Adatok
moonshiner
0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Urbanista
Most miért kell ezekkel a virágládákkal belerondítani a frissen felújított Zeneakadémia képébe?
2014.02.07 09:08:23

"Vajon ki álmodhatta oda a Zeneakadémia elé ezeket a virágtartókat? Remélem, csak valami félreértés" - írta tömören képei mellé Erdős Rita, az Urbanista önkéntes erzsébet- és terézvárosi tudósítója.
Valóban rémes, hogy felújítanak gyönyörűen egy gyönyörű…..
moonshiner
2014.02.07 10:06:56
" A tér/forgalom tervezőinek meg irgumburgom, hogy miért nem gondoltak erre korábban." - Nem lehet, hogy itt ez tudatos döntés volt? Osztatlan, közös térnek hívják ezt a megoldást - vagy hívnák. Csak egy tipp. Alább magyarázzák el a mikénteket: www.youtube.com/watch?v=2KNoZWeOg_U

A mozgás és a sport jegyében kerékpárral járok, gyakran tekerek a Duna melletti kerékpárúton, a budai oldalon.
A téli időpont ellenére sokan mások is tekernek ezen az úton. Rengetegen a szokásos varjújelmezben (fekete cipő, fekete nadrág, kabát, sapka és hátizsák), a…..
moonshiner
2014.01.11 13:40:55
@Krisz11: A példád enyhén hibás. A nagymama felpakolva a piacról hazafelé megy 15-el, egy tempósabb bicajos 25 körül szokott menni a városban. Ahol 100-al lehet autóval haladni ott pedig aligha mehet bicajos, mert az biza autóút vagy pálya. Országúton meg minimum 25-el megy egy bicajos, de inkább többel, mert ott versenybicajjal szokták rakni, szal. azoknál a 35 is simán megy.
Szerintem miután valaki saját bőrén megtapasztalta miért is megy ott a bicajos ahol azután kezdjen el dirigálni nekik. Én sem szoktam a mozdonyvezetésbe beleszólni, sosem csináltam még. :-)
Szerintem miután valaki saját bőrén megtapasztalta miért is megy ott a bicajos ahol azután kezdjen el dirigálni nekik. Én sem szoktam a mozdonyvezetésbe beleszólni, sosem csináltam még. :-)
moonshiner
2014.01.12 14:06:12
@Krisz11: Nyugaton éppen a miatt vezették be azt, hogy az erősebbnek kell a gyengébbre figyelnie.
Amúgy azon meg simán átugrunk, hogy gyorshajtás történt? Szóval bárhogy nézem, a példa továbbra is ott hibás, hogy a szabálytalan erősebb autóvezetők elől takarodjon le az útról a védtelenebb biciklis? Aki mellesleg egy darab szabályt sem szeg meg, hogy nem megy le az útról? Bizonyára az index, fékezés nagy ívben kikerülés manőverrel vannak a problémák és nem a biciklissel.
Amúgy meg ha lehúzódik a szélére a bicajos, és elférsz mellette akkor mekkora oldaltávot hagysz? Mert szerintem nem éppen biztonságos kicentizni, és talán ezért nem hajlandóak lemenni az út legszélére.
Amúgy azon meg simán átugrunk, hogy gyorshajtás történt? Szóval bárhogy nézem, a példa továbbra is ott hibás, hogy a szabálytalan erősebb autóvezetők elől takarodjon le az útról a védtelenebb biciklis? Aki mellesleg egy darab szabályt sem szeg meg, hogy nem megy le az útról? Bizonyára az index, fékezés nagy ívben kikerülés manőverrel vannak a problémák és nem a biciklissel.
Amúgy meg ha lehúzódik a szélére a bicajos, és elférsz mellette akkor mekkora oldaltávot hagysz? Mert szerintem nem éppen biztonságos kicentizni, és talán ezért nem hajlandóak lemenni az út legszélére.
moonshiner
2014.01.12 16:10:00
@Kovacs Nocraft Jozsefne: Országúton tényleg a legjobb megoldás az lenne ha mindenhol lenne kerékpárút. Azonban van rengeteg olyan hely ahol simán meglehetne oldani kulturált türelmesebb közlekedéssel.
Továbbá köszönöm, én nem kívánok olyan országban élni, ahol elfogadott, hogy a gyengébb húzza meg magát jobban. Ez a hozzáállás elég cinikus. Ezért van az, hogy nem lehet a gyerekeket kiengedni az utcára és elengedni bicajjal az iskolába, barátjukhoz vagy kismamákat a babakocsijukkal mert ők is gyengébbek. Igenis az erősebb is fegyelmezze magát jobban. Engem rohadtul zavar az is mikor autóban egy erősebb pl. kamion visszaél a nagyságával. Vagy akkor ott simán ez is elfogadható? Hiszen elvégre az autóban ülő a gyengébb vigyázzon magára jobban.
Továbbá köszönöm, én nem kívánok olyan országban élni, ahol elfogadott, hogy a gyengébb húzza meg magát jobban. Ez a hozzáállás elég cinikus. Ezért van az, hogy nem lehet a gyerekeket kiengedni az utcára és elengedni bicajjal az iskolába, barátjukhoz vagy kismamákat a babakocsijukkal mert ők is gyengébbek. Igenis az erősebb is fegyelmezze magát jobban. Engem rohadtul zavar az is mikor autóban egy erősebb pl. kamion visszaél a nagyságával. Vagy akkor ott simán ez is elfogadható? Hiszen elvégre az autóban ülő a gyengébb vigyázzon magára jobban.
Urbanista
Minek egy zsákfalunak elkerülőút? Újabb fura beruházás Csömörön, bónusz természetkárosítással?
2011.11.16 16:00:00

Nem tudom mennyire jó hely Csömör, de az mindenképp szimpatikus, hogy igen nagy a civil aktivitása! Legalábbis itt az Urbanistán igen sokat szerepel a település, és szinte mindig valamilyen olvasói levél kapcsán. Ezúttal egy neve elhallgatását kérő olvasónk írt…..
moonshiner
2011.11.16 21:56:39
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz