Adatok
patkányméreg
0 bejegyzést írt és 31 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Lehet, hogy unalmas mindig a BKV angolságain és egyéb marketingakcióin szórakozni, de erre tényleg nem találtunk szavakat: a népligeti metróállomáson egy kis papirosra a következők vannak felírva ékes külföldiséggel (a kép kicsit homályos, de sajnos csak nemokos telefonnal…..
A csodálatos tehetségű Edvin Marton úgy próbál nagy felhajtást keríteni legújabb koncertje körül, hogy állítása, és a plakátok szerint nem máson fog hegedülni, mint egy valódi ritkaságon, egy 3 millió dollár értékű Stradivari hegedűn. A Bors azonban mai számában azt…..
patkányméreg
2013.09.03 17:54:59
@párnalárva: igazad lenne, ha reálisan szemlélné az átlagember az elé tárulkozó kínálatot, legyen szó bármiről is... De nézd meg, jelenleg a csomagolás, a marketing adja el a termékeket, mint ahogyan az autókat a dizájn (csomagolás).
Talán egyedül az IT szektor ami nem ennyire durván így működik. Ez az Edvin Lukács Gyula, vagyhogy a faszomba hívják meg ezzel a 3 millás kamuval próbál dizájnos csomagolást adni a termékének. ez van...
Talán egyedül az IT szektor ami nem ennyire durván így működik. Ez az Edvin Lukács Gyula, vagyhogy a faszomba hívják meg ezzel a 3 millás kamuval próbál dizájnos csomagolást adni a termékének. ez van...
patkányméreg
2013.09.03 18:01:16
@shitgun: Igen, ezt egyszer már megfogalmazták úgy, hogy: "Magyarországon világhírű"
Egy fantasztikus videóval lettünk gazdagabbak pénteken.
A VDSZSZ és az NFM képviselői ültek le tárgyalni, és az előbbiek felvették az egészet (állításuk szerint nem rejtett kamerával), egy 20 perces részt pedig felraktak belőle a Youtube-ra. Érdemes megnézni.
A…..
patkányméreg
2012.06.11 18:17:15
@multi84:
Bazmeg, ha a Coca Colánál dolgozik és a meetingen való, amúgy témaindító és konstruktív véleményét kifejti a szirupban úszó egérszarról és a csapnivaló higiéniáról, akkor ugyan így kibasszák, mint a szart, mert egy fekély lesz a cég testén, stb.
Bárhol dolgozol, ha nyilvánosság előtt ugatsz arra a vállalatra, értékrendre, amit elvileg a fizetésedért képviselsz, kibasznak, beperelnek, tönkretesznek. Iszonyat peche van a fószernak, hogy ez a véleménye nyilvánosságra került, mert amúgy nem lett volna több szakmai kiindulási pontnál a megbeszélésen. A tollforgató terroristáknak hála egy életpálya tört ketté. :(
Másrészt baromi jó, hogy ebben az országban 10 millió ember ért mindenhez, de talán jobb lenne, ha mindenki a saját dolgához értene, talán nem itt tartanánk. Az nem vezet sehová, hogy mindenki megmondja a másiknak, hogy mit kéne csinálnia és miért volt hülye, ahelyett, hogy a saját területérén törekedne a példás teljesítményre.
A MÁV mindig is ilyen volt, sőt az átkosba még ilyenebb, csak akkoriban a gyenge hatásfok nem volt téma. Háromszor ekkora létszámmal, fiatalabb infrastruktúrát, gyakorlatilag korlátlan anyag és eszköz mennyiségből kellett fenntartani, alacsonyabb igények mellett. Jelenleg nincs karbantartás, csak fenntartás van, és jelenleg ott van fejlesztés, ahol az EU beletolja a pénzt, mert nekünk nincs pénzünk. EU beletolta korridorokba, agglomeráció-Bp összeköttetésekbe, mint ahogy beletolta autópályákba és nem tolta bele szántások melletti falusi földutakba. A 10 millió hozzáértő ezen egy picit gondolkodjon el és fogalmazza újra az elvárásait. Azt kell elképzelni, hogy egy céghálózat egy leányának üzletvezetői vagyunk. Az anyacég (központ) elrendel minden leánynak 500 milliárd Ft-ot fejlesztésre. Hiába van meg a te üzleted tetőtől-talpig 300-ból, nem vagy hülye, 500-at fogsz elkölteni. Megtalálod a maradék 200-nak a helyét, nem fogod visszaadni, inkább megerősíted belőle magad.
Tehát nem Közgépezni kéne, meg Simicskázni, őszintén szólva NEKÜNK nem kurvára mindegy, hogy ki csinálja meg? EU kifizeti a nagy részét, megállapítanak, mondjuk adott projektre 500 milliárdot, innentől kezdve annyira leszarom, hogy ebből a keretből ki oldja meg jól a munkát, bár ha lehetőség van rá, akkor Magyarországra adózzon és magyar munkavállalókat (bejelentve) alkalmazzon a nyertes.
Tengernyi kommentelő olyanon prüszköl, ami nincs is hatással az életére és igazából meg sem tudja ítélni annak súlyát, de kántálja. Nekem pl fingom sincs arról, hogy adott vonalbezárást mennyire időszerű, teljesítményét a Volán mennyire tudja átvállalni, hány embert érint, és szerintem az itt fórumozók 90%-a sem vágja, ennek ellenére itt hisztizik mindenki és köpköd, mert egy sima szakmai /gazdasági kérdést (szárnyvonalak bezárása) Mo-on nem lehet úgy hagyni, és éretten azt mondani, hogy politikailag leszarom, mert nincs jelentősége, szakmailag meg nem értek hozzá, ezért megvárom és megnézem, hogy mi lesz, mert helyette inkább szeretünk mutogatni, "ha ezt mondta XY 2 éve, akkor csinálja is ezt, hiába gazdaságilag/ szakmailag butaság, mert a politikai következetesség nagyobb súllyal bír ebben a szaros országban, mint a józan ész.
Leszarom mit mondott ellenzékben a Fidesz, ha most segget csinálnak a szájukból és bezárnak pár szárnyvonalat, tegyék, ha az a rendszer hatásfokát valóban javítja. Csak mivel a birka azzal van elfoglalva, hogy mit mondtak, ahelyett, hogy minek kéne lennie, a fidesz (és minden aktuális hatalom) kénytelen lesz politikát csinálni minden kérdésből.
MÁV: volt, van lesz
Veszteséges üzem: volt, van lesz
Politikai befolyással bíró gazdasági érdekcsoportok: volt, van lesz.
Tök mindegy ki van hatalmon.
Bazmeg, ha a Coca Colánál dolgozik és a meetingen való, amúgy témaindító és konstruktív véleményét kifejti a szirupban úszó egérszarról és a csapnivaló higiéniáról, akkor ugyan így kibasszák, mint a szart, mert egy fekély lesz a cég testén, stb.
Bárhol dolgozol, ha nyilvánosság előtt ugatsz arra a vállalatra, értékrendre, amit elvileg a fizetésedért képviselsz, kibasznak, beperelnek, tönkretesznek. Iszonyat peche van a fószernak, hogy ez a véleménye nyilvánosságra került, mert amúgy nem lett volna több szakmai kiindulási pontnál a megbeszélésen. A tollforgató terroristáknak hála egy életpálya tört ketté. :(
Másrészt baromi jó, hogy ebben az országban 10 millió ember ért mindenhez, de talán jobb lenne, ha mindenki a saját dolgához értene, talán nem itt tartanánk. Az nem vezet sehová, hogy mindenki megmondja a másiknak, hogy mit kéne csinálnia és miért volt hülye, ahelyett, hogy a saját területérén törekedne a példás teljesítményre.
A MÁV mindig is ilyen volt, sőt az átkosba még ilyenebb, csak akkoriban a gyenge hatásfok nem volt téma. Háromszor ekkora létszámmal, fiatalabb infrastruktúrát, gyakorlatilag korlátlan anyag és eszköz mennyiségből kellett fenntartani, alacsonyabb igények mellett. Jelenleg nincs karbantartás, csak fenntartás van, és jelenleg ott van fejlesztés, ahol az EU beletolja a pénzt, mert nekünk nincs pénzünk. EU beletolta korridorokba, agglomeráció-Bp összeköttetésekbe, mint ahogy beletolta autópályákba és nem tolta bele szántások melletti falusi földutakba. A 10 millió hozzáértő ezen egy picit gondolkodjon el és fogalmazza újra az elvárásait. Azt kell elképzelni, hogy egy céghálózat egy leányának üzletvezetői vagyunk. Az anyacég (központ) elrendel minden leánynak 500 milliárd Ft-ot fejlesztésre. Hiába van meg a te üzleted tetőtől-talpig 300-ból, nem vagy hülye, 500-at fogsz elkölteni. Megtalálod a maradék 200-nak a helyét, nem fogod visszaadni, inkább megerősíted belőle magad.
Tehát nem Közgépezni kéne, meg Simicskázni, őszintén szólva NEKÜNK nem kurvára mindegy, hogy ki csinálja meg? EU kifizeti a nagy részét, megállapítanak, mondjuk adott projektre 500 milliárdot, innentől kezdve annyira leszarom, hogy ebből a keretből ki oldja meg jól a munkát, bár ha lehetőség van rá, akkor Magyarországra adózzon és magyar munkavállalókat (bejelentve) alkalmazzon a nyertes.
Tengernyi kommentelő olyanon prüszköl, ami nincs is hatással az életére és igazából meg sem tudja ítélni annak súlyát, de kántálja. Nekem pl fingom sincs arról, hogy adott vonalbezárást mennyire időszerű, teljesítményét a Volán mennyire tudja átvállalni, hány embert érint, és szerintem az itt fórumozók 90%-a sem vágja, ennek ellenére itt hisztizik mindenki és köpköd, mert egy sima szakmai /gazdasági kérdést (szárnyvonalak bezárása) Mo-on nem lehet úgy hagyni, és éretten azt mondani, hogy politikailag leszarom, mert nincs jelentősége, szakmailag meg nem értek hozzá, ezért megvárom és megnézem, hogy mi lesz, mert helyette inkább szeretünk mutogatni, "ha ezt mondta XY 2 éve, akkor csinálja is ezt, hiába gazdaságilag/ szakmailag butaság, mert a politikai következetesség nagyobb súllyal bír ebben a szaros országban, mint a józan ész.
Leszarom mit mondott ellenzékben a Fidesz, ha most segget csinálnak a szájukból és bezárnak pár szárnyvonalat, tegyék, ha az a rendszer hatásfokát valóban javítja. Csak mivel a birka azzal van elfoglalva, hogy mit mondtak, ahelyett, hogy minek kéne lennie, a fidesz (és minden aktuális hatalom) kénytelen lesz politikát csinálni minden kérdésből.
MÁV: volt, van lesz
Veszteséges üzem: volt, van lesz
Politikai befolyással bíró gazdasági érdekcsoportok: volt, van lesz.
Tök mindegy ki van hatalmon.
patkányméreg
2012.06.11 20:11:02
@nemjogasz: "tollforgató terroristáknak hála egy életpálya tört ketté." Irónia akart lenni, sajnos az idézőjel nélkül csak számomra volt világos. :)
patkányméreg
2012.06.11 21:03:26
@Mérges 1234: Te miről beszélsz? Nem értem amit mondasz!
Pontosabban te nem fogtad fel amit mondtam. Te aktuálpolitizálsz én meg adott területről ejtettem el pár gondolatot. Mondtam én egy szóval is, hogy bármi rendben van bazmeg? Nem mondtam. Engem nem érdekel sem a fidesz, sem az mszp, engem ebből hagyjál ki. Vasútról volt véleményem és az állami fusikró tök 8 ki van hatalmon. Meg véleményem volt Rólad, Rólatok, akik elvesznek a politikai marketingben, egymásnak feszültök, gyűlölködtök olyan dolgokon, amik nem is léteznek. Élő példa tőled: "MIndenesetre a hozzád hasonló sültbolondokon"
Miért is kaptam én ezt? Te most miért engem utálsz? Ennyire leárnyékol téged a politika? :O
Ezen túl kéne végre lépni, nem gondolod? Ha nem léptek túl ezen a szinten, hogy "jobboldali, baloldali, náci, zsidó, stb" és egymást gyűlölitek, -holott jól tudjátok, hogy mindnyájan csak egy élhető, tisztességes világra vágyunk- ne is számítsatok az olcsó bazárinál jobb színvonalú politikai felhozatalra. Tök jól elgeciztek egymással, közben a két tolvaj bagázs nulla hozzáértéssel egymásnak adogatja a kilincset, és teszi taccsra az országot. Jobb, meg bal oldalt el kell felejteni, ide szakemberek kellenek, szakértő kormány, tudatos, szisztematikus program, de ez csak egy egészséges, belátó, racionális, összezáró társadalmi szerkezetből tudna kinőni, ami a jelenlegi egymásra köpködő, gyalázkodó, gyűlölködő állapottól nagyon-nagyon messze van. Vagy folytasd / folytassátok, addig az olcsó, üres dumákból a fidesz is és mszp is ragyogóan meg fog élni.
Pontosabban te nem fogtad fel amit mondtam. Te aktuálpolitizálsz én meg adott területről ejtettem el pár gondolatot. Mondtam én egy szóval is, hogy bármi rendben van bazmeg? Nem mondtam. Engem nem érdekel sem a fidesz, sem az mszp, engem ebből hagyjál ki. Vasútról volt véleményem és az állami fusikró tök 8 ki van hatalmon. Meg véleményem volt Rólad, Rólatok, akik elvesznek a politikai marketingben, egymásnak feszültök, gyűlölködtök olyan dolgokon, amik nem is léteznek. Élő példa tőled: "MIndenesetre a hozzád hasonló sültbolondokon"
Miért is kaptam én ezt? Te most miért engem utálsz? Ennyire leárnyékol téged a politika? :O
Ezen túl kéne végre lépni, nem gondolod? Ha nem léptek túl ezen a szinten, hogy "jobboldali, baloldali, náci, zsidó, stb" és egymást gyűlölitek, -holott jól tudjátok, hogy mindnyájan csak egy élhető, tisztességes világra vágyunk- ne is számítsatok az olcsó bazárinál jobb színvonalú politikai felhozatalra. Tök jól elgeciztek egymással, közben a két tolvaj bagázs nulla hozzáértéssel egymásnak adogatja a kilincset, és teszi taccsra az országot. Jobb, meg bal oldalt el kell felejteni, ide szakemberek kellenek, szakértő kormány, tudatos, szisztematikus program, de ez csak egy egészséges, belátó, racionális, összezáró társadalmi szerkezetből tudna kinőni, ami a jelenlegi egymásra köpködő, gyalázkodó, gyűlölködő állapottól nagyon-nagyon messze van. Vagy folytasd / folytassátok, addig az olcsó, üres dumákból a fidesz is és mszp is ragyogóan meg fog élni.
Még ma is vehetsz autót hitelre, nem is kell hozzá sok pénz. Mi mindent kiszámoltunk helyetted.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Négy évvel ezelőtt, 2008. március 9-én volt a szociális népszavazás.Három kérdésben döntött a szavazáson megjelent 4 millió választópolgár:
Egyetért-e Ön azzal, hogy a fekvőbeteg-gyógyintézeti ellátásért a jelen kérdésben megtartott népszavazást követő év január…..
patkányméreg
2012.03.10 12:36:35
@Szun vu kung: Egy tahót már mindenképpen találtam, és baromira rossz érzés arra gondolni, hogy az én adómból egy akkora tirpák, beképzelt, egoista, gőgös fasznak az oktatását finanszíroztuk, mint a tiéd.
Inkább legyen kicsit butább, de ne legyen szar ember. Több haszna lesz belőle a társadalomnak.
Téged meg finanszírozzon a büdös kurva anyád! :)
Inkább legyen kicsit butább, de ne legyen szar ember. Több haszna lesz belőle a társadalomnak.
Téged meg finanszírozzon a büdös kurva anyád! :)
Hogyan lesz egy 29 ezer forintos tartozásból 89 ezer forintos behajtási követelés? Hát az adminisztrációval. Aki tudja, mit takarnak a legkülönbözőbb misztikus tételek, segítsen Csabának, mert ő nem érti. Mondjuk az sem tűnt fel neki, hogy 4 hónap eltelt a két dokumentum…..
Az Audi megcsinálta a maga szuperdízelét, ki is próbáltuk és kijelentettük, hogya BMW felkötheti a derékszíjat… Nos, a BMW nem kötötte fel, hanem félbehajtotta és odasózott. A csatos végével. Hadd fájjon.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
patkányméreg
2012.03.05 17:07:23
Úgy látszik, egy BMW-től még mindig azt várja a nép, hogy a fémmunka legyen pazar, az elektronika csak a bónusz. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Tény, hogy a szabályok őket védik, a karosszéria viszont az autóst. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Zsolték csak futó pillantást vetettek az itt látható csodaszép plakátra, és megállapították, milyen olcsó a belépő a gyerekeknek. Persze igazából nem ez derül ki, hiszen egyáltalán nem írnak rajta konkrét jegyárat:A hétvégi átverésén már pénteken átestünk. Oviba…..
patkányméreg
2012.02.21 09:25:55
@M. Péter: Már bocsánat, de az ilyen butusok miatt írják rá a mikróra, hogy macskát tilos belerakni.
A hitelszerződéseden is sok minden van apró betűvel felírva, sokszor mégis az a legfontosabb rész.
A hitelszerződéseden is sok minden van apró betűvel felírva, sokszor mégis az a legfontosabb rész.
patkányméreg
2012.02.21 09:32:46
@notib: Most olvastam végig a művedet, hát LOL. Tipikusan az az ember vagy, aki verekszik a sorban az akciós tesco szalámiért, aztán, ha mócsingot talál benne fel van háborodva, hogy neki a pénzéért minőség jár. Kiírják, hogy akció, te meg mint a kergemarha rohansz. Ész nélkül. Utána meg háborogsz. Nem olyan bonyolult az a plakát.
Olcsójános vagy kisapa, és buta mint a szar. :) :)
Olcsójános vagy kisapa, és buta mint a szar. :) :)
patkányméreg
2012.02.21 13:15:24
@notib: Hülye vagy majd a joggal takarózol. Jellemző. Na húzzál..
Az Európai Parlament plénumában a frontok szinte változatlanok. A Néppárt képviselői a három órás vitában továbbra is védték Orbán Viktor kurzusát és a Fidesz kottájából énekelve kettős mércével vádolták a baloldali frakciókat. Utóbbiak élesen visszautasították a…..
patkányméreg
2012.01.18 21:52:17
patkányméreg
2012.01.18 21:58:58
@is: "Mióta hívják a matematikát szocinak?"
Viktorék a gazdaságpolitikát elkúrták, de ha láttad volna, a mai vita politikai és ideológiai kérdésekről szólt.
Jelen esetben a kettőnek nincs köze egymáshoz.
Viktorék a gazdaságpolitikát elkúrták, de ha láttad volna, a mai vita politikai és ideológiai kérdésekről szólt.
Jelen esetben a kettőnek nincs köze egymáshoz.
patkányméreg
2012.01.18 22:26:00
@Bebes: Miért lennének ezek felesleges körök?
A vizsgálat lefolytatásának eredményeképpen tiszta víz kerül a pohárba, mégis mik a kereteink.
A vizsgálat lefolytatásának eredményeképpen tiszta víz kerül a pohárba, mégis mik a kereteink.
Ma hajnalban, kéthónapos betegség után 63 éves korában elhunyt Bernáthy Sándor, a magyar kortárs művészet egyik neves alakja. Előbb képzőművészként tevékenykedett, majd zenei pályafutását az A.E. Bizottság alapító tagjaként kezdte, később meghatározó szerepet töltött…..
patkányméreg
2012.01.13 13:21:04
I swear I’m gonna make it, sooner or later (Ígérem, megteszem előbb vagy utóbb) Ezt hallhatjuk az aláfestő kis dalban, nem véletlenül. A kisfilm – minden valószínűség szerint – a kor követelményeinek megfelelő, helyi igényekhez tökéletesen igazodó…..
patkányméreg
2012.01.11 11:34:53
Szlovák rendszámom van, és nem félek használni Mai cikkünk blogposztja...
patkányméreg
2012.01.03 16:53:44
@Benzinfan: Igen, az undormány tőled indul.
Gondolom, mikor még olajat szőkítettél, majd idővel átcsaptál számlagyárba, is hasonló dumákkal próbáltál önigazolást nyerni.
Az, hogy közben a szart más lapátolja helyetted? Ne foglalkozz vele. Egyszer élünk. :)
Gondolom a a Tescos fürdőszobaszőnyegen is átcseréled a vonalkódot valami olcsóbbra, hiszen adja magát. Nem fáj senkinek. :)
Gondolom, mikor még olajat szőkítettél, majd idővel átcsaptál számlagyárba, is hasonló dumákkal próbáltál önigazolást nyerni.
Az, hogy közben a szart más lapátolja helyetted? Ne foglalkozz vele. Egyszer élünk. :)
Gondolom a a Tescos fürdőszobaszőnyegen is átcseréled a vonalkódot valami olcsóbbra, hiszen adja magát. Nem fáj senkinek. :)
patkányméreg
2012.01.03 19:45:46
@Szandeeekahh: Tökéletesen igazad van.
10 millió ügyeskedő/tolvaj országa, ahol mindenki a másikra mutogat. És nem az zavarja Gipsz Jakabot, hogy T ezzel lop a közösből/tőle, hanem az, hogy T hozzá képest nagybetűs spíler, míg szegény Jakabunk csak a villanyt lopja.
De érzi, hogy egyszer eljön az ő ideje, ő lesz az akit megkennek, lesznek számai amit kozmetikázhat, de minimum kiszáll egy prémiumból, aminek legstílusosabb története, hogy kellő ész (értsd: sumák) árán 20 helyett 14-ből hozzá tudott jutni. 30 rongy egy rokikártya, ami szintén csak a rezsiköltség minimalizálása, mielőtt valaki rosszra gondol, hiszen 3 hónap alatt több megy el parkolásra, ez pedig ugye csak a kizsákmányoló rablóbanda elleni pajzs. Anyja miatt, meg ha élne, megszokásból úgy is a rokihelyre állna a tescoban.
Szóval ez már valaki, bmw, szilikonos asszony, bejárathoz legközelebbi parkoló, márkás víz az italtartóban, és persze a vitán felüli érv, hogy miért is úgy működik, mint ahogy... ...Mert biznisz és jáccik az okosság, mert a bőrülést nem a legyek hordják össze ám. Ez mind meg van termelve és megfelelően könyvelve...
...Az, hogy apja nyugdíját nem ő fizeti, nem érinti. Oldja meg az állam, neki semmi köze hozzá. Ő egy dolgot tud, mégpedig azt, hogy mi az ami jár neki. Ilyen például Mondeo helyett az 530i, vagy a hazai adózás helyett a szlovák, otthonnak esetleg Gödöllő helyett Budakeszi. Neki ez jár, az észjárása -mivel vállalkozó és cégként gondolkozik- kikezdhetetlen, ami magyarra fordítva annyit tesz, hogy kft-je a microsoft magyar megfelelője, személye meg piaci felkészültsége miatt a nokia topmanagere, tökéletes rálátását feltételezi.
Tehát, ha ő leírja egy fórumba, hogy szlovák rendszámmal sumákolni nemcsak, hogy legális, tetejébe egyértelmű utalás is arra, hogy maga mögött hagyta a szerencsétlen, megrekedt, tisztességes adófizetőket , akik hozzá képest vesztes bohócok, így véleményük a dolgokról (mondjuk adómorálról) kikacagni való csacsiság a rabszolga pórnép pöcegödréből, gyakorlatilag erény. Fel kell rá nézni, mert mindenki olyan akar lenni, mint ő. Minek itt szenvedni, mikor példázza, hogy lehet itt boldogulni másképp is. És annyira penge, hogy a minimálbérével megkapja a gázártámogatást, meg a kölyke is ingyen alhat a koliban. Ezt így kell csinálni, hiszen az élet így működik. LEGÁLISAN! Ez tök jogszerű, kifogás nem létezhet.
A mai világban a jó és rossz fogalmak felcserélődtek a megéri, nem éri meg fogalmakra, amihez a megtermelt/megspórolt pénz adja az igazolást, így velünk, átlagos adófizető, bérből élő polgárokkal csak az erkölcsösség alapjain nyugvó, előrelátó bölcsesség marad, de ez pechünkre sajnos nem váltható készpénzre. Le vagyunk nézve, mert azon a hajón gondolkozunk mentőmegoldásokon, ami már régen elsüllyedt. Legalábbis szerintük. Én, meg még kb 1.5 millióan (adófizetők) kényszerből, vagy meggyőződésből hisszük, hogy menthető. Persze, ha mindenki itt lenne és segítene könnyebb lenne a helytállás, de ha már így alakult, mert dívik a nemzetérdek feláldozása az önzés oltárán, akkor remélem a viharfelhők távoztával a visszavezető út csak komoly áldozatok árán lesz járható számukra.
Mondjuk ilyenekre gondolok, hogy szlovák rendszám = teljes vagyonelkobzás+ 3 év börtön. Meg hasonlók. Persze Magyar állampolgárság megvonása, nyugdíjtól való megfosztás, éheztetés, botozás stb. :)
Komolyra fordítva, kemény anyagi következményeket várnék a mindenkori hatalomtól. Aki a szarban nem veszi ki a részét az ország problémáiból, az utána csak kemény kamatos kamatok árán részesülhessen teszemazt a magyar piacból.
10 millió ügyeskedő/tolvaj országa, ahol mindenki a másikra mutogat. És nem az zavarja Gipsz Jakabot, hogy T ezzel lop a közösből/tőle, hanem az, hogy T hozzá képest nagybetűs spíler, míg szegény Jakabunk csak a villanyt lopja.
De érzi, hogy egyszer eljön az ő ideje, ő lesz az akit megkennek, lesznek számai amit kozmetikázhat, de minimum kiszáll egy prémiumból, aminek legstílusosabb története, hogy kellő ész (értsd: sumák) árán 20 helyett 14-ből hozzá tudott jutni. 30 rongy egy rokikártya, ami szintén csak a rezsiköltség minimalizálása, mielőtt valaki rosszra gondol, hiszen 3 hónap alatt több megy el parkolásra, ez pedig ugye csak a kizsákmányoló rablóbanda elleni pajzs. Anyja miatt, meg ha élne, megszokásból úgy is a rokihelyre állna a tescoban.
Szóval ez már valaki, bmw, szilikonos asszony, bejárathoz legközelebbi parkoló, márkás víz az italtartóban, és persze a vitán felüli érv, hogy miért is úgy működik, mint ahogy... ...Mert biznisz és jáccik az okosság, mert a bőrülést nem a legyek hordják össze ám. Ez mind meg van termelve és megfelelően könyvelve...
...Az, hogy apja nyugdíját nem ő fizeti, nem érinti. Oldja meg az állam, neki semmi köze hozzá. Ő egy dolgot tud, mégpedig azt, hogy mi az ami jár neki. Ilyen például Mondeo helyett az 530i, vagy a hazai adózás helyett a szlovák, otthonnak esetleg Gödöllő helyett Budakeszi. Neki ez jár, az észjárása -mivel vállalkozó és cégként gondolkozik- kikezdhetetlen, ami magyarra fordítva annyit tesz, hogy kft-je a microsoft magyar megfelelője, személye meg piaci felkészültsége miatt a nokia topmanagere, tökéletes rálátását feltételezi.
Tehát, ha ő leírja egy fórumba, hogy szlovák rendszámmal sumákolni nemcsak, hogy legális, tetejébe egyértelmű utalás is arra, hogy maga mögött hagyta a szerencsétlen, megrekedt, tisztességes adófizetőket , akik hozzá képest vesztes bohócok, így véleményük a dolgokról (mondjuk adómorálról) kikacagni való csacsiság a rabszolga pórnép pöcegödréből, gyakorlatilag erény. Fel kell rá nézni, mert mindenki olyan akar lenni, mint ő. Minek itt szenvedni, mikor példázza, hogy lehet itt boldogulni másképp is. És annyira penge, hogy a minimálbérével megkapja a gázártámogatást, meg a kölyke is ingyen alhat a koliban. Ezt így kell csinálni, hiszen az élet így működik. LEGÁLISAN! Ez tök jogszerű, kifogás nem létezhet.
A mai világban a jó és rossz fogalmak felcserélődtek a megéri, nem éri meg fogalmakra, amihez a megtermelt/megspórolt pénz adja az igazolást, így velünk, átlagos adófizető, bérből élő polgárokkal csak az erkölcsösség alapjain nyugvó, előrelátó bölcsesség marad, de ez pechünkre sajnos nem váltható készpénzre. Le vagyunk nézve, mert azon a hajón gondolkozunk mentőmegoldásokon, ami már régen elsüllyedt. Legalábbis szerintük. Én, meg még kb 1.5 millióan (adófizetők) kényszerből, vagy meggyőződésből hisszük, hogy menthető. Persze, ha mindenki itt lenne és segítene könnyebb lenne a helytállás, de ha már így alakult, mert dívik a nemzetérdek feláldozása az önzés oltárán, akkor remélem a viharfelhők távoztával a visszavezető út csak komoly áldozatok árán lesz járható számukra.
Mondjuk ilyenekre gondolok, hogy szlovák rendszám = teljes vagyonelkobzás+ 3 év börtön. Meg hasonlók. Persze Magyar állampolgárság megvonása, nyugdíjtól való megfosztás, éheztetés, botozás stb. :)
Komolyra fordítva, kemény anyagi következményeket várnék a mindenkori hatalomtól. Aki a szarban nem veszi ki a részét az ország problémáiból, az utána csak kemény kamatos kamatok árán részesülhessen teszemazt a magyar piacból.
Évek óta ölte a lelkünket, de háztáji trollunkról, Ubulról most már mindent tudunk. Igaz, a péniszétől szívesen eltekintettünk volna. Kapcsolódó cikkünk kommentposztjaKedves olvasóink! A kommentelési lehetőséget zároltuk. Pihenjenek és mi is pihenünk...
patkányméreg
2011.12.25 08:51:36
Nem szerettem soha igazán a japán autókat, de mindig tudtam, hogy a 90-es években olyan autókat csináltak, amelyekhez nem kellett 3-400 ezer kilométerig komolyabban hozzányúlni. Vezérműláncosok, D.I D. kétsoros lánccal, egyszerű, de megbízható elemekből épített…..
patkányméreg
2011.12.15 08:34:10
patkányméreg
2011.12.15 08:43:11
Csodálatos iparág a nyugdíjaslehúzás. Szinte egyáltalán nem jelentik fel a károsultak a termékbemutatós vámpírcégeket, amikor pedig nagy ritkán mégis, addigra már két felszámolással odébb járnak. Berk mamáját egy azonnal eldobható 300 ezer forintos gőztisztítóra dumálták…..
...avagy hogyan dolgoztassunk ingyen, legálisan? Hozzávalók: 5 gyanútlan, kényszerhelyzetben lévő, munkanélküli jóbarát, egy jó hírű vállalkozás, egy szimpatikus cégvezető, jó nagy adag kapzsiság, valamint egy csipet pofátlanság. Mindezt megkutyulva és jól…..
patkányméreg
2011.12.03 21:32:45
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Tudod, vannak a biztonsági őrök, utána a takarítónők és pár fokkal feljebb az idegen nyelvet nem beszélő, 8 osztályt végzett jegypénztárosok.:) De ha úgy gondolod, hogy (nagyrészt) az adónkból nagyobb bérköltséget fordítson a BKV a jegypénztárosokra, hogy azok csinos, szőke, nagymellű, mosolygós, diplomás légi kísérőnek is alkalmas munkavállalók legyenek, akkor hajrá, tegyél az ügy érdekébe. Nekem "ezek" is megfelelnek, a turista meg fizessen bankkártyával. Mondjuk. :)