Adatok
field64 (törölt)
0 bejegyzést írt és 88 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Belmondo néhány minden szempontból is csak közepes film(A bajhozó, Az örökös) után újra Philippe de Broca-val dolgozott együtt, akivel közösen eddig mindig hatalmas sikereket arattak olyan könnyed mozikkal, mint a Cartouche, a Riói kaland, vagy az Egy kínai viszontagságai…..
Főhősünk, Cyrano kinek szíve, ó nemes,
Vigyázz most, versünk egy csöppet spoileres!
Cyrano nagyhangú, vicces, ügyes, szellemes
Ilyen figura a vásznon mindig kellemes.
Két verzió is készült; egy francia ’kilencvenes
És egy fekete-fehér amerikai ötvenes.
Cyrano a…..
Mel Gibson legújabb filmje a Börtönregény kapcsán kedvet kaptam összeállítani a legjobb börtönös mozikat.
Miért szeretjük a börtönökben játszódó filmeket?
Talán ugyanazt el lehet mondani erről is, mint a horrorokról, hogy bármiféle valós kockázat nélkül átélhetünk…..
field64 (törölt)
2012.06.23 14:55:05
@Santino89:
Hát igen, mint megpendítettem, a női börtönös filmek erősen a meztelenségre és leszbikus kapcsolatokra vannak kiélezve, a filmművészet valószínűleg nem volt szempont az általam ismert opuszok esetében. A spanyol Jess Franco például gyakran visszatért ehhez a témához, amelyben a 99 WOMEN című alkotását alapműnek tartják. (Ennek létezik egy hardcore verziója is, amelytől Franco annak ellenére elhatárolja magát, hogy bő 20 éve egyértelműen hardcore filmeket forgat.)
ÜVEGHÁZ: www.imdb.com/title/tt0068642/, www.port.hu/uveghaz_the_glass_house/pls/fi/films.film_page?i_film_id=46258. (Nekem VHS-en van meg.)
1/A. A KERESZTAPA abszolút profi munka, első osztályú mozi. Mint szórakozás mindent megad, a katarzist (elnézést a fennkölt kifejezésért) viszont nem, talán azért, mert számomra túl idegen és távoli az a világ, amelyet bemutat.
1/B. A REMÉNY RABJAI katarzis szempontjából többet nyújt számomra, mint A KERESZTAPA, kivitelezésben viszont nem érzem annyira profinak és olajozottnak. A logikai bökkenőket nem számítva (SPOILER! Pl. az ominózus plakátot egyszer éppen Andy távollétében cserélik ki a haverjai: hogyhogy nem fedezték fel mögötte az alagutat? SPOILER VÉGE!) a nagy bajom az volt, hogy író és rendező kicsit idealizálja a rabokat. Tudomásom szerint csupán Andy volt az egyetlen ártatlanul bebörtönzött, a film viszont akaratlanul azt sugallja, mintha ott csupa megtévedt bárányka sínylődne méltánytalanul szigorú körülmények között.
2. A HÍD A KWAI FOLYÓN-t én sokkal inkább idevalónak érezném, mint A NAGY SZÖKÉS-t. Utóbbi ugyanis nemigen több egy háborús miliőben játszódó kalandfilmnél, David Lean alkotásában viszont jóval többről van szó. Talán a legelső olyan film volt, amely a (rosszul értelmezett) brit hősiességet és kitartást, általában a brit hadsereg nimbuszát vette célba, évekkel megelőzve olyan mítoszromboló műveket, mint például A KIRÁLYÉRT ÉS A HAZÁÉRT, A KÖNNYŰLOVASSÁG TÁMADÁSA vagy akár a KIRÁLYI JÁTSZMA.
3. Elkezdtem kifejteni, de annyira belebonyolódtam, hogy inkább kitöröltem, amit írtam. Talán egyszer kivesézem valamelyik alkotást a magam nézőpontja szerint, mert talán mondanom sem kéne, hogy nem csak A NAGY SZÖKÉS-t látom problémásnak ebből a mezőnyből.
4. Sajnos nem emlékszem a szinkronra.
7. Azt gyanítom, Alan Parker azért a maga arculatára formálta a filmet. :))
8. Nekem igazából az volt az érzésem, hogy A REMÉNY RABJAI farvizén született az egész.
9. Tulajdonképpen ugyanaz a bajom ezzel a filmmel, mint mondjuk A NAGY SZÖKÉS-sel. Erősen érződik, hogy a sztár(ok) számára kerestek szerepe(ke)t és történetet, nem pedig fordítva: egy jó történethez a legmegfelelőbb színész(eke)t. Az ilyen koncepció legnagyobb baja, hogy a fordulatok teljesen kiszámíthatóak, hiszen minden alá van rendelve a főszereplő sztár(ok) jól bejáratott imázsának.
Hát igen, mint megpendítettem, a női börtönös filmek erősen a meztelenségre és leszbikus kapcsolatokra vannak kiélezve, a filmművészet valószínűleg nem volt szempont az általam ismert opuszok esetében. A spanyol Jess Franco például gyakran visszatért ehhez a témához, amelyben a 99 WOMEN című alkotását alapműnek tartják. (Ennek létezik egy hardcore verziója is, amelytől Franco annak ellenére elhatárolja magát, hogy bő 20 éve egyértelműen hardcore filmeket forgat.)
ÜVEGHÁZ: www.imdb.com/title/tt0068642/, www.port.hu/uveghaz_the_glass_house/pls/fi/films.film_page?i_film_id=46258. (Nekem VHS-en van meg.)
1/A. A KERESZTAPA abszolút profi munka, első osztályú mozi. Mint szórakozás mindent megad, a katarzist (elnézést a fennkölt kifejezésért) viszont nem, talán azért, mert számomra túl idegen és távoli az a világ, amelyet bemutat.
1/B. A REMÉNY RABJAI katarzis szempontjából többet nyújt számomra, mint A KERESZTAPA, kivitelezésben viszont nem érzem annyira profinak és olajozottnak. A logikai bökkenőket nem számítva (SPOILER! Pl. az ominózus plakátot egyszer éppen Andy távollétében cserélik ki a haverjai: hogyhogy nem fedezték fel mögötte az alagutat? SPOILER VÉGE!) a nagy bajom az volt, hogy író és rendező kicsit idealizálja a rabokat. Tudomásom szerint csupán Andy volt az egyetlen ártatlanul bebörtönzött, a film viszont akaratlanul azt sugallja, mintha ott csupa megtévedt bárányka sínylődne méltánytalanul szigorú körülmények között.
2. A HÍD A KWAI FOLYÓN-t én sokkal inkább idevalónak érezném, mint A NAGY SZÖKÉS-t. Utóbbi ugyanis nemigen több egy háborús miliőben játszódó kalandfilmnél, David Lean alkotásában viszont jóval többről van szó. Talán a legelső olyan film volt, amely a (rosszul értelmezett) brit hősiességet és kitartást, általában a brit hadsereg nimbuszát vette célba, évekkel megelőzve olyan mítoszromboló műveket, mint például A KIRÁLYÉRT ÉS A HAZÁÉRT, A KÖNNYŰLOVASSÁG TÁMADÁSA vagy akár a KIRÁLYI JÁTSZMA.
3. Elkezdtem kifejteni, de annyira belebonyolódtam, hogy inkább kitöröltem, amit írtam. Talán egyszer kivesézem valamelyik alkotást a magam nézőpontja szerint, mert talán mondanom sem kéne, hogy nem csak A NAGY SZÖKÉS-t látom problémásnak ebből a mezőnyből.
4. Sajnos nem emlékszem a szinkronra.
7. Azt gyanítom, Alan Parker azért a maga arculatára formálta a filmet. :))
8. Nekem igazából az volt az érzésem, hogy A REMÉNY RABJAI farvizén született az egész.
9. Tulajdonképpen ugyanaz a bajom ezzel a filmmel, mint mondjuk A NAGY SZÖKÉS-sel. Erősen érződik, hogy a sztár(ok) számára kerestek szerepe(ke)t és történetet, nem pedig fordítva: egy jó történethez a legmegfelelőbb színész(eke)t. Az ilyen koncepció legnagyobb baja, hogy a fordulatok teljesen kiszámíthatóak, hiszen minden alá van rendelve a főszereplő sztár(ok) jól bejáratott imázsának.
field64 (törölt)
2012.06.23 19:24:50
Alig fél óra eltéréssel a konkurencia is közzétette a maga börtönfilmes Top 10-ét:
filmdroid.blog.hu/2012/06/23/top_10_bortonfilmek?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_content=2012_06_23&utm_campaign=index
Nekem Santino89-é jobban tetszik. Komolyan. Talán az indoklások miatt.
10. AZ ALCATRAZI MADÁREMBER
Nem láttam (vagy nem emlékszem rá, mert ismerősnek tűnik a leírás).
9. ROSSZFIÚK
Nem láttam.
8. HALÁLSORON (!!!)
Lásd a korábban írtakat.
7. BILINCS
Ember legyen a talpán, aki ebben észreveszi Nicolas Cage-et. (Az IMDB fel sem tünteti a szereplők között még uncreditként sem.)
6. SZÖKÉS ALCATRAZBÓL
Láttam, tetszett is, de eddig eszembe se jutott a téma kapcsán. :))
5. ÉJFÉLI EXPRESSZ
Lásd a korábban írtakat.
4. PILLANGÓ
Lásd a korábban írtakat.
3. A NAGY SZÖKÉS (!!!)
Lásd a korábban írtakat.
2. BILINCS ÉS MOSOLY
Lásd a korábban írtakat.
1. A REMÉNY RABJAI (!!!)
Lásd a korábban írtakat.
filmdroid.blog.hu/2012/06/23/top_10_bortonfilmek?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_content=2012_06_23&utm_campaign=index
Nekem Santino89-é jobban tetszik. Komolyan. Talán az indoklások miatt.
10. AZ ALCATRAZI MADÁREMBER
Nem láttam (vagy nem emlékszem rá, mert ismerősnek tűnik a leírás).
9. ROSSZFIÚK
Nem láttam.
8. HALÁLSORON (!!!)
Lásd a korábban írtakat.
7. BILINCS
Ember legyen a talpán, aki ebben észreveszi Nicolas Cage-et. (Az IMDB fel sem tünteti a szereplők között még uncreditként sem.)
6. SZÖKÉS ALCATRAZBÓL
Láttam, tetszett is, de eddig eszembe se jutott a téma kapcsán. :))
5. ÉJFÉLI EXPRESSZ
Lásd a korábban írtakat.
4. PILLANGÓ
Lásd a korábban írtakat.
3. A NAGY SZÖKÉS (!!!)
Lásd a korábban írtakat.
2. BILINCS ÉS MOSOLY
Lásd a korábban írtakat.
1. A REMÉNY RABJAI (!!!)
Lásd a korábban írtakat.
Szomorú, hogy a francia rendezőóriás, Jean-Pierre Melville 55 éves korában, szívrohamban elhunyt. Így sajnálatos módon az Egy zsaru című film marad az ő hattyúdala, mely egyértelműen a leggyengébb gengszterfilmje.
Melville-nek sajnos nem sikerült megújulnia ezzel a mozival. Pedig Az áruló…..
Őszből lassan télbe fordul az idő. A fák már mind kopárak, az ég pedig végtelenül szürke. A sártenger közepén két gengszter áll egymással szemben. Ha csak ezt az egyetlen jelenetet, vagy ezt az egyetlen képkockát megnézzük, már biztosan tudjuk, hogy ennek a történetnek…..
"- Jó film lesz ez. - Miért?- Mégiscsak Ridley Scott rendezte.- Mikor rendezett Ridley Scott utoljára igazán jó filmet?- Hátööö…"Mégis vártam. Olyannyira, hogy direkt nem néztem meg egyetlen előzetest, egyetlen fotót, vagy jelenetet, vagy bármit, ami a neten keringett a…..
Van Damme felesége ismét meghal csakúgy, mint az Időzsaruban és a Maga a pokolban. Furcsa módon mégis ebben a direct to dvd filmben ábrázolják a legjobban ezt a helyzetet. Láttam mostanában pár filmjét, de még egyikben sem zokogott így. Ráadásul tőle azt várná az ember, hogy…..
field64 (törölt)
2012.05.22 19:53:41
@Santino89:
A MAGA A POKOL emlékeim szerint megvan a gyűjteményemben, de szerintem még nem láttam. (A cikked alapján legalábbis nem volt ismerős.)
Remélem, Van Damme-nak is comebacket jelent majd Stallone új filmje. Igazság szerint én már nem igazán emlékszem az előző FELÁLDOZHATÓK sztorijára, csak arra, hogy sok trottyos akciósztár volt benne egy rakáson [: ))], akik közül szerintem Lundgren volt fizikailag is a legjobb formában, és számomra az ő karaktere volt a legmegjegyezhetőbb. Mások persze ezt nyilván másképp látják.
A MAGA A POKOL emlékeim szerint megvan a gyűjteményemben, de szerintem még nem láttam. (A cikked alapján legalábbis nem volt ismerős.)
Remélem, Van Damme-nak is comebacket jelent majd Stallone új filmje. Igazság szerint én már nem igazán emlékszem az előző FELÁLDOZHATÓK sztorijára, csak arra, hogy sok trottyos akciósztár volt benne egy rakáson [: ))], akik közül szerintem Lundgren volt fizikailag is a legjobb formában, és számomra az ő karaktere volt a legmegjegyezhetőbb. Mások persze ezt nyilván másképp látják.
A lerombolt Bronx két nagy bandája közeledik egymás felé motoron. A legkeményebb arcok, akik túlélték a szörnyű pusztítást, és a lehető legdurvább pokolban nőttek fel. Nem tudjuk, még mi lesz itt, háború, vagy talán valami annál is rosszabb. A hangulatot fokozandó, a ’80-as…..
„Imádni fogják a légiót. Egy emberként, tiszta szívből.”
Van Damme első olyan filmje, amit már nem vetítettek a mozikban, csak videón forgalmazták. Pedig olyan nagy színvonalbeli különbség igazából nincs is. A kalandor után újra egy kosztümös film, ezúttal azzal a…..
field64 (törölt)
2012.05.07 15:29:27
@Santino89:
Igen, közben nekem is leesett, hogy külföldön viszont tényleg nem volt jellemző, hogy moziban is játszották volna ezt a filmet.
Nekem nagy Van Damme-kedvencem volt az IDŐZSARU (talán az a legjobb), a HIRTELEN HALÁL, a MINDHALÁLIG meg persze a TÖKÉLETES KATONA.
Igen, közben nekem is leesett, hogy külföldön viszont tényleg nem volt jellemző, hogy moziban is játszották volna ezt a filmet.
Nekem nagy Van Damme-kedvencem volt az IDŐZSARU (talán az a legjobb), a HIRTELEN HALÁL, a MINDHALÁLIG meg persze a TÖKÉLETES KATONA.
A Moonraker hatalmas látványosságai, gigászi bevétele után Cubby Broccoli producer felismerte: innen nincs tovább. A Bond-sorozat azon az elven működött, hogy minden résznek jobban kell sikerülnie az előzőnél. Nagyobbra, látványosabbra. Hogy ez nem mindig sikerült, főleg az…..
field64 (törölt)
2012.04.11 17:55:39
@Santino89:
Szerencséd, hogy öregapámnak szólítottál. :))
Nem titok, hogy nekem ez a kedvenc Bond-filmem, mert ha nem is szopok be mindent, de úgy nagyjából az egész megmarad a hihetőség határain belül. Tetszik, hogy ezúttal visszafogták Bond kütyüinek számát, mert az ilyesmik sajnos gyakran komolytalanok voltak. Tényleg jók a színészek, és nekem is Sheena dala az egyik kedvenc Bond-dalom.
Szerintem a filmet bevezető epizód Tracy sírjánál és a Blofelddel való leszámolás egyrészt finom utalás arra, hogy mégiscsak egy szériáról van szó, másrészt egyfajta szimbolikus lezárása is az elmúlt húsz évnek. Elég a macskáját simogató, megalomániás gonoszokból, legyen már kicsit emberarcúbb az ellen! A fő bonyodalmat jelentő kódfejtő gép is egyébként egy korábbi epizódra utal vissza.
Azt hiszem, a FOR YOUR EYES ONLY-t maguk a producerek is jól sikerültnek gondolhatták, és nyilván ez az oka annak, hogy mindmáig példátlan módon John Glenre bízták az 1980-as évek hivatalos Bond-filmjeinek megrendezését. Ezek közül ugyan egyik sem lett annyira jó, mint ez az első, de a HALÁLVÁGTA és a HALÁLOS RÉMÜLETBEN (micsoda közhelyes címek!) nekem bejöttek.
Szerencséd, hogy öregapámnak szólítottál. :))
Nem titok, hogy nekem ez a kedvenc Bond-filmem, mert ha nem is szopok be mindent, de úgy nagyjából az egész megmarad a hihetőség határain belül. Tetszik, hogy ezúttal visszafogták Bond kütyüinek számát, mert az ilyesmik sajnos gyakran komolytalanok voltak. Tényleg jók a színészek, és nekem is Sheena dala az egyik kedvenc Bond-dalom.
Szerintem a filmet bevezető epizód Tracy sírjánál és a Blofelddel való leszámolás egyrészt finom utalás arra, hogy mégiscsak egy szériáról van szó, másrészt egyfajta szimbolikus lezárása is az elmúlt húsz évnek. Elég a macskáját simogató, megalomániás gonoszokból, legyen már kicsit emberarcúbb az ellen! A fő bonyodalmat jelentő kódfejtő gép is egyébként egy korábbi epizódra utal vissza.
Azt hiszem, a FOR YOUR EYES ONLY-t maguk a producerek is jól sikerültnek gondolhatták, és nyilván ez az oka annak, hogy mindmáig példátlan módon John Glenre bízták az 1980-as évek hivatalos Bond-filmjeinek megrendezését. Ezek közül ugyan egyik sem lett annyira jó, mint ez az első, de a HALÁLVÁGTA és a HALÁLOS RÉMÜLETBEN (micsoda közhelyes címek!) nekem bejöttek.
field64 (törölt)
2012.04.12 13:54:43
@Santino89:
A VILÁG NEM ELÉG is megjelent magyarul, bár azt már nem Fleming írta.
Én nem tudok arról, hogy Sheenán kívül más előadó is megjelent volna az adott film főcíme közben, de ha mégis, az biztos, hogy ez nem volt általános. (Madonna nem számít, mert ő szereplő is volt.)
A VILÁG NEM ELÉG is megjelent magyarul, bár azt már nem Fleming írta.
Én nem tudok arról, hogy Sheenán kívül más előadó is megjelent volna az adott film főcíme közben, de ha mégis, az biztos, hogy ez nem volt általános. (Madonna nem számít, mert ő szereplő is volt.)
Akadozva beszélt, furcsán hangsúlyozott, újrakezdte a szöveget, ráadásul amit egy rádióstúdióban tilos: kommentálta a hibáját, nyugtatgatta a technikusokat, megbicsaklott a hangja, nem tudott artikuláltan beszélni. Sokaknak úgy tűnhetett, részeg volt, ivott. El is terjedt gyorsan…..
Vigyázat! Fokozottan poéngyilkos kritika!!!
Gyermekkorom egyik legemlékezetesebb filmje, bár talán nem láttam olyan sokszor, de azért mély nyomot hagyott bennem. Utoljára olyan 8 évvel ezelőtt láthattam, hosszú idő után, így ideje volt újra elővenni.
A vietnami kezdés…..
1. Mel & Kim: Respectable2. Bonnie Bianco & Pierre Cosso: Stay3. Ben E. King: Stand By Me4. John Farnham: You’re The Voice5. Starship: Nothing’s Gonna Stop Us Now6. Hot Chocolate: You Sexy Thing7. Mixed Emotions: You Want Love (Maria, Maria)8. Pepsi & Shirlie: Heartache9. Jackie…..
A mozi szempontjából 1977 jó év volt. Csak pár filmcím a szemléltetés végett, mik mentek akkoriban: Csillagok háborúja, Harmadik típusú találkozások, Annie Hall, Szombat esti láz és A kém, aki szeretett engem. Csupa nagyhatású, szórakoztató, máig emlékezetes alkotás. James…..
Az Oroszlánszív annyira bejött az embereknek, hogy Jean-Claude végre lehetőséget kapott egy nagyobb költségvetésű akciófilm elkészítésére. A Dupla dinamit érdekessége mégis inkább abban rejlik, hogy Van Damme egy ikerpárt játszik benne. És igen, eljött az ideje, hogy…..
Az 1974-es Bond volt az addigi epizódok közül a legkevésbé jövedelmező, annak ellenére, hogy még mindig a korábban hatalmas sikert aratott Roger Moore játszotta a főszerepet, illetve, hogy a filmben tulajdonképpen minden fontos összetevő megtalálható: felejthetetlen gonosztevő,…..
„A remake-ek első szabálya: ne baszakodj az eredetivel!”
Érdekes dolog a nosztalgia. Vajon tudnék-e ilyen elnéző lenni a mostanában kritizált Van Damme filmekkel, ha nem láttam volna őket annyiszor 5-6 évesen? A napokban egy emulátor program segítségével játszottam kiskorom SEGA…..
Amikor először néztem a ’80-as évek eme kult klasszikusát, már éreztem hogy nem fogok csalódni. Vannak filmek, amelyek remekművek, akárhány év telik el, akármilyen új trend jön. Nagyon erős, és időtlen, a tipikus ’80-as évekbeli ruhák, frizurák ellenére is, ennek pedig csak…..
Az 1967-es Csak kétszer élsz után, egy átmeneti, kísérleti korszak következett a 007-es sorozat történetében, mely egészen az 1977-es A kém, aki szeretett engem-ig tartott, mikor az alkotók újra megtalálták a saját hangjukat. Így nyilvánvaló, hogy ebben a korszakban készültek a…..
Megérkeztünk Van Damme bátyánk első zsaruszerepéhez. Nem is akármilyen zsaru, hanem beépített rendőr egy börtönben. Valamiért nagyon szeretem a börtönfilmeket, úgyhogy ennek csak örülni tudok. Ráadásul úgy egyben is van a Börtöncsapda: van sztorija, normális fényképezése…..
Van Damme bácsitól ez volt az első, amit láttam. Sokáig azt hittem egyben ez az első filmje is, annyira kezdetleges és amatőr az egész kivitelezés. De annyira, hogy például a fényképezés engem leginkább a ’80-as évek videópornóira emlékeztetett, (Na, nem mintha láttam volna…..
Ez a Van Damme remekmű valamiért teljesen kimaradt a gyerekkoromból, most jutottam el először odáig, hogy megnézzem. Ez volt a Cannon Group egyik utolsó filmje is, ennek megfelelően erősen B kategóriás érzés árad felénk. A gyenge, posztapokaliptikus stúdiódíszletek már alapból…..
field64 (törölt)
2012.03.23 11:25:43
@Santino89:
No, akkor érdemes nekifeszülni Albert Pyun életművének, mert az IMDB szerint 12 (!) közös filmjük van. :))
Klyn mindazonáltal még ezzel a mennyiséggel sem listavezető, mert Norbert Weisser 14-szer forgatott Pyunnal.
No, akkor érdemes nekifeszülni Albert Pyun életművének, mert az IMDB szerint 12 (!) közös filmjük van. :))
Klyn mindazonáltal még ezzel a mennyiséggel sem listavezető, mert Norbert Weisser 14-szer forgatott Pyunnal.
4-5 évesen Van Damme volt a kedvencem. Sokkal jobban szerettem, mint Stallonét, Schwarzeneggert, vagy Seagalt. Jelentős ideig Batmant és Zorrót is felülmúlta a szememben. De vajon mitől volt pont ő a No. 1? Ezt valószínűleg a látványos bunyós jeleneteknek köszönhette. Teljesen…..
Máig sokan a 007-es sorozat e darabját tartjuk a legjobbnak. Ennek számtalan oka van, de elsősorban mégis azért, mert ebben a filmben vált James Bond fogalommá, külön műfajjá. Ehhez azonban szükség volt a rendezőváltásra; az alapokat nagyszerűen lerakó Terence Youngot, akit az…..
field64 (törölt)
2012.03.18 18:52:43
@scal:
Fröbe szerintem elég jó karakterszínész volt, én legalábbis emlékszem rá Visconti LUDWIG-jából is, meg Bergman KÍGYÓTOJÁS-ából is. Természetesen egészen más típusú figurákat játszott, mint a GOLDFINGER-ben.
Fröbe szerintem elég jó karakterszínész volt, én legalábbis emlékszem rá Visconti LUDWIG-jából is, meg Bergman KÍGYÓTOJÁS-ából is. Természetesen egészen más típusú figurákat játszott, mint a GOLDFINGER-ben.
A második Bond epizód készítőinek egy célja volt: felülmúlni az előző rész sikerét. Bevételi szempontból egyértelműen sikerült nekik, és így, több mint 40 év után visszanézve is az Oroszországból szeretettel sok tekintetben jobb, mint az elődje, pedig a forgatás nem volt…..
field64 (törölt)
2012.03.17 18:33:23
@scal:
Nagy színésznő volt, ez többé-kevésbé vitathatatlan, de néhány fiatalkori képét elnézve szerintem fiatalon sem választották volna ki Bond-lánynak. No de illusztris társaságba került volna, hiszen Julie Christie (!!!) sem lehetett Bond-lány (állítólag nem volt elég nagy a melle), Faye Dunaway pedig kezdőként (TŰZGOLYÓ) és befutott sztárként (POLIPKA) egyaránt lemaradt arról, hogy Bond-lány legyen: ami azt illeti, esetében is leginkább mellproblémákra gyanakszom. :))
Voltak, akik viszont lehettek volna Bond-lányok, de nem kérték a megtiszteltetést, mint például Brigitte Bardot.
Nagy színésznő volt, ez többé-kevésbé vitathatatlan, de néhány fiatalkori képét elnézve szerintem fiatalon sem választották volna ki Bond-lánynak. No de illusztris társaságba került volna, hiszen Julie Christie (!!!) sem lehetett Bond-lány (állítólag nem volt elég nagy a melle), Faye Dunaway pedig kezdőként (TŰZGOLYÓ) és befutott sztárként (POLIPKA) egyaránt lemaradt arról, hogy Bond-lány legyen: ami azt illeti, esetében is leginkább mellproblémákra gyanakszom. :))
Voltak, akik viszont lehettek volna Bond-lányok, de nem kérték a megtiszteltetést, mint például Brigitte Bardot.
field64 (törölt)
2012.03.17 22:48:43
@scal:
Denise Richards mint atomtudós legalább olyan meghökkentő kombináció volt, mint amilyen field64 lenne mint James Bond. :))
@Santino89:
Igen, többségük valóban dekoratív szépség volt, bár volt még egy-két olyan, Eva Greenen kívül, aki engem nem különösebben kápráztatott el. Ursula, Jane, Carole, Britt és Sophie mellett nagyon tetszett még Jill St. John (Diamonds are forever) és Barbara Bach (The Spy Who Loved Me) is.
Mint nagy rajongó, már többször elképzeltem, milyen Bond-lány lett volna Faye. Pályája legelején is határozott egyéniség volt, például magával Otto Premingerrel is konfliktusba keveredett, hogy érvényesítse a saját akaratát (kezdő színésznő a legendás rendező ellen!), szóval meglehet, hogy már 1965-ben merőben más lett volna a Bond-lányok imázsa, mint amilyennek évekig megismertük őket.
Megnéztem Lottét néhány klipben a YouTube-on. Mint énekesnő, kifejezetten szuggesztívnek találom. Rosa Klebbként is jó volt szerintem, bár nem hiszem, hogy művészi pályájából a Bond-filmre volt a legbüszkébb..
Denise Richards mint atomtudós legalább olyan meghökkentő kombináció volt, mint amilyen field64 lenne mint James Bond. :))
@Santino89:
Igen, többségük valóban dekoratív szépség volt, bár volt még egy-két olyan, Eva Greenen kívül, aki engem nem különösebben kápráztatott el. Ursula, Jane, Carole, Britt és Sophie mellett nagyon tetszett még Jill St. John (Diamonds are forever) és Barbara Bach (The Spy Who Loved Me) is.
Mint nagy rajongó, már többször elképzeltem, milyen Bond-lány lett volna Faye. Pályája legelején is határozott egyéniség volt, például magával Otto Premingerrel is konfliktusba keveredett, hogy érvényesítse a saját akaratát (kezdő színésznő a legendás rendező ellen!), szóval meglehet, hogy már 1965-ben merőben más lett volna a Bond-lányok imázsa, mint amilyennek évekig megismertük őket.
Megnéztem Lottét néhány klipben a YouTube-on. Mint énekesnő, kifejezetten szuggesztívnek találom. Rosa Klebbként is jó volt szerintem, bár nem hiszem, hogy művészi pályájából a Bond-filmre volt a legbüszkébb..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
És azt tudod, hogy Jacqueline a keresztanyja Angelina Jolie-nak? (Nem mintha kötelező lenne ezt tudni...)