Adatok
GigaMatrac
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Bármit is mond a Gigamatrac, ha huplik meg ázásnyomok vannak az ágykereten, az nem oké, hacsak nem kifejezetten huplisat és ázásnyom-dekoráltat szeretetett volna a vevő, de ez láthatóan nem az az eset. És vajon miért nem válaszolnak a panaszra lassan két hónapja? Megkérdezzük. Az…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Értetlenül állunk az eset előtt. Természetesen garanciális problémák, szállítási sérülések minden kereskedés életében előfordulnak, de hogy ezek elfogadható határidőn belül ne kerüljenek megoldásra -ez idáig páratlan. A két hónap valóban az elképesztő kategória, amelyért természetesen ezúton is szeretnénk elnézést kérni. Az ügyre a holnapi nap során -az összes vásárlói és beszállítói garanciális levelezés átvizsgálása után- tudunk érdemben választ adni, így kérnénk szépen Vásárlónkat további egy nap türelemre. Az ügy kivizsgálása után még a holnapi napon jelentkezünk Önnél a megrendeléskor megadott telefonos elérhetőségen és legkésőbb a pénteki napon az ágykeret hibás eleme a helyszínen kicserélésre kerül.
Szíves elnézését kérjük még egyszer.
Üdvözlettel:
Gigamatrac
Szíves elnézését kérjük még egyszer.
Üdvözlettel:
Gigamatrac