Regisztráció Blogot indítok
Adatok
vrezso

0 bejegyzést írt és 13 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
TComment Két turbóval az igazi 2012.02.20 06:15:00
Három éve ígérik, most megérkezett az Insignia duplaturbós dízele. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
TComment Kimondjuk: GSI? 2012.01.23 05:59:00
Ha olyan jó seggem lenne, mint a GTC-nek, egész nap csak azt simogatnám. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
vrezso 2012.01.23 19:28:15
@ps3peter:
Szeretem az ilyenekt, feleannyiból dupla élvezet. A dupla élvezet oké. Feleannyi? Egy 2006-2008 körüli OPC kb. 4 millió.
Tehát te a 2007-es (csak a hasonlítás végett) szekeredet 2 millió környékén vetted. Ezt nevezem.
vrezso 2012.01.23 19:48:28
@ps3peter: Akkor azért mégsem kellene hasonlítgatni :) :)
Egyébként tényleg messze más kategória a Nissan.
Az Opel furcsa módon drágábban adja a háromajtós változatot, de ez most így is elég csábító. ..
vrezso 2011.11.27 12:19:03
@McZozo:

Volt nekem is 1.6-os GTC-m, kettő is és mindkettő Enjoy volt.Én is a szarrágók közé tartoztam :) :) :)
vrezso 2011.11.28 09:50:03
@Bathory:

Ennyire elvakult nem tudom, hogy lehet valaki.

"Meg most hogy bemutatták a Toyo ft-86ot 197 szívó lóval(csak alig drágább)"

"A magyar büntetőadókkal sújtott összegről egyelőre nincs információnk, az viszont biztos, hogy az Egyesült Királyságban nagyjából 28 ezer fontba fog kerülni a 197 lovas japán"

Az első tőled van, a második a TC oldaláról. Nekifutsz mégegyszer, vagy leírjam én? A 28e fontos összeg kontra 20e (1.6T GTC UK), az minden csak nem alig drágább. A többin lehet vitatkozni, de a tényeken nem lehet.
UI: az árkülönbözet kb. 3millió forintban és ha már kötözködni akarok 1180 kg lesz.