Regisztráció Blogot indítok
Adatok
nimonic

0 bejegyzést írt és 231 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Kevés szuperebb dolog van annál, mint hogy az utóbbi években a Balaton környékén lassan, de biztosan háttérbe szorul a klasszik zimmerferiizmus, és egyre több jó ízléssel megvalósított, elsősorban a helyi kultúrára és minőségi alapanyagokra építő szolgáltatás, szálló- és vendéglátó egység várja az…..
Szemmel látható, hogy a kormány gyűlöletkampánya új irányt vett: bár Habony Árpád egy csecsemőről is simán el tudja hitetni, hogy a haza ellensége és valójában Brüsszel vagy Soros (vagy mindkettő) által felbérelt ügynök, ám éppen a Soros-ellenes kampány mutatta meg, hogy mennyire könnyű a röhej…..
Kezdjük az alapvetésekkel: ha valamivel nem vagyok tisztában, nem szólok bele. Ha mégis véleményt szeretnék alkotni egy témáról, előtte tájékozódom. Ha azt tapasztalom, hogy a tények ellentétben állnak azzal, amit mondani akarok, inkább befogom a számat. Ön nem átallotta kijelenteni a következőket,…..
nimonic 2017.04.22 09:14:03
Magyarországról nézve a külföldi lét és munkavállalás túlságosan ki van hegyezve a pénzre. Kétségtelenül igaz, hogy mikor belevág az ember, akkor azon kívül nem sok más motivációja van, hiszen különösebb elsőkezi ismeretei sincsenek a megcélzott országról.Azonban pár év után, mikor is az arra nyitottak elkezdenek integrálódni, akkor a pénz mindig egyre hátrébb szorul az okok között, amik a külföldön élést indokolják. Egyre jobban kinyílik a világ az otthont adó új országban, s ha valaki eleve nem úgy tekint az ottani létre, mint valami ideiglenes és szükséges rossz állapotra, akkor nagyon lehet élvezni az életet. Én negyedik éve élek Svájcban, de ma már ha meg kéne indokolnom, hogy miért nem mennék vissza önszántamból Magyarországra, akkor a pénz már nem lenne az első három ok között. Egyszerűen jobb itt élni, jobb ügyet intézni, vásárolni, utazni, dolgozni, kirándulni , szabadidőt eltölteni stb. Természetesen a pénz mindezekhez kell és szerepet is játszik, de észrevétlenül.Nincs a fókuszban , nem kérdés, hogy mi mennyi.Mindig van pénz a számládon, így még a pénz szót is ritkán használjuk, mert nem alkotunk olyan mondatokat napi rendszerességgel, aminek alanya. Elmondhatom, hogy a pénz miatt jöttem el, de ma már nem amiatt maradok. Látva az magyarországi folyamatok alakulásának irányát, jó érzéssel tölt el, hogy nem érint közvetlenül. Nem is szándékszom már hátralévő életem folyamán visszaköltözni, ha már nyugdíjasként nem tudjuk Svájcot megfizetni, akkor elmegyünk valahova máshova.
Határátkelő Rabszolgasors 2017.03.30 06:30:00
Szállodában dolgozni kemény meló, amin az sem feltétlenül segít, ha az a szálloda Svájcban van. Pár hete olvashattatok Ütvefúró hotelkalandjairól, most következik a folytatás, amiből azért kiderül, hogy nem minden csupa csillogás és villogás Európa egyik bezzegországában sem. Egyik sem Ütvefúró.....
Már most látszik, hogy a Brexit mekkora károkat okozott Nagy Britanniának rögtön már az első napokban is, hát még ami hátra van. Ennek ellenére szerte Európában megbolygatta az unióellenesek fantáziáját. A gond az, hogy ezek egy része nálunk hatalmon van, így pár órán belül a Miniszterelnökséget…..
A mezőny az első próbák után két részre szakadt: az ötből két magnó diszkvalifikálta magát a meghallgatásos tesztből, pusztán azért, mert nem voltak meghallgatható állapotban. Szigorúan véve egy harmadik sem, de őt azért bevettük. A teszt jellegét tekintve azonban roppant…..
Néhány napja nem csak Orbán Viktor mutatta meg, hogy gondja van a józan valósággal, de március 15-én kedvenc borásza, Tiffán Zsolt is kidugta a fejét abból a pállott biciklibelsőből, amelyben él. A fideszes országgyűlési képviselőként és sikertelen miniszteri biztosként is ismert Tiffán szerint az…..
nimonic 2016.03.28 20:49:13
@Siger: Értem. Van a világ egyik leghülyébb szólása, ami vélhetően hungarikum."Ne azt nézd mit mond, hanem , hogy ki mondja." Ezt fideszes szóhasználattal karaktergyilkosságnak hívják. Praktikus, bár fejlettebb társadalmakban nehezen értelmezhető taktika. Nekem egál.A probléma a tied, majd megbírkózol vele. Sanszosabb, hogy nem. Viszont számomra jó hír, hogy én nem akarlak meggyőzni semmiről.Függetlenül attól, hogy hol tanultál és hány éves vagy...
nimonic 2016.03.28 21:00:37
@Siger: Milyen menekülés, he? Amikor első blikkre tiszta, hogy egy világ választ el bennünket, akkor mit kéne tennem? Van annál jobb megoldás, hogy elismervén szabad véleményalkotási jogodat hagylak békén?
A múltkor azon akadtam fenn, hogy 1996 már 20 éve volt, de mit mondjak akkor arra, hogy 1986 pedig már 30 éve! Persze egy '80-as évekbeli slágerről könnyebben elhiszi az ember, hogy már benne van a korban, mégis vannak dalok, amik máig olyan frissnek hatnak, mintha mondjuk csak nem is olyan régen…..
A kérdést az eheti válogatás egyik szerzője teszi fel, és meg is válaszolja. Ugyan karácsony előtt vagyunk, és ilyenkor már jobb a békesség, márpedig e téma kapcsán borítékolható a vita, mégis úgy gondolom, érdekes és fontos kérdést feszeget az Élet sója blog írója.…..
nimonic 2015.12.21 14:21:38
@Sir Galahad: Szokásos egyszerűsítés.Még van is igazad, de azért én szívesebben osztanám a felelősséget.Ugyanis neki /vagy épp/ nekem nem a hazája nem kell, hanem azok a folyamatok amelyek lassan ellehetetlenítik a gondolkodó emberek szabadságérzetének beteljesülését. Az addig renben van, hogy valakik megnyerik a választásokat, aki meg kisebbségben marad alkalmazkodik. /Mondjuk ebben pont Orbán szorulna továbbképzésre, ld. 2012 Erzsébet-híd/Szóval a kisebbség nem örül, de kénytelen tudomásul venni a helyzetet.Pont erre csiszolták pár éven át a demokrácia liberális változatát, mintegy tökéletes ellenpontjaként a többségi abszolutizmusnak. Ebben ugyanis a győztes nem visz mindent, hanem még a többségi felhatalmazás birtokában is kénytelen moderálni magát, a beépített fékek és ellensúlyok miatt. Így aztán ez egészen tűrhető modellje lett a demokráciának győztesek és vesztesek számára egyaránt. Az már a pusztai sötétség kategória, hogy a magyarok elhitték, hogy a liberális jelző, az világnézeti tartalmat jelent.Ez esetben sokkal inkább hatalomgyakorlási módszer. Na, most vissza is kanyarodhatunk a kiinduló gondolathoz. Eljövök otthonról, közben nyer a Fidesz.Ok, mondom nem probléma, ez normális. Aztán elkezdi úgy alakítani, hogy más ne is nyerhessen.Még ezzel se lenne igazi katasztrófa, Kádáron is elvoltunk.Hanem aztán később megtudom, hogy innentől jaj annak aki aféle kvázi ellenzéki, ugyanis a fent vázol demokráci-modell hülyeség, és a győztes azért győzött, hogy innentől mindent ő diktáljon. Pl. hogy képzeli az Alkotmánybíróság, hogy legitimebb véleményformáló, mint a kétharmados parlament.Aztán megszűnik a jómodor is, a a vezér ki is jelenti, hogy jobbat talált ki, példaképnek innentől jó lesz Erdogan meg Putyin.Aztán el is indulunk ebbe az irányba. Én meg elkezdhetek tűnődni azon, hogy most akkor Európában akarok élni vagy Magyarországon.Legjobb lene egyszerre, azonban ez már bevallottan két különböző irány. Mennék én haza, meg volt is rá forgatókönyv, de már kidobtam.Európát választottam.Miközben abban bízom, hogy ez a kettő egyszer majd újra nem üti egymást. Lehet mondani, hogy ez az én döntésem, azonan volt némi nyomásgyakorlás is.
nimonic 2015.12.24 08:23:44
@Nzoltan: Persze, hogy nem tudud.Mert nem értesz semmit belőle.Ugyanis még sosem éltél máshol.Addig kár is neked magyarázni.Főleg úgy, hogy eleve tudod, hogy miről mi a véleményed.Semmit nem fogsz fel ebből az egészből, csak a pénzt.Nekem amúgy mindegy, ez csak neked szar.
nimonic 2015.12.24 08:23:54
@Nzoltan: Szerintem teljes egészében meg lett válaszolva.Világosan kifejtettem, hogy a többséget senki és semmi el nem üldözte.Csak később rájött, hogy már nincs is kedve visszamenni.Úgy gondolom, hogy sok bennszülött számára Észak-Korea is nagyon jó helynek tűnik.Addig amíg mást nem látott a világból a koreai.
Nőgyalázó rappert támogatott a Telekom címmel jelentetett meg cikket a kormánypárti Magyar Idők az Ákos-botránnyal kapcsolatban. A parádés eszmefuttatás lényege, hogy a Telekom Ákos előtt is támogatott szerintük nőgyalázó előadót, bezzeg az nem verte ki a biztosítékot.…..
Egy álnemzeti, álkeresztény, álszent, hitvány, az emberek gyarlóságára építő gyűlöletszövetség kormányozza ma Szent István országát, akik szerint az alapvető ösztönökkel szemben nem lehet politikát csinálni, ezért a zsigeri ösztönökre, a gyűlöletre építve kell…..
nimonic 2015.07.22 16:58:53
Még szinte fel sem ocsúdtunk a kormány idegenellenes plakátjaiból, Orbánék máris újabb döbbenetes ötlettel borzolják a kedélyeket. A bevándorlás elleni harc jegyében négy méter magas kerítéssel zárnák le a szerb–magyar határt, amiről mi is megírtuk véleményünket.…..
Egészen elfuserált génállományom lehet, de a mai napig élvezem a vonatozást. Azon igazi hülyék szűk szektájába tartozom, akik ha tehetik, az ország legeldugottabb helyeire is inkább vonattal mennek autó helyett és e debil szokásomtól az sem tántorít el, hogy az alattomos vasúti…..
A Föld nem mozog. Megmutatom. Ha kimegyek a reptérre, hogy Kínába menjek (Szaudi-Arábiától kelet felé), és a gép megáll a levegőben, akkor Kínának nem be kéne fordulnia alám? Ha a másik irányba halad, akkor meg sose érek el Kínába. Mert az is forog a bolygóval.  Galileo meg…..
Nem biztos, hogy ott érzed magad otthon, ahol a hazád van – szól Manó mai írásának egyik mondata, amivel a magam részéről csak egyetérteni tudok. Már többször is írt a blogra Németországból (itt, itt és itt olvasható el), ahol egy idősotthonban dolgozik, ma kiderül, milyen…..
nimonic 2015.02.12 09:57:36
@NIKI LAURA: Érdekes pillanatban talált meg engem ez a poszt, mert éppen mostanában igyekeztem megfogalmazni a magam lelkében végbement változásokat.A dolgot két részre bontanám, bár a második felét megrögzött materialistaként még végig gondolnom is furcsa.Az első egy nagyon praktikus szempont.Ugyanis való igaz, hogy az ember vérmérsekletétől, mentalitásától függően éli meg az országváltás kapcsán a komfortzóna szűkülését vagy épp tágulását.Ha el tudunk tekinteni a nyelvi idegenségünktől, akkor képbe jön egy csomó olyan dolog, ami miatt esetleg pont itthon nem érezted jól magad, s külhonban rábukkansz arra a közegre, amely pontosn szinkronban van a te egyéniségeddel.Egy példa.Sokan utálják a svájciak kockafejűségét, szabálykövető, már-már genetikáját. Én pont imádom a kiszámíthatóságot, a humánus és logikus jogi és társadalmi környzetet, így szinte az első naptól jobban érzem magam Svájcban, mint Magyarországon.Viszont ha valaki amolyan ügyeskedő fajta, az hamar beleun abba, hogy azt itt nemigen tolerálják.Sok-sok dolgot lehetne felsorakoztatni még e témában pro és kontra.A másik, amit még nekem is ízlelgetnem kell, az sokkal inkább spirituális, emocionális.Mindig azt hittem, hogy az én sorsom az, hogy állandóan úton legyek, ugyanis amolyan gyökértelen, vándor alkat vagyok.Aztán itt egyszer csak belémnyilallt egy elsőre ostobaságnak tűnő érzés, amely később konkrét gondolati formát öltött.Most úgy érzem, hogy nem mindenki születik otthon, s akinek ez nem adatik meg, az ösztönösen, anélkül, hogy tudna róla, keresi a helyet, ahova nem született, de a hazája.Aztán egyszer csak itt, az Alpok hegyei között rámtört egy érzés.Egy eddig ismeretlen érzés.Valami olyasmi, hogy innem már nem akarok elmenni, mert ide tartottam.Azóta úgy érzem, hogy ott van az otthonod, ahol először érzed a zsigereidben a teremtő erő jelenlétét.Egyébként megingathatatlannak tűnő ateista vagyok. Végül bocs, hogy ilyen hosszú lett! Miért pont Neked, válaszként? Mert AWI-hegesztő vagyok...
nimonic 2015.02.12 11:35:56
@adg [Au, Darwin]: Na igen.Erre mondtam, hogy vérmérséklet kérdése, no meg a szokásoké.Miután én meg az a típus vagyok, akit rohadtul idegesít a szomszédja vasárnap délutáni fűnyírása Magyarországon, így komoly pozitív kulturális sokként ért, hogy "végre egy hely,ahol nem csinálják".Az is mindegy, hogy tilos vagy nem, ugyanis ezek a svájciak még ott is szabályok szerint élnek, ahol nincsenek is szabályok.Erre meg példaként hoznám fel, hogy sokkal szívesebben közlekedek /autóval is/egy olyan országban, ahol nem kell találgatni, hogy megáll-e az autós a zebra előtt vagy nem.Belátom, hogy unalmas, ha százból százszor igen, s sokkal coolabb lenne megugrasztani a sok hülye gyalogost, de mit csináljak? Vélhetően én már csak ilyen kispolgári maradok.:)Mondjuk ez éppen rossz példa volt, mert arra van szabály, azonban a közlekedésben nagyon sokszor tettenérhető a jelenség.Még így is , hogy vezetni nem nagyon tudnak.Viszont míg pl Belgiumban szinte naponta láttam valami karambolt, addig itt a nyomok eltakarításába is talán egyszer futottam bele.
Mi meg azt hittük, hogy Matolcsynál nincs dilettánsabb jegybankár a földön. Jó érzés, hogy van, de egyszerűen értetlenül állunk a történések előtt. Amit Thomas Jordan vezetésével a svájciak csináltak, az már most bekerülhet a Guniness rekordok könyvébe a tök feleslegesen…..
A bizarrnál szalonképesebb szót nem sikerült találnom nekem sem a Népesedési Kerekasztal nyugdíjra vonatkozó akciótervére, amelynek nyilvánosságra hozatala idején már feltettem magamban a kérdést: vajon mennyi idő telik el addig, amíg a kormány ráharap, érdekesnek és…..
nimonic 2014.07.04 17:05:42
@GöTi: Nem te írtad.Közgazdasági szempontból nézve fenntarhatatlan az egy biztosítós modell.A jelenlegi európai demográfiai tendenciákat figyelembe véve.Az állam alcsony flexibilitása és kockázatvállaló képessége csak nagyon alacsony járulékot képes lehetővé tenni. S ez a nagyon alacsony szint is megszorzandó az egynél kisbb számú demográfiai hányadossal.Így teljesen igazad van abban, hogy ez össze fog omlani.Vagy még alacsonyabb kifizetési szinten képes működni.Mindig egyre alacsonyabban.
Ennek ellensúlyozására késztetnek szinte mindenütt Európában az üzleti alapú öngondoskodásra. A legtöbb ország rendszere ráadásul jövedelemfüggően exponenciálisan csökkenti az állami alapból történő kifizetéseket.Magyarul:Minél többet keresel, a nyugdíjad annál kisebb hányadát kapod az államtól.
Sok jól működő rendszer van, ahol a kifizetések már nem tőke, hanem hozamfüggőek és jól működnek.Nálunk is le kéne számolni azzal a hülyeséggel, hogy a bankok, multik stb csak gonoszak lehetnek.
nimonic 2014.07.04 17:11:22
@GöTi: Ja és még annyit, hogy teljesen mindegy, hogy a meglévő források címzettjeit hogyan cimkézzük át.
Ha a rendszerben ennyi pénz van, akkor az abban esetben sem lesz több,ha a szétosztását más elvek alapján tesszük.Így a legfőbb baj nem az, hogy jár vagy nem jár, hanem hogy jut-e.S erre nem megoldás, ha átírjuk a jogosultak körét.
Az MTV Este című műsorának pénteki adásából megtudhattuk, hogy az angolok reszketve várják a telet, másfélmillió gyerek éhezik a rezsiköltség miatt és legszívesebben Orbánt most azonnal miniszterelnökként a szigetországba importálnák. 1984 szintű agymosás az…..
nimonic 2013.10.01 05:56:16
@Orszag: Kár volt szólnod. Az óceáni éghajlat az óceáni.A trópusi meg trópusi.A mediterrán meg mediterrán, a kontinentális pedig kontinentális.Ezek nem keverhetőek tetszés szerint.
Ezt nem ártana újra áttanulmányoznod.Feltéve, hogy hozzá akarsz szólni a témához.
nimonic 2013.10.01 06:19:33
@Blogger Géza: Azt hinné az ember, hogy ennyi hozzászólás után legalább odafigyelsz arra, amit olvasol.
Pont arról van szó, hogy csak Orbán nyaloncai szerint igyekeznek őt másolni.Afelől ne legyenek kétségeid, hogy ha ezt a párhuzamot a brit közvéleményben kezdené valaki terjeszteni, akkor az ötletgazda is sürgősen igyekezne elhatárolódni. Ugyanis annyira jó helyzetben még pl. a svájciak sincsenek, hogy ne lehetne szavazatokat remélni attól, ha valamit olcsóbban akarnál nekik adni. Nagy Britannia meg még csak nem is Svájc. Viszont nem is Magyarország.
Ugyanakkor abban is biztos lehetsz, hogy Magyarország jelenlegi megítélése senkit nem sarkall arra, hogy magyar példák vállalt másolásával próbáljon választást nyerni.
Így aztán a sugallt azonosság tökéletes tévedés. Azonban új elemet nem tartalmaz, hiszen ez eddigi forradalmi unortodox megoldások szinte osszességére megtörtént már az utólagos és kétségbeesett keresése a külföldi példáknak.
Az meg nagyon egy bit,hogy a külföldi sajtó is manipulatív, tehát nálunk minden ok.
Egyébként annyit hozzátennék, hogy én nyugodtabb lennék egy erős áremeléstől, ugyanis az áram áránál sokkal jobban aggaszt annak esetleges hiánya.A jelenlegi trend alapján pedig sajnos ez utóbbi sem utópia.
nimonic 2013.10.01 06:22:35
@bloodhound v2.0: Jóvanna. Majd igyekszem a jövőben minden fölött átsiklani, ami nem köthető szigorúan az alaptémához:)
És igen! A magyar csapat megcsinálta! Szűcs Zoltán és táncosai ott lesznek a Britain's Got Talent döntőjében. Újabb műsorszámukat állva tapsolta a zsűri is, meg is könnyezték azt szombat este. Ezt a még meghatóbb számot az édesanyáknak ajánlotta a csapat, Szücsi pedig a saját…..
nimonic 2013.06.02 12:29:24
@Monsanto:
Persze, hogy nem lemming a többség.Ebben igazad van.Viszont semmi másban nem, amit leírtál.
Természetesen mentek ki sokan szakképzettség nélkül is, ahogyan itthon is sokan dolgoznak anélkül.Viszont a többség pont azért boldogul, mert amit tud, csinál, azt jól tudja, csinálja.
Ahogyan azokat is ezrekben lehet mérni, akik megpróbálták és nem sikerült.
Természetesen az itthon maradóknak joga van azt gondolni, hogy ők már attól a ténytől különbek, hogy meg sem próbálták,azonban az általános vélekedés ezzel ellentétes.Pont azon keseregnnek sokan, hogy az a többség hagyja itt az országot, akik ambíciózusak, szorgalmasak, van értékelhető szaktudásuk és még idegen nyelvet is beszélnek.
Ez csak arról jutott eszembe, hogy az itthoni életképes többség a "munkaerőpiac minden szegletéből kimosna" bennünket.
Akár el is képzelhető elvileg, de valahogy erre utaló nyomokat még sehol nem láttam.
nimonic 2013.06.02 12:36:54
@Monsanto:
Azért nő létedre jó agresszív vagy:)
Magamban el is neveztelek Andreának...
Az tisztán látszik, hogy fogalmad sincs a helyzetről.Első kézből legalább is biztosan nem.
Persze, tudom, Te sosem vetemednél arra, hogy így áruld el a hazádat, illetve vérmérsékleted szerint ehelyett bármit beírhatsz.
Ez esetben azonban olyanhoz szólsz hozzá, amiről lövésed sincs.Számomra jó hír, hogy ez sem az én bajom.
Amennyiben van olyan története, amit szívesen megosztana másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt része, akkor írja meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre! Ha munkajogi segítségre szorul, írjon a munkahelyiterrorjog@gmail.com…..
nimonic 2012.08.31 22:15:57
@S1lver: Alkalmatlanságod eredete gyorsan tetten érhető.
Aki ilyen szintű következtetések kidolgozására képes, az tartsa magát távol minden vezető pozíciótól!
Nekem is marha gyanús az egész,de mivel más területen dolgozom jó ideje/Ausztriában/, így az egészet nem értékelném.
Azonban abból, hogy képtelen vagy a megfelelő jelölteket felkutatni,levonod azt a tanulságot, hogy "magyarokkal soha többé...!"
Nos, általános sikertelenséged predesztinált.
Akkor is, ha mindjárt beírod, hogy te vagy a szakterületed legmenőbbje az Univerzumban.
Ismerek jó pár personal managert , de annyira egy sem a saját maga ellensége, hogy ilyen előítéleteket megengedjen magának.
Poldi bácsi megmondója Himnusz 2012.03.25 15:02:00
Most vasárnap délután három óra van. Még majdnem három órát kell várni arra, hogy kiderüljön, el meri-e énekelni a veszprémi közönség a magyar himnuszt az MKB Veszprém-Ademar León EHF Bajnokok Ligája férfi kézilabda-mérkőzés előtt. Az esélyek jók, általában sem hagyjuk…..
nimonic 2012.03.25 17:52:51
@pushpang (univerziális határeset): Most, a DIGI-Sporton.
nimonic 2012.03.25 17:56:26
@-kraci-: Szerintem meg van annak a pár milliónak jobb helye is, de mindjárt kiderül.
Mivel, minden sértettségünk ellnére is akceptálható az EHF álláspontja, én abban bízom, hogy a közönség felelősen megspórolja azt a pénzt a klubnak. Azt nem állítanám, hogy ebben hiszek is:)
nimonic 2012.03.25 18:00:52
@FritzBarbarossa: Na, mindjárt le leszel zsidózva, ha nem teszed gyorsan hozzá, hogy mindig végigfülyülöd:)
Impozáns az idei lista, és az összeg azért némileg magyarázza, miért nem szokás visszautasítani a Kossuth-díjat, még akkor sem, ha a csapat, akikkel közösen kapja valaki, mondjuk úgy, erősen véleményes. 13 millió forint az pestiesen szólva nem semmi, Csoóri Sándor ennek…..
nimonic 2012.03.15 10:39:18
@nósumifan: Nekem mindenképp, de gyanítom, hogy nem én voltam a címzett:)
nimonic 2012.03.15 10:46:07
@nósumifan:
Nekem tetszik, de ez esetben az én véleményem másodlagos. Vagy még az sem.
Teljes sikerről akkor tehetünk említést, amennyiben a címzett is kifejezi maradéktalan elragadtatottságát:)
Esély erre? Szerinted?
nimonic 2012.03.15 10:58:33
@nósumifan:
Legyünk!
Az nem kerül pénzbe:)