Adatok
valerossi46
0 bejegyzést írt és 83 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Egy korszaknak immár vége: Petter Solberg visszavonul. A rali-világbajnokság világbajnokok nélkül marad, s – bár Sébastien Loeböt láthatjuk néhány futamon jövőre – a 2013-as szezon már egy másik generációról szól majd.
2003 rali-világbajnoka egy ma…..
valerossi46
2012.12.05 14:42:57
nagyon sajnálom, hogy nem kapott más csapatnál lehetőséget:(
A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) megerősítette, hogy „nincs miről tárgyalni” Sebastian Vettel állítólagos tiltott előzése ügyében. A Ferrari a német fedélzeti kamerájának felvételeire hivatkozva kérte a Brazil Nagydíj eredményének felülvizsgálatát – de hoppon…..
valerossi46
2012.11.29 19:45:58
valerossi46
2012.11.30 15:32:09
@Giryu: jah, ledolgozott nagyven pontot úgy, hogy alo kettőt nullázott. egyébként Vettel is csak akkor tudott nagyobb előnyre szert tenni, mikor az autója látványosan feljavult. Szingapór előtt semmivel sem volt jobb a többieknél. utána sem, csak Newey és a maFIA...
Túlragozni felesleges: vezettem Toyota 2000 GT-t.
Mindjárt megyek, csak görcsöt kapott a karom
Aki tudja, mi ez az autó, az azt is tudja, mekkora dolog, ami velem történt. Ő görgessen a poszt végére, van neki ott egy videó. Aki nem, annak álljon itt némi információ, hogy…..
valerossi46
2012.11.25 13:28:02
Ha ön azok közé tartozik, akik nem értik a prémium-márkákat és nem hisz a minőségi, drága dolgok tartósságában, akkor ezen tesztünk önnek készült.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
valerossi46
2012.07.17 14:28:59
@ZF2: méretei alapján az A6 ellenfele.
Nincs jó hírünk az autós tévéműsorok kedvelőinek: a BBC úgy döntött, az őszi műsorrendből kiveszi a Top Geart, elméletileg azért, mert szeretnék elkerülni az ITV-n futó X Factort, Simon Cowell énekes tehetségkutatóját. A magyarázat azért sántít egy kicsit, mert ugyan a Top…..
Nem volt nagy hírverés dolog körül. Walter Csabát megkérdezte az egyik ismerőse, ugyan csatlakozna-e a csapathoz, amelyikkel az ADAC 24 óráson egy M3-as BMW-vel indulnak. Csatlakozott. Nem volt tőle hangos a sajtó. Mi kint voltunk a hétvégén, és reméltük, Csaba vágyai szerint…..
valerossi46
2012.05.21 09:47:03
Harminc darab húszezres melegíti jobb combunkat a farmer zsebén át. Hűha, mindjárt autónk lesz! Tekintetet hordozunk körbe a horizonton, tippek záporoznak, döntsünk. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
valerossi46
2012.05.11 11:21:39
Tükörbe nézek öreg az ördögöt látom, tudod, hogy átlépek az összes határon. – mondta tizenkét évvel ezelőtt Ganxsta Zolee és lám: itt az ördög, a visszapillantóban. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
valerossi46
2012.05.08 17:38:21
Being second is to be the first of the ones who lose. Mögöttünk a hosszú munkahét, jöhet a megérdemelt pihenés, éljen május elseje, satöbbi. Biztosan szép és magasztos ünnep a munka ünnepe, jómagam mindig is hülyeségnek tartottam, reformátusként még vallási alapon sem…..
valerossi46
2012.04.24 18:21:07
Ne kérdezd, mi mást tud, nem számít. Ez a mi népautónk, legalábbis ennek kéne lennie. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
valerossi46
2012.04.19 21:39:45
@ColT: ez nem igaz. pár éve egyik ismerősömnek kerestem autót 3-500 ezerért és olyan szép állapotú Feliciákra, Corollákra és Astrákra találtunk, hogy nem nehéz volt választani.
az hogy meg van karcolva, horpadva, kifakult, itt-ott kicsit rozsdás nem akkora probléma.
ha belegondolsz fél milláért kaphatsz olyan autót ami semmivel nem tud kevesebbet mint ez a Fabia, amit legjobb esetben is egymillióért árulnának. aki ebben a árkategóriában keres autót annak ez az összeg sokat számít.
egy dolog van ami a Fabia mellett szól, az a biztonság.
az hogy meg van karcolva, horpadva, kifakult, itt-ott kicsit rozsdás nem akkora probléma.
ha belegondolsz fél milláért kaphatsz olyan autót ami semmivel nem tud kevesebbet mint ez a Fabia, amit legjobb esetben is egymillióért árulnának. aki ebben a árkategóriában keres autót annak ez az összeg sokat számít.
egy dolog van ami a Fabia mellett szól, az a biztonság.
Körülbelül 30 éves autóbuzi ön? Egyáltalán, szereti ön az autóversenyt? Egy könnyű teszttel megtudhatja. Figyelem: Diebels Alt, Klaus Ludwig, Roberto Ravaglia, Evo1, Hans Stuck, Nicola Larini, V6 Ti, Manuel Reuter, Cliff, Johnny Cecotto, Alessandro Nannini, Avus.
Ha ezek a random szavak…..
Az egyik népítélkező pontosan megállapította, hogy ha lámpától lámpáig csakis 6500-nál kapcsol fel, akkor a városi fogyasztás szigorúan 22 liter.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
valerossi46
2012.04.11 12:55:56
Veszített sportosságából a Hármas BMW? Elég lehet 8,5 liter városban egy 245 lóerős, benzines turbómotornak? És vajon hány kamera kell az ideális autóba? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
valerossi46
2012.04.02 14:08:22
valerossi46
2012.04.02 14:09:32
@Dr. GGG77: az E46-os szerintem az egyik legszebb BMW, akármilyen pozícióból nézem.
Mit hisz a kínai a lábáról, miért kötelező a dupla üveg az A8-hoz, és meddig jut el a tipikus A6 Allroad-tulaj?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Pár napig a budapesti agglomeráció ingázói is kipróbálhatták
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
valerossi46
2012.03.08 12:02:57
valerossi46
2012.03.08 12:27:24
@Iza Béla: pedig itt lenne már az ideje építeni is valamit, mert az elmúlt 20 évben az eladósításon és az elcigányosításon kívül sokat nem tettek:@
A szokásoktól eltérően a Ducati nem a WROOM-on mutatta be legfrissebb versenygépét, még a tél derekán. Sepangban, a MotoGP teszteken ugyan már megvillant a GP12, de nem a végleges formájában, arra még várni kellett.Mostanára eldőlt, hogy a hivatalos bemutatóra…..
valerossi46
2012.03.06 17:23:49
Úgy látszik, egy BMW-től még mindig azt várja a nép, hogy a fémmunka legyen pazar, az elektronika csak a bónusz. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
valerossi46
2012.03.01 18:01:38
valerossi46
2012.03.01 18:53:19
@AltoAdige: elképzelhető. Nyugat-Európában rengeteg 3er/C/A4-et látni, náluk ilyenekkel jár a középosztály.
Délután kettőkor szűk kompánia gyűlt össze a gödöllői Opel Gaál bemutatótermében, ahol egy öreg Chevrolet pickup és egy Opel Ascona raliautó közé állítva, néhány szalámis szendvics társaságában ott várakozott a legelső magyar Astra. A közlekedési múzeumban rendezett…..
valerossi46
2012.03.01 12:35:01
Sokan nem tudják - és nem is hangoztatom sehol - de nagy rajongója vagyok mindennemű motorversenynek is. A MotoGP-t ugyanúgy követem, mint a Superbike világbajnokságot, sőt, a dolgok jelenlegi állása szerint néha-néha már az utóbbit jobban is kedvelem. Múlt vasárnap sem bántam meg,…..
A hóesést lehet szeretni, meg nem szeretni. Akinek nem kell eltakarítani, vagy nem töri össze miatta magát, esetleg kocsiját, az általában szereti, hiszen szép látvány, mennyei nyugalom lesz úrrá mindenen, hiszen elnyeli a hangokat, minden lelassul, az autók is csak vánszorognak, és…..
valerossi46
2012.02.28 21:26:47
Szépített az első futam kudarca után Carlos Checa, és megnyerte a másodikat Phillip Islanden. Persze ehhez kellett egyrészt az, hogy a csapat villámgyorsan összerakjon neki egy új motort, másrészt jól jött Biaggi orbitális bakija.A startnál megint Sykes bizonyult a legjobbnak az…..
valerossi46
2012.02.26 21:48:38
Idejekorán beszélnünk kell a témáról, mert az Astra beindításáról szóló cikk kapcsán érdekes információt kaptunk egy olvasótól. A sztori izgalmas, úgyhogy csapjunk bele. Mai cikkünk blogposztja...
valerossi46
2012.02.23 21:36:30
@Tökösmákos: nem mondtam, hogy el kell hinni, de akár igaz is lehet.
Tény, hogy a szabályok őket védik, a karosszéria viszont az autóst. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
valerossi46
2012.02.22 10:08:31
@mement: Jobbkezes utcáknál ha nem belátható mindig megállok, sőt csomószor inteni is szoktam az éppen arra járónak hogy menjen nyugodtam, nem 10 másodpercen nem hiszem, hogy sok múlik.
a szabályok csak útmutatásként vannak, normális emberek úgyis figyelnek egymásra és megpróbálják könnyíteni a közlekedést.
a szabályok csak útmutatásként vannak, normális emberek úgyis figyelnek egymásra és megpróbálják könnyíteni a közlekedést.
valerossi46
2012.02.22 10:18:02
@mement: nyilván lassítok, ha közel érek egy zebrához-főleg ha nem belátható-mert nem akarom börtönben tölteni az életemet egy figyelmetlenség miatt, de ha mindenki száz százalékig betartaná a szabályokat, akkor kínlódás lenne a közlekedés. elég megnézni, hogy egy-egy tanulóvezető mekkora fennakadást szokott csinálni, pedig a többségük nem bénaságból megy "lassan", hanem azért, mert betartja a szabályokat.
1992-ben óriási tömeg kísérte figyelemmel, ahogy az első Astra felhajtott a Közlekedési Múzeum rámpáján Ez most nem after party, hanem before party lesz, kezdte múlt csütörtökön beszédét Kovács Tamás, az Opel Hungary ügyvezetője, és ebből a felütésből is jól látszik,…..
valerossi46
2012.02.12 22:39:51
@DrifterV6: amikor általános iskolás voltam jártam vagy 4-5-ször a Közlekedési múzeumban a kilencvenes évek közepe-vége felé. emlékszem az Astra és a Swift egymás mellett álltak, nem tudom miért de 7 éves fejjel ez a két autó annyira megfogott, hogy hosszú percekig időztem mellettük.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz