Regisztráció Blogot indítok
Adatok
maci_laaci

0 bejegyzést írt és 33 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Heti merítés 2012.12.02 10:27:17
Acél-vaddisznó Hazudhatnám, hogy órákig tudnék mesélni a kocsi stílusos formavilágáról és hihetetlen technikai megoldásairól, de nem teszem. Aki tervezte az minden bizonnyal egész sanyarú gyermekkorában csak építőkockákkal tudott játszani és ez rányomta bélyegét a…..
maci_laaci 2012.12.02 17:31:53
@Józsi a guminagykeres: Szerinted mit is kellett volna látnunk a videón...? Vagy nem ugyanazt néztük? lol
Adott hát egy velem együtt 1,1 tonnás, 47:53 súlyelosztású versenyautó, aminek jár a motorja, van hangja. Erről szólt a múlt heti videó. Mindez azt jelenti, hogy Powered Áki (azon kívül, hogy összeszerelt egy hiányos, össze nem illő alkatrészekből álló, leírás nélküli…..
Hogyan megy csődbe aki eddig azt hitte, rengeteget spórolt? Mennyi lesz a biztosítási adó? A biztosító és a bank nem szól, pedig a trükk ott van a szemünk előtt. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
maci_laaci 2012.11.06 17:36:30
@Kötelező.ma: Tisztelt Tápai Úr! Kipróbáltam az Önök kalkulátorát és bocsásson meg de mindezek után nem lepődtem meg, hogy a biztositas.hu és a netrisk.hu után a harmadik féle ajánlattal találtam szembe magam, még ha az adott esetben csupán néhány száz forintos eltérést is mutat.
Sőt, továbbmegyek szintén a harmadik variációját tapasztaltam a kötelező mellé kérhető extra/kiegészítő biztosítások felhozatalának!?

Ami az Ön által említett nov.5-10. "megközelítési" időt illeti, nos úgy gondolom ha valami törvényben/jogszabályban hivatalosan szabályozva van ott blődség saját magunk által felállított határidőket szabni, nemde!? És ha már a jogi szabályozásnál és a határidőknél tartunk, azt gondolom ehhez mindenkinek minden esetben feltétel nélkül tartania kell magát úgy az ügyfélnek mint ahogyan a biztosítónak és az alkusznak is; gondolom a különböző határidők/díjak stb. be nem tartásának jogi következményeire nem kell külön felhívnom a figyelmet.
Gondoljon csak bele mi lenne pl. ha egy alkusz nov.1-én meghirdetett/kiajánlott díjon kötne biztosítást majd utólag akarná azt az ügyféllel módosíttatni mondván, hogy technikai probléma merült fel és a kiajánlott díj túl magas vagy túl alacsony volt. Ugyan már kérem! Nem véletlenül vannak jogilag előre meghatározott határidők. Ha egy alkusz nem tud felnőni a feladathoz akár informatikai akár más téren az ne akarjon ezzel foglalkozni, de minimum vonja le a konzekvenciát ha továbbra is ragaszkodik a témához.

Végül pedig ami a különböző szerverek közötti kommunikációt illeti az már csak hab a tortán, hogy annak a biztosítónak a honlapján amelyet az alkusz a legjobbnak hoz kb. négyszeres a díj ugyanazzal az adatokkal. Gondolom egy alkusz sem ennyire jó...

Egy szó mint száz, szó sincs részemről elkapkodásról -hiszen még nem kötöttem meg-, én csak azt sérelmezem, hogy akár informatikai akár más okból kifolyólag következetlenek, pontatlanok, hiányosak és ezekből kifolyólag nem 100%-osan megbízhatóak a kalkulátorok. Van néhány programozó barátom, és az ő véleményük a kérdésben az, hogy ez egy nem túl bonyolult feladat -még a különböző kedvezmények figyelembevételével sem. További szép napot!
Belsőség Heti merítés 2012.09.16 09:41:23
A legjobb családi autóm Vásárlás után egyből egy 3 hetes olasz túrán avattuk fel az autót, a fogyasztása kicsit sok volt, de gondoltam majd belejáratódik, nem így lett... Hó fehérke Aki nem tudná ez egy egyszerű olajcseréről szól! Olaj + szűrő, ezen kívül ellenőrzik…..
maci_laaci 2012.09.18 13:01:37
@DeezL: "neked nehéz bármit is mondani mert nagy OPel fanatikus vagy,ennyi..."
Tévedés! És pont erre próbáltam rávilágítani, de látom az üzenet nem ért célba, persze nem meglepő, pont erre mondtam, hogy szélmalomharcot vívok. Ha pl. azt mondtad volna, hogy a Calibra gyári fényszórója -bár akkoriban a maga nemében szintén újdonság és egyedülálló volt- nem túl jó, én válaszképpen akármekkora fanatik vagyok is azt mondtam volna, hogy igen, igazad van.
Persze ez a fajta véleménynyilvánítás már feltételezett volna némi tapasztalatot az autóval kapcsolatban, de esetedben pont nem erről volt/van szó sajnos, hiszen még mindig nem veszed észre, hogy az általad felsorolt dolgok köszönőviszonyban sincsenek a mindennapi használatból eredő tapasztalattal.

Pl:
-"de ha gondolod nézz utána szakiratoknak is..."
Ez kicsit vicces, hogy miután pont én hívtam fel erre a figyelmedet ugyanezzel próbálsz engem meggyőzni. Én legalább felsoroltam néhány példát, de te milyen háttér- ill. szakinfóval jöttél eddig...???

-"Eldöntés nélkül meg megbaszhatod a csomagtartóját"
Hogy "megbaszhatom-e"? (Ha már ilyen nemesen fogalmaztál) Jómagam beleraktam némi zörejládát meg ezt-azt ami hozzá tartozik így pl. aludni már nem lehet benne de még így is belefér egy közepes bevásárlás, ja és még egy kis hűtő is van benne. Persze ez az én dilim, de ha kizárólag a gyári állapotot vesszük -mert ugye most erről vitatkozunk-, akkor nézzük csak: talicska, egy komplett bedobozolt gáztűzhely, később egy különálló beépíthető szett, kétméteres szálanyag (és becsukott csomiajtóval!!!), négy darab 60literes hordó, egy 2m-es táskarugós matrac, egy 160centis tükör, egy összerakott evezőgép stb., persze külön-külön értem, de azért arra marhára kíváncsi lennék, hogy az általad említett E36Coupe-ba vagy pláne a Punto-ba hogyan raksz be mondjuk egy gyári csomagolású gáztűzhelyet(tudod, minden oldalról hungarocell meg doboz)! LOL Megmondom: Sehogy!!! Pedig említettem a csomagtérajtó nyitását is mint nem elhanyagolható tényezőt, de látom csak kötöd az ebet a karóhoz. Mind1.
Ja és ráadásul komolyan azzal jössz, hogy a Puntonak is 300L a csomija??? Barátom, csak azt az aprócska tényt felejtetted el, hogy nálam négyen elférnek kényelmesen! és úgy van (volt) meg a 300liter! És ha már korábban említetted a kényelmet, áruld már el légyszi a Puntoból hogyan szállnak ki mondjuk 1200km után hátulról...? Az Iveco meg a Ducato meg nemigen értem, hogy jön ide... Tudod általában azonos kategóriákat illik összevetni. Vagy szólj ha ez itt most a ki tud nagyobbat mondani verseny mert akkor azt mondom kamion és köszi én nyertem! Ennyit akkor a megbaszásról.

-"van egy család közülük ahol 8 calibra van...mind1 ahol a fiam autószerelő tanuló volt oda hordták,ő is ismeri őket..."
Tehát akkor mégiscsak a cigányok által leharcolt példányokból indulsz ki! Azoknak nem is csodálom ha orrán száján folyik az olaj, a működésképtelen 4x4-ről meg már nem is beszélve. Ha eddig nem tűnt volna fel pont erről beszéltem eddig, hogy az marhára nem tapasztalat ám, hogy az analfabéta brazil lakos által lepukkant példányokból ítélsz meg egy típust mert a brazil alatt minden vas ugyanilyen állapotban van nem csak a Calibra! És innen már csak ismételni tudom önmagam; majd ha lesz több éves saját használatból eredő tapasztalatod ahol tisztában vagy a használhatóságával, a tartósságával, a szervizigényével, az alkatrészárakkal stb-stb, akkor majd fogsz tudni releváns véleményt alkotni, de addig nem, mert ne is haragudj, de amit eddig ide feldobtál az minden csak nem meghatározó tapasztalat. Persze a hozzánemértéseden még mindig segíthet a tájékozódás a szakmai anyagokban, tudod amit az előző hozzászólásodban pont "bagoly mondott verébnek"...LOL Na részemről lezártnak tekintem a veled való eszmecserét. A szélmalmokon kívül vannak más dogok is...
maci_laaci 2012.09.18 13:47:31
maci_laaci 2012.09.18 13:50:35
@Ándi bácsi: 1.Nem sértődtem meg, de rohadtul irritál amikor olyan valaki osztja az észt akinek a hozzászólásából lerí, hogy valójában fingja nincs miről beszél; legyen szó bármiről is, nyilván nálam a Calibra az a téma ahol ezt a fajta „tudást” honorálni szoktam némi -talán építő jellegű- kritikával. Ennyi.
2.„Mitől lett volna a Calibra jó autó? „ Nos azt hiszem ez valahol szubjektív dolog is de, hogy megpróbáljak röviden válaszolni úgy gondolom abban megegyezhetünk, hogy minden annyit ér amennyiért el lehet adni, igaz!? Ajánlom figyelmedbe a Calibra piaci besorolását és újkori árait akár Németországban akár itthon. Azt hiszem ez mindent elmond.
3.„Igazából sportkocsinak árulták, holott arra egyáltalán nem való, inkább egy megfizethető GT, inkább autópályára való, mint szepentinre.  ” Soha sehol nem árulták sportkocsinak! Ez egy GT és annak is árulták mindig. Javaslom megtekintésre pl. youtube-on a korabeli reklámokat, ill. a GT és a GSI betűszavak jelentéstartalmának korrekt ismeretét!
Hogy hová való igazából? Nem mennék bele olyan részletekbe mint pl. a kanyarstabilizátorok típusai, de ettől függetlenül elhiheted nekem, hogy mindenhol megállja a helyét még kanyargós utakon, szerpentinen is akár Visegrád, akár Pilis, akár az IP5-ösön Portugáliában. Persze a sokak által fikázott 4x4 pont itt ér aranyat és feledhetetlen élményeket. :))))))))

4.„Ehhez jön hogy magyarországra már a németországi török, jugó és lengyel hülyegyerekektől került be a többség, olyanok is. ” Köszönöm, hogy igazat adsz korábbi véleményemnek. Azt gondolom a tulaj nemtörődömsége soha nem az adott típus hibája!!! És ezt nem lehet elégszer hangsúlyozni. Persze nálunk mindig lesznek olyanok akik erről megfeledkeznek és fennen hirdetik majd, hogy mi szar és mi nem...
5.„A Calibra az az autó ami sokkal többet mutat mint amit tud ” Viszont olyan tartalékai vannak amiből könnyűszerrel előhozható az is amit mutat! :) Szerintem ma is bőven megállja a helyét de persze ne a mai felső középkategóriával tessék összehasonlítani. '90 óta mégiscsak eltelt 22 év.
6.Manta vagy Calibra? Korra, nemre való tekintet nélkül örök vita tárgya.
Tudjon meg mindent az autósokat riogató tervről, hogy ne érje váratlanul amikor életbe lép, vagy nem lép életbe. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Tessék: a jó fej gazdag ember, van ilyen. Farmeringek helyett Lamborghini Miurákat gyűjt, minden szava tízezer dollárt ér és mégsem hordja fenn az orrát. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Először csak magasabb lesz a vizsgadíj, bizonyos esetekben az eddigi duplája. Mindenkinek elment az esze? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
maci_laaci 2012.08.10 11:36:11
@enpera: Már megbocsáss, de honnan is ismerjük egymást? Ja, hogy sehonnan!!! Akkor milyen alapon nevezel fotelforradalmárnak te szerencsétlen? Ismeretlenül megvádolni másokat, na az az igazi szájtépés nyomoronc "barátom"! Mindazonáltal azon reményed miszerint majd ÉN utcára megyek mindent elárul... ...ki is akkor a fotelforradalmár? Gyökér!
maci_laaci 2012.08.11 09:10:51
@enpera: Annyi eszed sincs, hogy a tagállamok el is utasíthatják az eu-s tervezeteket!!! Persze nálunk mindig mindent aláírnak, sőt rátesznek egy lapáttal, hogy verhessék a mellüket miközben a mi faszunkkal verik a csalánt! Lásd pl. ACTA, mi azt is aláírtuk de mivel a többség leszavazta nem lett belőle semmi, máskülönben most te sem töltögethetnéd le a filmeket koma...! Szóval ne magyarázd a bizonyítványodat okos gyerek hanem tedd vissza a töködet a helyére ha még megvan és ne csak a billentyűzet mögül legyen nagy az arcod! Ennyi.
Ilyen még biztosan nem történt velünk, amióta létezik a TCTV. A természet és az élővilág furcsa anomáliája lehet, vagy csak a mezei nyulak tudják a titkát, de az biztos, hogy amikor Karotta egy diszkrét burnout-al (kiégetéssel, ahogy kedvenc fordítóinktól tudjuk) elindult a…..
maci_laaci 2012.05.30 12:16:22
@LAPoska: Hidd el én is rendelkezem némi tapasztalattal (főleg német vonalon), sőt néhány amerikai vasat is van szerencsém testközelből ismerni -régit is, újat is-, de az a költői túlzás amit Karotta előadott szerintem túl sok volt. Megszokhattuk tőle a "Fábry Sanyisan" többszörösen összetett és hasonlatokkal teletűzdelt mondatokat, de azért nem kéne átesnie neki sem a ló túloldalára.

Arról meg szerintem kár vitázni, hogy 20 évvel ezelőtt általában hol tartottak a japánok autógyártás tekintetében, elég volt csak körbenézni bármelyik akkori autószalonon a világban...kis sárga emberkék jegyzetfüzettel meg fotóaparáttal a kézben amerre csak néztél.

Mindazonáltal én másokkal ellentétben nem kérdőjelezem meg a tényt, hogy mára hová jutottak el. Ebből kifolyólag lehetne a régi japán autók technikai színvonalát is fikázni de mi értelme lenne? Sőt, mi itt keleten jobb ha befogjuk a csipogónkat szerintem, mert pl. Amerikában már műanyag karosszériás Corvette-ekkel poroltak amikor még nálunk a lovaskocsi is luxus volt.

Az, hogy melyik autó milyen alapokra építkezik egészen addig irreleváns amíg a pályán -és élményben!- bizonyít. Éppen ezért volt számomra Karotta tesztje hiteltelen, mert ott volt a színtiszta élvezet által generált mosoly a szőrös arcán, mégis lefikázta a Camarot, még ha burkoltan is tette.

És ha már a műszaki színvonalnál tartunk, elnézve a hangyászt és az azon végzett kendácsolást talán pont neki nem kellett volna ekkora arccal arcul köpni a muscle car fanokat akik ha jól emlékszem a "legtaplóbb gyári munkásként" lettek aposztrofálva. Ezúton is szeretnélek megkérdezni Karotta, hogy mégis milyen alapon tartod magad különbnek egy gyári munkásnál!? Csak mert ismerek olyat akár itthon akár külföldön aki egy pötit jobban konyít az autókhoz, mégsem engedné meg magának azt a luxust, hogy bárkit is a szájára vegyen. Ezzel ugyanis csak magát égetné, de persze ez pusztán intelligencia kérdése, mert nem csak az a "paraszt" ám aki a földet műveli kedves Karotta!

Nem mellesleg úgy rémlik -mármint ha a muscle car-t egy brandnek tekintjük-, hogy pont a Karotta által felsoroltak teszik azzá ami. És ha már Karotta az ostobaság jelzővel illette a világ egyik legsikeresebb és legnépszerűbb brandjét...hááát érdemes volna elgondolkozni ki is valójában az ostoba.

És ha már itt tartunk természetesen lehetne árnyalni a képet pl. a háttériparral, nagy nevekkel, nagy eredményekkel de tök fölösleges a tény attól még tény marad. Karotta ismét túl nagyarcú volt, a tesztje pedig nem volt hiteles.
Talán ha kissé visszavenne az arcból és megpróbálna objektívebb maradni hitelesebb lenne.

...ja és az új mint jelző egy hosszú "ú" és egy pontos "j" kombinációja. Bocs de szúrta szemem.
maci_laaci 2012.05.30 14:19:02
@malenykij polgar: Azért lettek egyesek leparasztozva meg letaplózva ugye? Nem vagyok berúgva -de te biztos magadból indultál ki- csak csípi a szemem (német autó fanként!), hogy ha valaki bunkó, ráadásul nyilvánosan. Ennyi!
maci_laaci 2012.05.31 07:32:29
@Nínó Karotta: Szerintem ne vitázzunk stilisztikai részleteken. A teszt egyértelmű és határozott állításokkal kezdődik. A beszélőkéd van annyira jó, hogy ha valóban a gyagya előítéletet akartad volna bemutatni azt is megtudtad volna tenni. De nem ezt tetted. Ha a szándék mégis ez lett volna akkor ez rosszul jött le, pláne a parasztozással meg a taplózással! Félre ne érts, nem vettem magamra se gyári munkás, se muscle car fan nem vagyok, de ettől nekem is meglepő volt ez a fajta lenéző hangnem.
Te kurva jó vagy verbálisan, de úgy gondolom, hogy a sorok közt tudni kell olvasni így az, hogy másoknak mi jött le...ÉS MI NEM!? Én csak annyit mondanék, láttunk már tőled -igazából- dicsérni egy vasat, de az nem volt se szarkasztikus, se felemás, se verbálisan hátulról megerőszakolt. Ennyi.
Mindettől -és rövidségétől- függetlenül a műsor mint mindig, most is kurva jó volt (nyúl, Transformers stb.) További sok sikert!
TComment Simán bevállalnám 2012.04.17 06:10:00
Kicsit puritán, csomagtér alig, de akkor is ez a legkívánatosabb Suzuki. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
maci_laaci 2012.04.17 08:35:15
Nem kell itt szaporítani a szót. Jóformán elég lenne tán csak két mondat: - Petri Plosila egy istencsászár és egy imádnivaló kretén. - a Mozaik utcából valószínűleg bilincsbe verve vezetnének ki, ha rendszámot szeretnénk rá. Finnországban valahogy lehet. Találja meg a…..
maci_laaci 2012.04.13 08:16:42
@ommm: "Barátom, mielőtt minősítesz" te is szét nézhetnél mivel én nem a minőséget kérdőjeleztem meg -sok hazai szaki megirigyelhetné-, hanem egy ilyen konstrukció különleges mivoltát. Véleményem szerint ettől csak egy ovis ájul be, hiszen nagy motort nagyon sok mindenbe be lehet építeni -akár fűnyíróba is baromi jó minőségben-, de ha annak már köze sincs az eredeti konstrukcióhoz akkor az marhára nem nagy kunszt. A jó értelembe vett elmebeteg-e a srác? Igen! Én is ismerek pár ilyet -akik szintén letettek már valamit az asztalra-, sőt magamat is közéjük sorolom -bár nekem sajna nincsenek ilyen anyagi erőforrásaim-, de sokkal többre becsülök egy olyan munkát ami próbál az eredeti konstrukcióból kihozni a legtöbbet, azt reszelgeti a végletekig. Na annak van értelme és sokkal-sokkal hitelesebb is mint egy ilyen szörnyszülött. Vagy netán te elhiszed, hogy ez még egy Skoda? Ugyan már!
Zokogó politikusok, könnyeikkel küszködő, rohanó vállalkozók: végre rendet vág a trükközők sorában az új jogszabály? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
maci_laaci 2012.04.12 21:41:24
@velocista: Az általad említett Dunlop gumi az egyik legjobb (ADAC szerint is)! Nekem is ilyen van 225/45 ZR17-ben. Eddig semmilyen problémát nem tapasztaltam pedig rendszeresen megfuttatom 240 körül (persze nem itthon ;)))
Nem hittünk benne, de adtunk neki egy esélyt, mert tudományosan hangzott. Az eredmény majdnem mindenkit meglepett… Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
maci_laaci 2012.04.12 08:11:51
@mufflinca: "Valahogy úgy, mintha 130%-al több üzemanyagot kapna."
Nem gondolod, hogy ennek a teljesítményben is látszódnia kellett volna? Az pedig nem változott!
Azt nem tudom portás vagy-e, de azt igen, hogy egy mérnök ekkora baromságot sose mondana. LOL
maci_laaci 2012.04.12 13:20:27
@Pepejoe: Én meg megkövetlek, mert teljesen igazad van, bár én a mérnököt a mérnökre értem nem pedig a diplomás majomra akinek ugyan van papírja de... :)
Sajnos nekem is tapasztalatom, hogy itthon az akinek diplomája van más kasztba tartozónak érzi magát, az esetek kilencven százalékában persze indokolatlanul. Aztán ha be kell csavarni egy villanykörtét akkor szaladnak segítségért, épp a minap tapasztaltam. És ez nem vicc!
Megszereztük a folyamatábrát, amely segít nekik eldönteni, hogy bírságoljanak-e, vagy engedjék útjára a külföldi rendszámú autót. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Péter 69-cel ment a 70-es táblánál, 30 000 forintra büntették. És ez csak a kezdet. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..