Regisztráció Blogot indítok
Adatok
nudamnume

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
  Az alkatrész, amiről mindenkinek repkedő bankjegyek jutnak eszébe. Paradox módon, erre van igény. Megkaptuk. Vélemények az azonos című írásunkról...
nudamnume 2011.12.09 09:20:39
Üdv mindenkinek!
A kommentek elolvasása után úgy éreztem nekem is hozzá kell tennem ezt-azt. Remélem nem váltok ki ezzel újabb személyeskedéseket....

1.Az autógyárak sajnos már csak nagyon komoly túlbonyolítások árán tudnak aprócska fejlődéseket elérni, a rezgéscsökkentés illetve a sima és csendes járás ára a DMF.

2.Én is hihetetlennek tartanám a a beépített futásteljesítményt ha nem tudnám biztosan hogy sajnos ez igaz. És ennek tényleg az egyik oka a marketing (illetve: mit adunk el holnap ha ma (túl)jó autót készitünk...?), a másik oka a költségcsökkentés. Sajnos az igazi nagy múlttal rendelkezőő német alkatrész gyártók illetve beszállítók (hella, bosch, siemens, sachs, febi, és még sorolhatnám...)már nem a régiek, a legtöbbnek csak egy részlege működik németországban,az is csak a látszat kedvéért. Lassan már annak is örülni kell ha egyáltalán Európába gyártatnak...

3.Mivel ebből élek, elég sok lendkerék átalakító átment már a kezemen, jellemzően a Valeó-tól, tudnék róla ha valami nem lenne rendben velük. Tudni kell, hogy a DMF-ek 25%-a kerül vissza hozzánk garanciális panasszal, aminek valós alapja nem igen van, inkább a gyári felszerelési körülmények és a tehnológia spórolása az oka, a szerelők hozzánemértésével egyetemben.
Viszont az átalakítókészletekből egy sem.Soha. Igaz, kevésbé lehet elszúrni a felszerelést, de nem hinném hogy erről van szó.
4.Az átalakításból származó káros rezgések okozta meghibásodások, illetve az átalakítóhoz passzoló kuplung alkatrészek hiánya az szerintem nem más mint marketing fogás. Alighanem a cikkíró komoly jutalékot kaphat a gyártó(k)tól...
5.Ugyancsak nem elhanyagolható tény, hogy bizonyos alkatrészeket (a lista olyan hosszú h inkább nem sorolom) ugyanaz a cég árulja az aftermarket piacon és szállítja be a gyárnak vagy a márkaszervíznek, csak a csomagolás más. Gyakorlatilag ugyanazt a minoséget veszed meg, csak különböző áron...(egy pl. PD TDI vez.szij feszitő csapágy: legalább 5 külömböző beszállitótól van csomagolva különböző cikkszámok alatt, teljesen eltérő árakon, de UGYANAZ A GYÁRTÓ mind, akárcsak a gyári. A diferencia árban nem több mint 5-6 szorosa...)
6. A kérdező, akinek a felvetéséből adódóan kikerekedett ez az egész vita, bátran szerelje fel a valeo átalakitó készletet.Gondja nem lesz belőle, ha csak azt nem számitjuk hogy egy csomó becsületes üzletembertől megvon nem kis hasznot.