 90, 94 (sic), 98, 2010... Mindig csőd jött utánuk. Az utóbbi jó 70 évből majd' 60-ban az elkúrók voltak hatalmon, és utánuk MINDIG csődbe jutott az ország. Miért jó neked ezeket visszaimádkozni? (Azért az ország csődbe juttatása mellett a lopást és a korrupciót mindig csúcsra tudták járatni.)
Welcome to náciland – írhatnánk ki Magyarország határaira...
Hohó60 2018.12.10 15:42:21
@Blazekid:

Nyakó Istvánt "eltorlaszolták" a kopaszok, amely botrány azóta el is aludt rendesen

A botrány alapjában véve az, amit az ilyen Nyakó-féle országveszejtők akcióznak.
Ha lenne bennük egy szemernyi tisztesség, megmaradnának a szőnyeg alatt biciklizésnél, nem akarnának itt beadogatni dolgokat... Mi közük ezeknek az ország ügyeihez? Semmi. Ja, de: az általuk okozott károk...
A főváros XV. kerületében időközi polgármester-választást tartottak, amelyet azért kellett kiírni, mert Hajdu László (DK) korábbi polgármestert áprilisban országgyűlési képviselővé választották. Az ellenzék jelöltje, Németh Angéla: 11 287 szavazatot (50,95%) kapott, ezzel szemben László Tamás csupán…..
Hohó60 2018.10.04 14:39:17
@István Tamasi:

"az összes szavazásra jogosultak 1/3-1/4 szavazatával szerzett 2/3-ot"

Vedd le a szemellenzőt, és akkor észre fogod venni, hogy a Fidesz megnyerte az egyéni körzetek 90%-át. Szóval emeletes baromság amit beszélsz itt.

Nem láttam sehol, hogy panaszkodnál a gyurcsányista jelölt vasárnapi győzelme miatt (pedig nagyon szomorú dolog ez...). Mert ott valami 35% volt a részvétel, aminek nagyjából az 50%-át kapta. Tehát a logikád szerint a választók 1/3-a szavazott, és annak az 1/2 részével szerzett 100%-ot.
Persze, ha bolsevista jelölt nyer így, az nem baj. Neked.
Hohó60 2018.10.04 14:48:53
@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"A köztévében az elmúlt 4 évben a fideSSmaffia 2000000 perc műsoridőt kapott, a többi párt 5 percet. "

De hát a kommunisták maguk hirdettek bojkottot a köztv ellen, most meg panaszkodtok itt?
Annak idején ugyanez volt mindennel: az alkotmányozást szabotáltátok, a médiakuratóriumokat is, stb... Most meg megy itt a jajbékolás?
Németország elnöke szerint Orbán Viktor sületlenségeket beszél,  viszont megkérdőjelezi a demokráciát. A finn konzervatívok egyik vezetője azt szorgalmazza, hogy az Európai Néppárt mielőbb intsen búcsút a magyar kormánypártnak. Fukuyma: a magyar kormányfő nemzetfelfogása kirekesztő jellegű és…..
Hohó60 2018.10.04 14:12:49
@tamask:

Azt hiszem, ez a kölni mecset nem véletlen. Ezzel fejezik ki az internacionalisták, hogy nem volt ott semmi gond, illetve ez nekik nem fontos.
Hohó60 2018.10.04 14:18:31
@morph on deer:

Erdogannak semmi oka beszólni a németeknek, mivel az ország és a térség iszlamizációja a tervet meghaladóan, kiváló ütemben folyik. Pár évtized múlva német-török perszonálunió is lehet ha minden így megy. És nem a németek fogják adni az uralkodót...
Orbán viszont nem támogatja ezt, szóval neki meg kötelessége beszólni a német bolsevistáknak és a velük kollaboráló félkegyelműeknek/árulóknak..
Az EP-szavazás utáni első, minden tekintetben és értelemben nívódíjas Tények lesz az a műsor, amit oktatni lehet majd mindenféle tévés meg újságírói iskolában/szakon, hiszen iskolapéldája annak, hogyan kell propagandahíradót gyártani. Persze még az is lehet, hogy tényleg oktatni fogják, de pont nem…..
Hohó60 2018.09.13 13:01:41
@morph on deer:

A szavazásnál látható volt, hogy a néppárt lényegében már nem létezik, a balliberálisok egyik fiócsapatának számít a nagy részük. Milyen jobboldali az olyan, aki Cohn-Bendit, Verhofstadt, meg Tavares igényeinek akar megfelelni?
Itt az a lényeg, hogy nyugaton a polkorrekt baromság teljesen lezúzta az agyakat, és a jobboldali pártok megszűntek, rettegnek a liberális sajtótól.

Amúgy meg nézni fognak még a ballibek nagyon, mert sztem ez csak Weber megválasztásához vezető lépés volt, mivel neki bizonyítani kellett, hogy polkorrekt-konform, hogy a ballibek is jóváhagyják a megválasztását. Várjuk ki, mi lesz, ha majd megválasztják...
Orbán 2006-ban bírta ezt nyilatkozni. Azóta viszont, úgy tűnik, nagyon belejött...
Hohó60 2018.08.16 11:48:01
@ember100:

"Ja és a közgazdász az aki CSAK gondolkozik beszél , és NEM termel értéket ?"

Ez főleg a libberráltakra nem igaz. Ők csinálnak valamit. Mindent köpködnek, hazudnak, még az országnak ártani sem átallnak.
Pl ott van a Vértes.
Az idei évet leszámítva az előző négy évben mindig megjósolta januárban, hogy 1% lesz a növekedés. Aztán mindig annak a többszöröse lett. Ez most vagy az ország hüljélye (direkt írom internáciul, mert ott minden fonákul van...), vagy direkt csinálta, ezzel is valami kárt okozhatott legalább átmenetileg, hátha egy befektető ezt olvasva még sem ide jött...

Bocsánatot egyszer sem kért, hanem a következő évben megcsinálta ugyanezt. Na, az idén már nem volt képe hozzá. (Lehet mégis szalonna kutyából?)

Az egész libbant közgazdász társadalom undorkodott, hazudott, dehonesztált 2010 óta mindent. Akkor, amikor Fletóeék örökségeként Görögország sorsára kellett volna jutnunk. Internacionalista segítségnyújtásként leminősítések, sorozatos "nem lesz ez így józás", stb...
Aztán hülyének bizonyultak, mert még sem lett itt is görög válság, hiába akarták.
Ami persze nem jelenti azt, hogy szuper lenne a helyzet, de az biztos, hogy ha az általuk felvázolt megoldásokat alkalmazta a volna a kormány, akkor rosszabb lenne.
Ja, és persze megbukott volna Orbán, ami szerintük jó lett volna. Nyiván ezért adták a hülye tanácsaikat is...
Tökéletesen az ellenkezőjét állította annak, ami oda van írva, de bízik abban, hogy a szavazói nem tudnak angolul...
Hohó60 2018.07.19 17:10:53
@chrisred:

"Nem, azt mondom, hogy addig az ő szolgálatukban álltak. "

Az mindegy az események szempontjából. Kifelé nem számítottak, nem volt hatásuk a világra.
Hohó60 2018.07.19 17:12:36
@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Ne igyál délután kávét, rosszat tesz neked...
Hohó60 2018.07.19 17:20:09
@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

És ez a fanatizmus tiszta véletlenül pont jól jött az amerikaiaknak, aki szegények kénytelenek voltak legyilkolni pár százezer embert pusztán humanitárius szempontból.

(Gondolom, a Te szemedben sem csökkentette volna Nagy Imre forradalmári érdemeit, ha mégis ő vett volna részt a cár gyerekeinek állatias kegyetlenségű lemészárlásában, ahogyan az ÁVO Rádión mondták...)
JogÁsz Amikor a fagyi visszanyal 2018.02.13 12:53:51
Ugye emlékeznek Ahmed H.-ra? Ő az, akit a 2015-ös röszkei határincidens miatt a Szegedi Törvényszék bűnösnek talált terrorcselekmény elkövetésében és ezért 10 év fegyházra és Magyarországról kitiltásra ítélte. Kép: NOL.hu Az ítélet szerint megafonon keresztül ő irányította a tömeget, kővel…..
Hohó60 2018.02.14 21:26:08
@morph on deer:

Értem a logikádat, csak nem értek egyet vele.
Álláspontom szerint az internacionalista szélsőségesek kormányzása ellen erkölcsileg helyes volt fellépni, tehát az igénybe vett eszköz nem minősül olyannak, mint amikor ugyanezen eszközzel agressziót intéztek hazánk és annak jogos érdeke, az illegális migráció megállítása ellen.
Hohó60 2018.02.20 12:23:32
@morph on deer:

"Akkor még a liberalizmus nem volt szitokszó, az egész ahatalom birtoklásáról szólt, és nem a “nemzeti” ellenszegülésről az internacionalizmus ellen. "

Álláspontom szerint a liberalizmus(nak hazudott internacionalista gondolatterror) minimum 2004. december 5-e óta kötelezően szitokszónak kell hogy számítson. Az akkori rendkívül durva, a világon bárhol másutt teljesen elképzelhetetlen, előre megfontoltan és aljas indokból elkövetett nemzetárulást soha nem lehet lemosni balliberális oldalról. (Én nem is értem, hogyan kaphatnak ennek ellenére is szavazatot családtagjaikon kívül bárki mástól, aki magyarnak tekinti magát.)
És mondhatjuk, hogy ez az esemény volt a nyitánya annak, amit én úgy szoktam hívni, hogy a "teljesen megvadultak az internácik".
Gyurcsányék mérhetetlen elvetemültsége felszabadította a gátat a bolsevikokban, és innentől kezdve már szégyentelenül, fennhangon, habzó szájjal ordítva hirdetik korábban azért még csak a bajszuk alatt mormogott gazságaikat.
Ezzel is úgy jártunk, mint '90-ben. Akkor a rendszer főkolomposai otthon ültek bőrönddel, és várták, hogy a börtönbe vigyék őket.
Aztán, amikor ez nem történt meg, a SZADESZMP-sek elkezdtek uszítani, hazudozni és gyűlölködni a birka kormány ellen.
2006-ra ugyanez alakult ki újra: amikor a szélsőségesek látták, hogy simán megúszták a népszavazásos árulásukat is, akkor elszemtelenedtek, és eszeveszett, azóta is tartó ámokfutásba kezdetek. (Számomra az a legfelháborítóbb, amikor némelyik pojáca ilyen műfelháborodással a képén, magából kikel, hogy nem is érti, hogy az általa hangoztatott "teljesen természetes bolsevista csirkefogás" miért veri ki a biztosítékot a tisztességes embereknél. Mint amikor a ráksejt ordibál a kemoterápia ellen, amit azért kellett bevetni, mert korábban ügyesen megtévesztette az immunrendszert, és elterjedt...)

Tehát nem értek egyet a fenti mondatoddal. Mert 2006-ban a bolsevisták által okozott csaknem halálos seb még sokkal élénkebben élt az emberekben, és sokakat igenis a méltó felháborodás, a hazaáruló, gaz bolsevik rezsim teljesen legitim megdöntésének szándéka vitt az utcákra, terekre. Mások, akik nem értik, nem értették, mi folyik az országban, csak az ezt megtetéző, szokáványos kommunista lopásokkal, egekig érő korrupcióval, a kilátástalansággal szemben tiltakoztak. Mert a ballib "szakértők" hülyék voltak, gazdasági szakadékba kormányozták az országot, bár akkor ezt inkább még csak éreztük, csak 2007-ben lett ez mindenki számára nyilvánvaló.
Csak egy példa, a kommunista ostobaságra: közöttük is a leghülyébb a Vértes. (Akiből ezért ugye majdnem minisztert csináltak.) Ez a "szakember" az elmúlt négy év mindegyikében az év elején megjósolta az 1% GDP növekedést. Egyszer sem jött be, mindig több száz szászalékos tévedésbe esett, persze ahogy a kommunistáknál ez szokás, bocsánatot sosem kért... Így vagyunk mi az elvtársakkal, ezért van az, hogy kommunista uralom után mindig válságot kell menedzselni.
Képzeljük el, ha ez a Vértes buszvezető lenne... Aztán jön egy kanyar, 90 fok. De Vértesünk helyette, mivel szokása szerint kicsit téved, 180 fokot vesz. Bele a szakadékba... Ahogy az országgal tették.
        TGM a HVG-n magyarázta el, hogy miért nem demokrata Gyurcsány. Elsősorban azért nem demokrata a Gyurcsány, mert le akarja ültetni Orbánt és klánját.         " Vitatkozni kell az ellenféllel, nem pedig fenyegetni. Az, hogy ezt az egyszerű és közismert szabályt Gyurcsány Ferenc ellenfelei…..
Hohó60 2018.02.17 10:47:01
@balmoral:

Érvetek nincs. Nem is lehet. Csak az ellenvéleményt megfogalmazókkal szembeni, személyre szóló lejáratás marad. Pont erről beszéltem. Irkáljátok csak nyugodtan itt egymásnak az ostobaságokat, és értsetek egyet magatokkal.

Bár TGM elképesztő dolgokat beszél általában, de itt szétmancangoljátok, mert egy hajszálnyi emberség felcsillant írásában. És ez nálatok tűrhetetlen bűn.
Hohó60 2018.02.17 11:31:53
Hohó60 2018.02.17 12:03:30
@seol:

Azért van abban némi báj, amikor már az ÁVÓ-sok is ostorozzák az '50-es éveket. Akkor tényleg szar lehetett...
Fricz Tamás keserű bonmotjaként híresült el a "következmények nélküli ország" kifejezés. Fricz úr fanyalgása Gyurcsány úrhoz köthető, akinek zavaros életvitelét politikai következmények nélkül hagyta az ország népe. Hiába írta meg az akkori ellenzéki sajtó, hogy az említett kiválóság miképp kapott…..
Hohó60 2018.02.05 14:35:45
@Attilajukkaja:

"A magyar emberek többségének fogalma sincs, mi mire van pozitív vagy negatív hatással"

Legalábbis ezt szetetné elérni a szadeszmp-s propaganda a folyamatos hazudozással, dezinformációcal.
A Fake News igazi hazája Magyarország, sehol a világon nem hazudik ilyen mértékben és ennyire arcátlanul az internáci siserehad, pedig máshol is nagyon odateszik magukat...
Hohó60 2018.02.05 14:41:09
@$pi$:

Ahogy ezeket a jóembereket olvasom, mindig el tudok képedni. Hihetetlen, miket hordanak össze, a legalapvetőbb tényeket is letagadják, be kell bizonyítani, hogy a Nap nem nyugaton kél.
Hohó60 2018.02.05 15:24:22
@$pi$:

Igen, igazad van.
Egyébként a Fidesz is sok hülyeséget csinál. A balkib oldal azt cseszi el a legjobban, hogy azt akarják elhitetni, hogy akkor MINDENT rosszul csinál.
Nincs egyezlen dolog sem, amit elismernének. 100%-ban mindennek az ellenkezőjét mindják. Ha a Fidesz feltalálná az örökmozgót, a Szadeszmp az örök álló mindennél jobb voltát hirdetné. Meg hogy a Zorbán...
És ezzel hiteltelenítik is magukat. Mert a tapasztalat nem egyezik azzal, amit el akarnak hitetni. Minden paramétere jobb az országnak, mint az elkúrók alatt volt, akik 2007-re gazdasági, politikai és erkölcsi káoszba juttatták az országot. Tehát épeszű ember nem hirdetheti, higy itt még a fű sem terem. Ők ezt hazudják, tehát leleplezik magukat.
A Fidesz hív telefonon, a Fidesz szórólapot küld, és óriásplakát is készül. Ezeken mind-mind egyetlen dolog van: gyűlöld az ellenzéket, mert migránsokkal akarják elárasztani az országot, támogatják a Soros-tervet. Ennyi. Semmi más. Az, hogy mi lesz az egészségüggyel, mit terveznek az oktatással -…..
Elkezdődött az ellenzéki kampány...
Hohó60 2018.01.28 13:49:22
@d.j:

Gondolom, csak ÁVO Rádióból tájékozódsz. Maradj is meg ott, ahol saját ellenségeid idomítanak gyűlölködésre, elbutulásra.
Az irigység a legalávalóbb kommunista tulajdonság, erre kondicionálnak benneteket uraitok. Olyanok vagytok, mint egy emberi szervezet, amelyben a rákos sejtek téves információkkal becsapják, blokkolják az immunrendszert, hogy még inkább tudjanak osztódni.
Semmi sem tudtok, csak azt papolni, hogy "lopnak". Ez nektek elég is, hogy akkor semmi más ne számítson, hiszen valaki állítólag pénzhez jut, és nem te vagy az... Botrány!

Először is, csupán logikai alapon is kétségbe kellene ezt vonnod: közismert tény, hogy amit a bolsevisták mondanak, annak mindig az ellenkezőjea valóság. Gyurcsány is megmondta: hazudnak éjjel-nappal. (Hopp, egy példa az internáci hazudozásra: ez állítólag igazságbeszéd volt... Holott zárt körben, a kommunista tettestársak előtt mondta el, és mivel kesereg amiért nyilvános lett, ez bizonyítja, hogy titokban akarta tartani. De ez nem akadályozza az internáci firkászokat abban, hogy a hazugságbeszédet igazságbeszéddé torzítsák. Vagyis, amikor egy rablóbanda vezére a bandatagok előtt azt mondja, hogy gyerekek raboltunk, gyilkoltunk, az igazságbeszéd a kommunisták szerint...)
Egyébként csak a 4-es metró ügyében az az Únió 279 milliárd forint értéket tart korrupció által érintettnek, szal ha a Fidesz lop, akkor mit mondasz a szadeszmp-re?
Mielőtt azt mondanád, hogy ez csak egy ügy, akkor emlékezz már a Strabag Demokraták Szövetsége sztorira, taxis Gyulára, amikor nájlon zacskóban hozták ki a százmilliókat a bankból, a 120 milliós dolláros Eximbank ügyre, a 3 milliárdos kilóméterenkénti autópályákra, a Kulcsár ügyre, meg a millió kommunista lopásra. Ne fejejtsd el, hogy az elmúlt 73 évből közel 60-ban az internácik voltak hatalmon. És hová juttaták az országot?
Persze szerinted a "demokraták" nem Kádárék utódai. Gondolkodj már ember: Kádár Apró Dögei, és Gyurcsány Apró Vadai között mem találsz valami közöset?

Tehát ki kéne húznod a fejedet a seggedből, és megpróbálni értelmezni, megérteni a világot.
Hohó60 2018.01.28 13:59:18
@I-Work:

Hát te tényleg nagyon hülye vagy, ember.
Tehát azért, mert más államok fizetnek 5% kamatot (szetinted) , akkor a magyar állam is finanszírozzon drágábban?
És akkora hitelkamatok is emelkedjenek fel drasztikusan?
Hohó60 2018.01.28 15:03:58
@I-Work:

Figyu, azt nem értem ezen, hogy mi ez a sületlenség, amit beszélsz a hozamokkal kapsolatban. Ez annyira butaság, higy tovább nem is figkalkozom vele.